MVV algemeen

31 mrt 2022 06:54
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #7516
Enige optie: 1 grote investeerder
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 09:16 31 mrt 2022 09:18 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7517

Mienclub1902 schreef : Enige optie: 1 grote investeerder


Bij deze ingeslagen weg ( dus alle ballen op de jeugd) zal dat het gevolg zijn .
Echter ( dat denk ik ) dat wanneer we minderheid aandeelhouder krijgen ( 24 procent) en die komt volgens MVV voor 30-6-2022
Dat we met dit beleid structureel in de rode cijfers gaan belanden ( jaarlijks) temeer omdat er geen sportieve ambities zijn en dit zijn weerslag zal hebben om commercie en supporters .

Het gevolg daarvan is dat wanneer MVV verlies maakt de aandeelhouder voor 24 procent dit voor zijn conto krijgt .
Dat gaan ze niet jaarlijks doen dus ergens zal bij het bijstorten , er een nieuwe aandelen trance tegenover staan.
Dat betekent ( en dat verwacht ik) dat de club de 51% gaat(moeten) verkopen tzt tegen een veel slechtere uitgangspositie dan wanneer nu over een 51% en meer zou zijn onderhandeld inzake ambitie

Nogmaals voor diegene waar het balletje nog niet is gevallen wil je top 8 voetballen dan moet aan de voetbalkant minimaal 1.000.000 euro erbij jaarlijks !
Dus het plan en de ambitie en aandeelhouder had dat als uitkomst moeten hebben en inzet !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 10:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7518

Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.


Ook mijn gedachte,,vol,, inzetten op de jeugdacademie lijkt mij een doel en zinloze actie( lees het artikel van visser).
Het geduld van de diehard supporter word elke keer weer getart ook nu weer,daarom sluit ik aan bij Mr Sjaan.
Inzetten en niet oneindig op de toekomst op de ellenlange termijn,want daar zitten we echt niet op te wachten.
Er moet geïnvesteerd worden nu en direct in de selectie,maar is dat ook het plan van de nieuwe investeerder?….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 12:44
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #7519
Donderdag 31 maart 2022

MVV Maastricht en Mosae Event Secure gaan een intensieve samenwerking aan. Het Maastrichtse beveiligingsbedrijf was de afgelopen periode al leverancier op het gebied van diverse beveiligingsvraagstukken. Mosae Event Secure wordt nu echter de komende vijf seizoenen partner van MVV Maastricht en gaat de beveiliging verzorgen tijdens de thuis- en uitwedstrijden van de club.

Daar blijft het echter niet bij. Algemeen Directeur Erik Noor van MVV Maastricht: “De veiligheid waarborgen rondom de wedstrijden van MVV Maastricht is uiteraard één van onze prioriteiten. Met Mosae Event Secure hebben we een plan gemaakt om het huidige stewardskorps zowel op kwaliteit als op kwantiteit een upgrade te geven. De samenwerking zal dus niet enkel gebaseerd zijn op ‘inhuur van beveiligers’, maar samen met Mosae Event Secure gaan we nieuwe stewards rekruteren en hen, samen met onze huidige stewards, een gedegen opleiding aanbieden.”

Directeur Fred Essers van Mosae Event Secure: “Het team van Mosae Event Secure is verheugd met het aangaan van de samenwerking met BVO MVV Maastricht. Onze bedrijfspolicy is steeds in beweging en werkt zowel in- als extern vanuit 4 basisprincipes.

De eerste kennismaking is van essentieel belang en zegt ons heel veel, dus dat gevoel moet goed zijn. Goed gevoel kun je verankeren. Luisteren naar het onderbuikgevoel met kunde is hierbij vaak een goede graadmeter.

Verder hecht ik veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en diensten waarmee we naar continuïteit streven en op lange termijn kunnen denken.

Voor ons staat kennis gelijk aan macht, waarmee ik doel op het feit dat goed opgeleide en/of ervaren medewerkers hun vak naar behoren kunnen uitoefenen. Daarbij moet men niet vergeten dat we met mensen werken en handelen menselijk is. De professionaliteit van onze dienstverlening zorgt voor rust en uiteindelijk tevredenheid bij de opdrachtgever.

Hou je aan je afspraken en communiceer te allen tijde hierover.

Het partnerschap van Mosae Event Secure benadrukt tevens onze sportieve en maatschappelijke betrokkenheid bij MVV Maastricht en daarbij ook bij de gemeente Maastricht.”

MVV Maastricht dankt Mosae Event Secure voor het vertrouwen in de club en kijkt uit naar een zeer vruchtbare samenwerking!

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 13:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7520
Ja het spijt me weer hoor voor de negativiteit. Maar waren dat die jochies die mensen de pis lauw kwamen maken op de Boschpoort een paar weken terug?

Eerst een groot deel van je vrijwillige stewards de deur uit jagen. Bv door ze in coronatijd absurd lang te laten wachten voordat ze hun hesje mochten terug inleveren na de wedstrijd. Waardoor ze pas pas na twaalven thuiskwamen na een wedstrijd en dan in de knoop kwamen met werk.

En dan nu een beveiligingsbedrijf inhuren (sjrief mer op de rekening). Aan de andere kant: met al die beveiligers gaan we wellicht naar de 80% stadionbezetting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 14:06
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV algemeen #7521

Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.

Volledig mee eens Mr Sjaan, helaas zullen de beleidsbepalers binnen MVV zich morgen niet van hun (m.i. zin- en doelloze) visie laten afhouden. Die race is gelopen.
Alléén een overname door een investeerder, met meerderheidsbelang, kan de ondergang afwenden.
MVV dicht de jeugd academie een centrale rol toe in de toekomst van MVV. Met clubs als Genk, PSV, Standard en in mindere mate Fortuna om de hoek, die met een budget/begroting werken die een veelvoud is van dat van de jeugd academie MVV (incl. de pure aantrekkingskracht op de jeugd), valt uiteindelijk voor MVV weinig tot niets te verdienen. De echte talenten zijn dan allang richting Genk, Eindhoven of Luik. Toch zetten de beleidsbepalers hier op in....je vraagt je af waarom?
Zonder investeerder met een meerderheidsbelang die echt de kussens gaat opschudden, de zaken naar zich toe trekt en weer voor draagvlak en enthousiasme bij supporters en Maastricht e.o. kan zorgen, is deze club op sterven na dood. Zelfs Noor neemt in het artikel van vandaag hier een voorschot op....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Sjotelsplak, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 14:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7522

aait wief schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.

Volledig mee eens Mr Sjaan, helaas zullen de beleidsbepalers binnen MVV zich morgen niet van hun (m.i. zin- en doelloze) visie laten afhouden. Die race is gelopen.
Alléén een overname door een investeerder, met meerderheidsbelang, kan de ondergang afwenden.
MVV dicht de jeugd academie een centrale rol toe in de toekomst van MVV. Met clubs als Genk, PSV, Standard en in mindere mate Fortuna om de hoek, die met een budget/begroting werken die een veelvoud is van dat van de jeugd academie MVV (incl. de pure aantrekkingskracht op de jeugd), valt uiteindelijk voor MVV weinig tot niets te verdienen. De echte talenten zijn dan allang richting Genk, Eindhoven of Luik. Toch zetten de beleidsbepalers hier op in....je vraagt je af waarom?
Zonder investeerder met een meerderheidsbelang die echt de kussens gaat opschudden, de zaken naar zich toe trekt en weer voor draagvlak en enthousiasme bij supporters en Maastricht e.o. kan zorgen, is deze club op sterven na dood. Zelfs Noor neemt in het artikel van vandaag hier een voorschot op....



En dan is dus ook de vraag Aait wief was is nu de echte reden van deze koers ?? Bijna iedereen met een logisch denkvermogen weet dat het geen kans van slagen is , de achterstand in alle facetten is 10 lichtjaren groot . Waarom dan toch hierin volharden??

Je schrijft een artikel van vandaag , welk artikel ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 16:35
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV algemeen #7523
ik doel daarbij op het artikel van Emil Visser van vandaag en dan mn de passage: "Op welke manier er meer geld uit de markt gehaald gaat worden en wie dat moet gaan doen, dat zijn grote vraagtekens. Directeur Erik Noor is er wel van overtuigd dat de commercie aangezwengeld kan worden ‘omdat er nu een goede visie ligt’. Maar een visie zelf genereert geen geld. Noor sprak eerder tussen de regels door een onheilspellende zin. „Als we niet meer uit commercie gaan halen, dan hebben we een groot probleem.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2022 16:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7524

aait wief schreef : ik doel daarbij op het artikel van Emil Visser van vandaag en dan mn de passage: "Op welke manier er meer geld uit de markt gehaald gaat worden en wie dat moet gaan doen, dat zijn grote vraagtekens. Directeur Erik Noor is er wel van overtuigd dat de commercie aangezwengeld kan worden ‘omdat er nu een goede visie ligt’. Maar een visie zelf genereert geen geld. Noor sprak eerder tussen de regels door een onheilspellende zin. „Als we niet meer uit commercie gaan halen, dan hebben we een groot probleem.”



ja dat is idd duidelijk. En hier bedoeld EN niet 35K meer uit commercie dat zullen flinken bedragen zijn denk ik 100K+
Het is meer dan zorgwekkend Aaitwief , ik zie het heel somber in om eerlijk te zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 00:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #7525
He Napoleon, misschien kan jij zelf ook een mooie sponsor bijdrage doen i.p.v hier zitten te zeuren en de moffen te sponsoren. Dan hebben we het eerste stap(je) richting 100k+ extra uit commercie al behaald. Dat zou sjiek zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 01:35 01 apr 2022 06:22 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
MVV algemeen #7526

Napoleon schreef : Het is meer dan zorgwekkend Aaitwief, ik zie het heel somber in om eerlijk te zijn

Het is zeker zorgwekkend, Napoleon, maar dat hoef je voor mij echt niet in wekelijks tien(tallen) berichten te herhalen. Ik weet zo langzaamaan wel hoe je erover denkt. Ook verwacht niemand van je dat je op erg veel berichten reageert en dan weer je vaste riedel afdraait. Iemand schrijft iets en hup, daar is Napoleon weer, met zijn negatieve commentaar. Begrijp me goed, misschien is dat negatieve commentaar wel terecht. Ik ben geen fan van Noor. Maar ik hoef je commentaar op Noor en anderen niet tientallen keren in een kort tijdsbestek te lezen. Gewoon wat minder vaak (hetzelfde) schrijven...
(Oei, ik voel weer een belerende bijdrage met een hoog MVV-afkrakend gehalte aankomen...)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Anna D., opadiehard, Sjonnie, Lassie80, jovkle, J.P. Ler, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 08:39
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #7527
Megadeal voor MVV: ‘We moeten door, en met deze deal kunnen we grote stappen zetten.’

De sponsor Conèct Telecom BV was jarenlang een kleine sponsor binnen MVV. De chemie tussen de eigenaar en de bestuursleden binnen was helaas verdwenen. De eigenaar deinsde er niet voor terug om diverse bestuurders aan te pakken en harde woorden te gebruiken. Dat zette ook de verhoudingen in de bestuurskamer op scherp.
Na een hele lange periode van overleggen en concessies doen lijkt nu de weg vrij voor "Napoleon" binnen de Maastrichtse sterrendragers. Uit interne stukken blijkt dat Conèct Telecom BV de beoogde nieuwe investeerder is. Er zou dan ook 10 miljoen geïnvesteerd gaan worden, alleen al in het eerste kwartaal. Volgens Erik Noor kunnen nu de beoogde stappen gezet gaan worden. Als extra zullen diverse cloud angels het publiek vermaken in de rust met diverse paaldansacts.

Bron: gazette roermondia
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle, bokkesprongen, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 08:44 01 apr 2022 09:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7528
Word vandaag bekend gemaakt dat napoleon de nieuwe investeerder word(24%)?
Of spreek ik nu voor mijn beurt ik had dit vernomen in de wandelgangen binnen het mvv netwerk?
Zou toch wat zijn dit verwacht toch niemand…..of toch 1 april?….mvrgr Opa.

Ps ik zie dat het bericht al eerder wereldkundig is gemaakt….sorrie charmeur…..

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 10:26
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV algemeen #7529
Of je Napoleon nou te negatief vindt, herhalend of een langspeelplaat, er zit natuurlijk geen stijgende lijn in de ontwikkeling van MVV.
Corona heeft de maatschappij doen veranderen maar dat geeft ook aan dat clubs moeten veranderen. MVV moet onderscheidend zijn om supporters en sponsoren te trekken en te houden. De huidige beleidsbepalers hebben deze onderscheidende visie nog niet weten te ontwikkelen. Ook de nieuwe visie zal dit niet doen want waarom zou ons iets lukken met veel minder geld dan al onze concurrenten waarbij we nu al op een gigantische achterstand staan.

Million dollar question is natuurlijk; hoe moet het dan wél?

Mi zou een ideaal scenario zijn om een groot aantal lokale partijen bij MVV te betrekken (met of zonder aandelen) en deze samen met een nieuwe visie van MVV de komende jaren de club op alle gebieden te laten ontwikkelen. Eigenlijk staan we dan weer op hetzelfde punt dan de club stond in 2010. Wel met wat minder schuld, maar het roer moet om.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2022 11:06
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #7530
Op MVV.nl staat inmiddels een vacaturetekst voor een commercieel manager ( www.mvv.nl/mvv-maastricht/vacatures/vacatures ). Dit ziet er in elk geval goed uit, als ze iemand vinden die voor 80% aan het profiel voldoet en voor 80% alle taken kan vervullen dan zou ik al blij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden