MVV algemeen

09 aug 2022 14:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #7591
Geschreven op een mooie dinsdag middag in het zonnige zuiden !

De laatste weken heb ik wat creatieve vondsten voorbij zien komen als het gaat om de naam afkorting MVV
Zo kwam , de Mooie Verleng Vrijdag voorbij of Met Vertrouwen Vooruit , tja je moet maar tijd over hebben !
Inmiddels is het seizoen gestart , zijn alle spierballen online en offline weer voorbij gekomen en hebben we de eerste kansloze nederlaag weer om de oren gekregen en zijn daarna de social media’s ( het zit wel diep bij velen ) weer ontploft als het gaat om de opening van dit seizoen .
Helaas is het kwaad geschiedt en hebben we middels de verkoop van 24% van de aandelen en over 2 jaar de volgende 24% van de volgende batch onze club uit handen gegeven zonder er op vooruit te kunnen gaan. Met slechts 1.5 miljoen investering ( zo groot is de langlopende schuld) zijn we 48% van de club kwijt en zijn ( komen) die in Amerikaanse handen gekomen
Daar waar (bijna) iedere andere BVO op een of andere manier zijn spelersbudget op weet te krikken zijn we het slechtste jongentje van de klas .
We krijgen bijna geen nieuw geld binnen die onze begroting doet laten groeien , de meeste deals die voorbij komen zijn deals waar een wederkerigheid aan vast zit. Dat betekend dat er wel commerciele inkomsten binnen komen maar ook dito uitgaven zijn . Dat zijn wel de makkelijkste deals om te maken maar als club kom je er netto bijna niet verder mee.
En dat zien we ook , met slechts 750.000 aan spelers budget zijn we geen euro gegroeid met verleden jaar . Ons commercieel apparaat hapert als nooit te voren, ondanks als 24 maanden beleid Erik Noor en Co ( want het is niet alleen Noor)

De Amerikanen kunnen dan wel kennis en expertise inbrengen , maar aan wie gaat de hoogleraar het college geven , daar waar normaal hongerige hooggeschoolde studenten aan zijn lippen hangen ?!

Je kunt wel kennis en expertise inbrengen , je mensen die aan de andere kant zitten moeten het ook allemaal wel aan kunnen en verwerken
Maar goed we gaan nu seizoen drie in onder ziedende leiding van Erik Noor , de man die graag achter de schermen acteert ( en ik snap heel goed waarom, op de voorgrond komt er geen zinnig woord uit ) maar ondertussen hebben we geen hoofdsponsor en onderkant rug sponsor , circa 150.000 aan tot nu toe gemiste commerciele inkomsten . En beide posities zijn al maanden vacant .
Een beetje directeur die alleen maar achter de schermen werkt had dat toch allang ingevuld moeten hebben ?!

Maar goed , het rammelde en rommelde voordat Erik Noor kwam en gelukkig staat er nu een hele gedegen organisatie die MVV van de laatste plek af gaat brengen , met dito innovatieve oplossingen en een groei aan commercie , wat moet je als club gelukkig zijn om zon topper in je organisatie te hebben .
En daarbij natuurlijk gesteund door een fantastisch bestuur dit het mede mogelijk heeft gemaakt dat de aandelen transactie voor MVV uitmondt op een doodlopende straat . Nog even terug komend op die presentatie van die Amerikanen , ik hoop niet dat ze denken dat we in de KKK divisie spelen ?!
Want was die presentatie toch een ware aanfluiting zeg , ik kan er niks anders van maken .

Gelukkig gaat bij MVV iedereen Met Vertrouwen Vooruit en zullen andere BVO’s jaloersmakend naar ons concept en visie plan kijken !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 15:34
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7592

Napoleon schreef : Geschreven op een mooie dinsdag middag in het zonnige zuiden !

De laatste weken heb ik wat creatieve vondsten voorbij zien komen als het gaat om de naam afkorting MVV
Zo kwam , de Mooie Verleng Vrijdag voorbij of Met Vertrouwen Vooruit , tja je moet maar tijd over hebben !
Inmiddels is het seizoen gestart , zijn alle spierballen online en offline weer voorbij gekomen en hebben we de eerste kansloze nederlaag weer om de oren gekregen en zijn daarna de social media’s ( het zit wel diep bij velen ) weer ontploft als het gaat om de opening van dit seizoen .
Helaas is het kwaad geschiedt en hebben we middels de verkoop van 24% van de aandelen en over 2 jaar de volgende 24% van de volgende batch onze club uit handen gegeven zonder er op vooruit te kunnen gaan. Met slechts 1.5 miljoen investering ( zo groot is de langlopende schuld) zijn we 48% van de club kwijt en zijn ( komen) die in Amerikaanse handen gekomen
Daar waar (bijna) iedere andere BVO op een of andere manier zijn spelersbudget op weet te krikken zijn we het slechtste jongentje van de klas .
We krijgen bijna geen nieuw geld binnen die onze begroting doet laten groeien , de meeste deals die voorbij komen zijn deals waar een wederkerigheid aan vast zit. Dat betekend dat er wel commerciele inkomsten binnen komen maar ook dito uitgaven zijn . Dat zijn wel de makkelijkste deals om te maken maar als club kom je er netto bijna niet verder mee.
En dat zien we ook , met slechts 750.000 aan spelers budget zijn we geen euro gegroeid met verleden jaar . Ons commercieel apparaat hapert als nooit te voren, ondanks als 24 maanden beleid Erik Noor en Co ( want het is niet alleen Noor)

De Amerikanen kunnen dan wel kennis en expertise inbrengen , maar aan wie gaat de hoogleraar het college geven , daar waar normaal hongerige hooggeschoolde studenten aan zijn lippen hangen ?!

Je kunt wel kennis en expertise inbrengen , je mensen die aan de andere kant zitten moeten het ook allemaal wel aan kunnen en verwerken
Maar goed we gaan nu seizoen drie in onder ziedende leiding van Erik Noor , de man die graag achter de schermen acteert ( en ik snap heel goed waarom, op de voorgrond komt er geen zinnig woord uit ) maar ondertussen hebben we geen hoofdsponsor en onderkant rug sponsor , circa 150.000 aan tot nu toe gemiste commerciele inkomsten . En beide posities zijn al maanden vacant .
Een beetje directeur die alleen maar achter de schermen werkt had dat toch allang ingevuld moeten hebben ?!

Maar goed , het rammelde en rommelde voordat Erik Noor kwam en gelukkig staat er nu een hele gedegen organisatie die MVV van de laatste plek af gaat brengen , met dito innovatieve oplossingen en een groei aan commercie , wat moet je als club gelukkig zijn om zon topper in je organisatie te hebben .
En daarbij natuurlijk gesteund door een fantastisch bestuur dit het mede mogelijk heeft gemaakt dat de aandelen transactie voor MVV uitmondt op een doodlopende straat . Nog even terug komend op die presentatie van die Amerikanen , ik hoop niet dat ze denken dat we in de KKK divisie spelen ?!
Want was die presentatie toch een ware aanfluiting zeg , ik kan er niks anders van maken .

Gelukkig gaat bij MVV iedereen Met Vertrouwen Vooruit en zullen andere BVO’s jaloersmakend naar ons concept en visie plan kijken !


Voor Napoleonetje zijn het altijd 'mooie dagen' als MVV verliest, dan kan hij weer lekker veilig van achter zijn toetsenbordje gaan zitten typen.
Tussendoor nipt hij dan glimlachend aan zijn kopje koffie uit zijn gratis gekregen VVV-mok.
Daar is hij immers een 'grote' meneer in de businessclub en leidt hij de club met zijn alwetende visie moeiteloos de Eredivisie in.

Misschien stuurt hij zo nog wel een mailtje naar de Angel-Side of ze een bedreiginkje richting directie kunnen doen.
Ze zullen in het zuiden weten wie Napoleonnetje is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Pierrot, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:16 09 aug 2022 16:16 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #7593
Eens kijken of er genoeg ‘kennis en expertise’ bij World Soccer Holdings is om de prestaties van Geneugden en Noor op waarde te schatten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:16
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #7594
Wat zitten hier een paar kleine gefrustreerde kinderen op het forum.
Als iemand zijn mening schrijft ,die persoon afkraken,als die mening niet overeen komt met de hunne,alsof ze zelf het evangelie aan het verkondigen zijn.
En dan Eric Noor en Ronnie van geneugden afzeiken, ongelofelijk,die mannen zijn dag en nacht bezig om van MVV een betere club te maken.
Maar ze moeten roeien met de riemen die ze hebben,en die zijn nu eenmaal kort,alsof de miljoenen op straat liggen.
Misschien kunnen deze geweldige mannetjes zelf voor het geld zorgen .???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #7595

Kuul schreef : Wat zitten hier een paar kleine gefrustreerde kinderen op het forum.
Als iemand zijn mening schrijft ,die persoon afkraken,als die mening niet overeen komt met de hunne,alsof ze zelf het evangelie aan het verkondigen zijn.
En dan Eric Noor en Ronnie van geneugden afzeiken, ongelofelijk,die mannen zijn dag en nacht bezig om van MVV een betere club te maken.
Maar ze moeten roeien met de riemen die ze hebben,en die zijn nu eenmaal kort,alsof de miljoenen op straat liggen.
Misschien kunnen deze geweldige mannetjes zelf voor het geld zorgen .???


Dag en nacht bezig, mag ik vragen waarop dat gebasseerd is? Hoeveel uren zit Noor op kantoor of werkt hij voor MVV? Hoeveel scout Geneugden? (Ik heb nog geen nieuw ‘Bies’ gescout zien worden of wat voor een verassing dan ook, vroeger kwamen er nog eens spelers binnen die écht wat konden) tuurlijk raken mensen gefrustreerd na 20 jaar kk divisie en dan de eerste pot verliezen van jong az…terwijl Noor hoog van de toren zit te blazen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:22
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #7596
Het eerste kind heeft zich al gemeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:25 09 aug 2022 16:27 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #7597

Duin schreef :

Napoleon schreef : Geschreven op een mooie dinsdag middag in het zonnige zuiden !

De laatste weken heb ik wat creatieve vondsten voorbij zien komen als het gaat om de naam afkorting MVV
Zo kwam , de Mooie Verleng Vrijdag voorbij of Met Vertrouwen Vooruit , tja je moet maar tijd over hebben !
Inmiddels is het seizoen gestart , zijn alle spierballen online en offline weer voorbij gekomen en hebben we de eerste kansloze nederlaag weer om de oren gekregen en zijn daarna de social media’s ( het zit wel diep bij velen ) weer ontploft als het gaat om de opening van dit seizoen .
Helaas is het kwaad geschiedt en hebben we middels de verkoop van 24% van de aandelen en over 2 jaar de volgende 24% van de volgende batch onze club uit handen gegeven zonder er op vooruit te kunnen gaan. Met slechts 1.5 miljoen investering ( zo groot is de langlopende schuld) zijn we 48% van de club kwijt en zijn ( komen) die in Amerikaanse handen gekomen
Daar waar (bijna) iedere andere BVO op een of andere manier zijn spelersbudget op weet te krikken zijn we het slechtste jongentje van de klas .
We krijgen bijna geen nieuw geld binnen die onze begroting doet laten groeien , de meeste deals die voorbij komen zijn deals waar een wederkerigheid aan vast zit. Dat betekend dat er wel commerciele inkomsten binnen komen maar ook dito uitgaven zijn . Dat zijn wel de makkelijkste deals om te maken maar als club kom je er netto bijna niet verder mee.
En dat zien we ook , met slechts 750.000 aan spelers budget zijn we geen euro gegroeid met verleden jaar . Ons commercieel apparaat hapert als nooit te voren, ondanks als 24 maanden beleid Erik Noor en Co ( want het is niet alleen Noor)

De Amerikanen kunnen dan wel kennis en expertise inbrengen , maar aan wie gaat de hoogleraar het college geven , daar waar normaal hongerige hooggeschoolde studenten aan zijn lippen hangen ?!

Je kunt wel kennis en expertise inbrengen , je mensen die aan de andere kant zitten moeten het ook allemaal wel aan kunnen en verwerken
Maar goed we gaan nu seizoen drie in onder ziedende leiding van Erik Noor , de man die graag achter de schermen acteert ( en ik snap heel goed waarom, op de voorgrond komt er geen zinnig woord uit ) maar ondertussen hebben we geen hoofdsponsor en onderkant rug sponsor , circa 150.000 aan tot nu toe gemiste commerciele inkomsten . En beide posities zijn al maanden vacant .
Een beetje directeur die alleen maar achter de schermen werkt had dat toch allang ingevuld moeten hebben ?!

Maar goed , het rammelde en rommelde voordat Erik Noor kwam en gelukkig staat er nu een hele gedegen organisatie die MVV van de laatste plek af gaat brengen , met dito innovatieve oplossingen en een groei aan commercie , wat moet je als club gelukkig zijn om zon topper in je organisatie te hebben .
En daarbij natuurlijk gesteund door een fantastisch bestuur dit het mede mogelijk heeft gemaakt dat de aandelen transactie voor MVV uitmondt op een doodlopende straat . Nog even terug komend op die presentatie van die Amerikanen , ik hoop niet dat ze denken dat we in de KKK divisie spelen ?!
Want was die presentatie toch een ware aanfluiting zeg , ik kan er niks anders van maken .

Gelukkig gaat bij MVV iedereen Met Vertrouwen Vooruit en zullen andere BVO’s jaloersmakend naar ons concept en visie plan kijken !


Voor Napoleonetje zijn het altijd 'mooie dagen' als MVV verliest, dan kan hij weer lekker veilig van achter zijn toetsenbordje gaan zitten typen.
Tussendoor nipt hij dan glimlachend aan zijn kopje koffie uit zijn gratis gekregen VVV-mok.
Daar is hij immers een 'grote' meneer in de businessclub en leidt hij de club met zijn alwetende visie moeiteloos de Eredivisie in.

Misschien stuurt hij zo nog wel een mailtje naar de Angel-Side of ze een bedreiginkje richting directie kunnen doen.
Ze zullen in het zuiden weten wie Napoleonnetje is!


Hij heeft wel het moment goed getimed om weer eens uit zijn holletje te kruipen. Anders was zijn eentonige en vermoeiende relaas niet de moeite waard geweest om te lezen. Daarbij heeft hij zijn VVV mok op de spatiebalk gezet bij het typen lijkt het wel.

De manco’s zijn ondertussen wel duidelijk. Ik vraag me alleen af of we met een paar ton extra, dus dan niet het laagste budget van de KKD hierdoor meer potten zouden kunnen breken als nu. Het is ook een prestatie om niet als (voor)laatste de eindigen met het budget wat we nu hebben. Dat gezegd hebbende, met de support van de Angel-Side en de aanwinsten die nog in de pijpleiding zitten gaat dat ook wel lukken.

Ik ga vrijdag naar het land van onze investeerders met een vers gekocht thuisshirt (ja helaas XXL) en een mooie AS handdoek. Dus nog steeds gruuts op us MVVke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 16:39 09 aug 2022 16:47 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 753
Meer
MVV algemeen #7598
Aan de ene kant kan ik me (deels) vinden in bepaalde zaken in de post van Napoleon. Aan de andere kant Napoleon, probleem van gegroeide spelersbudget opgelost? ...jij hebt een bedrijf...als jij er een ton induwt kan mvv voor haar begrippen twee aardige spelers halen. Of op de open plek op het nike shirt ?

Tuutsje, aanwinsten in de pijpleiding? Dat kan alleen als Blummel, Waem of Alberg weggaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 17:25
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV algemeen #7599

Kuul schreef : Het eerste kind heeft zich al gemeld

en jij weet precies waar meneertje Noor en ome Ronnie mee bezig zijn? Leg t dan maar ns haarfijn uit want jij bent zo n beetje de enige die t blijkbaar ziet zitten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 17:50
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7600

steefmestreech schreef :

Kuul schreef : Het eerste kind heeft zich al gemeld

en jij weet precies waar meneertje Noor en ome Ronnie mee bezig zijn? Leg t dan maar ns haarfijn uit want jij bent zo n beetje de enige die t blijkbaar ziet zitten


Kun je me eens uitleggen waarom je denkt het recht te hebben zo over deze heren te schrijven? Meneertje Noor en Ome Ronnie vind ik een ontzetttend minachtend toontje. Volgens mij heten ze gewoon Erik en Ronnie.
Wie ben jij om zo te schrijven? Sta je boven hun? Heb je meer bereikt? Ik ken je niet, dus het is een serieuze vraag.
Ken je deze heren persoonlijk, heb je wel eens met ze gesproken en hebben ze je iets misdaan?
Ken je alle ins en outs van elke beslissing die ze nemen?
Ik ben oprecht heel benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 17:52
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7601

Duin schreef :

steefmestreech schreef :

Kuul schreef : Het eerste kind heeft zich al gemeld

en jij weet precies waar meneertje Noor en ome Ronnie mee bezig zijn? Leg t dan maar ns haarfijn uit want jij bent zo n beetje de enige die t blijkbaar ziet zitten


Kun je me eens uitleggen waarom je denkt het recht te hebben zo over deze heren te schrijven? Meneertje Noor en Ome Ronnie vind ik een ontzetttend minachtend toontje. Volgens mij heten ze gewoon Erik en Ronnie.
Wie ben jij om zo te schrijven? Sta je boven hun? Heb je meer bereikt? Ik ken je niet, dus het is een serieuze vraag.
Ken je deze heren persoonlijk, heb je wel eens met ze gesproken en hebben ze je iets misdaan?
Ken je alle ins en outs van elke beslissing die ze nemen?
Ik ben oprecht heel benieuwd.


En als je dan toch bezig bent, kun je me dan ook eens uitleggen waarom je denkt dat deze heren jou uitleg verschuldigd zijn over wat ze hoe doen?
Want tenzij je medewerker van MVV bent heb je daar plat gezegd geen klote mee te maken.
Of denk jij sat directeuren van andere bedrijven aan jan en alleman hun beleid gaan toelichten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 19:42
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #7602
Duin, dus jij vindt dan wel dat Steef jou verantwoording verschuldigd is ?
En denk je dat je met de toon die jij hanteert die uitleg krijgt ?
Ik ken je niet EN DAT IS PRIMA ZO 1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 20:08
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7603

Sjarel schreef : Duin, dus jij vindt dan wel dat Steef jou verantwoording verschuldigd is ?
En denk je dat je met de toon die jij hanteert die uitleg krijgt ?
Ik ken je niet EN DAT IS PRIMA ZO 1


Ik vind helemaal niet dat iemand aan mij verantwoording verschuldigd is, staat dat ergens dan?
Ik stel gewoon een vraag en als ik daar geen antwoord op krijg is dat ook prima.
Dat is het grote verschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 20:55 10 aug 2022 09:45 door Boschpoort.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #7604
als 'n moderator dit bericht leest, zou je aub mijn account willen verwijderen ?
(heb 't niet kunnen vinden hoe dat zelf te doen).
alvast dank voor de moeite !

** MODERATOR: zie pb. **

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2022 02:08
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV algemeen #7605
Mannen laten we even normaal doen.
We hebben het al zwaar genoeg met de nederlaag van us MVVke.
Laten we nu niet allemaal over elkaar gaan heen vallen.
Meningen zijn prima, maar onderbouw ze gewoon even.
We zijn geen kleine kinderen meer.
Prima dat de één wel voor het beleid is, en de ander niet.
Maar als we al beginnen over hoe iemand “Ronnie” of “ome Ronnie” op een zogenaamde neerbuigende toon uitspreekt.
Waar zijn we dan mee bezig?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden