MVV algemeen

18 mei 2022 09:09
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #7576
Aw mögk.... Wat een haat en nijd op dit forum met supporters onder elkaar.
Jammer dat andere meningen., ook al worden ze misschien niet altijd even tactisch geformuleerd, niet worden gewaardeerd.

De weerspiegeling hier op het forum is een mooie afspiegeling van de realiteit. Nergens is het meer gezamenlijk voor iets gaan maar ieder voor zijn eigen hachje. Jammer, zeer jammer. Samen zouden we zove meer kunnen bereiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Anna D., opadiehard, Boschpoort, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 23:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV algemeen #7577
Ik las zojuist een bericht van Veer Zien MVV dat MVV iop zoek is naar een nieuwe plek waar de jeugdopleiding kan gaan trainen (en wellicht ook het eerste?). Er lopen blijkbaar wat onderzoeken.
Helaas is IBC03 opgehouden te bestaan, maar daar liggen nu dus 2 (natuurgras)velden klaar voor gebruik. Velden zijn over het algemeen altijd wel goed onderhouden en voldoende kwaliteit. Vooralsnog is onduidelijk wat er met de grond gebeurt, maar bewoning is niet mogelijk (want ligt buiten de dijken) en landbouw lijkt me ook geen geschikt plan (gezien de huidige stikstof-discussie). Het complex bevat genoeg parkeerplekken en ligt er “mooi bij”. Dan moet de gemeente alleen nog ff meehelpen met het verbouwen van de kleedlokalen ed, maar kun je redelijk snel er intrekken. Overigens zag ik laatst dat de gemeente de velden aan het maaien was en opnieuw aan het inzaaien was, ondanks dat er dus geen bespeler meer is. Snelle, goedkope oplossing voor MVV? En hoofdpijndossier minder voor zowel MVV als gemeente?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2022 00:43 13 juli 2022 00:44 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7578
In Amby ligt ook nog een soort vergeten voetbalveld, naast die hockeyvelden, ligt er altijd goed bij en wordt niet of nauwelijks gebruikt volgens mij. Is wel iets kleiner dan een echt wedstrijdveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2022 12:35
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV algemeen #7579
Net bericht binnen dat Robbie Servais vertrekt naar Genk O18! Hij heeft afgelopen jaar het Uefa pro-licentie, het hoogste trainersdiploma behaald.
Dat is de pest als je vanuit de visie en ambitie een ontwikkelclub noemt: van continuïteit op geen enkel vlak zal geen sprake meer zijn. Het enige wat telt is dat MVV hier een verdienmodel in ziet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 14:24
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV algemeen #7580
Proficiat Zwarte vogel met je verjaardag (70)
Je was vanmorgen in het programma van Pieter Kiewied op L1 radio.
Maak er een fijne dag van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2022 15:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #7581
www.mvv.nl/nieuws/blog-erik-noor-met-vertrouwen-vooruit

Zondag 07 augustus 2022

Eindelijk! We gaan weer beginnen. Het seizoen 2022/2023 staat voor de deur. Voor mij een goede reden iedereen met een MVV-hart weer eens bij te praten over de ontwikkelingen binnen de club. Wie mij kent, weet dat ik dit gedoseerd wil doen. Natuurlijk: mijn deur en mailbox staan altijd voor iedereen open, maar ik hoef niet zozeer op de voorgrond of het podium te staan. Het gaat niet om de algemeen directeur, het gaat niet om Erik Noor, het gaat om MVV Maastricht.

Twee jaar geleden kwam ik voor het eerst stadion 'de Geusselt' binnen. Als ik nu terugkijk wat er in die twee jaar gebeurd is, dan is dat eigenlijk onvoorstelbaar. Het fundament was wankel, de organisatie was beperkt en op meerdere fronten rommelde en rammelde het. Met een kleine club mensen zijn we begonnen de club te veranderen. Het fundament opnieuw opbouwen, stap voor stap. Reorganiseren en versterken. Van een nieuw financieel systeem tot aan een aandeelhouder, en alles daartussenin. Vaak niet zichtbaar voor de supporter op de tribune, maar wel ontzettend belangrijk.

Als we kijken naar dat fundament, dan is dat aanzienlijk verstevigd. Op kantoor zit een goede groep vaste medewerkers, ons commercieel team is uitgebreid, er ligt een visie die door alle stakeholders omarmd is, er is een stevige Raad van Commissarissen en last but not least er is een nieuwe aandeelhouder. Bij mijn aanstelling was dat één van de belangrijkste doelen: het laten doorgroeien van de club door een nieuwe aandeelhouder aan MVV te binden. Met World Soccer Holdings (WSH) hebben we een goede partij aan ons weten te binden. Goed ook dat de Vereniging MVV de transactie in dit kader ondersteund heeft.

WSH gaat ons niet alleen op financieel, maar vooral op het gebied van kennis en expertise ondersteunen. Bob Heere en zijn mensen gaan onze club verder helpen, daar ben ik van overtuigd. Eén van de eisen van WSH was overigens dat er een stabiele organisatie moest staan. Voor ons nog een extra reden om in te zetten op versteviging van ons fundament. En daar gaat WSH ons nu verder bij helpen. We zijn samen begonnen aan het bouwen van de muren, want daar is de investering van WSH als eerste op gericht.

Belangrijk onderdeel daarvan: het binnenhalen van financiële middelen. Daarvoor hebben we geïnvesteerd in een nieuwe accountmanager en kunnen we binnenkort een manager New Business aanstellen. Met enige trots constateer ik dat we -ondanks corona- nauwelijks sponsors zijn kwijtgeraakt. Dat is een compliment waard voor ons team, maar vooral voor onze partners. Heel veel dank dat jullie zijn blijven geloven in MVV en dat we samen met jullie verder mogen bouwen. We hebben daarnaast ook nieuwe partners aan ons weten te binden. Lokale partijen, maar ook landelijke spelers als Gassan Diamonds, Nike, Voetbalshop, HLB Witlox Van den Boomen en Ruitenheer. Verder is ook MECC Maastricht aangesloten. Net als MVV een merk dat Maastricht ademt. Zij geloven in ons verhaal, zij geloven in Maastricht, zij geloven in MVV.

Ruitenheer gaat overigens, naast hun sponsoring, twee keer per jaar een totale reiniging van het stadion doen, daarnaast houden we samen met vrijwilligers van Radar onze Geusselt schoon. Hard nodig, al moet ik daar meteen bij zeggen dat dit niet na elke wedstrijd tot in de perfectie zal lukken.

En om bij het stadion te blijven: dankzij Verjans AV hebben we eindelijk een fatsoenlijke geluidsinstallatie bestaande uit onder meer 26 nieuwe boxen.

Samen met de gemeente Maastricht en met DS Metaal zijn er goede stappen gezet op het gebied van veiligheid. Tot slot worden ook de toegangspoortjes aangepakt, waardoor we onze fans waardig kunnen ontvangen.

Dan op het veld, waar het uiteraard toch moet gebeuren. Binnenkort kunnen jullie een podcast beluisteren met technisch manager Ronny van Geneugden, dus ik wil hem niet te veel voor de voeten lopen. Zoals bekend focussen we op de Academy en op het ontwikkelen van spelers. Dat mannen als Bert van Marwijk, Ron Elsen en Johan Dijkstra daarbij -samen met Ronny- het technisch hart vormen, zorgt voor de nodige voetbalkennis. Belangrijk is daarbij dat we blijven investeren in de topsportfaciliteiten: de samenwerking met SMC Maastricht voor krachtfaciliteiten, performance en medische begeleiding, het aantrekken van een nieuwe kitmanager, een voedingsdeskundige en het vastleggen van vaste professionele trainers voor onze Academy. Op deze manier worden ook de fundamenten onder ons voetbalbedrijf steviger en steviger. Datzelfde geldt ook voor de maatschappelijke tak. Momenteel wordt de MVV Foundation opgezet waar ook weer bestuursleden en partners hun naam aan willen verbinden.

Op alle gebieden breiden we uit, op alle gebieden laten we de rood-witte olievlek groter worden. Ik moet dan vaak terugdenken aan ons mooie feest ter ere van het 120-jarig bestaan. De avond voor onze partners onder de bezielende leiding van Yvey, het supportersfeest georganiseerd door Veer Zien MVV. Dat is hoe ik MVV zie: van de grote sponsor tot aan de vader met zijn zoontje in een MVV-tenue. We bouwen samen verder. En natuurlijk weet ik heel goed waar onze clubnaam voor staat, maar neemt u het mij heel erg kwalijk als ik er voor deze blog Met Vertrouwen Vooruit van maak?

Tot snel in de Geusselt!

Erik Noor

Algemeen Directeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 12:18 08 aug 2022 12:19 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7582
Ooit werkte ik een tijdje voor een groot adviesbureau. Ook daar was allerlei ‘kennis en expertise’ en als je dan ging doorvragen, dan kwam er zelden iets van begrijpelijke taal, concrete ideeën of laat staan iets bruikbaars uit. Het ‘gebakken-lucht’ verschijnsel. De communicatie adviseur werd er destijds ook gek van. Hoe vager de plannen, hoe duurder en ondoorgrondelijker het taalgebruik van de ‘experts’. Dat adviesbureau is inmiddels failliet, laten we hopen dat WSH het beter zal doen.

Concreet van mijn kant dan:
- “voordat Noor binnenwam was het een zooitje, nu is het allemaal geweldig.” Dat lijkt een beetje de bottomline van zijn betoog. Logisch dat Noor de spaarzame verbeteringen opnoemt. En een geluidsinstallatie en schone stoeltjes zijn natuurlijk welkome verbeteringen. En dat Van Marwijk zich aan MVV heeft verbonden, dat vind ik heel waardevol.

Maar ik vind dat Noor veel te hoog van de toren blaast als hij nu schrijft dat het allemaal ‘rommelde en rammelde’ en dat nu onder hem het fundament van MVV is verstevigd.

Sportief is het dramatisch, onder Noor zijn we zo n 50% van de seizoenskaarthouders kwijtgeraakt, schulden zijn flink opgelopen, veel is uitbesteed en er is juist kennis verloren gegaan door vele vertrekkende medewerkers. Veel vrijwilligers, waaronder (bijna gratis) stewards, zijn vertrokken door toedoen van MVV naar wat ik van die mensen zelf hoor. Vervangen door dure en incapabele veiligheidsbedrijven.

Supporters, vrijwilligers en sponsoren zijn toch het fundament onder je club. Als je dan de helft van je bezoekende supporters kwijtraakt, vrijwilligers kwijtraakt en geen extra sponsors vindt, hoe kan het fundament dan verstevigd zijn..?

Persoonlijk had ik ook meer met de trend ‘minder managers en meer geld naar de spelersgroep’. Onder dat beleid, met Elsen destijds in een dubbelfunctie, deden we mee om de prijzen. Nu hebben we een aparte dure fulltime technisch directeur, accountmanagers, Elsen die duurbetaald de jeugd regelt, (zijn capaciteit wordt minder optimaal benut), Noor die zelf naar verluid een ton opstrijkt voor zijn ‘prestaties’. Dan zou ik me inderdaad ook zo stil mogelijk houden. Heeft het allemaal al veel extra sponsoren opgeleverd en goede spelers? Hebben we al een shirtsponsor?

Het spijt me zeer ik wil geen Bonaparte zijn, maar dit stuk van Noor vroeg om repliek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:45
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #7583

Hill28 schreef : Ooit werkte ik een tijdje voor een groot adviesbureau. Ook daar was allerlei ‘kennis en expertise’ en als je dan ging doorvragen, dan kwam er zelden iets van begrijpelijke taal, concrete ideeën of laat staan iets bruikbaars uit. Het ‘gebakken-lucht’ verschijnsel. De communicatie adviseur werd er destijds ook gek van. Hoe vager de plannen, hoe duurder en ondoorgrondelijker het taalgebruik van de ‘experts’. Dat adviesbureau is inmiddels failliet, laten we hopen dat WSH het beter zal doen.

Concreet van mijn kant dan:
- “voordat Noor binnenwam was het een zooitje, nu is het allemaal geweldig.” Dat lijkt een beetje de bottomline van zijn betoog. Logisch dat Noor de spaarzame verbeteringen opnoemt. En een geluidsinstallatie en schone stoeltjes zijn natuurlijk welkome verbeteringen. En dat Van Marwijk zich aan MVV heeft verbonden, dat vind ik heel waardevol.

Maar ik vind dat Noor veel te hoog van de toren blaast als hij nu schrijft dat het allemaal ‘rommelde en rammelde’ en dat nu onder hem het fundament van MVV is verstevigd.

Sportief is het dramatisch, onder Noor zijn we zo n 50% van de seizoenskaarthouders kwijtgeraakt, schulden zijn flink opgelopen, veel is uitbesteed en er is juist kennis verloren gegaan door vele vertrekkende medewerkers. Veel vrijwilligers, waaronder (bijna gratis) stewards, zijn vertrokken door toedoen van MVV naar wat ik van die mensen zelf hoor. Vervangen door dure en incapabele veiligheidsbedrijven.

Supporters, vrijwilligers en sponsoren zijn toch het fundament onder je club. Als je dan de helft van je bezoekende supporters kwijtraakt, vrijwilligers kwijtraakt en geen extra sponsors vindt, hoe kan het fundament dan verstevigd zijn..?

Persoonlijk had ik ook meer met de trend ‘minder managers en meer geld naar de spelersgroep’. Onder dat beleid, met Elsen destijds in een dubbelfunctie, deden we mee om de prijzen. Nu hebben we een aparte dure fulltime technisch directeur, accountmanagers, Elsen die duurbetaald de jeugd regelt, (zijn capaciteit wordt minder optimaal benut), Noor die zelf naar verluid een ton opstrijkt voor zijn ‘prestaties’. Dan zou ik me inderdaad ook zo stil mogelijk houden. Heeft het allemaal al veel extra sponsoren opgeleverd en goede spelers? Hebben we al een shirtsponsor?

Het spijt me zeer ik wil geen Bonaparte zijn, maar dit stuk van Noor vroeg om repliek.


Tsja Hill, ik ben het volledig met je eens, dit is een stukje op de borst klopperij van Eric Noor. Hoe kut was het allemaal ( en dat was het ook in vele opzichten) voordat de wonderdokter uit Eindhoven kwam en hoe geweldig staan we er nu voor. Ook ik heb dit soort lieden in het verre maar ook recente verleden van dichtbij meegemaakt.
Kleine verbeteringen of stapjes worden geweldig opgeblazen en mislukkingen of andere negatieve zaken worden onder het tapijt geveegd. Nadat deze leden vertrokken zijn blijkt meestal pas hoezeer ze de zaken mooier hebben voorgespiegeld dan wel verzwegen.

Om maar eens een paar zaken te noemen:
- nooit (ja daar is ie weer) het boetekleed aangetrokken ( laat staan excuses aangeboden) voor het niet tijdig aanvragen van €250.000,- NOW geld. Dat is toch ook onder zijn leiding gebeurd, waarom heeft hij dit nooit benoemd?
- hij schrijft dat het aantal sponsoren licht is afgenomen, maar hoe zit het met de totale sponsorinkomsten?
- over een bijna halvering van het aantal seizoenkaarthouders rept hij met geen woord
- ook het ontbreken van een shirtsponsor blijft onbesproken
- leveranciers en sponsoren heten tegenwoordig (business)partners
- het hele visiedocument heb ik voor mijn vakantie nog eens doorgenomen, het is en blijft een warrig en onduidelijk stuk
- we hebben met Telstar het laagste spelersbudget van de KKD, dat is toch om je kapot te schamen
- de deal met de Amerikanen begrijp ik nog steeds niet, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk over deze club te weten gekomen via internet maar ik begrijp nog steeds niet wat zij voor ons gaan betekenen en omgekeerd. Mij bekruipt het gevoel dat deze zet uit pure armoede gedaan is. Onder leiding van Eric Noor zijn nieuwe schulden ontstaan en vanaf oktober aanstaande dienen de eerste aflossingen plaats te vinden. Waarschijnlijk was dit een mission impossible geweest zonder het geld uit de VS. Een bijkomend nadeel is dat door deze zet de deur voor een andere mogelijke investeerder (met wellicht veel betere vooruitzichten) zo goed als dichtgegooid is.

Al met al maak ik mij heel veel zorgen om onze club, ik heb geen inzicht in het cijfermateriaal maar het zou mij niet verbazen als we gedurende het seizoen weer in de financiële problemen komen. Helaas kan het voldoen van rekeningen en schulden niet uitbesteed worden.

Ik hoop dat ik geen gelijk ga krijgen en dat MVV het financieel en sportief voor de wind zal gaan. De tijd zal het leren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, De Zwarte Vogel, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 14:34
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #7584
behalve dure gebakken lucht v Noor is er dus ook nog 'n MVV Foundation in de maak...
hoop dat Noor wordt weggekaapt door 'n jobhunter....maar die kans is niet zo groot vrees ik.
gelukkig kunnen we dit jaar weer niet degraderen.
de jonge knullen die Verberne zal moeten opstellen, kan misschien 'n motiverend effect hebben op 'Academy' jeugd en misschien aan eind v seizoen 1 of 2 volwaardige KKD spelers.
hopelijk dat de jonkies en Verberne/Luipers/Hermans er toch 'n leuk jaar v kunnen maken...dojme

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 16:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7585

Dan op het veld, waar het uiteraard toch moet gebeuren


Toch nog iets van visie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 16:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7586
PERSBERICHT 8 augustus 2022

Davy Heymans terug bij MVVMaastricht

Hij was negen seizoenen speler bij MVV Maastricht en nu keert hij terug als fulltime trainer bij de MVV Academy: Davy Heymans. Hij wordt coördinator van de U16 en U14 talenten en combineert deze functie met het hoofdtrainerschap van de U16.
Gelet op zijn ervaring wordt hij ook leercoach voor de jonge coaches in de MVV Academy die aan het begin staan van hun trainerscarrière. Na zijn actieve voetbalcarrière ging Heymans aan de slag als trainer. Zo was hij actief bij Bregel Sport, Lommel SK, Sint Truiden, Beerschot en SK Tongeren. Met Davy Heymans haalt MVV opnieuw een oude bekende terug naar de Geusselt, iemand die het DNA van de club door en door kent. “MVV heeft precies de visie over jeugd, die mij ook voorstaat. Investeren in eigen jeugd in de eigen regio. Heel herkenbaar voor mij. Want MVV heeft in mijn eigen carrière ook zodanig geïnvesteerd dat ik vanuit de A-jeugd uiteindelijk naar het eerste team heb kunnen doorgroeien”, kijkt de in Zutendaal woonachtige Davey Heymans terug. “Ik heb de jeugd al aan het werk gezien. Ik moet zeggen, er zitten veel goede spelers tussen. Onze taak om ze door te ontwikkelen en door te laten groeien. Dat gaat zeker lukken!”Ron Elsen, manager MVV Academy: “Davy Heymans brengt een mooi profiel mee, dat prima past in de visie én de verandering van de MVV Academy.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:57
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
MVV algemeen #7587
Ik zou me niet meer moeten ergeren, maar het enige wat ik nog voel voor de mensen die bij mijn club het beleid bepalen en dit steunen is absolute walging. Niks meer, niks minder. Ik voorspel dan ook een recordseizoen; laagste aantal punten ooit, grootste (negatieve) doelsaldo ooit en een aantal recordnederlagen. Ik sluit serieus niet uit dat dit elftal tegen nederlagen met 7,8 of zelfs 9 doelpunten gaat aanlopen tegen de topploegen. Allemaal onderdeel van het proces zullen ze dan weer roepen, de mannen van de enige ambitieloze betaald voetbalvereniging ter wereld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, ASR, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:04
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV algemeen #7588

BOCA schreef : Ik zou me niet meer moeten ergeren, maar het enige wat ik nog voel voor de mensen die bij mijn club het beleid bepalen en dit steunen is absolute walging. Niks meer, niks minder. Ik voorspel dan ook een recordseizoen; laagste aantal punten ooit, grootste (negatieve) doelsaldo ooit en een aantal recordnederlagen. Ik sluit serieus niet uit dat dit elftal tegen nederlagen met 7,8 of zelfs 9 doelpunten gaat aanlopen tegen de topploegen. Allemaal onderdeel van het proces zullen ze dan weer roepen, de mannen van de enige ambitieloze betaald voetbalvereniging ter wereld.


Jij zegt precies wat ik denk. In Breda pakt een vermogende groep Bredanaars zich samen en geeft de club weer een gezicht en toekomst. Hier gaan meneertje Noor en consorten in zee met één of ander wazige investeringsmaatschappij die geen enkele binding met ONZE club heeft en met een slap verhaal en voor een paar duiten de deur dicht gooit voor mogelijk serieuze gegadigden. Noor en co out!
De volgende gebruiker (s) zei dank u BOCA, Sjotelsplak, Hill28, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 23:50
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #7589

ASR schreef :

BOCA schreef : Ik zou me niet meer moeten ergeren, maar het enige wat ik nog voel voor de mensen die bij mijn club het beleid bepalen en dit steunen is absolute walging. Niks meer, niks minder. Ik voorspel dan ook een recordseizoen; laagste aantal punten ooit, grootste (negatieve) doelsaldo ooit en een aantal recordnederlagen. Ik sluit serieus niet uit dat dit elftal tegen nederlagen met 7,8 of zelfs 9 doelpunten gaat aanlopen tegen de topploegen. Allemaal onderdeel van het proces zullen ze dan weer roepen, de mannen van de enige ambitieloze betaald voetbalvereniging ter wereld.


Jij zegt precies wat ik denk. In Breda pakt een vermogende groep Bredanaars zich samen en geeft de club weer een gezicht en toekomst. Hier gaan meneertje Noor en consorten in zee met één of ander wazige investeringsmaatschappij die geen enkele binding met ONZE club heeft en met een slap verhaal en voor een paar duiten de deur dicht gooit voor mogelijk serieuze gegadigden. Noor en co out!


Ik snap je frustratie... hele grote kans op een kansloos seizoen.
Maar het probleem is echt niet Noor. Niet dat ik een fan van hem ben of zo... Noor is pas 2 jaar en doet volgens mij gewoon logische dingen... en het één misschien beter dan het andere... Maar pakweg de laatste 40 jaar is er op Melchior na niet iemand of een groep opgestaan om usmvvke serieus te helpen zoals je dat bij andere clubs wel ziet gebeuren... De vermogende mensen van us stad laten deze volksclub in de steek.
Ik blijf nog altijd op een wonder hopen... kijk maar eens na Antwerp... ook decennia lopen klooien als volksclub uit één van de grootste steden van Belgique, maar sinds een paar jaar hebben ze een rijke supporter en ze draaien eindelijk weer mee...
Hoop dat usmvvke dit ook nog mag meemaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 07:08
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #7590
Gelukkig hebben we nu n elftal aan managers accountmanagers en 90% uitbesteed..... zo kan meneertje Noor zichzelf op de borst slaan, en Who cares dat er op t veld n veredeld jeugd/amateursteam staat. Das voor de heertjes toch niet belangrijk,l,,,, benieuwd of ome Ronnie komende dagen nog op z’n fietsje stapt om in de voor hem bekende tuintjes te gaan kijken of er nog n 6de rangs afvaller opgepikt kan worden ..wat heeft die man voor toegevoegde waarde? Wie kan dat uitleggen met wat er tot nu toe is gebeurt deze transferzomer.. en ja geen geld maar dit is wel t dieptepunt om als td totaal onzichtbaar te zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden