MVV algemeen

04 mei 2022 22:10
Ab Intus 2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #7561
Misschien kan de Angel Side ons informeren over de investeerder? Zij hebben immders regelmatig contact?

Of gaan we alles nu verbloemen na een overwinning op de reserves van j-ajax? Na en tijdens een seizoen waar we op zn best 15e worden en met beetje pech 19e..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2022 01:36
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7562
Ik denk niet dat iemand buiten de MVV directie ook maar iets weet van de investeerder..
Dit zullen ze denk ik ook niet aan de Angelside communiceren aangezien ze dit in radiostilte willen doen lijkt me.

De onderhandelingen lopen blijkbaar nog, en dat word gewoon even afwachten.
Zolang we niet horen dat de onderhandelingen spaak zijn gelopen zal het gewoon nog aan de gang zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2022 19:21 12 mei 2022 19:21 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
MVV algemeen #7563
Misschien ben ik wat ongeduldig, maar vind het maar stil met betrekking tot de nieuwe aandeelhouders ( kan ook een goed teken zijn ;) ) Iemand nog wat nieuws gehoord? De spoeling word dun aan de onderkant. Na de overnames van Den Bosch en Dordrecht las ik net dat Helmond Sport hun spelers budget verdubbelt naar 1,7 miljoen en binnen 3 jaar wilt promoveren. Zo komen wij echt langzaam op de laatste plaats te staan met ons budget....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 10:48
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #7564
Ben benieuwd hoe de coronacompenatie regeling m.b.t. de seizoenskaarthouders er uit komt te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 11:04
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #7565
Steun je club man

Verstuurd vanaf mijn SM-A226B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 11:37
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV algemeen #7566
Iech krijg langzaam ut geveul tot dee investeerder met de Noor-derzon is vertrokke
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 12:46
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #7567

jovkle schreef : Ben benieuwd hoe de coronacompenatie regeling m.b.t. de seizoenskaarthouders er uit komt te zien.


Daar ga je niets van horen zolang je zelf niet aan de bel trekt bij mvv. Ze hopen natuurlijk dat iedereen net zoals de afgelopen 2 jaar het weer schenkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 14:50 14 mei 2022 14:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #7568
Steun je club...doen we dat niet dan..door een sk te pakken en te drinken. (ok, de een meer dan de ander.) MVV heeft de catering aan YveY gegeven en die beschouwt de supporter nu als een soort melkkoe met de prijzen, met name bij de eetkramen. Kun je zeggen, maak je niet druk, wat heeft mvv daarmee te maken. Nou alles, mvv heeft deze partij een 10 jarig contract gegeven voor een nieuwe businessclub die hoeveel extra opbrengt doordat sponsoren zich beter thuis voelen of nieuwe sponsoren zich daartoe voelen aangetrokken? Vzm is wel grotendeels buitenspel gezet door deze deal. Welk voordeel brengt die deal dan de supporter als commercieel te weinig gebeurt. En die partij zal de prijzen zolang verhogen tot recht is gedaan aan de investering in de bc. Een club die je het hele jaar in de stront laat zitten en daar pas 1 wedstrijd vantevoren over communiceert en andere zaken of faciliteiten niet op orde heeft. Kun je wederom zeggen, je bent niet voor niets supporter. Neem een doekje mee, neem genoegen met pis over je schoenen, ga in de rij staan achter de losse kaartkoper terwijl je een sk hebt. Bepaal dat voor jezelf. Dat is nou net dat gevoel waar een club op inspeelt, maar het is maar de vraag hoeveel een club echt om supporters geeft. Mvv is naast ieders club ook gewoon een bedrijf en daar moet men zich maar naar gedragen. Men heeft m.i. een inschattingsfout gemaakt in corona tijd de prijzen (zowel sk als los) sowieso al (te) hoog vast te stellen...daar had men de voorwaarde aan kunnen koppelen geen recht op teruggave te hebben. (overigens al jaren 80% van de stoelen onbezet op een paar wedstrijden na. Tuurlijk speelt het getoonde spel op het veld mee, maar je zou ook andersom kunnen redeneren, zien we meer mensen komen bij lagere prijzen.) Hoe beter mvv zich komende weken presenteert qua nieuwe spelers, wellicht op kantoor positief nieuws, nieuwe investeerder, des te sneller zal elke sk houder hoop krijgen voor komend seizoen en laten ze die teruggave waarschijnlijk wel zitten. Nu zit afgelopen seizoen nog teveel in het hoofd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2022 08:37
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #7569
man wat een kansloos gezanik weer is net of hier een aantal "supporters" voldoening eruit halen om alles af te kraken. toppunt is die kleine boer uit roermond die met ab intus een 2de account heeft en nu met 2 accounts d zelfde onzin roept. ga hier vooral lekker door met zagen en voooral niks bijdragen aan onze club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 09:19
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #7570
Mijn antwoord op het verbeteren van de faciliteiten:

Ik zou graag zien dat MVV weer teruggaat naar Natuurgras. Bijna alle clubs gaan langzaamaan weer terug naar natuurgras.

Wat is hier voor nodig:

Een nieuw trainingscomplex. Dit hoeft geen giga hypermodern trainingscomplex te zijn, daar kun je langzaam naar toe werken. Maar samen in overleg met de gemeente zou je wel kunnen toewerken naar een complex dat er als volgt uitziet:

- Twee kunstgrasvelden om op te trainen
- Jeugd speelt zijn wedstrijden op het complex
- Een gebouw met 4 kleedkamers + een verzorgingsruimte en een gym.
- Lunch ruimte voor de selectie spelers.

Uiteindelijk kan je zelf steeds meer dingen faciliteren. Maar een eerste stap naar topsport is dan wel gezet. Want met alle respect ik ben onlangs bij wat tweede divisie clubs wezen kijken, maar daar zijn de mogelijkheden vele malen groter
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 12:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7571

Voetbalfanaat schreef : Mijn antwoord op het verbeteren van de faciliteiten:

Ik zou graag zien dat MVV weer teruggaat naar Natuurgras. Bijna alle clubs gaan langzaamaan weer terug naar natuurgras.

Wat is hier voor nodig:

Een nieuw trainingscomplex. Dit hoeft geen giga hypermodern trainingscomplex te zijn, daar kun je langzaam naar toe werken. Maar samen in overleg met de gemeente zou je wel kunnen toewerken naar een complex dat er als volgt uitziet:

- Twee kunstgrasvelden om op te trainen
- Jeugd speelt zijn wedstrijden op het complex
- Een gebouw met 4 kleedkamers + een verzorgingsruimte en een gym.
- Lunch ruimte voor de selectie spelers.

Uiteindelijk kan je zelf steeds meer dingen faciliteren. Maar een eerste stap naar topsport is dan wel gezet. Want met alle respect ik ben onlangs bij wat tweede divisie clubs wezen kijken, maar daar zijn de mogelijkheden vele malen groter


Helemaal mee eens!
Blijf het triest vinden dat ze soms naar andere voetbalclubs moeten om daar op natuurgras te trainen voor de wedstrijd van vrijdag.
Zou top zijn als bijvoorbeeld die investeerder helpt met het financieren van een goede grasmat in het stadion.
Zal ook meer spelers aantrekken aangezien ik weet dat er echt veel spelers zijn die echt kunstgrasvelden vermijden.
En het geeft een andere feeling in het stadion voor mijn gevoel.
Maar goed, het zal zonder centen geen prio zijn voor MVV.
Dus zal dit niet snel gebeuren ben ik bang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 13:17 16 mei 2022 13:18 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #7572
Voetbalfanaat er is al zoveel geïnvesteerd buiten het veld maar zonder dat ligt er nog steeds een heel langdurig tig jaren plan!
Laat eerst eens een degelijk elftal op de mat staan waar de supporters uiteraard mede door door de resultaten naar het stadion voor gaan komen.
Ik snap je verhaal/wensen maar ik denk dat je/wij nog blij mogen zijn dat we/zij nog bestaan!
Mvv staat er financieel heel slecht voor en ook ik word steeds ongeduldiger met het uitblijven van De investeerder!
Aanvullend dat er bij gemeente ook niet veel aandrang/geld is om mvv te helpen of bij te springen zou ik niet weten hoe zo een trainings complex gerealiseerd moet worden!….mvrgr Opa.

Ps Het maximale wat de gemeente tot nu toe geïnvesteerd heeft is de aankoop van het stadion en correct me if i wrong het kunstgrasveld?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 14:01
Ab Intus 2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #7573

mosasaurus schreef : man wat een kansloos gezanik weer is net of hier een aantal "supporters" voldoening eruit halen om alles af te kraken. toppunt is die kleine boer uit roermond die met ab intus een 2de account heeft en nu met 2 accounts d zelfde onzin roept. ga hier vooral lekker door met zagen en voooral niks bijdragen aan onze club.



Kansloos gezanik? en supporters tussen ""? alles afkraken? 2de account?

Over kansloze post gesproken; 2 zinnen 4 belachelijke uitspraken.
Volgens mij wil iedereen die zich de moeite neemt om überhaupt iets te posten op dit forum er enkel voor zorgen dat het met MVV vooruit gaat. Klopt dat het soms klote is om te horen als dingen niet goed / slecht gaan op dit moment.

Waar ik vooral over geschreven heb is het wegvallen / stoppen van meerdere echte clubmensen, als jij deze gebeurtenissen wil wegzetten onder het "zagen" en niks bijdragen vraag ik me af wat jou geweldige bijdrage dan wel is? Of ben jij een van de uitverkorene die onder de vlag van de Angel Side alle inside info van dhr Noor krijgen en wekelijks met hem aan de bar van de Feestfabriek in Maastricht staan? (over kansloos gesproken en dan mag je zelf invullen van welke kant dit kansloos is)

Als iemand het eens is met iemand anders betekend dit niet dat dit dezelfde persoon onder een ander account is....

tot zover..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 21:48
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV algemeen #7574
Je bent pas echt kansloos als je een van die zogenaamde "clubmensen" bent en uit wrok een account aan maakt op dit forum. Noor vertoond zich in het openbaar, dat is nog altijd beter dan zoals jij via achterkamertjes zieltjes probeert te winnen. Hou de eer aan je zelf of maak je openbaar bekend en doe je verhaal of moet je dan ook vertellen dat je je eigen baas een oor wilde aannaaien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 22:47
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #7575
ab is verdrietig omdat niemand met hem naar de feestfebrik wil. daarom maar iedereen die je onzin niet gelooft laag opgeleid noemen. vooral door blijven zagen. stumperd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden