MVV algemeen

15 aug 2022 15:09 15 aug 2022 15:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV algemeen #7636
Top actie dat je met de code MVVNAC100 een gratis kaart kan krijgen. Maar even over CM tickets en de kaartverkoop in het algemeen: ik ken heel veel mensen die problemen hebben met hun account of met het bestellen van kaarten. Ook kun je maar 1 kaart per account bestellen, dus je kunt bv niet voor je kinderen, opa, (oma) of vrienden een kaart meebestellen. Dat kon eerst wel nog. Niet iedereen heeft zin om een account aan te maken of zn account te herstellen.

Er zou een klantvriendelijker systeem moeten zijn waar je gewoon adhoc en makkelijk een aantal kaarten kunt kopen. Ook voor vrienden en familie (mits je de benodigde gegevens doorgeeft). Dat kon ook al gewoon voor het CM-tickets debakel. Het moet echt zo makkelijk mogelijk zijn anders krijg je het stadion nooit vol als MVV. We zijn niet Ajax, dat zich een ingewikkelde klote-app kan veroorloven en dan alsnog het stadion volheeft.

Ook die seizoenskaartenprinter, na jaren nog steeds kapot. Bestel iemand aub even een nieuwe op AiliExpress ofzo voor een paar tientjes? En ook de printers uit Nederlandse makelaardij kosten echt geen tonnen. Kom op MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 15:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV algemeen #7637
Ook graag tickets te koop op de wedstrijd dag aan het stadion voor mensen zonder printer en dergelijke en last minuts beslissers .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 15:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #7638

bokkesprongen schreef : Ook graag tickets te koop op de wedstrijd dag aan het stadion voor mensen zonder printer en dergelijke en last minuts beslissers .


Je hebt gelijk Bok maar ik denk dat de driehoek weer heeft beslist….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 15:30
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
MVV algemeen #7639

bokkesprongen schreef : Ook graag tickets te koop op de wedstrijd dag aan het stadion voor mensen zonder printer en dergelijke en last minuts beslissers .


Kan die niet op de telefoon gescand worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 16:09 15 aug 2022 16:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV algemeen #7640
shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...8d-bd34-c0076d9b474a

Na meer dan 1 jaar kom je via www.mvv.nl/tickets ook gewoon nog steeds bij de melding “error something went wrong”. Geinteresserde mensen die een kijkje nemen op de ticketwebsite haken af als dat de melding is die je als eerste in beeld krijgt. Dit is onacceptabel en rijmt absoluut niet met de zogenaamde professionaliseringsslag waar Noor mee schermt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 16:27
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7641

Hill28 schreef : shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...8d-bd34-c0076d9b474a

Na meer dan 1 jaar kom je via www.mvv.nl/tickets ook gewoon nog steeds bij de melding “error something went wrong”. Geinteresserde mensen die een kijkje nemen op de ticketwebsite haken af als dat de melding is die je als eerste in beeld krijgt. Dit is onacceptabel en rijmt absoluut niet met de zogenaamde professionaliseringsslag waar Noor mee schermt.


Mooie vorm van 'fake news' Hill28.
Omdat jouw link niet klopt MVV van onprofessionaliteit betichten. www.mvv.nl/tickets is helemaal geen officiële link.
Als je naar www.mvv.nl gaat en op tickets klikt kom je gewoon uit waar je uit moet komen.
Ook via alle social media posts kom je op de juiste plek uit, dus doe je huiswerk wat beter de volgende keer.

Maar ja, nu zal ik wel weer 'vriend' van het bestuur zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 17:09 15 aug 2022 17:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV algemeen #7642
Sorry hoor Duin, maar ik hoorde net in het openbaar letterlijk 2 mensen praten die overwogen om naar MVV te gaan en die kwamen bij deze foutmelding uit. Heb ze even geholpen, want inmiddels bekend met het systeem.

Probeer anders ook even op ‘Fanzone’ te klikken op de website: www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg

Of klik op ‘tickets’ via het menu: www.mvv.nl/fanzone/tickets

Via beide manieren kom je niet goed uit. Nog los van het feit dat www.mvv.nl/tickets wel degelijk een ‘officiële’ link was vorig seizoen en ook toen kwam je verkeerd uit. Mensen hebben die wellicht nog in hun browser staan.

Bij de Infobalie vanmiddag ook druk met mensen die niet door het systeem kwamen. Maar het zal wel aan die mensen gelegen hebben. Overigens aardige mensen aan de balie.

Ik waardeer het wel Duin, dat je dit keer naast een persoonlijke aanval ook daadwerkelijk (volgens mij voor het eerst) inhoudelijk (probeert) te reageren op iemand die kritiek geeft, in dit geval op het geheel feiloze ticketsysteem van MVV.

Fijne wedstrijd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 17:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #7643

Hill28 schreef : shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...8d-bd34-c0076d9b474a

Na meer dan 1 jaar kom je via www.mvv.nl/tickets ook gewoon nog steeds bij de melding “error something went wrong”. Geinteresserde mensen die een kijkje nemen op de ticketwebsite haken af als dat de melding is die je als eerste in beeld krijgt. Dit is onacceptabel en rijmt absoluut niet met de zogenaamde professionaliseringsslag waar Noor mee schermt.

Ook onacceptabel is de pagina www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten waar geïnteresseerden als eerste een kijkje nemen als ze een seizoenkaart overwegen. De gehele pagina betreft nog die van het vorige seizoen.

Met al het geld dat Erik Noor al 2,5 jaar investeert in de organisatie zou je beter verwachten. Tot nu toe nul resultaat en op alle vlakken een neerwaartse spiraal.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 18:22 15 aug 2022 18:24 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7644

Sjotelsplak schreef :

Hill28 schreef : shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...8d-bd34-c0076d9b474a

Na meer dan 1 jaar kom je via www.mvv.nl/tickets ook gewoon nog steeds bij de melding “error something went wrong”. Geinteresserde mensen die een kijkje nemen op de ticketwebsite haken af als dat de melding is die je als eerste in beeld krijgt. Dit is onacceptabel en rijmt absoluut niet met de zogenaamde professionaliseringsslag waar Noor mee schermt.

Ook onacceptabel is de pagina www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten waar geïnteresseerden als eerste een kijkje nemen als ze een seizoenkaart overwegen. De gehele pagina betreft nog die van het vorige seizoen.

Met al het geld dat Erik Noor al 2,5 jaar investeert in de organisatie zou je beter verwachten. Tot nu toe nul resultaat en op alle vlakken een neerwaartse spiraal.


Hoe kom je aan die link? Als ik namelijk op mvv.nl op tickets klik en dan op seizoenskaarten dan werkt alles gewoon. Ik denk tot geïnteresseerden dat als eerste doen.
Die hele fanzone lijkt inactief en had inderdaad uit het menu verwijderd moeten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 18:34 15 aug 2022 18:37 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #7645

JulioB schreef :

Sjotelsplak schreef :

Hill28 schreef : shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...8d-bd34-c0076d9b474a

Na meer dan 1 jaar kom je via www.mvv.nl/tickets ook gewoon nog steeds bij de melding “error something went wrong”. Geinteresserde mensen die een kijkje nemen op de ticketwebsite haken af als dat de melding is die je als eerste in beeld krijgt. Dit is onacceptabel en rijmt absoluut niet met de zogenaamde professionaliseringsslag waar Noor mee schermt.

Ook onacceptabel is de pagina www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten waar geïnteresseerden als eerste een kijkje nemen als ze een seizoenkaart overwegen. De gehele pagina betreft nog die van het vorige seizoen.

Met al het geld dat Erik Noor al 2,5 jaar investeert in de organisatie zou je beter verwachten. Tot nu toe nul resultaat en op alle vlakken een neerwaartse spiraal.


Hoe kom je aan die link? Als ik namelijk op mvv.nl op tickets klik en dan op seizoenskaarten dan werkt alles gewoon. Ik denk tot geïnteresseerden dat als eerste doen.
Die hele fanzone lijkt inactief en had inderdaad uit het menu verwijderd moeten worden.

De informatie op de pagina is van vorig jaar.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 18:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV algemeen #7646
MVV ontvang ook derden gelden dan heb je ook de plicht om toegankelijk te zijn .Niet iedereen heeft een smart telefoon , printer en der gelijke .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 22:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1910
Meer
MVV algemeen #7647
PERSBERICHT
15 augustus 2022

Maak het mee met MVV en shirtsponsor ‘Maastricht Region’

MVV Maastricht voetbalt dit seizoen met ‘Maastricht Region’ op de meest prominente plek van het voetbalshirt.
Samenwerking maakt ons sterk en krachtig, daar geloven wij bij MVV in. Door onze krachten met bedrijven te bundelen zijn we in “Maastricht Region” interessant voor vele partijen die internationaal denken, willen werken en zich willen versterken.

Samenwerken schrijven wij met hoofdletters want alleen samen kom je vooruit. “Maastricht Region” is de plek waar we samenkomen, waar iedereen zijn schouders onder het succes zet. Waar we verbinden en hubs bouwen, op weg naar ‘elke dag beter’. MVV gaat de verbinding vormen voor bedrijven waarna deze profiteren van het verbinden en het faciliteren. MVV zal als olie tussen de radertjes gaan werken. Beleven en ondergaan, zijn de kenmerken oftewel Samen Meer die als een groeidiamant de komende jaren zal gaan werken.

Het uiteindelijke doel is kennis en ervaring met elkaar te delen waardoor je niet alleen je eigen ondernemersdoelstellingen kunt uitbouwen, maar de gehele regio nog sterker maken. “Maastricht Region” groeit daarmee uit tot een ware business katalysator waar je absoluut bij wilt horen.
En niet voor niets. Want “Maastricht Region” omvat Zuid-Limburg (600.000 inwoners) en Euregio Maas Rijn (4 miljoen inwoners). Enorme mogelijkheden voor iedereen. En juist die mogelijkheden worden gebundeld en versterkt door “Maastricht Region”.

MVV Maastricht is de initiatiefnemer van het gehele project “Maastricht Region” en ondersteunt en faciliteert dit van harte mede omdat ook de club een steeds internationaler karakter krijgt. Zo heeft een Amerikaanse partner MVV omarmd en ziet die veel mogelijkheden om samen met MVV hun business te vergroten.
MVV Maastricht is zo overtuigd van het bouwen van hubs en elkaar versterken dat de club op de meeste trotse plek van de club – het wedstrijdshirt – vanaf het seizoen 2022-2023 zelfs de shirtreclame voert “Maastricht Region”. Zo onderstreept de club ook trots te zijn op de stad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 22:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1910
Meer
MVV algemeen #7648
De nieuwe ‘hoofdsponsor’ is dus bekend. Ik ga nu mijn mening niet geven. Ik wil het positieve gevoel deze overwinning nog even laten doorwerken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 22:58
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #7649
Tsja al je geen sponsor vindt creeer je zelf maar iets,,... hier zal vast geen tonnen tegenoverstaan....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2022 11:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1910
Meer
MVV algemeen #7650
Zo, ik heb het bericht over de de nieuwe shirtsponsor nog eens gelezen. En nog eens. 'Maastricht Region' staat nu op de voorkant van het mooiste shirt van Nederland.
Uiteraard google je eerst wat Maastricht Region is maar de hits die je krijgt verwijzen naar een expat centrum van de gemeente dus dat kon het niet zijn.
Dan blijven er een heleboel mooie woorden over waarin hoogdravende ambities doorklinken maar waar gaat het in essentie nu over?
Tja, ik lees er niet veel anders in dan dat MVV reclame maakt voor haar eigen business club.

Okay, je hebt iets op het shirt staan dat goed klinkt maar het levert dus feitelijk niks op. Je hoopt dat bedrijven zich aansluiten maar hoe die bedrijven overtuigd moeten gaan worden is mij op basis van het persbericht niet duidelijk. Wat heeft MVV nu te bieden? Hoe gaat MVV geld genereren uit dit initiatief?
Klinkt mij als een hoop gebakken lucht in de oren. Een totaal zwaktebod bij gebrek aan een echte shirtsponsor. Ik hoop oprecht dat ik het helemaal mis heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden