MVV algemeen

25 okt 2022 17:38
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
MVV algemeen #7666

Boschpoort schreef : www.ad.nl/offside/mvv-grapt-tijdens-what...ng-haaland~a6229251/

het MVV twitter account haalt de natinale kranten weer eens. :applaus:

Haha, leuke actie. Maar waarom Haaland halen terwijl we toch al Kostons en Steuckers hebben?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2022 22:34
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #7667

Ben Salemans schreef :

Boschpoort schreef : www.ad.nl/offside/mvv-grapt-tijdens-what...ng-haaland~a6229251/

het MVV twitter account haalt de natinale kranten weer eens. :applaus:

Haha, leuke actie. Maar waarom Haaland halen terwijl we toch al Kostons en Steuckers hebben?


Inderdaad, zou bij ons gewoon achter Kostons de bank warmen. :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2022 16:16
SV-1902
Verified
Verified
Berichten: 18
Meer
MVV algemeen #7668
Vandaag zijn de regels voor de wedstrijd thuis tegen Helmond Sport bekend geworden. Wéér geen
verkoop aan de dag kassa. De vraag waarom niet hoeven we niet te stellen, want de antwoorden zullen
doordrenkt zijn met - al dan niet verzonnen - argumenten vanuit de veiligheid. Er is kennelijk niet
geleerd, dat je met het sluiten van de dag kassa 1.500 kaarten minder verkoopt. Dit nodigt niet uit voor
ouders met kinderen en ook niet voor de oudere bezoekers. Die zullen denken dat het wel héél onveilig
moet zijn wanneer de tegenstander geen supporters mag meenemen en dan toch de kassa's dicht
moeten of dat MVV wel héél slecht voor de veiligheid kan instaan. De tegenvallende verkoop tegen
Roda en Den Bosch heeft dit bewezen. Alles lijkt er op dat de VC’s en/of de Driehoek de kaartverkoop
bepalen, zo krijg je nooit een vol stadion!?

___________________________________________
Wij komen op voor jullie belangen! www.sv-1902.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, Roed en Wit 70, Lummel, Huib, opadiehard, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2022 16:43
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #7669
Ik sluit me aan bij de reactie van SV-1902. Deze belachelijke besluiten rondom de kaartverkoop kosten MVV klauwen vol met geld. Juist nu in deze periode van succes kan én zou MVV hier van moeten profiteren. Echter lijkt de gemeente/VC hier anders over te denken.

In de eigen omgeving genoeg mensen die aangeven weer naar MVV te willen gaan. Soms enige laat beslissers, of mensen die niet zo thuis zijn in de digitale kaartverkoop. De dagkassa zou deze mensen ontzettend helpen.

Stel je voor dat een MVV ooit weer in de Eredivisie speelt. Dan zal men nooit meer een dagverkoop kunnen houden als je al tegen een Helmond Sport de boel moet dichtgooien. Ronduit belachelijk. Grote twijfels bij deze besluitvorming.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2022 19:24
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV algemeen #7670
Je kunt altijd nog voor een seizoenskaart gaan tegen een aangepaste prijs, dacht ik.
Zelfs vorig seizoen was dit de moeite waard; een tientje per wedstrijd (of zelfs minder achter de goals).
Er zitten altijd leuke wedstrijden tussen.

Ik zie steeds meer studenten (en ook meer vrouwen...misschien wel door het vrouwen voetbal) bij de wedstrijden.
Tegen NAC zat een Oostenrijker naast me die relatief kort voor de wedstrijd via het internet had gekocht.
Ja die zijn jong en hebben een computer of smart-phone en kunnen vooral een dag vooruit plannen.

Er bestaan ook bijna geen bank-loketten meer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2022 22:36 27 okt 2022 22:37 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #7671
Ik heb vandaag weer iets gehoord dat alleen bij MVV gebeurd . Een bedrijf in Maastricht ( weet niet of ik er goed aan doe om de naam hier te noemen ) Sponsort MVV al 10a15 jaar . Niet heel veel , maar tussen de 5 en 10.000 euro per seizoen . Altijd ruim voor het begin van het seizoen . Dit jaar was hij het vergeten , en tot nog toe geen enkele reactie van MVV waarom hij is gestopt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 09:13 28 okt 2022 09:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7672

Sjonnie schreef : Ik heb vandaag weer iets gehoord dat alleen bij MVV gebeurd . Een bedrijf in Maastricht ( weet niet of ik er goed aan doe om de naam hier te noemen ) Sponsort MVV al 10a15 jaar . Niet heel veel , maar tussen de 5 en 10.000 euro per seizoen . Altijd ruim voor het begin van het seizoen . Dit jaar was hij het vergeten , en tot nog toe geen enkele reactie van MVV waarom hij is gestopt .


Jammer genoeg speelt dit al jaren dit had al opgelost moeten zijn,ook sponsors die niet verlengen worden soms niet benaderd waarom zij niet verder gaan(hoorde dit nog recentelijk van een ex sponsor van afgelopen seizoen) dit is toch toch een euvel dat in deze tijd met computers en bezetting op kantoor niet meer mogelijk moest zijn?…mvrgr Opa.

Kort door de bocht Sjonnie je weet niet of dit ook bij andere clubs niet gebeurd!.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 10:42
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
MVV algemeen #7673
Nou, ik was ten minste wel nog gebeld geworden, of ik mijn seizoenskaart wilde verlengen. Maar goed, die kost geen 10K :side:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 15:13 28 okt 2022 15:14 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7674

Sjonnie schreef : Ik heb vandaag weer iets gehoord dat alleen bij MVV gebeurd . Een bedrijf in Maastricht ( weet niet of ik er goed aan doe om de naam hier te noemen ) Sponsort MVV al 10a15 jaar . Niet heel veel , maar tussen de 5 en 10.000 euro per seizoen . Altijd ruim voor het begin van het seizoen . Dit jaar was hij het vergeten , en tot nog toe geen enkele reactie van MVV waarom hij is gestopt .

Als men 200.000 euro laat liggen, dan zal het bij de lagere prijsklasse nog erger zijn. Indien waar vraag je je af wat Erik Noor op kantoor heeft bereikt, na zoveel tijd en investeringen zouden deze praktijken tot het verleden moeten horen. Wellicht ook de sponsormanaging maar uitbesteden?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 15:23
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7675

Sjotelsplak schreef :

Sjonnie schreef : Ik heb vandaag weer iets gehoord dat alleen bij MVV gebeurd . Een bedrijf in Maastricht ( weet niet of ik er goed aan doe om de naam hier te noemen ) Sponsort MVV al 10a15 jaar . Niet heel veel , maar tussen de 5 en 10.000 euro per seizoen . Altijd ruim voor het begin van het seizoen . Dit jaar was hij het vergeten , en tot nog toe geen enkele reactie van MVV waarom hij is gestopt .

Als men 200.000 euro laat liggen, dan zal het bij de lagere prijsklasse nog erger zijn. Indien waar vraag je je af wat Erik Noor op kantoor heeft bereikt, na zoveel tijd en investeringen zouden deze praktijken tot het verleden moeten horen. Wellicht ook de sponsormanaging maar uitbesteden?


Dao is hr toch weer. Iech misde diech al. Kut hè maan noe ut zoe good geit, zier beperkte meugelijk um te zeivere. Good totse diene sjotelsplak beij dg höbs aanders druppelse nog op de grond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 15:29
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7676
Mooi dat 1 voorbeeld meteen weer als 'de standaard gang van zaken' wordt beoordeeld. (Niet om het goed te praten overigens).

Toevallig heeft mijn werkgever de sponsoring dit jaar ook niet verlengd, bewust om financiele overwegingen.
En wij zijn de afgelopen maanden meerdere malen benaderd om ons contract te vernieuwen en ik krijg minimaal 1 keer per maand een leuke uitnodiging vanuit MVV om toch weer eens bij een sponsoractiviteit aan te sluiten.
Geloof me, dit was enkele jaren geleden echt veel slechter geregeld.

Dus ook op dit vlak zie ik echt wel verandering/verbetering.

Trouwens, welke sponsor vergeet zijn contract te verlengen en komt daar na 9 wedstrijden zelf pas achter? Misschien moet daar de administratie ook eens onder de loep worden genomen dan :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Anna D., opadiehard, Gianni Bruno, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 17:31
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #7677
Welk bedrijf als ik vragen mag? ben benieuwd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2022 18:21
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV algemeen #7678
Ik wil het niet goedpraten, maar het bedrijf had toch ook met MVV contact kunnen opnemen, als ze sponsor willen blijven. Afgelopen 10 a 15 jaar is het toch wel goed gegaan tussen MVV en dit bedrijf.
Neem aan dat je dan als MVV zijn de niet meteen al je krediet verspeeld hebt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2022 14:23
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #7679
Het is eigenlijk nog veel te vroeg om over te praten, maar ik doe het toch. Mocht MVV promoveren betekend dat dan dat we ook afscheid gaan nemen van dat verschrikkelijke kunstgras. We zijn eigenlijk zelfs verplicht dan om over te stappen op natuurgras. Mocht het zover komen dan zal MVV ook een accomodatie moeten zoeken voor trainingen etc..... dus mijn vraag is KAN MVV wel promoveren????

Hopelijk kan de gemeente hierin ook helpen. Een mooi klein schalig trainingscomplex voor de Academy en eerste Elftal zal mooi zijn.

2 Kunstgrasvelden ( Wedstrijden en trainingen jeugd )
1 Natuurgras trainingsveld ( Geen officieel wedstrijd veld maar voor de trainingen van 1 )
Ruimte voor spelers
Luchruimte
Kleine kantine voor Academy
Gym & Medische ruimte.

Heel groot hoeft het dus allemaal niet te zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2022 21:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #7680
Eerder is al eens (gekscherend) geopperd om dit op de oud velden van IBC te verzorgen. En waarom ook niet? Prima velden met mogelijkheden tot uitbreiding. Huidige kantine zal ongetwijfeld niet voldoen aan de door jouw gestelde normen, maar wellicht is daar wel een mouw aan te passen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden