MVV algemeen

16 jan 2021 08:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6691
interview met Joeri Schroijen DDL 16-01-2021

‘Soms dacht ik in bed: nu ga ik dood’
Hoewel MVV onderin de eerste divisie bivakkeert, speelt Joeri Schroijen zich wekelijks in de kijker. Een lucratieve transfer ligt in het verschiet voor de buitenspeler uit Weert, al twijfelt hij tussen een buitenlands avontuur en Nederlandse zekerheid. Na jaren van depressies en angstaanvallen voelt Schroijen zich rijp voor een stap omhoog.
DOOR EN ROBIN VAN DER KLOOR

Als een komeet schiet Bono, de hond van MVV-buitenspeler Joeri Schroijen (29), van de achtertuin, door het hondenluik, naar de keuken. Vragend kijkt hij zijn baasje aan. Wil dan niemand de door hem verzamelde stokken in de tuin werpen zodat hij ze kan apporteren? Dan berust hij, gaat naast Schroijen op een eigen eetstoel aan de keukentafel zitten en kijkt iedereen die het woord heeft nieuwsgierig aan.

MVV staat er weliswaar niet florissant voor in de eerste divisie, maar jij bent goed op dreef dit seizoen. Hoe voelt dat?

„Persoonlijk draai ik lekker, ja. Ik kreeg laatst in een interview te horen dat ik in de top meedraai van de buitenspelers. Er is geen buitenspeler in de eerste divisie die meer heeft gescoord dan ik. Dat is prima. Ik ben denk ik de beste speler bij MVV, dat durf ik wel te zeggen. En ik ben ook wel toe aan iets nieuws na vijf seizoenen in Maastricht. Mijn contract loopt deze zomer af.”

Heb je de clubs voor het uitkiezen?

„Er is interesse voor mij, onder meer uit Duitsland, en ik kan per direct naar een club in Griekenland.”

Zou je dat willen? Je bent honkvast en verknocht aan Weert.

„Dat is waar, ik ben het liefst in Weert. En ik heb hier net een huis gekocht. Maar als ik ooit een buitenlands avontuur wil, is nu wel mijn kans.”

In het buitenland kun je meer geld verdienen.

„Als ik naar het buitenland ga, dan moet het plaatje perfect zijn. Veel mensen denken dat we heel hoge salarissen hebben in de eerste divisie, maar dat valt vies tegen. Als ik naar het buitenland ga, kan ik het dubbele verdienen ten opzichte van nu. Maar ook dan zal ik na mijn loopbaan nog moeten werken. Of er moet nog een gekke club uit Qatar komen die zegt: hier heb je een miljoen. Dan kruip ik er zo heen. Als ik nog wat centen wil binnen harken met voetballen, dan moet ik dat nu doen.”

En een terugkeer in de eredivisie? Je speelde ooit – kort – bij Go Ahead.

„Dat is zeker ook interessant. Ik kan er ook voor kiezen het seizoen af te maken bij MVV en nog een stuk of vijf, zes goals te maken. Dan kan ik wellicht een mooie transfer naar een Nederlandse club maken in de zomer. Misschien wel naar Fortuna of VVV. Met VVV was ik twee jaar geleden al bijna rond.”

Wat heeft jouw voorkeur?

„Een club in Nederland, als ik heel eerlijk ben. Maar ik ben er nog niet uit.”

Zijn vriendin Mandy komt binnen.

Zitten jullie wel op één lijn?

Mandy: „Ik ga niet zijn succes in de weg staan. Als hij beslist ‘ik ga naar Griekenland’ of naar een ander land, dan zal ik nooit zeggen ‘dat wil ik niet’. Ik wil niet over een paar jaar te horen krijgen: ‘door jou heb ik die stap niet gemaakt’. Als hij me dat vraagt zal ik eerlijk antwoord geven, maar ik zal nooit zeggen ‘ik sta daar niet achter’, of ‘ik zal niet meegaan’.”

Dan moet jij de keuze maken, Joeri.

„Ja, ik weet het.”

Ben je bang voor heimwee?

„Heimwee is een groot woord. Ik ben er niet bang voor, maar toen ik bij Go Ahead speelde en in Deventer woonde, ging ik op elke vrije dag terug naar Weert, dat wel.”

Hoe kom je zo verbonden aan Weert?

„Ik ben er geboren en heb er altijd gewoond, of in de buurt. Ik heb hier van alles meegemaakt.”

Wat voor jongen was je?

„Ik was een batje vroeger, een schoffie. Haalde veel streken uit. Tijdens mijn jeugdjaren bij PSV zat ik op een middelbare school waar nogal wat criminaliteit was. We deden aan joyriden, er werd wel eens een auto gestolen, we staken vuurwerk af in de klas, er werden batterijen gegooid naar de leraar. Ik deed niet aan alles mee, maar vond het wel mooi allemaal.”

Het klinkt alsof je het verkeerde pad opging.

„Dat heeft niet veel gescheeld nee. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik acht was. Ze hadden veel ruzie en het was een ellendige tijd. Dat heeft mij en mijn zusje gevormd. Mijn vader besloot naar België te verhuizen, mijn moeder had geen rooie cent en had moeite om het hoofd boven water te houden. Zij ontmoette mijn stiefvader en toen zij ook weer uit elkaar gingen ben ik bij hem gaan wonen, tot vorig jaar.”

En hoe is het contact met jouw biologische vader?

„Die heb ik een aantal jaren niet gezien. Pas toen ik zestien jaar was weer wat meer, maar dat was erg moeilijk voor me. Nu we wat ouder zijn is het contact beter en hij wil dat ook graag, merk ik. Dat vind ik fijn.”

Heeft hij spijt betuigd dat hij er niet voor je was?

„Dat niet, maar hij heeft het misschien van binnen wel. Ik merk dat een beetje aan hem.”

En hoe gaat het met jouw moeder?

„Naar omstandigheden redelijk. Ze woont ook in Weert, vlakbij. Ze heeft het niet altijd makkelijk en is wel klaar met mannen. Gelukkig gingen zij en mijn stiefvader wel goed uit elkaar. Mijn moeder heeft veel ellende meegemaakt. Misschien heb ik mijn karakter wel van haar. Het doorzettingsvermogen. Blijven strijden, vallen en weer opstaan.”

Je had geen onbezorgde kindertijd.

„Ze zeggen toch dat kinderen de dupe zijn bij een scheiding? Dat klopt helemaal. Ik heb dingen gezien die je als klein kind niet wil zien. Ik ben heel blij dat mijn stiefvader ons destijds in huis heeft genomen, heb een heel sterke band met hem. We bellen elke dag. Hij heet Jos Saes, ‘De Knuiter’ is zijn bijnaam in Weert, omdat zijn opa vroeger knuitertjes ving, kleine vogeltjes. Hij is heel bekend hier, ook vanwege zijn meubelzaak.”

Had je op latere leeftijd nog last van de ellende in jouw jeugd?

„Tot mijn 24ste heb ik er heel veel last van gehad. Ik had last van depressies en angstaanvallen. En het heeft ook lang geduurd voordat ik mensen überhaupt durfde te vertrouwen. Voor die angstaanvallen heb ik medicijnen en hulp gehad, van wel vijf verschillende instanties. Soms lag ik in bed en dacht ik echt dat ik doodging. Dat ging jaren door en zat erg diep bij mij. Nu gaat het gelukkig beter. Pas nu het achter me ligt, wil ik er open over zijn.”

Vind je dat er nog altijd een taboe heerst rond geestelijke problemen?

„Het is steeds normaler aan het worden om erover te praten. En ik denk dat het mij ook iets brengt om dat te doen. Als profvoetballer staat er elke week druk op je om te presteren. De camera’s staan op je gericht. Als je tien wedstrijden niet wint of niet scoort, gaat dat ook weer aan je knagen. Ga je daar weer over nadenken, komt dat er ook nog bij.”

Waren die depressies ­­– meer dan heimwee – de reden dat je bij Go Ahead niet uit de verf kwam?

„Ik wilde heel graag slagen, maar dat zat er toen gewoon niet in. Puur omdat ik als mens niet lekker in mijn vel zat. Ik wil ermee aangeven dat je geestelijke problemen niet moet onderschatten. De mensen zien Joeri Schroijen als voetballer, maar er spelen veel meer dingen op de achtergrond.”

Ben je jouw stiefvader dankbaar dat hij je heeft opgevangen?

„Enorm. Als hij er niet was geweest voor me, weet ik eerlijk gezegd niet hoe ik terecht zou zijn gekomen. Dat weet hij ook. En kijk...”

Schroijen trekt zijn trui uit en toont een serie tatoeages op zijn ontblote bovenlijf.

„Wat staat hier? ‘De Knuiter’. Met daaronder de datum dat ik bij hem ben ingetrokken.”

Schroijen laat ook andere tatoeages zien, van twee overleden honden. „Julie en Flits. Ik laat niet zomaar iets erop tekenen, het moet wel iets betekenen.”

Wil je zelf kinderen later?

„Zeker, heel graag. De buren vragen steeds: wanneer komen de miniatuurtjes? Waar blijven ze?”

Schrikt jouw eigen thuissituatie van vroeger niet af?

„Ik ben er veel mee bezig, want ik wil het anders doen dan hoe ik het heb gehad. Mijn ouders gingen niet zomaar uit elkaar. Ik heb daar veel van geleerd. Maar bang ben ik er niet voor, zo sta ik er niet in. Als je er bang voor bent dat hetzelfde gebeurt als in jouw jeugd, dan gebeurt het misschien ook juist.”

Vissen is voor jou een uitlaatklep. Wat is daar zo mooi aan?

„Vissen geeft me rust, net als wandelen in het bos met de hond. Rust aan mijn hoofd, weg van alle drukte. Dan kan ik alles relativeren. Ik zit graag alleen aan het kanaal, ook ’s nachts. Heerlijk. Ik vis op karpers en dan moet je echt uren maken. Karpers vergen geduld, soms gebeurt er uren niks. Ik ga ook altijd voeren in de week ervoor op de plek waar ik wil gaan vissen. Dan krijgen ze vertrouwen, want karpers zijn erg schuw.”

Je reist zelfs naar het buitenland om te vissen, toch?

„Elk jaar ga ik karpervissen in Frankrijk, aan een groot meer. Soms vang ik ze van twintig kilo. Dit jaar was het door corona eigenlijk niet toegestaan de grens over te gaan, maar ik heb stiekem een sluiproute genomen, over boerenlandweggetjes middenin de heuvels. Die streken blijf ik houden… Ik hou me verder goed aan de coronaregels en wil het echt niet oplopen, maar die vistrip moest doorgaan.”

Eens een batje…

„Ja, maar als ik een dikke boete had gekregen, had ik daar niet moeilijk over gedaan. Die neem ik dan voor lief. Zo maakte ik eens een enorme schwalbe tegen FC Dordrecht twee jaar geleden. Ik dacht: ik probeer het gewoon te flikken, maar de scheidsrechter had het door en gaf geel. Terecht natuurlijk. ‘Dat heb je goed gezien, scheids’, zei ik tegen hem. Dat geef ik dan gewoon toe. Ik probeer graag een streek te leveren, maar als dat mislukt doe ik er ook niet moeilijk over. Zo sta ik in het leven.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, ouwe rot, Jacques, opadiehard, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:55 16 jan 2021 10:56 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #6692
voetbalflitsen.nl/feyenoord/4aqysf/steve...jes-naar-de-fans-ook

Zo kan het ook Schroijen ;) ;)

(Als reactie op het artikel hier boven)
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 12:36
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6693
Vergeet niet dat die misschien wel 10x meer verdiend , of nog meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 21:53 18 jan 2021 21:53 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #6694

pieter schreef : Vergeet niet dat die misschien wel 10x meer verdiend , of nog meer.


Uiteraard, vandaar ook de dubbele knipoog :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2021 09:38
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #6695
Hoe zit het nu eigelijk met de vooruitgang in de gesprekken over de aanpassing van de statuten?
Omdat ze eerder ook al een afspraak hadden doorgeschoven vanwege corona lockdown, nu de lockdown verlengt is zal dit in de ijskast staan.
Waarom geen videomeeting om dit in sneltreinvaart te zetten?

Op de transfermarkt kan Mvv nog nauwelijks een slag slaan, we staan ondertussen mijlenver van de overige clubs kwalitatief gezien, geen geld is geen kwaliteit en dan blijven we nog 20 jaar zo door dabbelen.
Er is een geldinjectie nodig bij Mvv.

Staat er iemand dichter op het vuur om meer over de aanpassing van de statuten te weten?


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2021 10:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6696
Uit het voorwoord van de voorzitter in de Nieuwsbrief van de Vereniging MVV van 12 Januari 2021:

Op 29 december jl. heeft de Ledenraad unaniem haar akkoord gegeven aan statutenwijzigingen van zowel de Vereniging als van de Stichting MVV Maastricht als van MVV BV.

We gaan werken in een nieuw model met aandeel-houders (het Stichtingsbestuur en de Vereniging MVV), een Raad van Commissarissen en een betaald voetbalorganisatie MVV Maastricht. De Vereniging heeft onder andere een zogenaamd “gouden aandeel”. Nog het best te omschrijven als een vetorecht waarmee besluiten, die te maken hebben met de kernwaarden van onze club, kunnen worden bewaakt. Verder heeft de Vereniging een sterke positie waarin een besluit over een aandelentransactie nooit zonder positief besluit van de Vereniging kan worden genomen en moet een besluit over aanstelling of ontslag van de directeuren van MVV altijd met instemming van de Vereniging worden genomen.

Word je daarmee vanzelf kampioen? Nee zeker niet, maar het creëert wel betere voorwaarden waarbinnen een doorontwikkeling van MVV Maastricht mogelijk wordt. In dat nieuwe model kan de besturing transparanter en effectiever zijn. Bovendien is het instappen van een eventuele investeerder beter mogelijk. In de komende periode moet er nog veel gebeuren om dit nieuwe model “in de lucht te krijgen”, maar de richting is bepaald en de basis ligt er. De komende tijd zullen we nog regelmatig aandacht geven aan wat dit nieuwe model betekent voor MVV en voor de Vereniging MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2021 22:23
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6697

Boschpoort schreef : Uit het voorwoord van de voorzitter in de Nieuwsbrief van de Vereniging MVV van 12 Januari 2021:

Word je daarmee vanzelf kampioen? Nee zeker niet, maar het creëert wel betere voorwaarden waarbinnen een doorontwikkeling van MVV Maastricht mogelijk wordt. In dat nieuwe model kan de besturing transparanter en effectiever zijn. Bovendien is het instappen van een eventuele investeerder beter mogelijk. In de komende periode moet er nog veel gebeuren om dit nieuwe model “in de lucht te krijgen”, maar de richting is bepaald en de basis ligt er. De komende tijd zullen we nog regelmatig aandacht geven aan wat dit nieuwe model betekent voor MVV en voor de Vereniging MVV Maastricht


Dank je voor de info Boschpoort!
Zelf hier ik hiervan geen verstand. Ben niet juridisch onderlegd. Maar is dit voldoende? Wat verstaat men onder "in de lucht te krijgen"? En is het nou reëel om te verwachten dat er een serieuze investeerder gaat instappen op korte termijn?
Ben ook benieuwd hoe actief het bestuur de mensen rond MVV zijn om een serieuze, betrouwbare investeerder aan te trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 08:57 22 jan 2021 08:58 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6698
Ik ben Boschpoort niet, en in tegenstelling tot wat onze Kerkraadse trol een tijdje geleden dacht, ook geen jurist. Maar een gedeelte kan ik wel beantwoorden, al helpt het je niet in de vraag of we nu snel iets kunnen verwachten qua investeerder.

Vergelijk het met iemand die graag een vriendin wil. Voor de vorm noemen we hem, ik zeg maar een compleet willekeurige naam, Koempel. Koempel wast zich nooit, komt nooit buiten de deur buiten de wekelijkse boodschappen, en heeft geen smartphone. Het is niet totaal onmogelijk dat Koempel ooit tegen een vriendin aanstruikelt die ene keer per week dat hij boodschappen doet, maar de kans is niet heel groot.
Nu besluit deze fictieve persoon om zijn leven te veranderen! Hij verzorgt zich iedere dag, kleedt zich netjes, koopt een smartphone en installeert tinder en nog wat datingapps, verandert zijn naam in Sjeng en gaat meerdere keren per week gezellig wat drinken in cafés.

Is dat een garantie op een vriendin? Nee. Maar de kans is wel een stuk groter geworden. Vrouwen zullen Sjeng wat serieuzer nemen als potentieel relatiemateriaal. En datzelfde geldt voor MVV - dat voorheen toch niet echt open stond voor een investeerder, zowel in woord als in juridische constructie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Huib, opadiehard, Lassie80, jovkle, Kletswief, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Boys_in_Red, Zoewiezoe en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 09:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6699

Kletswief schreef : Dank je voor de info Boschpoort!
Zelf hier ik hiervan geen verstand. Ben niet juridisch onderlegd. Maar is dit voldoende? Wat verstaat men onder "in de lucht te krijgen"? En is het nou reëel om te verwachten dat er een serieuze investeerder gaat instappen op korte termijn?
Ben ook benieuwd hoe actief het bestuur de mensen rond MVV zijn om een serieuze, betrouwbare investeerder aan te trekken.


Briljante metafoor Jacques!

Om even inhoudelijk te reageren: met 'in de lucht krijgen' zal worden bedoeld het effectief realiseren van de nieuwe constructie. uiteraard moeten de statutenwijzigingen via de notaris geformaliseerd worden. (de notaris passeert de akte van statutenwijziging heet dat formeel). Dus de gemachtigden van de verschillende partijen (BV, Vereniging, stichting) tekenen de akte en dan de notaris. vervolgens wordt e.e.a. bij de kamer van koophandel ingeschreven.
Ik veronderstel dat dat inmiddels gebeurd is. En het is natuurlijk niet alleen het formele deel, inhoudelijk verandert er ook nogal wat. Zo vermindert het aantal bestuursleden drastisch dus zal er organisatorisch ook het nodige moeten worden aangepast.

Daarnaast wordt er een raad van commissarissen ingesteld. Daarvoor moeten kandidaten worden gezocht en gevonden. De stichting benoemt twee commissarissen en de vereniging één. Daar moet ook een proces voor worden opgetuigd. Een profielschets, een begeleidingscommissie en dan de actieve werving en selectie waarvoor mogelijk een professioneel bureau zal worden ingeschakeld. En dat moet allemaal in de grootste vertrouwelijkheid gebeuren. Je snapt dat dat niet in een paar dagen of zelfs weken geregeld is.

Dat overziende denk ik niet dat het reëel is van het huidige bestuur te verwachten nu actief naar een investeerder te zoeken. Je zult eerst je interne huishouding op orde moeten hebben. De commissarissen zullen daar ook een stem in moeten hebben. Er vinden wel gesprekken plaats met partijen die zich melden maar vooralsnog vallen die onder de categorie avonturiers en gelukzoekers. Mijn persoonlijke opvattting is dat we dit seizoen moeten gebruiken om de interne organisatie goed op poten te krijgen om volgend seizoen stappen te kunnen maken. We zijn er nog lang niet maar de weg naar verbetering is duidelijk ingezet.

Het is jammer dat dat voor de buitenwereld, met name de supporters, het veranderingsproces moeilijk duidelijk te maken is. Dit hele proces heeft voorlopig geen enkele invloed op wat er op het veld gebeurt maar is toch belangrijk voor de weg die we als club naar de toekomst willen volgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Huib, opadiehard, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, Burgundian043, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 12:44
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6700

Boschpoort schreef :

Kletswief schreef : Dank je voor de info Boschpoort!
Zelf hier ik hiervan geen verstand. Ben niet juridisch onderlegd. Maar is dit voldoende? Wat verstaat men onder "in de lucht te krijgen"? En is het nou reëel om te verwachten dat er een serieuze investeerder gaat instappen op korte termijn?
Ben ook benieuwd hoe actief het bestuur de mensen rond MVV zijn om een serieuze, betrouwbare investeerder aan te trekken.


Briljante metafoor Jacques!

Om even inhoudelijk te reageren: met 'in de lucht krijgen' zal worden bedoeld het effectief realiseren van de nieuwe constructie. uiteraard moeten de statutenwijzigingen via de notaris geformaliseerd worden. (de notaris passeert de akte van statutenwijziging heet dat formeel). Dus de gemachtigden van de verschillende partijen (BV, Vereniging, stichting) tekenen de akte en dan de notaris. vervolgens wordt e.e.a. bij de kamer van koophandel ingeschreven.
Ik veronderstel dat dat inmiddels gebeurd is. En het is natuurlijk niet alleen het formele deel, inhoudelijk verandert er ook nogal wat. Zo vermindert het aantal bestuursleden drastisch dus zal er organisatorisch ook het nodige moeten worden aangepast.

Daarnaast wordt er een raad van commissarissen ingesteld. Daarvoor moeten kandidaten worden gezocht en gevonden. De stichting benoemt twee commissarissen en de vereniging één. Daar moet ook een proces voor worden opgetuigd. Een profielschets, een begeleidingscommissie en dan de actieve werving en selectie waarvoor mogelijk een professioneel bureau zal worden ingeschakeld. En dat moet allemaal in de grootste vertrouwelijkheid gebeuren. Je snapt dat dat niet in een paar dagen of zelfs weken geregeld is.

Dat overziende denk ik niet dat het reëel is van het huidige bestuur te verwachten nu actief naar een investeerder te zoeken. Je zult eerst je interne huishouding op orde moeten hebben. De commissarissen zullen daar ook een stem in moeten hebben. Er vinden wel gesprekken plaats met partijen die zich melden maar vooralsnog vallen die onder de categorie avonturiers en gelukzoekers. Mijn persoonlijke opvattting is dat we dit seizoen moeten gebruiken om de interne organisatie goed op poten te krijgen om volgend seizoen stappen te kunnen maken. We zijn er nog lang niet maar de weg naar verbetering is duidelijk ingezet.

Het is jammer dat dat voor de buitenwereld, met name de supporters, het veranderingsproces moeilijk duidelijk te maken is. Dit hele proces heeft voorlopig geen enkele invloed op wat er op het veld gebeurt maar is toch belangrijk voor de weg die we als club naar de toekomst willen volgen.


Kort door de bocht een hele goede zaak dus, die alleen niet direct zichtbaar is voor ons en op het veld.
Juist dit geeft mij ook vertrouwen in de toekomst en zie ik als een frisse wind die weliswaar niet zichtbaar is, maar in mijn ogen wel degelijk waait binnen onze club. En ja, het is het zoveelste tussenjaar, maar wel een tussenjaar waar eindelijk eens structurele aanpassingen plaatsvinden.
Uiteindelijk is dit veel belangrijker en veel meer waard dan een slechte wedstrijd vanavond en wel of geen 3 punten op dit moment!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 16:45
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6701
Merci Jacques voor dit briljante voorbeeld en Boschpoort voor de duidelijke uitleg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 17:35
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #6702
Boschpoort bedankt voor dit bericht, nu is het een stuk duidelijker want ik wist niet zo heel goed wat ik me erbij moest voorstellen.

Laten we hopen dat MVV dit in de toekomst goed verder gaat invullen.
De eerste steen is iig gelegd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2021 21:39
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6703
Wat heeft onze vriend Martina want die wordt node gemist het is een ramp achterin .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2021 18:40 25 jan 2021 18:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6704
Sjieke actie vaan de angel-side-mestreech....GEEN PLUNDERINGEN EN VERNIELINGEN IN ONZESTAD.

Voor diegene die toch meent toch aan onze stad te moeten komen hopen we dat de politie jullie vindt voor dat wij dat doen...ALDUS HUN OPROEP....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, J.P. Ler, Boer458, De Zwarte Vogel, Burgundian043, LRB, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2021 20:56
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6705
Heel goed standpunt van de echte supporters! Café's, winkels, broodjeszaken, kappers etc. al deze ondernemers moeten kunnen rekenen op onze 100 % steun! Blijf van deze mensen en hun eigendommen in godsnaam af. Laten we ons als MVV-ers van onze beste kant laten zien!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden