Transfergeruchten seizoen 2013/2014

21 jan 2014 16:08
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #961
Geenen per direct weg bij mvv!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 16:22 21 jan 2014 16:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #962

serke schreef : Geenen per direct weg bij mvv!


Bron?

Edit: gevonden.

Rick Geenen per direct weg bij MVV


Rick Geenen vertrekt per direct bij MVV. De verdediger uit Geleen vindt dat hij te weinig vertrouwen krijgt van interim-trainer Ron Elsen.

Geenen speelde sinds begin dit seizoen op amateurbasis bij MVV.

Niet eens met Elsen
Onder Tini Ruijs was Geenen een vaste waarde. Maar na het vertrek van Ruijs veranderde dat. “Tini Ruijs koos voor mij, deze trainer kiest voor iemand anders. Ik ben het daar gewoon niet mee eens. Ik vind dat je moet kijken naar prestaties”, zegt de verdediger.

“Ik vind dat ik de laatste paar maanden een redelijk constant niveau heb gehaald, maar de trainer beslist anders.” De verdediger nam zijn beslissing na een gesprek met Ron Elsen. “Ik had gehoopt dat ik bij MVV zou kunnen blijven, maar na dat gesprek zag ik weinig toekomst meer.”

Op zoek naar andere club
Geenen hoopt voor 31 januari, als de transfermarkt sluit, nog een andere club te vinden. Een terugkeer naar zijn oude ploeg Fortuna Sittard sluit hij niet uit, maar hij heeft nog met geen enkele club gesproken. “Fortuna is een club die in m’n hart zit. Ik heb daar 15 jaar rondgelopen. Wie weet is dat iets voor in de toekomst”, aldus Geenen.

Bron: L1.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 17:13
RSCL
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #963
Guess who's Back?
Typisch geval Ron Elsen. Wienie weure ze in wakker hei in Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 17:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #964

RSCL schreef : Guess who's Back?
Typisch geval Ron Elsen. Wienie weure ze in wakker hei in Mestreech


Oprotten!

Alleen nog maar spelers die zich 100% willen inzetten en niet naar 2 wedstrijden op de bank al de handdoek in de ring gooien en het beter weten als de trainer!

Sorry, lekker kort door de bocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 17:51
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #965
Wat een mentaliteit en onprofessioneel gedrag van deze jongen.

Dit soort spelers maakt onze mooie club ook kapot, geen enkele speler is groter als de club MVV!!
Sorry geen andere woorden voor!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 17:51
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #966
Bedaank en daaaaaaaaaaag :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 17:53
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #967
Zooooo opgeruimd staat netjes. Wat een instelling heb je dan als je na 1 wedstrijd reserve het opgeeft en vertrekt.
Dat is nou precies de instelling waardoor we staan waar we staan en waarom het voetbal niet om aan te zien is. Geen beleving, geen verantwoordelijkheidsgevoel, geen doorzettingsvermogen. Bye bye Rick Geenen, blij dat je weg bent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #968
Ik ben hier helemaal niet blij mee. Een goede opkomende back, met een neusje voor de goal. Minstens gelijkwaardig aan Stankov. Ik kan goed begrijpen dat hij opstapt en andere prioriteiten stelt, als hem eigenlijk geen toekomst geboden wordt bij MVV. Dat heeft weinig met clubliefde te maken. Welke andere betaald voetbal speler heeft nog clubliefde? Ik vind het jammer dat Rick vertrekt en wens hem het allerbeste toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aloy Agu, Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:23
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #969
Jammer dat hij vertrekt, maar als het inderdaad zo is dat het te maken heeft met zijn basisplaats ben ik blij dat hij weg is... wat een instelling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:55
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #970
Kijken naar prestaties? Domme jongen, als Tini dat gedaan had was je er niet eens in gekomen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 19:01
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #971
Afgelopen vrijdag was Stankov een drama, slechtste man van het veld. Vraag me af hoe hij gaat spelen als ook nog eens zijn concurrent vertrekt. Ik vond Geenen een van de minst slechte de eerste seizoenshelft. Wel laf om gelijk te vertrekken, als je een wedstrijd op de bank zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 19:38
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #972

houtengerard schreef :

serke schreef : Geenen per direct weg bij mvv!


Bron?

Edit: gevonden.

Rick Geenen per direct weg bij MVV


Rick Geenen vertrekt per direct bij MVV. De verdediger uit Geleen vindt dat hij te weinig vertrouwen krijgt van interim-trainer Ron Elsen.

Geenen speelde sinds begin dit seizoen op amateurbasis bij MVV.

Niet eens met Elsen
Onder Tini Ruijs was Geenen een vaste waarde. Maar na het vertrek van Ruijs veranderde dat. “Tini Ruijs koos voor mij, deze trainer kiest voor iemand anders. Ik ben het daar gewoon niet mee eens. Ik vind dat je moet kijken naar prestaties”, zegt de verdediger.

“Ik vind dat ik de laatste paar maanden een redelijk constant niveau heb gehaald, maar de trainer beslist anders.” De verdediger nam zijn beslissing na een gesprek met Ron Elsen. “Ik had gehoopt dat ik bij MVV zou kunnen blijven, maar na dat gesprek zag ik weinig toekomst meer.”

Op zoek naar andere club
Geenen hoopt voor 31 januari, als de transfermarkt sluit, nog een andere club te vinden. Een terugkeer naar zijn oude ploeg Fortuna Sittard sluit hij niet uit, maar hij heeft nog met geen enkele club gesproken. “Fortuna is een club die in m’n hart zit. Ik heb daar 15 jaar rondgelopen. Wie weet is dat iets voor in de toekomst”, aldus Geenen.

Bron: L1.nl



Ja die had natuurlijk in de basis moeten staan tegen Fc Eindhoven, net als Secerovitsch......inderdaad een van de betere mvv-ers tijdens de eerste seizoenshelft, en dan ook nog amateur contract :lachen:
Geen slimme zet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 19:53
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #973

houtengerard schreef : @MVVke

Begrijp me niet verkeerd. Maar het interesseert me geen reet wie dat rood-witte shirt draagt, al staan er 11 Koreanen op dat veld, als ze maar leuk en attractief voetbal laten zien. Ik zou fan kunnen zijn van Peng Sjing Foij als hij ze wel er in duwt. Dat heb ik liever, dan dat iemand met een leuke Maastrichtse achternaam staat te proberen.. 'Allez jong, nog eine kier..Oan de geng!"

Ik heb de hoop opgegeven, dat voetballers uit de eigen regio, meer inzet zullen tonen dan broodvoetballers uit andere gewesten. We staan momenteel 15e met die filosofie en de club staat met één been in het graf. (Mede door de mensen die beloofden te komen als de club weer terug ging naar de lokale spelers, maar uiteindelijk nooit kwamen opdagen) Misschien als MVV eens een miljoen in de jeugdopleiding zou duwen en een aantal jaren gaat zaaien, dat je over vijf jaar een mooie oogst hebt. Dan geloof ik misschien weer in dat beetje extra wat regiovoetballers kunnen geven. Nu niet.

De grootste fout die het MVV bestuur in mijn ogen gemaakt heeft, is blijven vasthouden aan de jeugdspelers die de club gered hebben als stand-in, toen er zonder geld toch contractspelers vastgelegd moesten worden. Ze hadden veel eerder weer spelers moeten gaan huren van A-teams, zelfs VVV huurt spelers naast hun eigen kweek en aankopen. Voor dat scenario had MVV veel eerder moeten kiezen, dan vasthouden aan het hebben van eigen vermogen, wat toch niet in waarde stijgt.

Sjoerd Winkens contract was afgelopen bij Helmond Sport, hij staat gratis voor de poort in de Geusselt en er wordt zonder pardon blind een driejarig contract onder zijn neus geduwd, puur op basis van behaalde resultaten in het verleden. Smeets wilde weg, kon geen club vinden, MVV duwt hem een contract van twee jaar onder de neus. Sven Braken drie jaar onder de neus, toentertijd een speler zonder basisplek en alleen een toekomstverwachting. Knops wilde weg, geen enkele BVO reageert, klopt weer aan bij MVV, tweejarig contract onder de neus.. Als deze spelers echt zulke forse contracten waard zijn, dat je ze voor meerdere jaren moet vastleggen, dan staan ze niet na een maand weer voor je poort, dan ben je al in december voordat het contract afloopt bezig met opbieden tegen de concurrentie. Als niemand heil ziet in je spelers, hou dan niet te lang aan ze vast, want de concurrenten hebben betere kaarten op handen. (Top 5 spelers). Voor 50.000 euro per jaar huur je een paar leuke bankzitters in de Eredivisie/ Jupiler Pro League.


Precies, ben blij dat hier ook mensen met voetbal verstand rondlopen.
Alleen door heel kritisch naar onszelf (of beter mvv) te kijken kunnen we misschien iets verbeteren aan de beslissingen die er genomen worden. (Ga maar eens kijken op www.itwm.nl hoe bij Sparta gescholden wordt op spelers)
Ik heb volop genoten van Fatty Papi en Sema, Esajas etc en erger me GROEN en GEEL aan de lokale: Kuipers, Braken, Winkens en misschien nog wel enige anderen, die ik nu nog het voordeel van de twijfel geef.
Zou niet goed zijn als we niet mogen zeggen als ze er niks van bakken.
Het was nog beter als mvv dat zelf inzag, dan stonden we enkele plekken hoger in de notoring en met de financieen

Willy brokamps zijn dun gezaaid in 2014 (en zelfs die kwam niet uit maastricht)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 20:04
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #974

Frank Salemans schreef : Ik ben hier helemaal niet blij mee. Een goede opkomende back, met een neusje voor de goal. Minstens gelijkwaardig aan Stankov. Ik kan goed begrijpen dat hij opstapt en andere prioriteiten stelt, als hem eigenlijk geen toekomst geboden wordt bij MVV. Dat heeft weinig met clubliefde te maken. Welke andere betaald voetbal speler heeft nog clubliefde? Ik vind het jammer dat Rick vertrekt en wens hem het allerbeste toe.


Helemaal mee eens Frank, een aderlating inderdaad al denkt blijkbaar daar niet iedereen zo over. Wat me nog het meeste stoort hierin is dat Elsen duidelijk heeft verkondigt dat iedereen een eerlijke kans bij hem krijgt.... !!! Mooi niet blijkt dus nu na hun gesprek !! We kennen Elsen al langer en de eerste leugen is dit zeer zeker niet van hem !
Zijn vriendjespolitiek die hij ook al bij de jeugd van MVV altijd had, zet hij gewoon door bij de eerste ploeg let maar eens op mijn woorden, sommige spelers kunnen nooit kwaad bij hem !! Ik hoop echt 1 ding dat het bestuur een verstandig besluit neemt en snel een andere trainer neemt anders voorzie ik de ondergang van Us MVVke, het eerste voorschot hebben we vrijdag al kunnen zien tegen Eindhoven...geen systeem niks, iedereen deed maar wat en dan de betere spelers als Geenen en Seresovic op de bank houden en Cor Gilles zelfs op de tribune net als reservekeeper Yannick Derix ! :sick: Mijn zin was na vrijdag al helemaal over om naar MVV te gaan kijken en dit versterkt dit alleen nog maar. Ondanks meer dan 20 jaar een seizoenskaart zeg ik maar 1 ding, Elsen bedankt !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 20:10 21 jan 2014 20:11 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #975

NathanR schreef :

houtengerard schreef : @MVVke

Begrijp me niet verkeerd. Maar het interesseert me geen reet wie dat rood-witte shirt draagt, al staan er 11 Koreanen op dat veld, als ze maar leuk en attractief voetbal laten zien. Ik zou fan kunnen zijn van Peng Sjing Foij als hij ze wel er in duwt. Dat heb ik liever, dan dat iemand met een leuke Maastrichtse achternaam staat te proberen.. 'Allez jong, nog eine kier..Oan de geng!"

Ik heb de hoop opgegeven, dat voetballers uit de eigen regio, meer inzet zullen tonen dan broodvoetballers uit andere gewesten. We staan momenteel 15e met die filosofie en de club staat met één been in het graf. (Mede door de mensen die beloofden te komen als de club weer terug ging naar de lokale spelers, maar uiteindelijk nooit kwamen opdagen) Misschien als MVV eens een miljoen in de jeugdopleiding zou duwen en een aantal jaren gaat zaaien, dat je over vijf jaar een mooie oogst hebt. Dan geloof ik misschien weer in dat beetje extra wat regiovoetballers kunnen geven. Nu niet.

De grootste fout die het MVV bestuur in mijn ogen gemaakt heeft, is blijven vasthouden aan de jeugdspelers die de club gered hebben als stand-in, toen er zonder geld toch contractspelers vastgelegd moesten worden. Ze hadden veel eerder weer spelers moeten gaan huren van A-teams, zelfs VVV huurt spelers naast hun eigen kweek en aankopen. Voor dat scenario had MVV veel eerder moeten kiezen, dan vasthouden aan het hebben van eigen vermogen, wat toch niet in waarde stijgt.

Sjoerd Winkens contract was afgelopen bij Helmond Sport, hij staat gratis voor de poort in de Geusselt en er wordt zonder pardon blind een driejarig contract onder zijn neus geduwd, puur op basis van behaalde resultaten in het verleden. Smeets wilde weg, kon geen club vinden, MVV duwt hem een contract van twee jaar onder de neus. Sven Braken drie jaar onder de neus, toentertijd een speler zonder basisplek en alleen een toekomstverwachting. Knops wilde weg, geen enkele BVO reageert, klopt weer aan bij MVV, tweejarig contract onder de neus.. Als deze spelers echt zulke forse contracten waard zijn, dat je ze voor meerdere jaren moet vastleggen, dan staan ze niet na een maand weer voor je poort, dan ben je al in december voordat het contract afloopt bezig met opbieden tegen de concurrentie. Als niemand heil ziet in je spelers, hou dan niet te lang aan ze vast, want de concurrenten hebben betere kaarten op handen. (Top 5 spelers). Voor 50.000 euro per jaar huur je een paar leuke bankzitters in de Eredivisie/ Jupiler Pro League.


Precies, ben blij dat hier ook mensen met voetbal verstand rondlopen.


Jong boe haols diech toch die arrogantie vendan tot dien meining de woerheid, kinnes en kunde is, en de res niks wèt??
't Versjèl tösse diech en Houte is tot Houte tenminste mèt arguminte en RESPEC get kint sjrieve en oonderbouwe, dao kins diech nog get vaan liere ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden