Transfergeruchten seizoen 2013/2014

22 jan 2014 09:49
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #976
Van mij mag Elsen vertrekken hoor en dat zeg ik niet na pas 1wedstrijd en het vertrek van Geenen. Hij is grootverdiender binnen MVV en heeft zelden goed technisch beleid gevoerd.
Ik snap wel dat hij nu als trainer een tussen oplossing is en daar reken ik hem ook niet op af, maar hij mag van mij als technische man plaats maken voor iemand die een frisse wind binnen MVV kan doen waaien.
Elsen zit hier al sinds ik me kan herinneren en we zijn qua technisch beleid weinig tot niks opgeschoten....
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 09:58
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #977
Ik ben het helemaal met je eens La Chouffe. Het is tijd om eens echt schoon schip te maken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 11:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #978

αναρχος schreef : Ik ben het helemaal met je eens La Chouffe. Het is tijd om eens echt schoon schip te maken!


De beste stuurlui staan aan wal

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 13:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #979
Elsen heeft altijd moeten roeien met de riemen die MVV had en dat was niet veel.
Naar zijn mogelijkheden heeft hij het helemaal niet zo slecht gedaan.

En zelfs als we het er allemaal over eens zouden zijn dat het beter is dat hij weg gaat, hoe gaan we de ontslagvergoeding betalen? Elsen zit er inderdaad al een jaar of twintig en is inderdaad vermoedelijk de best betaalde werknemer. Die afkoopsom is volstrekt niet op te brengen. Dus laten we de discussie liever houden over wat er wél mogelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Nao Väöre, opadiehard, Jim Cemint, tanteke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 14:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #980
Elsen zou afstand moeten doen van zijn contract uit de oudheid. Die tijden dat MVV zoveel kon betalen voor een technisch directeur zijn al jaren voorbij. Ik vind dat ook voor hem een salaris plafond voor 50000,- zou moeten gelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, SoerenBusk, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 14:35
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #981
@ αναρχος: Zou jij dat ook doen als je in zijn schoenen stond???? Bedoel, het is zijn boterham waar jij van vind dat hij afstand moet doen. Hij zal toch zijn gezin moeten onderhouden. Ik snap natuurlijk dat je overal wil en moet bezuinigen, maar denk dat dit helaas geen haalbare kaart is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 14:43
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #982
Ik snap dat het voor Elsen niet fijn is maar dat salaris plafond van 50000,- lijkt mij nog steeds een hele dikke boterham. Als MVV failliet gaat dan heeft hij ook niks meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 14:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #983

αναρχος schreef : Elsen zou afstand moeten doen van zijn contract uit de oudheid. Die tijden dat MVV zoveel kon betalen voor een technisch directeur zijn al jaren voorbij. Ik vind dat ook voor hem een salaris plafond voor 50000,- zou moeten gelden.


Wat denk je nou zelf? Graag weer on topic of staat Elsen op de nominatie om verkocht te worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 14:48
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #984
Uhmmm... zullen we het hier weer over transfergeruchten hebben? Fahd Aktaou is de enige naam die op dit moment onder de noemer geruchten valt. Iemand nog iets gehoord? Zit er nog iets uit België aan te komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 15:20 22 jan 2014 15:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #985

Och jeh schreef : @ αναρχος: Zou jij dat ook doen als je in zijn schoenen stond???? Bedoel, het is zijn boterham waar jij van vind dat hij afstand moet doen. Hij zal toch zijn gezin moeten onderhouden. Ik snap natuurlijk dat je overal wil en moet bezuinigen, maar denk dat dit helaas geen haalbare kaart is.


Als je een beetje clubliefde hebt wel Och Jeh. Als het verhaal daadwerkelijk waar is dat hij 140.000 euro per jaar verdient dan is dat schandelijk. In het bedrijfsleven een vrij normaal bedrag, maar voor een club als MVV zijn dat geen normale salarissen. Dat bedrag is het dubbele salaris wat Tiny Ruijs heeft gehad.

Bijna de hele MVV organisatie bestaat uit vrijwilligers. De spelers hebben een plafond van 50.000 euro en er staan nog drie vacatures open voor stagiaires (lees: gratis werknemers) om broodnodige functies binnen de organisatie te vervullen. Elsen moet dus in 2010 aan de onderhandelingstafel met het nieuwe bestuur hebben gezegd "Jullie honoreren mijn contract, of jullie trekken maar de stekker uit de club ", dat kan gewoon niet anders. En dat schiet mij in het verkeerde keelgat.

Dat zijn expertise en brok aan ervaring misschien een mooi salaris waard is, dat kan ik volkomen begrijpen. Maar het schiet me in het verkeerde keelgat dat je zulke eisen durft te stellen, terwijl sponsoren/schuldeisers hun tegoeden lieten varen. Van de andere kant kan ik ook begrijpen dat Elsen zelf bang was, dat hij net als Rob Delahaije kon fluiten naar een functie binnen het nieuwe MVV. Maar neem dan genoegen met een nieuw contract voor onbepaalde tijd met een redelijkere vergoeding (rond de 50.000 p.j.). Natuurlijk moet de hypotheek en levensstandaard betaald worden, maar het is nu niet zo dat de banen voor zijn functie voor het oprapen liggen, dan zou ik dat bedrag misschien wel kunnen rechtvaardigen. We spreken hier over een onderneming dat een doorstart heeft gemaakt, en in het bedrijfsleven zie je dan ook dat sommige mensen hun salaris inleveren of meer uren onbetaald gaan werken in de hoop dat de onderneming weer gaat groeien. We spreken hier over twee volwaardige spelers die je ieder seizoen niet kunt contracteren van het kaliber Rutjes of van Hyfte. In MVV termen: Een goed gevulde bank.

Ik heb zelfs serieus overwogen om mijn VZM lidmaatschap hiervoor op te zeggen, dit voelt gewoon fout. En dan ook nog durven collecteren!! Hoe sympathiek Elsen ook mag zijn, dit had nooit mogen gebeuren. En zoals Boschpoort al zegt, nu is de inkt droog en kijk je tegen een enorme ontslagvergoeding aan, plus je moet nog eens een dossier opbouwen dat iemand niet functioneert. En dat doet hij (volgens mij) juist wel. Ik snap ook dat het nieuwe bestuur weinig te eisen had aan die onderhandelingstafel. Maar het was of 140.000 euro of helemaal niets voor Ron, dan moet je gewoon, als je een clubman bent, water bij de wijn doen en kiezen voor beiden (gezin en MVV). Maar dat is mijn mening. Ron had moeten inzien dat hij ook slachtoffer is geworden van de vorige bestuurslieden.

Maar mocht dit verhaal op onzin berusten, dan ben ik best bereid openlijk mijn excuses hiervoor aan te bieden. John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.

Verder in: MVV algemeen topic over dit onderwerp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 22:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #986
TRANSFERGERUCHTEN!!!...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 10:07
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #987
Esajas mag weg bij Ado Den Haag. Enkele Jupiler League clubs hebben geinformeerd na deze speler. Eén club kon niet aan de eisen van Ado voldoen......kunnen we hier een conclusie uittrekken? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 11:27
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #988
ik hoorde deze week ook de naam Kevin van veen rondspoken. (de spits van jvc cuijk die de 2-0 binnenschoot bij de knvb beker tegen mvv).
Heb dit persoonlijk aan Elsen gevraagd, hij ontkracht dit gerucht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 18:05 31 jan 2014 18:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #989
Nu geenen,gillis,sema en daerden weg zijn is de selectie wel heel erg uitgedund,hoop dat er vanavond nog wat geritselt word op de transfermarkt...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 18:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #990

opadiehard schreef : Nu geenen,gillis,sema en daerden weg zijn is de selectie wel heel erg uitgedund,hoop dat er vanavond nog wat geritselt word op de transfermarkt...gr opa ;).

Bezuinigingen. Het seizoen is toch al verloren (zo goed als). Voor die laatste periode hoef je nu geen spelers meer aan te trekken. Bespaar dat geld liever.
Van mijn part gaan er nu nog een paar weg die niks toevoegen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden