Vertrekkende en komende spelers

16 juni 2013 22:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Onderwerp Auteur
Vertrekkende en komende spelers #1
Weet niet of het zinvol is maar dacht in deze komkommertijd dat er en beetje overzicht moet komen in het huidige spelers materiaal binnen het mvvse.
Als ik naar de poster van het afgelopen seizoen zit te kijken vraag ik mij af wie er blijft en wie er ,,afgedankt,, word?
Ok voorjans en borgers moeten vertrekken,esajas is naar ado,maar hoe zit het met onze twee reserve keepers de winter en derix dit omdat die 19 jarige keeper van chevremont waarschijnlijk aangetrokken word?
Smeets zal ook wel vertrekken,maar hoe zit het met kjel?
En welke spelers van het afgelopen seizoen is het contract afgelopen?
La rosa en timmermans hoe zit het daarmee?
Word misschien wat oud maar raak het overzicht beetje kwijt door dat ik veel onderweg ben geweest en niet alles op het internet gevolgd heb.
Nogmaals weet niet of het zinvol is om een nieuwe topic te openen maar kan dit niet kwijt bij de topic van transfer geruchten vandaar...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2013 23:40
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Vertrekkende en komende spelers #2

opadiehard schreef : Weet niet of het zinvol is maar dacht in deze komkommertijd dat er en beetje overzicht moet komen in het huidige spelers materiaal binnen het mvvse.
Als ik naar de poster van het afgelopen seizoen zit te kijken vraag ik mij af wie er blijft en wie er ,,afgedankt,, word?
Ok voorjans en borgers moeten vertrekken,esajas is naar ado,maar hoe zit het met onze twee reserve keepers de winter en derix dit omdat die 19 jarige keeper van chevremont waarschijnlijk aangetrokken word?
Smeets zal ook wel vertrekken,maar hoe zit het met kjel?
En welke spelers van het afgelopen seizoen is het contract afgelopen?
La rosa en timmermans hoe zit het daarmee?
Word misschien wat oud maar raak het overzicht beetje kwijt door dat ik veel onderweg ben geweest en niet alles op het internet gevolgd heb.
Nogmaals weet niet of het zinvol is om een nieuwe topic te openen maar kan dit niet kwijt bij de topic van transfer geruchten vandaar...gr opa ;)


Misschien voor de oudere garde (wel) (handig) maar wel weer een tak waardoor je de bomen het bos niet meer ziet op dit forum, beetje overbodig als je het mij vraagt. Een beetje MVV supporter heeft overzicht over het materiaal!

Wat mij betreft een slotje graag,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 05:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Onderwerp Auteur
Vertrekkende en komende spelers #3
Ok mag van mij...gr opa ;)

Ps maar je bent het met mij eens dat bijv over de twee reserve keepers weinig bekend was aangaande hun blijven of vertrekken?...maar ok doe maar slotje als meer mensen het daarmee eens zijn.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 15:03
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vertrekkende en komende spelers #4

opadiehard schreef : Ok mag van mij...gr opa ;)

Ps maar je bent het met mij eens dat bijv over de twee reserve keepers weinig bekend was aangaande hun blijven of vertrekken?...maar ok doe maar slotje als meer mensen het daarmee eens zijn.




Peter ook ik vind het ongelooflijk stil soms vraag ik me af of MVV nog wel leeft in Maastricht, maandag begint de eerste training wie de trainer word is nog altijd niet zeker spelers materiaal niet bekend tenminste niet bij de supporters en daar moeten ze het toch van hebben,als je bij de info balie komt lijkt het wel of het heel kantoor personeel vertrokken is reclame over seizoenskaarten hoor je niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 15:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vertrekkende en komende spelers #5
Mij lijkt het wel handig om een overzicht te hebben, met definitieve vertrek en nieuw. In transfergeruchten staan ook veel geruchten, discussies en wensen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 15:57
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Vertrekkende en komende spelers #6
De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 16:24
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vertrekkende en komende spelers #7

Sam schreef : De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!


Kijk dit is wat ik bedoel jij meld dit hier maar van MVV zelf hoor je dit niet (of zit je in het bestuur)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 16:55
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Vertrekkende en komende spelers #8

ouwe rot schreef :

Sam schreef : De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!


Kijk dit is wat ik bedoel jij meld dit hier maar van MVV zelf hoor je dit niet (of zit je in het bestuur)


Ouwe rot,

Sam hoeft hiervoor niet in het bestuur te zitten.
Ruim een week geleden heb ik al van een collega, wiens zoon in het eerste van Chevremont speelt, vernomen dat Nick niet naar MVV zou komen. Reden MVV bood te weinig. Bij Chevreme krijgt hij meer.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 17:22
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vertrekkende en komende spelers #9

Nao Väöre schreef :

ouwe rot schreef :

Sam schreef : De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!


Kijk dit is wat ik bedoel jij meld dit hier maar van MVV zelf hoor je dit niet (of zit je in het bestuur)


Ouwe rot,

Sam hoeft hiervoor niet in het bestuur te zitten.
Ruim een week geleden heb ik al van een collega, wiens zoon in het eerste van Chevremont speelt, vernomen dat Nick niet naar MVV zou komen. Reden MVV bood te weinig. Bij Chevreme krijgt hij meer.


Hoe komen die amateurs aan dat geld dan, niet dat MVV hem veel zal geven, maar dit had ik niet verwacht. Zou bijna gaan denken dat Chevremont in de buurt van Kerkrade ligt, oh wacht.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 18:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vertrekkende en komende spelers #10

Nao Väöre schreef :

ouwe rot schreef :

Sam schreef : De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!


Kijk dit is wat ik bedoel jij meld dit hier maar van MVV zelf hoor je dit niet (of zit je in het bestuur)


Ouwe rot,

Sam hoeft hiervoor niet in het bestuur te zitten.
Ruim een week geleden heb ik al van een collega, wiens zoon in het eerste van Chevremont speelt, vernomen dat Nick niet naar MVV zou komen. Reden MVV bood te weinig. Bij Chevreme krijgt hij meer.



lang leve betaald voetbal in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 18:41
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Vertrekkende en komende spelers #11
Inderdaad zeer droevig...indien Castro tijdens de competitie er uit zou gaan met een langdurige kwetsuur, zijn we sowieso de sigaar...want we kunnen gene deftige tweede die kan fungeren indien nodig als eerste betalen ...dat is hedendaags voetbal zeker?...zal toch ook wel frustrerend zijn voor de 2 reservedoelmannen, wetende dat ze om deze reden toch nog op het allerlaatste kunnen blijven...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 19:12
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Vertrekkende en komende spelers #12

Peter Pan schreef :

Nao Väöre schreef :

ouwe rot schreef :

Sam schreef : De twee reservedoelmannen zullen nu wel blijven wegens het niet tot een akkoord komen tussen MVV en de zeer talentvolle doelman Nick Wolters!


Kijk dit is wat ik bedoel jij meld dit hier maar van MVV zelf hoor je dit niet (of zit je in het bestuur)


Ouwe rot,

Sam hoeft hiervoor niet in het bestuur te zitten.
Ruim een week geleden heb ik al van een collega, wiens zoon in het eerste van Chevremont speelt, vernomen dat Nick niet naar MVV zou komen. Reden MVV bood te weinig. Bij Chevreme krijgt hij meer.


Hoe komen die amateurs aan dat geld dan, niet dat MVV hem veel zal geven, maar dit had ik niet verwacht. Zou bijna gaan denken dat Chevremont in de buurt van Kerkrade ligt, oh wacht.........



Zo vreemd is dat niet hoor.

Het is over het algemeen bekent dat men bij de amateurs een behoorlijk bedrag kan opstrijken. En ik kan me zeker voorstellen dat MVV voor een onervaren speler niet de hoofdprijs zal betalen.
Daar waar een amateurvereniging (lees een stichting gelieerd aan de vereniging) meer kan betalen dan alleen de onkostenvergoedingen (deels ook nog belastingvrij) moet de speler bij MVV gewoon loonbelasting betalen over zijn inkomsten.

Daardoor kan het financieel gezien gewoon onaantrekkelijk zijn om over te stappen vanuit de amateurs naar de


Daarnaast zal zo'n speler ook stuk moeten inleveren qua privé leven:

- Zoveel keer per week trainen
- Maatschappelijke activiteiten bijwonen
- Reizen door het het hele land ('s ochtends vertrekken naar Emmen, 's avonds terug)

Verder zit je nog met zaken zoals werk. Dat zal hij ook voor een deel moeten opzeggen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 19:35 17 juni 2013 19:36 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vertrekkende en komende spelers #13
het is van beide kanten begrijpelijk, mvv investeert financieel liever in meer ervaren profs met BVO-ervaring, terwijl een jonge talentvolle speler misschien te veel offers moet brengen en daardoor kiest voor de zekerheid en financien bij zijn eigen club.Berijpelijk dus.

Ik vind ook dat talentvolle amateurs maar zelf moeten kiezen of ze investeren in hun toekomst of niet.
Welke amateurspeler is nu echt doorgebroken de laatste jaren???? Ik noem Roy Knops, die in zichzelf geinvesteerd heeft. En een Stankov die voor niets heeft gevoetbald bij MVV, dat zegt natuurlijk ook iets over de instelling van die jongens.
Overigens niets ten nadele over die jongens die andere keuzes maken hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 20:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Vertrekkende en komende spelers #14
M.V.V. Gaat volgens de nieuwsbrief, van 21 naar 16 contract spelers, waar gaat dit heen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2013 20:07
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Vertrekkende en komende spelers #15

middenstip schreef : M.V.V. Gaat volgens de nieuwsbrief, van 21 naar 16 contract spelers, waar gaat dit heen?


filistijnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden