Vertrekkende en komende spelers

21 juni 2013 21:33 21 juni 2013 21:34 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Vertrekkende en komende spelers #31
Tja, Papy speelt nu ergens in de krochten van het voetbal voor zover ik weet. Niemand binnen MVV die zijn telefoonnummer kan achterhalen en hem een keer op proef terug kan halen?

EDIT: In het seizoen 2011/12 kwam hij uit voor APR FC waarmee hij Rwandees kampioen werd. Vanaf 2012 speelt hij in Zuid-Afrika voor Bidvest Wits.

Lijkt me toch dat MVV veel mooier is om bij te spelen. Ook al is deze reactie met een rood-witte bril bekeken en beschreven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 22:14
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Vertrekkende en komende spelers #32

Karakter schreef : Tja, Papy speelt nu ergens in de krochten van het voetbal voor zover ik weet. Niemand binnen MVV die zijn telefoonnummer kan achterhalen en hem een keer op proef terug kan halen?

EDIT: In het seizoen 2011/12 kwam hij uit voor APR FC waarmee hij Rwandees kampioen werd. Vanaf 2012 speelt hij in Zuid-Afrika voor Bidvest Wits.

Lijkt me toch dat MVV veel mooier is om bij te spelen. Ook al is deze reactie met een rood-witte bril bekeken en beschreven.


Zou ik ook graag zien maar Papy is als niet EU speler onbetaalbaar helaas, hij heeft volgens mij geen dubbele nationaliteit. Het minimumsalaris van dat soort spelers ligt rond de 3,5 ton. Destijds toen er creatief met de boekhouding omgegaan kon worden en het in een huurconstructie met Trabzon was, was het een ander verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 22:40
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Vertrekkende en komende spelers #33
Volgens mij kun je met creatief boekhouden, nog steeds geen niet - eu speler verantwoorden tegenover de voetbalbond. Trabzonspor had toen inderdaad een flinke vinger in de pap, maar misschien heeft hij wel een dubbele nationaliteit? Ik heb geen idee eigenlijk, iemand anders wellicht? Als het de Papy van toen weer zou zijn, zou ik alles uit de kast halen om hem terug te halen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2013 06:45
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vertrekkende en komende spelers #34
Papy zou een geweldige speler zijn voor MVV, maar idd helaas onbetaalbaar. Maar wellicht dat MVV ook nu weer met een interessante speler komt aanzetten. MVV heeft toch heel aardige spelers gescout: Bruls, Van Hyfte, Labylle om maar eens spelers te noemen. MVV zou ook wel eens een toptransfer van een speler verdienen, zodat er wat geld binnenkomt. Heb er vertrouwen in dat Ron Elsen nog met een paar aardige spelers komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 07:30
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vertrekkende en komende spelers #35
MVV zich richt wat nieuwe spelers betreft op huurlingen van Standard/RC Genk, waarmee het goede contacten heeft.
Bron: DDL
Dit zegt alles over de financiele situatie, jammer, want zoveel hebben die contacten MVV nog niet opgelverd de afgelopen jaren. Het was nota bene FSC dat een paar Standard-huurlingen (Jonathan Hendrickx en Cevic) kreeg, nadat een flirt met eigenaar Duchatelet om hem bij FSC te betrekken, mislukte.


Ik zou Duchatelet eens polsen om MVV echt mee op te bouwen!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 08:21
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Vertrekkende en komende spelers #36

Mienclub1902 schreef : Ik zou Duchatelet eens polsen om MVV echt mee op te bouwen!!!

Volgens mij heb je echt een stevige zonnesteek te pakken!
Laat die man weg, heel ver weg.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Vertrekkende en komende spelers #37

Mienclub1902 schreef : MVV zich richt wat nieuwe spelers betreft op huurlingen van Standard/RC Genk, waarmee het goede contacten heeft.
Bron: DDL
Dit zegt alles over de financiele situatie, jammer, want zoveel hebben die contacten MVV nog niet opgelverd de afgelopen jaren. Het was nota bene FSC dat een paar Standard-huurlingen (Jonathan Hendrickx en Cevic) kreeg, nadat een flirt met eigenaar Duchatelet om hem bij FSC te betrekken, mislukte.


Ik zou Duchatelet eens polsen om MVV echt mee op te bouwen!!!

Tsjongejonge, je zit in minimaal drie topics hetzelfde te posten, enige verschillende is dat je hier opeens over Duchatelet begint. Niet zo panikeren, voorlopig is er maar een basisspeler van vorig seizoen weg en dat was naar mijn mening de gemakkelijkst vervangbare. Er zal vast nog wel iemand vertrekken, misschien wel twee spelers, maar daar krijgen we dan geld voor, en ook ruimte in de salarishuishouding. MVV heeft de laatste jaren erg goed ingespeeld op vertrekkende spelers. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 10:17
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vertrekkende en komende spelers #38

Mienclub1902 schreef : MVV zich richt wat nieuwe spelers betreft op huurlingen van Standard/RC Genk, waarmee het goede contacten heeft.
Bron: DDL
Dit zegt alles over de financiele situatie, jammer, want zoveel hebben die contacten MVV nog niet opgelverd de afgelopen jaren. Het was nota bene FSC dat een paar Standard-huurlingen (Jonathan Hendrickx en Cevic) kreeg, nadat een flirt met eigenaar Duchatelet om hem bij FSC te betrekken, mislukte.


Ik zou Duchatelet eens polsen om MVV echt mee op te bouwen!!!


Ik zou al tevreden zijn met enkele Standard-huurlingen van hetzelfde niveau als v.m. Standard-huurling Leroy Labylle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 10:56
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Vertrekkende en komende spelers #39
Dat we blij zijn dat we daar wat kunnen huren we kunnen ook niks halen er is altyd wel gezeik ,Mvv heeft niet veel uit te geven dus een paar leuke spelers huren daar is niks mis mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 13:38
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vertrekkende en komende spelers #40
Heeft niets met paniek of gezeik te maken , puur eigen mening, niks mis mee toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 14:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Vertrekkende en komende spelers #41
Niemand zegt iets over gezeik, volgens mij. Waarom zet je hetzelfde in drie topics? Dat komt op mij over als paniek.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2013 19:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Vertrekkende en komende spelers #42

Jacques schreef : Niemand zegt iets over gezeik, volgens mij. Waarom zet je hetzelfde in drie topics? Dat komt op mij over als paniek.


Ik heb toen al aangegeven dat ik dit topic overbodig vond. Er zijn nu 3 verschillende topics waar dus 3 keer het zelfde nieuws wordt gepresenteerd.... De 2 die er al waren waren ruim voldoende. Nu lees ik 3x hetzelfde met bovenstaande als gevolg.... Lekker overzichtelijk :blink:

On topic.

Ik neem aan dat Elsen zaterdag wel gezien heeft dat MVV (voorin) nog kwaliteit tekort komt. Er zal wel weer een leuk konijn uit de hoge hoed getoverd denk ik. No panic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden