Vertrekkende en komende spelers

17 juni 2013 22:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Vertrekkende en komende spelers #16

Mienclub1902 schreef : het is van beide kanten begrijpelijk, mvv investeert financieel liever in meer ervaren profs met BVO-ervaring, terwijl een jonge talentvolle speler misschien te veel offers moet brengen en daardoor kiest voor de zekerheid en financien bij zijn eigen club.Berijpelijk dus.

Ik vind ook dat talentvolle amateurs maar zelf moeten kiezen of ze investeren in hun toekomst of niet.
Welke amateurspeler is nu echt doorgebroken de laatste jaren???? Ik noem Roy Knops, die in zichzelf geinvesteerd heeft. En een Stankov die voor niets heeft gevoetbald bij MVV, dat zegt natuurlijk ook iets over de instelling van die jongens.
Overigens niets ten nadele over die jongens die andere keuzes maken hoor.


Roy Knops? Kjell Knops bedoel je.. of ben je op de hoogte van een toekomstige transfer? :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 08:35
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Vertrekkende en komende spelers #17

middenstip schreef : M.V.V. Gaat volgens de nieuwsbrief, van 21 naar 16 contract spelers, waar gaat dit heen?


Dat is 1 van de regels die door de KNVB zijn ingevoerd om de promotie van de topklasse te vergemakkelijken. Waarschijnlijk MVV nog steeds een selectie van 21 (of meer) spelers houden. Maar 16 hebben er nog maar een profcontract.
De andere mogen als amateur, semi-proef of andere contractvorm komen/blijven.

Op zich geen vreemde beslissing in tijden van economische nood.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 08:42
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Vertrekkende en komende spelers #18
Jaren geleden speelde MVV ook met veel semi profs en dat destijds in de eredivisie. Dus waarom zou het nu niet kunnen.

Ik persoonlijk zie dit als een goede ontwikkeling om kosten in de hand te houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 08:42
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Vertrekkende en komende spelers #19
Bij Mvv is het altyd economische nood

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 09:29 18 juni 2013 09:31 door tcb.
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Vertrekkende en komende spelers #20
Het kopen van spelers hangt ook af
Van vertrekkende spelers, voorlopig is alleen. malcolm weg,,
Zie dus nog geen reden voor onrust,
En vergeet ook niet morgen word pas bekend
Wie de trainer word,hier zullen ook
Spellers op wachten,zelf blijf ik optimist
zie ons nog voor leuke verrassingen zorgen zie vorig seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 11:55
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Vertrekkende en komende spelers #21
Voor mij geldt hetzelfde, ik zie nog absoluut geen reden voor onrust. Zoals je aangeeft is alleen Esajas definitief weg en daarnaast nog Voorjans en Borgers waarvan zeker is dat ze niet zullen terugkeren. Maar de maanden juni, juli en augustus zijn ieder jaar weer opnieuw de aangewezen maanden voor de azijnzeikers, pessimisten, doemdenkers, zwartkijkers en zwaarhoofden onder ons.

Soms krijg ik zelfs het idee dat mensen denken dat er alleen bij MVV spelers vertrekken. Als ik het vergelijk met vorig jaar, zijn we tot nu toe amper iets aan spelers kwijt geraakt. Vorig jaar gingen Bulters, Castellana, Daemen, Eberle, Rajcomar, Caracciolo weg. Na verloop van tijd leer je hier wel om tussen al die negatieve berichten, het positieve nieuws eruit te halen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 13:20
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Vertrekkende en komende spelers #22

Audiowaste schreef : Vorig jaar gingen Bulters, Castellana, Daemen, Eberle, Rajcomar, Caracciolo weg. Na verloop van tijd leer je hier wel om tussen al die negatieve berichten, het positieve nieuws eruit te halen.


Je vergeet Esajas ..... die ging ook weg en kwam een week voor aanvang ineens weer terug :whistle:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2013 19:12
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Vertrekkende en komende spelers #23
En nog mooier, alle inkomende spelers afgelopen jaren werden hier op het forum niet of nauwelijks genoemd. En aangezien dat zeker het laatste seizoen geen miskopen waren laat ik mij de komende tijd rustig verrassen.

Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Vertrekkende en komende spelers #24

Punker73 schreef :

Audiowaste schreef : Vorig jaar gingen Bulters, Castellana, Daemen, Eberle, Rajcomar, Caracciolo weg. Na verloop van tijd leer je hier wel om tussen al die negatieve berichten, het positieve nieuws eruit te halen.


Je vergeet Esajas ..... die ging ook weg en kwam een week voor aanvang ineens weer terug :whistle:

Esajas is nooit weg geweest want zen contract werd gewoon verlengt omdat hij t zelf niet optijd had opgezegd ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 13:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Vertrekkende en komende spelers #25

Danny1983 schreef :

Punker73 schreef :

Audiowaste schreef : Vorig jaar gingen Bulters, Castellana, Daemen, Eberle, Rajcomar, Caracciolo weg. Na verloop van tijd leer je hier wel om tussen al die negatieve berichten, het positieve nieuws eruit te halen.


Je vergeet Esajas ..... die ging ook weg en kwam een week voor aanvang ineens weer terug :whistle:

Esajas is nooit weg geweest want zen contract werd gewoon verlengt omdat hij t zelf niet optijd had opgezegd ;)


Maar hij is de hele voorbereiding niet bij de selectie geweest en hij kwam pas week van te voren terug bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 14:34
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Vertrekkende en komende spelers #26
ADO rondt komst Van Haaren en Esajas definitief af


Ricky van Haaren en Malcolm Esajas zijn nu ook definitief speler van ADO Den Haag. De residentieclub rondde de komst van de middenvelder en aanvaller definitief af.

Van Haaren (22) komt over van VVV-Venlo. De geboren Rotterdammer doorliep bij Feyenoord de jeugdopleiding, maar kon in de hoofdmacht niet doorbreken. Sinds vorig jaar zomer kwam hij uit voor VVV-Venlo. Esajas (26) speelde in de afgelopen vier seizoenen voor MVV Maastricht in de Jupiler League. Hij kwam in die periode 28 keer tot scoren.

Overigens verlengde ADO het contract van de 22-jarige reservegoalie Martijn de Zwart met een jaar tot 2014.

bron www.elfvoetbal.nl

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 18:04
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vertrekkende en komende spelers #27
Fortuna Sittard lijkt aanvoerder Ramon Voorn kwijt te raken.
De gesprekken over een contractverlenging van de 26-jarige speler zijn op niets uitgelopen. Zowel Fortuna als Voorn werkten aan een nieuwe driejarige verbintenis, maar financieel kwamen beide partijen er niet uit. Voorn schermt nu met twee aanbiedingen van buitenlandse clubs. Fortuna verlegt nu de aandacht naar een andere middenvelder.

Voorn speelde zes seizoenen voor Fortuna Sittard en groeide de laatste jaren uit tot de steunpilaar van het elftal. De speler uit Berg en Terblijt begon zijn carriere bij MVV. Na twee jaar vertrok hij naar Fortuna, in de meest roerige tijden van de Sittardse club. Zo maakte Voorn daar bijna het faillissement van de club mee.

Afgelopen jaar slaagde de club erin de play-offs te halen, om promotie naar de eredivisie.
Bron L1

MVV zou ook in onderhandeling zijn met Ramon Voorn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 18:10
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vertrekkende en komende spelers #28

Mienclub1902 schreef : Afgelopen jaar slaagde de club erin de play-offs te halen, om promotie naar de eredivisie.
Bron L1


Oh ik dacht play-offs voor degradatie naar de Topklasse? ;)

Heb al een keer eerder aangegeven dat ik Voorn niet terug zou willen. Heeft dezelfde rol als Rutjes in mijn ogen dan. MVV kan beter op zoek naar een vervanger voor Smeets die wat creativiteit op het middenveld met zich meebrengt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 18:25 21 juni 2013 18:32 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Vertrekkende en komende spelers #29

Anna D. schreef :

Mienclub1902 schreef : Afgelopen jaar slaagde de club erin de play-offs te halen, om promotie naar de eredivisie.
Bron L1


Oh ik dacht play-offs voor degradatie naar de Topklasse? ;)

Heb al een keer eerder aangegeven dat ik Voorn niet terug zou willen. Heeft dezelfde rol als Rutjes in mijn ogen dan. MVV kan beter op zoek naar een vervanger voor Smeets die wat creativiteit op het middenveld met zich meebrengt.


Hierin heb je helemaal gelijk, Voorn is ook in mijn ogen een verdedigende middenvelder. Voorn maakte Fortuna verdedigend sterker (minste tegengoals JL), maar aanvallend hield het niet over. De vraag is wat je wilt, met degelijk voetbal bovenin proberen mee te draaien, of het publiek vermaken en wel zien waar het schip strand. GA Eagles zijn met het laatste heel ver gekomen. Gezien de financiële beperkingen neig ik naar het laatste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 20:55
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Vertrekkende en komende spelers #30
Mvv moet op zoek naar een type speler als Papy/Brüls. Creativiteit hebben we nodig op het middenveld!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden