Financiele situatie MVV

09 jan 2014 16:58
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Financiele situatie MVV #436

Napoleon schreef : Om eerlijk te zijn ben ik zeer pessimistisch over de toekomst van ons aller MVV.

Gezien de laatste ontwikkeling opnieuw van dreigende tekorten , glijden we echt steeds verder af, de komende jaren zullen we die tekorten moeten gaan inlopen, maar het gaat ten kosten van het voetbal.

En uiteindelijk blijft er te weinig over om mee te doen voor de bovenste plekken, we hebben dan ook een wonder nodig denk ik.

Ik neem het huidige bestuur kwalijk dat ze risico hebben genomen in de begroting , Rinkens had het over 25% van het huidig te kort te roze begroot was. En natuurlijk is het volgens mij moeilijk om het heel goed te doen, toch lukte het MVV dat wel het eerste seizoen, maar ja toen waren alle bestuurders scherp en hadden we een penningmeester die volgens mij de beste was die we ooit gehad hebben.

Mijn voorstel is dan ook om 2 jaar met MVV pijn te lijden....alles te saneren en de begroting naar de 2.1 miljoen te brengen
Dan veel meer kleine sponsoren opnieuw aan MVV te binden met pakketten van max 1200 euro per seizoen ,seizoenskaarten en losse kaartjes goed onder de loep te nemen en maximaal 4000 toeschouwers gemiddeld te begroten, en

Dat betekent dat we als club wellicht even pas op de plaatst moeten maken totdat we weer winst gaan maken en de crisis voorbij en er weer swung komt in de economie
Dat betekent ook dat we onze scouting veel beter moeten gaan maken....en regionaal de 2de elftallen beter moeten gaan bezoeken en hier wat spelers vandaan zien te halen die voor MVV op termijn meerwaarde gaan hebben.

We hebben geen keuze,zoals het huidige bestuur zijn werk heeft gedaan heeft 1 seizoen gewerkt daarna was het effect weg
Dat betekent ook dat is de maatschappelijke activiteiten tot een minimum zou terug brengen

Het begint bij een begroting die we kunnen waarmaken, spelers die kunnen doorgroeien en uiteindelijk een club die weer klimt
Het technisch hart van MVV moet dus worden uitgebreid....mensen ons beleid ligt op t veld daar moet het gebeuren, we zullen dus met de meest minimale middelen een selectie moeten samen stellen die presteert.....dat is de opgave en de missie en het doel

Dan halen we Brepoels en Tobiassen die dubbel functies krijgen op het veld en buiten het veld, die vullen we aan met Elsen en meerdere vrijwilligers , mensen die MVV hart hebben die samen een nieuwe groep gaan samenstellen.
Ik ben er van overtuigd dat mijn pessimisme wordt omgebogen tot optimisme als we eens afwijken van wat we al jaren doen met dezelfde mensen.... en wanneer we met zijn alle bereidt zijn om nog eens 2 jaar pijn te lijden .....

Napoleon,
Ik ben bang dat MVV teveel krediet heeft verloren bij de sponsoren die zijn afgehaakt. Er is zoveel gebeurd op sponsorvlak, dat zal een hele zware dobber worden. En meestal is het niet zo dat sponsoren geen MVV-hart hebben, en daardoor geen sponsor willen zijn, maar de mensen die op dit moment de dienst uitmaken bij MVV. Deze mensen hebben of hun afspraken met sponsoren verzuimt na te komen. Of dat stukje aandacht wat een sponsor wil hebben, dat niet krijgt. En dan de arrogantie die men heeft op het moment als een sponsor zijn contract niet wil verlengen,omdat deze een andere marketing strategie wil gaan voeren. Dan durft MVV gewoon te zeggen dat het niet kan omdat het bedrijf niet tijdig heeft opgezegd. Op het moment dat ik met het bedrijf de mail laat zien waarin staat dat is opgezegd binnen de gestelde termijn, durft MVV nog te zeggen dat ze geen mail hebben ontvangen.
Zeg het maar? Hoe professioneel ben je dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 17:05
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Financiele situatie MVV #437
Napoleon,

Vergeet ouch neet dat ut ierste jaor niemand get verwachte. dat zal ouch unne groete inpak höbbe.....
veur de res zitste deenk 'ch wel goot met d'n verhaol....(alweer) (effe) door dee zoere appel heen....

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Financiele situatie MVV #438

Aloy Agu schreef :

Napoleon schreef : Om eerlijk te zijn ben ik zeer pessimistisch over de toekomst van ons aller MVV.

Gezien de laatste ontwikkeling opnieuw van dreigende tekorten , glijden we echt steeds verder af, de komende jaren zullen we die tekorten moeten gaan inlopen, maar het gaat ten kosten van het voetbal.

En uiteindelijk blijft er te weinig over om mee te doen voor de bovenste plekken, we hebben dan ook een wonder nodig denk ik.

Ik neem het huidige bestuur kwalijk dat ze risico hebben genomen in de begroting , Rinkens had het over 25% van het huidig te kort te roze begroot was. En natuurlijk is het volgens mij moeilijk om het heel goed te doen, toch lukte het MVV dat wel het eerste seizoen, maar ja toen waren alle bestuurders scherp en hadden we een penningmeester die volgens mij de beste was die we ooit gehad hebben.

Mijn voorstel is dan ook om 2 jaar met MVV pijn te lijden....alles te saneren en de begroting naar de 2.1 miljoen te brengen
Dan veel meer kleine sponsoren opnieuw aan MVV te binden met pakketten van max 1200 euro per seizoen ,seizoenskaarten en losse kaartjes goed onder de loep te nemen en maximaal 4000 toeschouwers gemiddeld te begroten, en

Dat betekent dat we als club wellicht even pas op de plaatst moeten maken totdat we weer winst gaan maken en de crisis voorbij en er weer swung komt in de economie
Dat betekent ook dat we onze scouting veel beter moeten gaan maken....en regionaal de 2de elftallen beter moeten gaan bezoeken en hier wat spelers vandaan zien te halen die voor MVV op termijn meerwaarde gaan hebben.

We hebben geen keuze,zoals het huidige bestuur zijn werk heeft gedaan heeft 1 seizoen gewerkt daarna was het effect weg
Dat betekent ook dat is de maatschappelijke activiteiten tot een minimum zou terug brengen

Het begint bij een begroting die we kunnen waarmaken, spelers die kunnen doorgroeien en uiteindelijk een club die weer klimt
Het technisch hart van MVV moet dus worden uitgebreid....mensen ons beleid ligt op t veld daar moet het gebeuren, we zullen dus met de meest minimale middelen een selectie moeten samen stellen die presteert.....dat is de opgave en de missie en het doel

Dan halen we Brepoels en Tobiassen die dubbel functies krijgen op het veld en buiten het veld, die vullen we aan met Elsen en meerdere vrijwilligers , mensen die MVV hart hebben die samen een nieuwe groep gaan samenstellen.
Ik ben er van overtuigd dat mijn pessimisme wordt omgebogen tot optimisme als we eens afwijken van wat we al jaren doen met dezelfde mensen.... en wanneer we met zijn alle bereidt zijn om nog eens 2 jaar pijn te lijden .....

Napoleon,
Ik ben bang dat MVV teveel krediet heeft verloren bij de sponsoren die zijn afgehaakt. Er is zoveel gebeurd op sponsorvlak, dat zal een hele zware dobber worden. En meestal is het niet zo dat sponsoren geen MVV-hart hebben, en daardoor geen sponsor willen zijn, maar de mensen die op dit moment de dienst uitmaken bij MVV. Deze mensen hebben of hun afspraken met sponsoren verzuimt na te komen. Of dat stukje aandacht wat een sponsor wil hebben, dat niet krijgt. En dan de arrogantie die men heeft op het moment als een sponsor zijn contract niet wil verlengen,omdat deze een andere marketing strategie wil gaan voeren. Dan durft MVV gewoon te zeggen dat het niet kan omdat het bedrijf niet tijdig heeft opgezegd. Op het moment dat ik met het bedrijf de mail laat zien waarin staat dat is opgezegd binnen de gestelde termijn, durft MVV nog te zeggen dat ze geen mail hebben ontvangen.
Zeg het maar? Hoe professioneel ben je dan?



Je hebt gelijk dat MVV commercie ,amateur ten top is, dat heb ik zelf ondervonden. Ook de nieuwe mensen brengen daar geen verandering, sterker nog ze bevestigen dat.
Weet je ik baal daarvan.... Rino Soetars heeft goed werk verricht om mij weer enig zins weer te bewegen richting sponsor pakket en nu zal mijn bijdrage echt een druppel zijn op een gloeiende plaat, maar je moet zelf doorlopend vragen naar een voorstel en dan krijg je na weken het voorstel dan kun je er nog nix mee.....want dan hebben ze niet goed naar je geluisterd
tja.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 18:43
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Financiele situatie MVV #439
Mvv heeft een investeerder nodig zoals veel clubs. De afgelopen 20 jaar is het continu financieel overleven geweest en we zijn opnieuw in zwaar weer. Denken dat je dit ff oplost en continu maar supportersacties doen levert niet het echte geld op.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 21:56 09 jan 2014 22:04 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Financiele situatie MVV #440
PLUS geeft meer: zoals tweede gratis kaartje voor MVV

MAASTRICHT - Op zoek naar mogelijkheden om meer volk in stadion de Geusselt te krijgen (en op die manier meer centjes te verdienen), is de Maastrichtse eerste divisionist een samenwerking aangegaan met PLUS-Supermarkten. Samen met een aantal PLUS-ondernemers in Maastricht en omgeving heeft MVV een actie opgezet die gedurende de tweede seizoenshelft zijn beslag zal krijgen. Wie boodschappen doet bij PLUS, krijgt een tweede e-ticket gratis voor een thuiswedstrijd naar keuze. De actie gaat in op vrijdag 10 januari en loopt tot en met vrijdag 25 april 2014.

Manager Pascal Starren van PLUS Starren in de Maastrichtse wijk Heugem is ingenomen met de actie. ,,Voor ons betekent deze samenwerking dat we op een positieve manier invulling geven aan onze lokale betrokkenheid en MVV kunnen helpen in contact te komen met meer fans."

Algemeen directeur Frans Erens zegt het te waarderen dat PLUS zich juist in deze moeilijke tijd aan MVV verbindt. ,,Hopelijk is hiermee een start gegeven voor een succesvolle tweede seizoenshelft. We kijken er naar uit om de Geusselt weer te laten kolken als voorheen."

De deelnemende PLUS Supermarkten zijn: PLUS Van Thiel Eijsden - PLUS Knols te Caberg-Maastricht - PLUS Starren te Heugem-Randwijck - PLUS Kaumanss te Berg en Terblijt - PLUS Schriever te Heer-Maastricht - PLUS Savelkoul te Belfort-Maastricht - PLUS Franssen te Amby-Maastricht - PLUS Kleijnen Margraten te Margraten.

www.dichtbij.nl/maastricht/sport/artikel...aartje-voor-mvv.aspx
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 22:03 09 jan 2014 22:06 door Boer458. Reden: jpg
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Financiele situatie MVV #441
EIN-DE-LIJK WEER INS GOOD NUIJTS !

Hulde voor de Plus ondernemers :applaus:

Jef, Chappau :thumbsup:

static-webregio.nl/content/images/xl/130...5248913229418419.jpg
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 22:06 09 jan 2014 22:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Financiele situatie MVV #442
Wat ik absurd vind is dat nu geroepen word,,mensen,,kom allemaal weer naar de geusselt?
Terwijl ik denk dat het bestuur er mede debet aan is dat er juist dit seizoen minder publiek komt!
Als je buiten het stadion maatschappelijk je presenteerd zoals mvv doet en gedaan heeft krijg je veel komplimenten en win je wel eens een prijs!
Maar waar het in werkelijkheid om gaat is het feit dat je ook binnen de ,,muren,,van het stadion maatschappelijk je moet presenteren!
Wat gebeurd er aan het begin van het seizoen,aowers tellen niet meer mee,de noordtribuun word kwa entree verdubbelt?
Ik betaal op vak B angelside minder als in vak D?...terwijl ik mijn goedkopere kaart gewoon in vak D kan plaats nemen,want wie houd mij tegen?
Als het kalf verzopen is dempt men de put...er komen niet meer mensen naar het stadion kan ik nu al mededelen...vader met zijn twee kids kan en wil of kan niet zoveel geld betalen!
Gewoon samengevat...bestuur had meer in je supporters geinvesteerd ...nu zijn de supporters de belangrijkste schakel om te overleven?...terwijl eigenlijk om te overleven heb je het echte geld nodig dus sponsors,als je tenminste echt wil overleven.
Het gaat over geld en die kunnen wij nooit met ons emmertje oplossen,er zijn twee mensen bij gekomen die geld moeten binnen brengen als dan een iemand begint te roepen dat er meer mensen naar het stadion moeten komen...ben je naar mijn inziens verkeerd bezig het is niet of...of maar meer en...en,ik ga nu stoppen kook van binnen en zie mijn cluppie naar de filestijnen gaan.
Heb al veel bedenkelijke momenten op financieel gebied meegemaakt maar nu is het wel heel donker en zie de zwarte vogel steeds lager zijn rondjes maken...helaas... :schamen: ...gr opa :thumbsdown:.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 22:26 09 jan 2014 22:27 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Financiele situatie MVV #443
Hopelijk wordt er na de winterstop ook eens bezuinigd op de 7 pelotons met beveiligers.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 09:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Financiele situatie MVV #444
Als iedereen gewoon naar plus komt en zorgt dat ze aan zo'n kaartje komen en dan gewoon 2 mensen vragen om mee naar MVV te gaan die nooit naar MVV komen.
En dat wij zorgen voor een perfecte sfeer dit half jaar ook al komen we eens 0-1 achter zoals vroeger en dat de spelers gewoon vol strijd gaan leveren dan ga je zeker nieuwe fans aan je binden.

Hoeveel kost een los kaartje 14 euro? Dan 7 euro p.p dus dat is te doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 12:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Financiele situatie MVV #445

mvv4ever schreef : Als iedereen gewoon naar plus komt en zorgt dat ze aan zo'n kaartje komen en dan gewoon 2 mensen vragen om mee naar MVV te gaan die nooit naar MVV komen.
En dat wij zorgen voor een perfecte sfeer dit half jaar ook al komen we eens 0-1 achter zoals vroeger en dat de spelers gewoon vol strijd gaan leveren dan ga je zeker nieuwe fans aan je binden.

Hoeveel kost een los kaartje 14 euro? Dan 7 euro p.p dus dat is te doen!




ik ben zelf gewoon tegen gratis kaartjes, dat is niet de manier om mensen blijvend na een stadion te krijgen
daarbij los het ook helemaal niet het tekort op wat MVV heeft in de begroting

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 12:58
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Financiele situatie MVV #446
Het bericht van Frans Erens was puur gericht aan de supporters. Vandaar de oproep aan ons om meer mensen mee te nemen naar het stadion. Daarnaast worden de verschillende doelgroepen op hun eigen manier benaderd.
We kunnen wel blijven zeiken maar feit is dat er op enkele maanden tijd bijna 310.000 Euro extra is opgehaald door het bestuur, kantoor, supporters en mensen die ik waarschijnlijk vergeet. Een hele prestatie in deze tijden waar we trots op kunnen zijn.
Naast het oplossen van het het verlies van afgelopen seizoen, groot 470.000 Euro, wordt er ook al gedeeltelijk geparticipeerd op het verlies van dit seizoen, groot 130.000 Euro. Een moedig besluit. Dit verlies komt hoofdzakelijk door de afname van het aantal toeschouwers. Dit aantal werd, dit seizoen, begroot op hetzelfde aantal als afgelopen seizoen. Heel reëel toen de begroting 13/14 werd vastgesteld afgelopen mei 2013. Nu blijkt echter dat er gemiddeld 15%, per wedstrijd, minder toeschouwers komen. Niet alleen bij ons maar ook in de totale Juup. Soit.
Blijft het feit dat er fouten zijn gemaakt. Maar moeten we mensen, die dit werk gratuit en vrijwillig doen, op een dusdanige manier becommentariëren op dit forum of kunnen we niet beter een streep onder het verleden trekken, leren van de fouten en deze mensen helpen om een instituut uit 1902 in stand te houden en in goede staat door te geven aan onze nazaten?
Kritiek leveren moet altijd kunnen maar dan wel opbouwend en met respect, gamins.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Jacques, Sandro, middenstip, Boer458, tcb, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 14:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Financiele situatie MVV #447
een oproep is prima om meer supporters naar t stadion te halen, ik denk alleen niet dat de boodschap voldoet aan het idee
Daarbij geloof ik helemaal niet in gratis kaartjes

Daarbij ben ik het niet met je eens dat toeschouwers aantallen reeel zijn begroot, er zat gewoon een dalende lijn in MVV had echt gewoon in haar begroting lager moeten budgetteren
we praten nu dus over een tekort van 100.000 euro op toeschouwers aantallen dat zijn snel 9000-11000 toeschouwers minder dan begroot.

Probleem was dat voor dit seizoen het kostenplaatje al rond was , spelers met lopende contracten etc
We hebben echt met een roze bril begroot en ik geloof niet dat het bij een tekort van 100 k blijft dit jaar ondanks dat alle alarm bellen af zijn gegaan.

We zullen helaas ,dan maar ook drastisch de komende 2 jaren moeten saneren en bezuiningen , ervoor zorgen dat we meer voetbal in de club krijgen en bidden bij onze lieve heer dat we t gaan redden.....
Onze hoop licht echt op t veld komend seizoen hoe dan ook daar ligt de oplossing !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 14:54
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Financiele situatie MVV #448

Roei baank schreef : Het bericht van Frans Erens was puur gericht aan de supporters. Vandaar de oproep aan ons om meer mensen mee te nemen naar het stadion. Daarnaast worden de verschillende doelgroepen op hun eigen manier benaderd.
We kunnen wel blijven zeiken maar feit is dat er op enkele maanden tijd bijna 310.000 Euro extra is opgehaald door het bestuur, kantoor, supporters en mensen die ik waarschijnlijk vergeet. Een hele prestatie in deze tijden waar we trots op kunnen zijn.
Naast het oplossen van het het verlies van afgelopen seizoen, groot 470.000 Euro, wordt er ook al gedeeltelijk geparticipeerd op het verlies van dit seizoen, groot 130.000 Euro. Een moedig besluit. Dit verlies komt hoofdzakelijk door de afname van het aantal toeschouwers. Dit aantal werd, dit seizoen, begroot op hetzelfde aantal als afgelopen seizoen. Heel reëel toen de begroting 13/14 werd vastgesteld afgelopen mei 2013. Nu blijkt echter dat er gemiddeld 15%, per wedstrijd, minder toeschouwers komen. Niet alleen bij ons maar ook in de totale Juup. Soit.
Blijft het feit dat er fouten zijn gemaakt. Maar moeten we mensen, die dit werk gratuit en vrijwillig doen, op een dusdanige manier becommentariëren op dit forum of kunnen we niet beter een streep onder het verleden trekken, leren van de fouten en deze mensen helpen om een instituut uit 1902 in stand te houden en in goede staat door te geven aan onze nazaten?
Kritiek leveren moet altijd kunnen maar dan wel opbouwend en met respect, gamins.

Roei bank,
Ik schrijf dit niet om MVV kapot te maken laat dit duidelijk zijn. Maar we hebben met een bestuur te maken die allemaal in het dagelijks leven een zeer verantwoorde job hebben. De voorzitter zit zelf in de hotelwereld, ik mag dan toch aannemen dat deze weet hoe er beleid gevoerd wordt. En dat hij ook financieel onderlegd is. En als deze mensen niet openstaan voor de sympathie en suggesties van buiten af. Dan is kous voor mij af. Ik respecteer het beleid wat dit bestuur heeft uitgezet op maatschappelijk vlak. Ik respecteer niet dat deze mensen hun afspraken niet nakomen, niet communiceren, want de èèn weet niet wat de ander doet. Dit zijn zaken die ik overigens zelf heb ervaren bij MVV. Ik ben ervan overtuigd dat deze mensen zich in het bedrijfsleven zulke fouten niet kunnen veroorloven. Het Rinkens tijdperk is over. Deze man heeft de kar getrokken toen MVV in de shit zat, en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. maar nu is het tijd voor Reginald Thal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 19:11
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Financiele situatie MVV #449
Zelf heb ik dit seizoen minder te besteden en ben ik ook pas 1 wedstrijd geweest. Zoals mij zijn er helaas meer. Ik heb een keuze moeten maken. En zelfs dit soort acties helpen mij en mijn lotgenoten dit seizoen niet terug in de geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 09:26 11 jan 2014 09:27 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Financiele situatie MVV #450

mvvke4life schreef : Zelf heb ik dit seizoen minder te besteden en ben ik ook pas 1 wedstrijd geweest. Zoals mij zijn er helaas meer. Ik heb een keuze moeten maken. En zelfs dit soort acties helpen mij en mijn lotgenoten dit seizoen niet terug in de geusselt.


Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend moet zijn als je vanwege minder geld je clubliefde opzij moet zetten.

Maar is dat echt 100% de enige reden? Of heb je ook gehoord /op tv gezien dat MVV gewoon klote voetbal laat zien en 14de staat. Volgens mij denken veel mensen ook 'dit seizoen mis ik toch niet veel', en zouden die stiekem toch weer heimwee krijgen naar de Geusselt als MVV in een aantrekkelijke flow zou raken en plekken gaat klimmen. Zou je dan zo tegen einde seizoen toch niet proberen, eventueel via acties, wat wedstrijden mee te pikken??

(Ik probeer maar mee te denken hoe we meer mensen terug krijgen he)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden