Financiele situatie MVV

12 jan 2014 18:40
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Financiele situatie MVV #451
Iedereen weet hoe de financieel belabberde situatie bij MVV is, maar het voortdurend gebedel om geld ook bij supporters begint mij te storen. Laat eens zien waar je als bestuur mee bezig bent!!! Je bent toch gek om te denken dat met verdere bezuinigingen en eventueel vertrek van spelers te denken dat er ook nog meer publiek zou komen. Toon eens wat realiteitszin en transparantie naar de supporters. Ik weet nu wel dat het een maatschappelijke club is, maar er komt geen cent meer in de kas, nee, zelfs minder. Ik krijg steeds meer respect voor de huidige bestuurders van FSC die toch een aantal goede zaken geregeld hebben en MVV nu dreigen voorbij te streven. Ik kom toch niet voor veredeld amateurvoetbal naar Mvv. Ik heb de afgelopen 32 jaar al zoveel meegemaakt, maar het sportieve niveau van nu is echt bedroevend en dan nog verder bezuinigen.???????
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 08:37
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Financiele situatie MVV #452
Wat stel jij dan voor als ik mag vragen? Nog meer financieël risico nemen zoals in het jaar Maaskant en dan maar kijken waar het schip strandt? Ik heb liever dat ze nu bezuinigen en voor volgend jaar een team smeden die wellicht minder kost, maar waar we weer passie en vechtersmentaliteit op het veld zien. Ook afhankelijk van de nieuwe trainer natuurlijk die dit ook moet aanwakkeren, iets waar Tini met deze selectie niet in geslaagd is.

MVV is op de achtergrond hard aan het werk om het actieplan te verwezenlijken. Het klankbord in de vorm van het supportersoverleg werpt hopelijk zijn vruchten af. Wachten tot MVV positief nieuws (wat dat is er) naar buiten kan brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 08:51
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Financiele situatie MVV #453
Ik heb duizend maal meer respect voor het bestuur van MVV dan van FSC.
Sorry maar wat hebben ze nu in Sittard bereikt?de situatie daar is nog even belabbert,geen inkomsten geen toekomst,trainer die weg gaat om dat hij geen toekomst ziet in Sittard,
Het vormen van een omni vereniging levert niet meer sponsoren op het geld zal nu vedeeld worden tussen handbal,voetbal,ijshockey en dan krijgt de tak die het beste er voor staat de meeste aandacht en het meeste geld en dat is Fortuna duidelijk niet. kijk jij dan maar richten het oosten,ik kijk naar ons clubje en dan heb ik bewondering voor alles wat er gebeurt is en wat er nog gaat gebeuren.En zoals in elke organisatie valt er veel te verbeteren,maar ook zo iets kun je niet van de een op andere dag verwachten.
Hoeveel mensen hebben niet geroepen dat MVV meer risisco's nemen moest omdat ze anders achter op raken.
Nu hebben ze risiko's genomen en roept iedereen weer "zie je wel dat moet je niet doen".
De waarheid ligt altijd in het midden en dat geldt ook voor wijsheid.
Trouwens als je al 32 jaar naar MVV komt dan heb je veel slechtere tijden mee gemaakt moeten hebben,althans ik heb tijden mee gemaakt dat ik echt dacht nu is het over en sluiten,en dat was niet eens veredeld amateur voetbal te noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 09:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Financiele situatie MVV #454
Ik wilde ongeveer hetzelfde typen als glowwie. Als je al 32 jaar bij MVV komt, dan heb je dus ook de tijden meegemaakt dat het echt heel, heel slecht was. Voetballend gezien slechter dan nu. Ik kan me seizoenen herinneren waar ik wedstrijd in, wedstrijd uit er oprecht van overtuigd was dat ik mee had kunnen doen zonder dat het iemand zou zijn opgevallen dat er een amateur uit de reserveklassen tussen liep. Zo slecht was het. Ik ben niet echt te spreken over hoe het dit seizoen verloopt (al zat er ook een reeks wedstrijden in waar we heel aardig voetbalden en punten pakten) maar het is voetballend gezien echt niet het ergste wat ik ooit bij MVV gezien heb. Sterker nog, ik blijf er bij dat we met twee goede voetballers er bij meedoen voor een plaats bij de eerste vijf. Alleen hebben we daar geen geld voor en zullen er eerder goede spelers vertrekken, helaas.

Daarnaast is Fortuna nog altijd verre van gezond, maar goed. Ieder jaar weer zijn er wel momenten dat er jaloers naar Zitterd gewezen wordt, en ieder jaar weer eindigen we boven hun en lekken er berichten uit over financiele problemen bij hun. Ik snap niet dat mensen FSC als voorbeeld zien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 09:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Financiele situatie MVV #455
Beste forumleden.
Wat Jacque en Glowwie schrijven heb ik veel respect voor ,toch maak ik er een kanttekening bij.
Ik ga zelf 65 jaar naar iedere wedstrijd van MVVke, daar ben ik ook trots op, ik mag dan ook zeg-
gen dat ik genoeg ups en downs heb mee gemaakt, toch?
Ook heb ik respect voor het huidige bestuur, hoe zij MVV ,weer op de rails hebben gekregen en dat
heb ik ook aan Dhr Rinkens , laten blijken.
Toch ben ik telleurgesteld in hem dit Seizoen, om enkele uitspraken die hij beloofde bij een praat-
cafe, o.a. openheid en transparantie en bij mij ,als voorzitter gaat er geen euro meer de deur uit
als er binnen komt.
Compleminten middenstip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 10:47
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Financiele situatie MVV #456
Beste middenstip ben het bijna geheel met u eens,
Maar er is ook geen euro er uit gegaan die er niet was,
Maar als er te weinig inkomsten zijn kom je vanzelf in deze situatie terecht,onkosten lopen toch door,
Maar kop op met z,n allen 2s helft begint nieuwe ronde nieuwe kansen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 16:01
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Financiele situatie MVV #457

glowwie schreef : Ik heb duizend maal meer respect voor het bestuur van MVV dan van FSC.
Sorry maar wat hebben ze nu in Sittard bereikt?de situatie daar is nog even belabbert,geen inkomsten geen toekomst,trainer die weg gaat om dat hij geen toekomst ziet in Sittard,
Het vormen van een omni vereniging levert niet meer sponsoren op het geld zal nu vedeeld worden tussen handbal,voetbal,ijshockey en dan krijgt de tak die het beste er voor staat de meeste aandacht en het meeste geld en dat is Fortuna duidelijk niet.

Je hebt het 13 minuten durend verhaal van Rinkens niet gehoord op L1? MVV heeft als doel om in 2018 een omnivereniging te zijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 18:47
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Financiele situatie MVV #458
Even een misverstand uit de weg ruimen. Ik heb respect voor alle goede bedoelingen van Rinkens en co. Maar als ik constateer dat hier op het forum negatieve berichten geplaatst worden over hoe MVV met sommige sponsors om gaat of is gegaan en zie dat er minder sponsors uitbetalen aan mvv dan mag je toch wel kritisch zijn als betalende MVVsupporter. En ja ik zie en vind ik ook dat FSC de afgelopen 15 jaar sportief en financieel minder heeft gedaan dan MVV, maar de huidige bestuurders van FSC proberen er wel iets van te maken samen met gemeente en partijen. De Sportzone is prima, het marketingbureau dat gaat ondersteunen, de omnivereniging, de samenwerking met RC Genk. En wat doet MVV....gedebatteer over gebruikmaking van kleedkamers zwembad, bezuinigen op de selectie, supporters die geld moeten binnen brengen bovenop de reeds betaalde seizoenskaart. En nu een omnivereniging in 2018??? Ik zie te weinig acties van MVV en de gemeente en partijen. Het zijn juist de supporters die het meeste bezig zijn met acties, maar mag toch hopen dat MVV haar supporters eens uitlegt hoe ze echt denken verder te willen komen, behalve dan met bezuinigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 16:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Financiele situatie MVV #459
Heeft MVV eigenlijk begroot op het behalen van de Play-offs?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 17:47
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Financiele situatie MVV #460

Sjotelsplak schreef : Heeft MVV eigenlijk begroot op het behalen van de Play-offs?


Volgens mij 1 ronde. De KNVB beker was echter niet begroot.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 11:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Financiele situatie MVV #461
De opbrengst van 't mestreechs keteerke tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven is 1116 Euro. Iets meer als de voorlaatste wedstrijd maar toen waren er wel minder toeschouwers. De teller staat na 4 wedstrijden inmiddels op 5795 Euro. Een bedrag waar we trots op kunnen zijn.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 11:58
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Financiele situatie MVV #462
Voor de zeer belangrijke functie van penningmeester in het MVV-bestuur is momenteel een vacature.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie
Is Maurice Vranken al weer weg als penningmeester ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 14:32 20 jan 2014 14:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Financiele situatie MVV #463

Roei baank schreef : De opbrengst van 't mestreechs keteerke tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven is 1116 Euro. Iets meer als de voorlaatste wedstrijd maar toen waren er wel minder toeschouwers. De teller staat na 4 wedstrijden inmiddels op 5795 Euro. Een bedrag waar we trots op kunnen zijn.


Ik wil hier toch iets over melden. Vele supporters geven, vele supporters geven het emmertje door zonder te geven. Respect voor beide, maar laten we wel iedereen in de gelegenheid stellen om te kunnen geven! Ik zag een emmertje alleen een bovenste rij van een vak passere en een supporter hem aan het einde van de rij gewoon neerzetten, waarna Yves hem al kwam halen. Gelukkig zag ik het en gaf aan Yves door dat er in dat hele vak nog niet gecollecteerd was. Vervolgens ging de emmer toch dat vak af en er werd gul gegeven.

Daarom de oproep, ook al geef je zelf geen cent, stel iedereen in de gelegenheid iets te kunnen geven!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 18:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Financiele situatie MVV #464

Boe is dat feeske? schreef :

Roei baank schreef : De opbrengst van 't mestreechs keteerke tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven is 1116 Euro. Iets meer als de voorlaatste wedstrijd maar toen waren er wel minder toeschouwers. De teller staat na 4 wedstrijden inmiddels op 5795 Euro. Een bedrag waar we trots op kunnen zijn.


Ik wil hier toch iets over melden. Vele supporters geven, vele supporters geven het emmertje door zonder te geven. Respect voor beide, maar laten we wel iedereen in de gelegenheid stellen om te kunnen geven! Ik zag een emmertje alleen een bovenste rij van een vak passere en een supporter hem aan het einde van de rij gewoon neerzetten, waarna Yves hem al kwam halen. Gelukkig zag ik het en gaf aan Yves door dat er in dat hele vak nog niet gecollecteerd was. Vervolgens ging de emmer toch dat vak af en er werd gul gegeven.

Daarom de oproep, ook al geef je zelf geen cent, stel iedereen in de gelegenheid iets te kunnen geven!

Daanke!
Iech waor, op ut ultras vak nao (altied volle ummer dao!), bezig met ummerkes veur alle vakke op de Angelside. Af en tow eint kwiet, etc. Gelökkig zien d'r altied wel luij die op ut letste momint wille hellepe. Mèr ut klop, es iech terök kom, dan gaon iech devaan oet tot ut ummerke in ut gaanse vak is gewees.
*benuijd wees diech bis!*
:-)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 18:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Financiele situatie MVV #465
Om 19.00 uur op l1 tv over financiele situatie mvv met Thal en Rutjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden