tranfergeruchten 2014/2015

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

25 Jun 2014 15:30
Waar is MVV mee bezig?? Ze hoiuden de seizoenskaarthouders voor de gek! Ik heb mijn seizoenskaart gekocht in de veronderstelling dat tot ver in augustus de selectie onzeker zou blijven, maar als het tempo van drie spelers per dag wordt aangehouden, is de selectie zaterdag al compleet!! Sterker nog, als ze in dit tempo doorgaan tot eind augustus, hebben we straks een selectie van 200 spelers! Ik eis mijn geld terug!
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, MVVke, SjoSa, Bieske, opadiehard, De_Lange, La Chouffe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• De_Lange
  • De_Lange's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 16:02
Jacques, en daan is ut wk nog neet veurbij...
The following user(s) said Thank You: Jacques

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 16:09
Jacques wrote: Waar is MVV mee bezig?? Ze hoiuden de seizoenskaarthouders voor de gek! Ik heb mijn seizoenskaart gekocht in de veronderstelling dat tot ver in augustus de selectie onzeker zou blijven, maar als het tempo van drie spelers per dag wordt aangehouden, is de selectie zaterdag al compleet!! Sterker nog, als ze in dit tempo doorgaan tot eind augustus, hebben we straks een selectie van 200 spelers! Ik eis mijn geld terug!

En wèdde tot die kloetzek ouch nog gewoen kampioen goon weure zoonder de trouwe sezoenskaarthawwer iers dao euver in te liechte??
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Jacques

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 16:55 - 25 Jun 2014 16:58
Roei baank wrote: Welkom bij Us-MVVke,

Marvin Willem Ofori-Appiah (links back), Stef Peeters (middenvelder) en Alessio Alessandro (middenvelder).

De samenwerking tussen KRC Genk en MVV Maastricht is nog maar net getekend of de Nederlandse club kan de eerste vruchten gaan plukken: de Belgen sturen nog deze week 'drie of vier' talenten naar de nieuwe partnerclub.

'En dan moet je beslist niet denken aan bij ons overbodige jongens van wie we af willen zijn', zegt Gunther Jacob, technisch directeur van RC Genk. 'Wij gaan bij MVV spelers stallen van wie wij denken dat ze op termijn ook bij ons in de A-kern kunnen doorbreken. Soms hebben ze al ervaring opgedaan in onze hoofdmacht, maar zijn ze nog net niet rijp genoeg. MVV is dan een prima podium.'

De technisch directeur gaat verder: 'Wij zijn heel erg blij met deze samenwerking. Onze talenten spelen nu nog in de beloftencompetitie, voor drie- of vierhonderd man, en of ze winnen of verliezen doet er niet zo veel toe. Bij MVV is dat wezenlijk anders. Die club wil presteren, heeft een kritisch publiek. Dat laatste was voor ons van doorslaggevend belang. Natuurlijk speelt het ook een rol dat MVV dicht bij Genk ligt en de mentaliteit verder wel vergelijkbaar is.'

Jacob bevestigt dat beide clubs elkaar ook op andere manieren willen versterken. Zo wil zijn club gaan meehelpen bij het opleiden van Maastrichtse jeugdspelers. 'MVV heeft problemen om de jeugdafdeling zelfstandig draaiende te houden, daarin kunnen wij een rol spelen. De grootste talenten kunnen straks meetrainen in onze opleiding. Dat is één van de plannen waarover we nu aan het praten zijn.'

En nr 4 dan Croux?
Last edit: 25 Jun 2014 16:58 by tuutsje.

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar Topic Author
  • Elite Member
  • Elite Member

25 Jun 2014 16:57
Geweeeelllldiiigg!

Dadelijk wordt Hans Visser als technisch directeur uitgeleend aan MVV.
Wat een gespeculeer.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 17:58
Aloy Agu wrote: Geweeeelllldiiigg!

Wat een gespeculeer.

Voor sommigen is het ook nooit goed.

Denk dat nummer 4 Muzaqi wordt aangezien we het op links nu met Peeters, Ospitalieri, Ofori en eventueel Moustafa beter bezet hebben als in de spits.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 18:08
Anna D. wrote:
Aloy Agu wrote: Geweeeelllldiiigg!

Wat een gespeculeer.

Voor sommigen is het ook nooit goed.

Denk dat nummer 4 Muzaqi wordt aangezien we het op links nu met Peeters, Ospitalieri, Ofori en eventueel Moustafa beter bezet hebben als in de spits.

ik denk niet dat we croux moeten afschrijven.sommige spelers zullen mss later beslissen

• since1902
  • since1902's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

25 Jun 2014 22:09
Nieuwe keeper voor MVV,Verhulst komt over van AZ www.limburger.nl/article/20140625/VTMVV0...t&utm_medium=twitter

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 22:21 - 25 Jun 2014 22:22
Roei baank wrote: Welkom bij Us-MVVke,

Marvin Willem Ofori-Appiah (links back), Stef Peeters (middenvelder) en Alessio Alessandro (middenvelder).

Die namen kreeg ik ook door van mijn baas(bedrijf te genk) die al jaren een plaatsje heeft in het genk gebeuren,meer wist hij ook niet...gr opa ;)
....
Last edit: 25 Jun 2014 22:22 by opadiehard.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 22:34 - 25 Jun 2014 22:42
since1902 wrote: Nieuwe keeper voor MVV,Verhulst komt over van AZ www.limburger.nl/article/20140625/VTMVV0...t&utm_medium=twitter

MVV legt derde doelman AZ vast

MVV heeft AZ-doelman Hobie Verhulst (21) voor twee seizoenen vastgelegd.

Voetbal
Van onze verslaggever

Verhulst maakte afgelopen seizoen als derde doelman deel uit van de A-selectie. Bij de Alkmaarders was de 1.92 meter lange sluitpost einde contract.
Naast de komst van Verhulst hoopt MVV dit seizoen de beschikking te hebben over Stef Peeters. De 22-jarige middenvelder werd door KRC Genk anderhalf jaar uitgeleend aan Sparta en staat - door de onlangs bekrachtigde samenwerking met de Belgische club - op de nominatie om dit seizoen in de Geusselt te spelen.

Het volledige bericht van de leugeneer.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel smul van deze berichten :thumbsup:
Last edit: 25 Jun 2014 22:42 by tuutsje.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 22:37 - 25 Jun 2014 22:38
Nog nooit van deze keeper gehoord maar speelde sinds de D bij az.keeper van nederland u19 en 17 geweest. Ook had nac en go ahead interesse. Lijkt me dus toch wel dat hij iets kan.
Last edit: 25 Jun 2014 22:38 by Boredass.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2014 23:00
Zegt mij ook niet veel de naam Hobie Verhulst. Ben benieuwd of die als eerste keeper is gehaald of dat er nog een keeper komt. Vrijdag kijken of Derix er nog is. Heeft wel de goede lengte voor een doelman, 1.92 is prima. Vond alleen dit filmpje waar hij in actie komt. Ziet er niet bij die hoge ballen en dat stompen, maar is lastig beoordelen. Neem aan dat MVV hem vaker heeft gescout bij de beloftenelftallen van AZ of bij Nederland U19 waarmee je zou zeggen dat hij talent heeft.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2014 07:18
Kan ik je een beetje gerust stellen door te zeggen dat het filmpje geüpload is in 2011? ;)
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2014 08:45
Je hoeft mij niet gerust te stellen hoor Audiowaste. ;)

Zag zelf wel dat het uit 2011 was, maar was even het enige dat ik vond. Zei al is lastig beoordelen op 1 zo 'n filmpje. MVV heeft hem echter enkele keren bekeken bij Jong AZ en goed genoeg bevonden dus laat me verrassen. Hoorde dat Derix ook weg is, dus zal er sowieso nog eentje bij moeten komen in de goal om de concurrentie aan te gaan met Verhulst. Al denk ik dat dit onze eerste keeper wordt.

Zijn vriendin is trouwens ook een aanwinst voor de club spelersvrouwen. ;)

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2014 09:09
Anna D. wrote: Je hoeft mij niet gerust te stellen hoor Audiowaste. ;)

Zag zelf wel dat het uit 2011 was, maar was even het enige dat ik vond. Zei al is lastig beoordelen op 1 zo 'n filmpje. MVV heeft hem echter enkele keren bekeken bij Jong AZ en goed genoeg bevonden dus laat me verrassen. Hoorde dat Derix ook weg is, dus zal er sowieso nog eentje bij moeten komen in de goal om de concurrentie aan te gaan met Verhulst. Al denk ik dat dit onze eerste keeper wordt.

Zijn vriendin is trouwens ook een aanwinst voor de club spelersvrouwen. ;)

Volgens DDL komen er zelfs 2 keepersbij, al ga ik er vanuit dat ene gewoon de keeper van de a wordt of zowiezo iemand op amateurbasis.

Time to create page: 0.353 seconds