tranfergeruchten 2014/2015

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

27 Jun 2014 10:43
Voorjans traint mee bij MVV.
The following user(s) said Thank You: Anna D.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

27 Jun 2014 11:05
Zou fijn zijn als ook Vorthoren en van Deelen blijven bij MVV, ook de 4 spelers van Genk zijn van harte welkom.

Ik kan niet wachten op de start van het nieuwe seizoen met hopelijk geen hoge toegangsprijzen waardoor de Geusselt weer voller wordt dan afgelopen seizoen.

Zijn er nog meer spelers die eventueel op het verlanglijstje staan van MVV/Elsen?

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:17 - 27 Jun 2014 11:24
Ik wilde de nieuwe ticketprijzen hier neerzetten, maar op mvv.nl staan nog de oude prijzen. Wel staat er bij dat er online altijd 20% korting geldt, ik wist niet dat dat altijd zo was. Wellicht een goede tip voor je, MVVgirl.

Edit:

gevonden.

Best stevige prijzen, al zou het goed kunnen dat online kopen weer standaard 20% korting geeft.

Discussie over de kaartprijzen zal altijd wel blijven. Van de ene kant, met online korting zit je voor net iets meer dan een tientje (10,40 euro) op de angel side of noordtribune. Als tien euro te veel is, dan is 7 of 8 euro waarschijnlijk ook te veel, want dat is een teken dat je echt geen rode cent over hebt. Dan liever wat hogere prijzen waardoor MVV financieel gezond blijft en/of we leuke spelers kunnen halen. Van de andere kant, even met het gezin naar MVV kost volgens dit overzicht - geen kinderprijzen vermeld - een bom duiten, zeker als je niet online boekt maar op de avond zelf besluit te gaan.

Ik betaal zelf graag wat meer voor mijn club, maar ik kan die keuze uiteraard niet voor anderen maken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 27 Jun 2014 11:24 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:18 - 27 Jun 2014 11:22
Keepers op de training, Hobie Verhulst, Rob Kerris en Randy van Goethem. Moustafa en De Jong zijn er ook nog gewoon bij. Had toch gehoord dat die laatste zou weggaan. Wel leuk dat Voorjans wellicht weer terugkomt, zal een leerzaam jaar hebben gehad bij Uerdingen en vaker gescoord wat ik toen heb gezien. Schreurs en Secerovic beiden niet aanwezig.
Last edit: 27 Jun 2014 11:22 by Anna D..

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:40
Dus toch van Goethem. Rob Kerris verrast me. Hij keepte vorig seizoen in de A1 maar had volgens mij aangegeven dat hij zijn studie niet meer kon combineren met spelen voor een BVO. Hij zou naar de amateurs van LHC gaan. Wellicht heeft hij zich bedacht. Voorjans moeten we niet direct conclusies aan verbinden lijkt me. Kan ook dat hij meetraint om zijn conditie op peil te houden. Zoals Ken Leemans dat nu bij VVV doet (niks voor ons overigens???). Hopelijk komt MVV er snel uit met Danny!
The following user(s) said Thank You: Anna D.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:43 - 27 Jun 2014 11:46
Ja hij lijkt op Kerris, maar goed zou ook een andere jeugdspeler kunnen zijn wellicht die nu mee keept vandaag.

EDIT: www.indewandelgangen.com/article/read/22...-Maastricht-naar-LHC

Betwijfel nu of het hem is inderdaad.
Last edit: 27 Jun 2014 11:46 by Anna D..

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:55 - 27 Jun 2014 11:55
Jim Cemint wrote: Voorjans moeten we niet direct conclusies aan verbinden lijkt me. Kan ook dat hij meetraint om zijn conditie op peil te houden. Zoals Ken Leemans dat nu bij VVV doet (niks voor ons overigens???).

Nieuwsbericht over het vertrek van Voorjans bij Uerdingen:

Lance Voorjans geht

Der KFC Uerdingen und Lance Voorjans werden in Zukunft getrennte Wege gehen. Der Niederländer verlässt die Krefelder zum Saisonende.

"Wir konnten uns leider wirtschaftlich nicht einigen. Das ist wirklich schade. Er hätte sowohl sportlich als auch menschlich zu uns gepasst. Doch die rund 100 Kilometer von Maastricht nach Krefeld waren im Endeffekt ein Hindernis. Ich wünsche Lance alles Gute", erklärt KFC-Trainer Murat Salar.

Blijkbaar wil Voorjans dichter bij huis voetballen als 100 kilometer te ver weg is. Blijft er niet veel keus over wil je naar een profclub gaan. Dus denk dat die weleens zou kunnen blijven dan.

Ken Leemans heeft wel de ervaring met zijn 31 jaar die we duidelijk missen momenteel in de selectie. Vorthoren zou als hij komt met 26 jaar al de oudste zijn samen met Knops. Twijfel wel of MVV hem zal moeten nemen. Vorig jaar geblesseerd geweest en dan kan je beter die gok niet nemen of die nog wel op niveau komt.
Last edit: 27 Jun 2014 11:55 by Anna D..

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 11:57
Niks van geruchten, maar eens gekeken naar aflopende contracten bij de clubs in de Jupiler League en gekeken of ze al een nieuwe club hadden. Daarbij een aantal leuke spelers tegengekomen die als de gegevens kloppen nog zonder club zitten:

Roland Bergkamp (Emmen)
Charles Dissels (Almere)
Mees Siers Jr. (Helmond)
Tim Vincken (Graafschap)
Ted van de Pavert (Graafschap)
Soufiana Dadda (Eindhoven)
The following user(s) said Thank You: Anna D., Och jeh

• elneik
  • elneik's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

27 Jun 2014 12:53
Allereerst goed dat er spelers bijkomen. Echter ben ik wat minder blij als de meeste hier. Piep jonge honden met weinig ervaring en weinig speelminuten in de benen bij de senioren. Tuurlijk het kan goed uitpakken, maar ik ben er bang voor, al zou je het die spelers niet kunnen verwijten aangezien ze echt zeer jong zijn. Ik blijf erbij dat de nodige portie ervaring nodig is.
Mvv heeft geen geld, en komt met deze creatieve oplossing met Genk, goed en slim gedaan van Mvv. Nogmaals goed dat er ontwikkelingen zijn bij Mvv op spelersgebied, maar ben bang dat het hier teveel kwantiteit bij zit (mede door de leeftijd, kunnen in de toekomst grote spelers worden) als kwaliteit.
Hoop dat ik ongelijk heb.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 13:02
Anna D. wrote: Ja hij lijkt op Kerris, maar goed zou ook een andere jeugdspeler kunnen zijn wellicht die nu mee keept vandaag.

De keeper zou Wouter Pastoor zijn, eerste jaars A
Verder zou Randy van Goethem, ook een keeper hebben meegetraind.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

27 Jun 2014 13:11
Peter Pan wrote: Niks van geruchten, maar eens gekeken naar aflopende contracten bij de clubs in de Jupiler League en gekeken of ze al een nieuwe club hadden. Daarbij een aantal leuke spelers tegengekomen die als de gegevens kloppen nog zonder club zitten:

Roland Bergkamp (Emmen)
Charles Dissels (Almere)
Mees Siers Jr. (Helmond)
Tim Vincken (Graafschap)
Ted van de Pavert (Graafschap)
Soufiana Dadda (Eindhoven)

Roland Bergkamp (Emmen) is dan de enigste die zou passen bij MVV.
Overige te oud, over hun top, verkeerde instelling of niet goed genoeg voor ons.
The following user(s) said Thank You: Bieske

• Bieske
  • Bieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

27 Jun 2014 13:27
Plus zijn naam is een pré!
Hoe gaf is het om na een doelpunt te kunnen roepen BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BEEERGKAAAAMP!

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 13:32
Boredass wrote:
Anna D. wrote: Ja hij lijkt op Kerris, maar goed zou ook een andere jeugdspeler kunnen zijn wellicht die nu mee keept vandaag.

De keeper zou Wouter Pastoor zijn, eerste jaars A
Verder zou Randy van Goethem, ook een keeper hebben meegetraind.

Ja was Wouter Pastoor inderdaad vorig jaar van de B1. Denk dat er dan nog 1 keeper bij komt samen met Van Goethem.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2014 13:33
Us Clubke wrote: Roland Bergkamp (Emmen) is dan de enigste die zou passen bij MVV.
Overige te oud, over hun top, verkeerde instelling of niet goed genoeg voor ons.

Mees Siers is ook geen verkeerde als rechtsback. Mocht Van Deelen niet overtuigen zou dat een optie zijn.

• Oaktree
  • Oaktree's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

27 Jun 2014 14:04
Mie leef Mestreech wrote: Voorjans traint mee bij MVV.

is volgens L1 terig bij MVV

Ik zegk good nuuts
Natus et suscitavit in Marsana
The following user(s) said Thank You: Us Clubke

Time to create page: 0.351 seconds