tranfergeruchten 2014/2015

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

03 Jul 2014 12:37
Ik heb eens even het lijstje met spelers bekeken van het team VVCS 2014. Niet echt klinkende namen. Wel een ervaren verdediger met een MVV verleden: Gerard Aafjes. Mits hij fit is, zou hij in de huidige groep niet misstaan. Ik heb het al eerder aangegeven: er is veel ervaring vertrokken bij MVV. Aafjes zou in mijn ogen een goede vervanger van Verdellen zijn. Met alleen Kuipers en Knops redden we het achterin niet ben ik bang.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• You Are
  • You Are's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jul 2014 14:30
Jesley Marijnen heeft na 1 training al gezegd niet naar Fortuna te gaan.. stond zelfs op FortunaSc.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jul 2014 14:46
Ja omdat hij geen salaris krijgt, baan opzeggen etc.
Ergens wel te begrijpen maar die komt nu echt te kort voor MVV.
Denk dat Fortuna hem ook eerst 2 jaar zou willen laten rijpen bij jong Fortuna om dan te kijken of hij goed genoeg is.
Hij heeft gekozen om deze gok niet te nemen :).

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Jul 2014 15:03 - 03 Jul 2014 15:08
Ik hoop dat MVV ons binnenkort allemaal verrast en met een onverwachte nieuwe superspits aankomt, en dan nog 2 routiniers erbij..........et walla :thumbsup:
Last edit: 03 Jul 2014 15:08 by MVVgirl .

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 16:07
Jim Cemint wrote: Ik heb eens even het lijstje met spelers bekeken van het team VVCS 2014. Niet echt klinkende namen. Wel een ervaren verdediger met een MVV verleden: Gerard Aafjes. Mits hij fit is, zou hij in de huidige groep niet misstaan. Ik heb het al eerder aangegeven: er is veel ervaring vertrokken bij MVV. Aafjes zou in mijn ogen een goede vervanger van Verdellen zijn. Met alleen Kuipers en Knops redden we het achterin niet ben ik bang.

Aafjes zou ik qua ervaring zeer graag erbij willen hebben, hij kan zowel achterin als verdedigende middenvelder spelen. In zijn MVV tijd vond ik hem geen verkeerde speler.

Een andere naam is Mark Janssen, spits, eigendom geweest van RKC, vorig seizoen uitgeleend aan Helmond Sport. Hij speelde 34 wedstrijden en scoorde 7 keer. Zou dat een leuke spits zijn voor MVV? Hij zit ook in het team VVCS 2014. Tevens ook doelman Wesley de Ruiter of Leon Ter Wielen misschien een optie?

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 17:13
Gerard Aafjes stond niet bepaald bekend als een teamplayer, zo weet ik van mijn vaste informant. Dus daar zou ik niet echt op rekenen.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 18:02
Frank Salemans wrote: Gerard Aafjes stond niet bepaald bekend als een teamplayer, zo weet ik van mijn vaste informant. Dus daar zou ik niet echt op rekenen.

Dat heb ik ook begrepen, zou een ontrustoker zijn. Het zou me niks verbazen. Bij Zwolle moest ie vertrekken ondanks een basisplaats in het kampioensjaar en doorlopend contract.

De andere namen die ik hier voorbij zie komen zoals jansen en Bergkamp zijn ook geen betere spitsen dan we al hebben.
Wil er een spits bijkomen dan zal dan wel pas gebeuren nadat of Veldmate weg is of einde augustus als de prijzen en wensen van spelers gezakt zijn.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 18:13
Mie leef Mestreech wrote: [Aafjes zou ik qua ervaring zeer graag erbij willen hebben, hij kan zowel achterin als verdedigende middenvelder spelen. In zijn MVV tijd vond ik hem geen verkeerde speler.

Een andere naam is Mark Janssen, spits, eigendom geweest van RKC, vorig seizoen uitgeleend aan Helmond Sport. Hij speelde 34 wedstrijden en scoorde 7 keer. Zou dat een leuke spits zijn voor MVV? Hij zit ook in het team VVCS 2014. Tevens ook doelman Wesley de Ruiter of Leon Ter Wielen misschien een optie?

Aafjes inderdaad niet terughalen om de reden die Frank aanhaalt. Lag hier niet goed in de groep.

Als het de Mark Janssen is van de eerste seizoenshelft bij Helmond Sport dan wel. Toen maakte hij een goede indruk en pikte hij zijn goaltjes mee. Daarna is zijn doelpuntenproductie en vorm afgezakt. Echter is hij wel het type spits dat MVV zoekt in ons spelsysteem. Fysiek sterk, kan dus ook een voorzet van de flanken met zijn hoofd binnenwerken. Heeft wat ik heb gezien in de wedstrijden bij RKC en Helmond ook goede mentaliteit. Zou het ondanks die mindere helft van het seizoen bij Helmond geen slechte optie vinden. Was zijn 1e volle seizoen in het betaald voetbal en heeft nog doorgroeimogelijkheden.

Betreft de keepers vind ik Wesley de Ruiter niet goed genoeg en Ter Wielen zou bij MVV 1e keeper willen zijn. Denk dat je qua keepers het na het scouten en vastleggen van Hobie Verhulst hem het vertrouwen moet gunnen en dan Van Goethem en een andere jongeling als 2e en 3e keeper moet nemen die bijna niets kosten.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

04 Jul 2014 08:36
De fortunafans hebben ook gevoel voor humor. Volgens hun wil Danny Schreurs heel graag naar fortuna maar heeft de club tot twee keer toe laten weten dat ze hem niet willen!

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jul 2014 13:16
Boschpoort wrote: De fortunafans hebben ook gevoel voor humor. Volgens hun wil Danny Schreurs heel graag naar fortuna maar heeft de club tot twee keer toe laten weten dat ze hem niet willen!

Sinds wanneer is iets wat 1 persoon roept gelijk aan "de fortunafans" ?

Daarnaast kan ik het wel half bevestigen. Of Schreus graag naar Fortuna zou willen geen idee lijkt me afhankelijk van wat hij zou gaan verdienen. Dat is echter niet aan de orde omdat Fortuna hem niet wilt vanwege het te grote risico.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

04 Jul 2014 13:33
Haha die Rdorenberg denkt toch altijd alles te weten, zei hij 2 jaar geleden ook niet dat Schreurs naar Fortuna kwam ipv MVV?

Wel raar dat ze Schreurs al een tijdje terug gebeld hebben terwijl ze hem niet willen... Waren zeker benieuwd hoe het met hem was!

Lijkt me meer een gevalletje van hij komt niet maar we willen hem toch niet ivm blessuregevoeligheid.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jul 2014 13:47
Die zeg dit, die zeg dat. Een fitte schreurs is een versterking voor iedere JL club. Helaas is hij dat niet en de vraag is of hij uberhaubt het ooit nog word.

En om die reden gaat Fortuna het risico niet nemen zoals ik het begrepen heb. En ik geloof rustig dat ze met hem gebeld hebben, maar wat wil je daar mee zeggen ? Jij stond ernaast toen ze belde zeker ? Het zou inderdaad onmogelijk zijn dat ze naar zijn fysieke gesteldheid hebben geïnformeerd....

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

04 Jul 2014 14:16
Hij heeft hard gewerkt om fit te raken, alleen zijn vorm ontbreekt. Of hij nog zal schitteren is de vraag inderdaad, het gaat steeds beter, hopelijk kan hij die lijn doortrekken bij MVV.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jul 2014 17:59
Ik gooi nog eens een naam erin, Guyon Philips. Afgelopen seizoen verhuurd door Go Ahead aan Oss en hier in de Geusselt gescoord met een omhaal van de achterlijn. Mogelijkheid tot huren?

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jul 2014 22:11 - 04 Jul 2014 22:15
Peter Pan wrote: Ik gooi nog eens een naam erin, Guyon Philips. Afgelopen seizoen verhuurd door Go Ahead aan Oss en hier in de Geusselt gescoord met een omhaal van de achterlijn. Mogelijkheid tot huren?

Goede speler ja, is net afgetest in Zweden waar hij op proef was bij Falkenberg FF, de club van Henrik Larsson. Denk dat Go Ahead Eagles dan geen plannen met hem heeft als ze hem die mogelijkheid geven. Maar of ze hem enkel willen verkopen of dat verhuren ook acceptabel is, dat is de vraag.
Last edit: 04 Jul 2014 22:15 by Anna D..

Time to create page: 0.360 seconds