tranfergeruchten 2014/2015

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

09 Jul 2014 19:13
Lummel wrote: Ik zelf denk dat Danny uiteindelijk zelf wel zal bijtekenen. Maar, dit is uiteraard het gebruikelijke spelletje om een zo mooi mogelijk contract te krijgen. Danny zal natuurlijk niet teveel willen inleveren, en MVV zal proberen om Danny zijn minimale eis tegemoet tekomen.

Je gaat natuurlijk niet meteen 50k aanbieden als MVV zijnde. Als het voor minder kan, probeer je dat eerst. Komt goed.

Ik zie hem nog niet bijtekenen. Ik heb zo een gevoel dat mvv gewoon een maximaal bedrag in gedachte heeft voor Danny en ze niet verder willen gaan. Iets wat ze bijvoorbeeld wel zouden doen voor een Brouwers omdat die toch een goed seizoen gedraaid heeft.
The following user(s) said Thank You: Lummel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Heukske
  • Heukske's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

09 Jul 2014 19:16 - 09 Jul 2014 19:16
Hoe jammer ik het ook zal vinden maar ik hoop niet dat hij bijtekend.

Hij zal zijn oude niveau nooit meer kunnen halen door de angst om weer een blessure te krijgen. en zijn conditie was vorig seizoen ram slecht, of viel mij dat als enige op? :unsure:

Als MVV hoger op wilt hoop ik niet dat ze een hoger bedrag gaan bieden
Last edit: 09 Jul 2014 19:16 by Heukske.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl

• stef
  • stef's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

09 Jul 2014 19:29
als je in die paar wedstr nog 6 x scoort dan maakt hij toch per seizoen zoon 15 met Danny ben je verzekerd voor n man die kan scoren ook al speelt ie wel s n mindere wedstr

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

09 Jul 2014 19:46 - 09 Jul 2014 19:48
izzo wrote: Erg vervelend dit hier... Maar MVV kan niet de 1 wel en de ander niet. Hopelijk komen ze er nog uit!!

voor de rest ... waarom niet proberen om Tim Vincken binnen te halen!??

haha zijn aangeboden salaris ligt wel ver van het salarisplafond af hoor. Maak je daar maar niet druk om, anders had hij al getekend. MVV gokt er denk ik op dat hij geen andere club zal vinden zodat hij uiteindelijk wel hapt. Voor een redelijk salaris kun je die gok wagen ja maar zijn zaakwaarnemer verwoordt het nog netjes..

Ik zou het jammer vinden als hij zou gaan, toen hij hier kwam had hij een mooi contract maar deze aanbiedingen zijn echt lachterjes (2x). Ok, hij heeft zijn vorm niet maar ik denk dat een aanval met Schreurs wel een verschil kan maken voor MVV. Hij kan zo weer in vorm raken (is fit) en zonder die vorm zal hij het nog altijd minstens even goed doen als de andere voorhoede spelers.. (en dan is hij niet eens grootverdiener?)
Last edit: 09 Jul 2014 19:48 by pepernoot.

• izzo
  • izzo's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Roet, Roejer, Roetst!

09 Jul 2014 20:05 - 09 Jul 2014 20:06
Ik maak me ook niet druk pepernoot ..ik hoop dat beiden beetje water bij de wijn doen en er alsnog uitkomen.. ik weet niet wat Danny per maand gestort kreeg en wat MVV hem nu aanbied. Ik weet ook niet of Danny bij de 50K spelers hoorde, moet ook niet naar buiten gebracht worden. Maar ik snap hem wel als hij bijv. eerst 4k per maand verdiend en nu met 2k genoegen moet nemen (dat zou niemand doen!). daarbij hoop ik dat als hij bijv. 3.5k wilt MVV dan bijv zegt 3 of 3.25k en ze alsnog akkoord gaan. (***genoemde bedragen zijn fictief en dienen enkel als voorbeeld voor rekensom).

Verder ben ik van mening dat MVV spelers als Smeets/Kuipers/Schreurs wel moeten behouden puur omdat er een "ster" op hun paspoort staat. Alleen moet MVV hierdoor zelf niet financieel in de problemen komen.
Last edit: 09 Jul 2014 20:06 by izzo.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Smicerke
  • Smicerke's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 Jul 2014 11:58
harke1992 wrote: Hopelijk blijft Adnan bij ons voetballen, want hij is een goede voetballer en past perfect in het team. Dit seizoen helemaal opgebloeid bij mvv.

• Smicerke
  • Smicerke's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 Jul 2014 12:19
Roland Bergkamp zou mee trainen.

• Smicerke
  • Smicerke's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 Jul 2014 12:21
..

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2014 12:22
Smicerke wrote: Roland Bergkamp zou mee trainen.
Dit kan ik bevestigen. Was vanmorgen onderweg naar het werk. Kwam langs klein Geusselt en zag toevallig een persoon het terrein oplopen die ik niet kon plaatsen. Na net gegoogled te hebben naar Roland Bergkamp, is het inderdaad dezelfde persoon.

Geen slechte spits voor MVV begrippen, 13 goals in 34 wedstrijden.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2014 12:29
Helaas, geen Roland Bergkamp. De nieuwe tester luistert naar de naam Ronald Hikspoors, voormalig middenvelder van PSV, Helmond Sport en een Tsjechische club... Vind het opvallend dat ze nog een (aanvallende) middenvelder testen met Smeets, Peeters, Vorthoren en Voorjans al meetrainend.

• since1902
  • since1902's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 Jul 2014 13:18
Die Hikspoors is een centrumspits aldus transfermarkt.nl www.transfermarkt.nl/ronald-hikspoors/profil/spieler/61826

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2014 16:23
Brncic wrote: Helaas, geen Roland Bergkamp. De nieuwe tester luistert naar de naam Ronald Hikspoors, voormalig middenvelder van PSV, Helmond Sport en een Tsjechische club... Vind het opvallend dat ze nog een (aanvallende) middenvelder testen met Smeets, Peeters, Vorthoren en Voorjans al meetrainend.

De naam deed me inderdaad een belletje rinkelen dat hij bij de PSV jeugd heeft gespeeld als aanvaller. Daarna in zijn periode bij Helmond een kwartiertje mogen meedoen.

Dit filmpje in zijn periode bij die Tsjechische club FK Varnsdorf laat zien dat hij meer als een soort Viktor Elm speelt. Meer een verdedigende en spelverdelende rol. 2e divisie in Tsjechië is geen bijster hoog niveau. Vorig seizoen nog op proef geweest in Maleisië. Speelde afgelopen seizoen dan uiteindelijk voor SV Deurne waar hij al eerder speelde na zijn periode bij Helmond Sport.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

11 Jul 2014 09:54
ja hoor daar is hij weer heb mij een tijdje afwezig gehouden van het forum maar zal mij toch maar weer eens laten horen. ik vind dat danny heel blij mag zijn dat mvv hem nog graag wil houden want afgelopen seizoen heeft hij niet veel gebracht of betekend voor mvv , komt natuurlijk ook dat hij een zware blessure heeft gehad maar toch heeft hij weinig laten zien en moeten we nog maar afwachten of hij helemaal terug komt op zijn oude niveau ik gun het hem wel .en verder heeft mvv toch wel aardige spelers erbij gekregen, dus denkt ik dat mvv wel eens de verrassing van dit seizoen kan gaan worden .en dan hoop ik nog dat alle supporters een heel mooi seizoen gaan meemaken met heel veel sfeer in het stadion.
The following user(s) said Thank You: gaston satijn, MVVgirl

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2014 11:33
Johan Plat hier eerder genoemd op proef bij Aken-Noord.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2014 13:15
Ik las het ook. Jammer. Waarom benut MVV haar beschikbare salarisbudget niet om Vorthoren, van Deelen, Brouwers, Schreurs en Voorjans te strikken. Maatsen kan je misschien een amateurcontract geven. Dan heb je toch een mooie selectie.

Time to create page: 0.345 seconds