tranfergeruchten 2014/2015

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

11 Jul 2014 13:53
Gaat ook wel gebeuren, alleen heeft Elsen gezegd dat de beslissing valt na de wedstrijd tegen SC Heerenveen.
Maar ik ga er vanuit dat Vorthoren, Van Deelen en Voorjans zowieso komen. Zeker Vorthoren is een absolute aanwinst.
Schreurs is een financiele kwestie, Brouwers is afwachten, is pas op proef.
Maatsen schijnt ook talentvol te zijn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2014 14:05
Als je de kans krijgt om Brouwers vast te leggen moet je dat meteen doen. Heeft zijn eigen al bewezen bij Helmond Sport, en is een stabiele factor.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2014 19:01
Inderdaad, bij VVV staat die nog op de schaduwlijst dus ze moeten niet te lang wachten natuurlijk. Maar ga ervan uit dat ze hem liever vandaag als morgen contracteren. Geluk is dat hij dichtbij huis wilt voetballen. MVV is dan maar 20 minuutjes rijden. Dudelange heeft hij ook geweigerd om daar te testen, is die trouwens ook te goed voor.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jul 2014 00:11
MVV beslist zaterdag over testspelers

MVV heeft na de oefenwedstrijd van zaterdagochtend tegen SCM (11.00 uur op Klein Geusselt) een evaluatiemoment ingepland voor de testspelers Lance Voorjans, Jordy van Deelen en Niels Vorthoren. Het drietal traint al geruime tijd mee bij de Maastrichtenaren.

Maastricht
Van onze verslaggever

Ook over Davy Brouwers, die zich iets minder recent in Maastricht meldde, moet nog een beslissing genomen worden.

Vrijdag voegde ook de 26-jarige middenvelder Ronald Hikspoors (ex-Helmond Sport) zich bij de groep. Net als het geval is met verdediger Dalian Maatsen (ex-Feyenoord en Excelsior) wordt ook over Hikspoors op een later moment een besluit genomen. Trainer Ron Elsen: „We willen hun ook voldoende aan werk zien en dat vergt tijd.”

De Leugeneer

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jul 2014 15:20
tuutsje wrote: MVV beslist zaterdag over testspelers

MVV heeft na de oefenwedstrijd van zaterdagochtend tegen SCM (11.00 uur op Klein Geusselt) een evaluatiemoment ingepland voor de testspelers Lance Voorjans, Jordy van Deelen en Niels Vorthoren. Het drietal traint al geruime tijd mee bij de Maastrichtenaren.

Maastricht
Van onze verslaggever

Ook over Davy Brouwers, die zich iets minder recent in Maastricht meldde, moet nog een beslissing genomen worden.

Vrijdag voegde ook de 26-jarige middenvelder Ronald Hikspoors (ex-Helmond Sport) zich bij de groep. Net als het geval is met verdediger Dalian Maatsen (ex-Feyenoord en Excelsior) wordt ook over Hikspoors op een later moment een besluit genomen. Trainer Ron Elsen: „We willen hun ook voldoende aan werk zien en dat vergt tijd.”

De Leugeneer

Iemand al wat vernomen van de evaluaties?

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jul 2014 16:58
tuutsje wrote:
tuutsje wrote: MVV beslist zaterdag over testspelers

Maastricht
Van onze verslaggever

De Leugeneer

Iemand al wat vernomen van de evaluaties?

Ik heb begrepen dat pas na heereeen een beslissing valt.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 00:06
Gewoon als Schreurs zijnde salaris aanpakken en gewoon per goal wat hij maakt een x bedrag dat hij meer krijgt.
En bij MVV moeten ze dan rekening houden met minimaal 15 doelpunten dan.
Zo is het een win win situatie als MVV zijnde hoef je niet meer te geven pas als hij zich laat zien en Schreurs zal dan ervoor willen ballen en scoren.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 00:34
En als Schreurs er 20/25 in schiet, heeft MVV een probleem, want dan is er weer een niet begrote kostenpost

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

13 Jul 2014 07:43
Karakter wrote: En als Schreurs er 20/25 in schiet, heeft MVV een probleem, want dan is er weer een niet begrote kostenpost
Dus zet je dan een maximum bedrag erbij.
(Niet dat ik denk dat dit de oplossing is, voetbal is een teamsport)
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 09:03
MVV4life wrote:
Karakter wrote: En als Schreurs er 20/25 in schiet, heeft MVV een probleem, want dan is er weer een niet begrote kostenpost
Dus zet je dan een maximum bedrag erbij.
(Niet dat ik denk dat dit de oplossing is, voetbal is een teamsport)

Nee...dat werkt inderdaad niet. Daar krijg je de grootste ruzie mee in een elftal als je dat zou doen. Toen ik vroeger nog voetbalde hebben ze dat bij ons ook eens proberen in te voeren ondanks veel protest van driekwart van de ploeg.
Ik, als voorstopper spelend, heb in mijn hele leven 2 doelpunten gemaakt maar bij de eerste beste wedstrijd met dat systeem, joeg ik de bal na 2 minuten langs mijn eigen doelman. Ik werd direct gewisseld en in de pauze van die wedstrijd werd het systeem afgeschaft.
Ook een beloning als per doelpunt voor het hele team werkt niet, of vind jij dat als we b.v. met 8-1 verliezen ze nog recht hebben op een premie?

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 10:39
Gewoon uitonderhandelen tot het moment dat het MVV zegt tot hier en niet verder. Danny kan dan kiezen of delen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

13 Jul 2014 17:42
Van Deelen krijgt geen contract aangeboden.

bron zeer betrouwbaar

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 18:22 - 13 Jul 2014 18:24
Ik zou proberen Vorthoren, Brouwers, Voorjans en Maatsen te behouden.
Ik begreep dat Voorjans een zeer lage (minimale) aanbieding heeft gekregen van MVV.
Van Deelen vond ik niet zo sterk spelen in de oegfenwedstrijden, is bovendien te klein als verdediger, we mogen wel wat meer lengte hebben. Ik vind Maatsen wel een aardige speler, speelde als rechtsback prima tegen SCM (2e helft) , kan ook centraal bespelen.
Last edit: 13 Jul 2014 18:24 by Mienclub1902.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 19:19
Mienclub1902 wrote: Ik zou proberen Vorthoren, Brouwers, Voorjans en Maatsen te behouden.
Ik begreep dat Voorjans een zeer lage (minimale) aanbieding heeft gekregen van MVV.
Van Deelen vond ik niet zo sterk spelen in de oegfenwedstrijden, is bovendien te klein als verdediger, we mogen wel wat meer lengte hebben. Ik vind Maatsen wel een aardige speler, speelde als rechtsback prima tegen SCM (2e helft) , kan ook centraal bespelen.

Zover ik heb begrepen is aan Voorjans nog geen aanbieding gedaan.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jul 2014 20:21
Boredass wrote:
Mienclub1902 wrote: Ik zou proberen Vorthoren, Brouwers, Voorjans en Maatsen te behouden.

Zover ik heb begrepen is aan Voorjans nog geen aanbieding gedaan.

Ik snap sowieso niet waarom ze hem testen. Alsof Elsen niet weet wat hij kan? Lijkt me sterk dat hij afgelopen seizoen heel veel progressie heeft doorgemaakt. Gevalletje aan het lijntje houden?

Time to create page: 0.354 seconds