tranfergeruchten 2014/2015

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

02 Jul 2014 15:13
Ja daar heb je gelijk in! Ik hoop dat MVV de gok neemt, zou zonde zijn als hij bij één van de buren wel zijn niveau weer haalt.
Natuurlijk is hij een sjeng maar om maar eens een blik open te trekken. Als ze tegen je zeggen dat ze niet meer het vertrouwen hebben dat je nog op niveau komt en dan met een flinke verlaagde aanbieding komen dan proef ik niet het vertrouwen van toen hij naar MVV kwam (dat verhaal van geen vertrouwen meer heb ik een paar jaar geleden ook al eens gehoord...). Hij snapt denk ik ook wel dat hij dat oude salaris op dit moment zeker niet waard is maar het moet niet te gek gaan worden.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 18:49 - 02 Jul 2014 18:50
Schreurs bepaalt het zelf, zo simpel is dat. Geld daarbij is de voornaamste factor, dus het is heel begrijpelijk als hij voor een beter financieel bod zou kiezen, net zo goed als het begrijpelijk is dat MVV een verantwoord lagere aanbieding doet uit financiele overwegingen.
Het zou jammer zijn als hij vertrekt, maar zonder Schreurs hebben we toch al eerder succes gehad. Vergeet niet dat hij na 2 kruisbandblessures zijn oude niveau nog niet gehaald heeft.
Bovendien heb ik vernomen dat MVV wel degelijk op zoek is naar een scorende spits.
Last edit: 02 Jul 2014 18:50 by Mienclub1902.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

02 Jul 2014 19:03
ouwe rot wrote: Op rodafans willen ze Schreurs.

Wie willen ze niet van MVV ;)

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 19:08
Mienclub1902 wrote: Bovendien heb ik vernomen dat MVV wel degelijk op zoek is naar een scorende spits.

Dat is iedere club en slechts een enkele vindt zo iemand.

Schreurs was gisteravond in ieder geval wel toeschouwer in Bunde. Toont toch betrokkenheid en had de nodige onderonsjes met wat warmlopers.
Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen de Schreurs voor zijn blessure en de Schreurs na zijn blessure.
Voor was ie top, na was ie een heel stuk minder. Vorig jaar lag ook wel weer erg veel druk op hem. Hij moest zo snel mogelijk weer beginnen want we hadden doelpunten nodig.
Ik hoop dat ie snel (een sterk verlaagde) aanbieding van MVV accepteert en zo snel mogelijk de voorbereiding kan meemaken. Denk dat ie dat nodig heeft.
Komend seizoen vanaf 0 beginnen en kijken of hij zijn vorm weer kan vinden.

• minckeleers
  • minckeleers's Avatar
  • New Member
  • New Member

02 Jul 2014 21:42
Schreurs heeft wel degelijk een aantal gesprekken gevoerd met Mvv over een nieuw contract.

Echter zou Danny bijna 70% salaris moeten inleveren... ze zouden nu in gesprek zijn met elkaar en een externe financier om danny ook komende tijd in de geusselt te houden....

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 21:44
Mienclub1902 wrote: Schreurs bepaalt het zelf, zo simpel is dat. Geld daarbij is de voornaamste factor, dus het is heel begrijpelijk als hij voor een beter financieel bod zou kiezen, net zo goed als het begrijpelijk is dat MVV een verantwoord lagere aanbieding doet uit financiele overwegingen.
Het zou jammer zijn als hij vertrekt, maar zonder Schreurs hebben we toch al eerder succes gehad. Vergeet niet dat hij na 2 kruisbandblessures zijn oude niveau nog niet gehaald heeft.
Bovendien heb ik vernomen dat MVV wel degelijk op zoek is naar een scorende spits.

Die laatste zin moet in mijn ogen werkelijkheid worden,weer niet zoeen seizoen zonder afspeelpunt in de spits nl EEN SPITS!!!!...gr opa ;)
....

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 21:44
minckeleers wrote: Schreurs heeft wel degelijk een aantal gesprekken gevoerd met Mvv over een nieuw contract.

Echter zou Danny bijna 70% salaris moeten inleveren... ze zouden nu in gesprek zijn met elkaar en een externe financier om danny ook komende tijd in de geusselt te houden....

Dat is daan raar, want iech höb zjus gehuurd tot Danny zjus nog mer 70% zouw euverhawwe. Zit toch è behuurlek versjèl in....

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 21:47
Ik weet niet wat Danny verdiende maar een salaris verlaging van 70% lijkt mij een beetje op zatte café praat.
The following user(s) said Thank You: Gamin

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2014 21:53
MVV zou er goed aan doen om Jesley Marijnen van Geusselt Sport eens te polsen. Deze jongen heeft talent.

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

02 Jul 2014 21:57
Voor die scorende spits is op dit moment geen geld. Ze willen van Veldmate af, maar wie wilt deze man nu huren en laat staan kopen? Ik blijf Ronald Bergkamp de beste optie vinden na het afhaken van Maletic, waar MVV te langzaam gehandeld heeft. Excelsior deed eerder een aanbieding, terwijl de makelaar nog enkele keren contact heeft gehad met MVV. Als Schreurs blijft zal het geld bijna op zijn. Vorthoren, Van Deelen en Van Goethem zijn blijvertjes in mijn ogen.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 08:32
Ik denk ook dat MVV eerst van Veldmate afwilt, zodat ze een nieuwe spits kunnen betalen.
Bergkamp riep ik ook vorig jaar al, maar ook Johan Plat zie ik graag komen. Ik weet niet of hij transfervrij is of dat hij nog bij Hansa Rosstock speelt.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 09:13
Mie leef Mestreech wrote: Ik denk ook dat MVV eerst van Veldmate afwilt, zodat ze een nieuwe spits kunnen betalen.
Bergkamp riep ik ook vorig jaar al, maar ook Johan Plat zie ik graag komen. Ik weet niet of hij transfervrij is of dat hij nog bij Hansa Rosstock speelt.

Plat mag weg bij rostock. Volgens iemand op de fortuna pagina zou hij ook in de belangstelling staan van mvv, wat ik me ovetugens niet kan voorstellen

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 10:28
Hij zal misschien best in de belangstelling van MVV staan. Maar daadwerkelijk kunnen halen is een ander verhaal. Die zal daar toch best een behoorlijk salaris hebben gehad. Mij lijkt het meest waarschijnlijke scenario dat Albian Muzaqi uiteindelijk afvalt bij Genk 1 en dat hij alsnog naar MVV komt.

• mvv1902
  • mvv1902's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trepke B

03 Jul 2014 11:08
Jesley Marijnen traint met jong Fortuna Sittard mee...
Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jul 2014 12:18 - 03 Jul 2014 12:19
Bij veelscorende spitsen wordt hier gedacht aan Roland Bergkamp en Johan Plat? Met alle respect, maar als iemand géén scorende spits is, dan is het Roland Bergkamp. Plat heeft de afgelopen jaren al iets meer laten, maar heeft in doelpunten maken ook geen geweldige reputatie plus het feit dat hij bij Rostock onder contract staat en daar voor MVV begrippen een godsvermogen verdient.. Kijk voor het gemak even naar de statistieken van beide spitsen en dan vooral naar het veelscorende vermogen van Bergkamp :lolno:

Warning: Spoiler!
Last edit: 03 Jul 2014 12:19 by Karakter.

Time to create page: 0.351 seconds