transfers seizoen 2016-2017
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
22 Jun 2016 12:23Boredass wrote:Schapendonk wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Zijn ze daar ook weer blij met een amateurkeeper....
Ter Wielen maakte met PEC in 2012 de promotie naar de eredivisie mee en won met PEC in 2014 de KNVB beker....mwa amateur heh. Ja en Kaya trekt dus volle zalen.
Idd Kaya zat bij sv Meerssen voordat hij kwam en is volgens mij gaan testen op voorspraak van Roel Coumans, toen assistent trainer bij fortuna
Klopt helemaal.
Dit lees ik op het Fortunasc forum btw :
Kaya heeft ervoor gekozen zijn contractoptie niet te lichten en uit te kijken naar ene nieuwe club. MVV heeft een aanbod gedaan, maar daar wilde Kaya niet op in gaan. Hierna heeft MVV, volgens L1, de deur dichtgedaan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 12:48Gohf wrote:Boredass wrote:Schapendonk wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Zijn ze daar ook weer blij met een amateurkeeper....
Ter Wielen maakte met PEC in 2012 de promotie naar de eredivisie mee en won met PEC in 2014 de KNVB beker....mwa amateur heh. Ja en Kaya trekt dus volle zalen.
Idd Kaya zat bij sv Meerssen voordat hij kwam en is volgens mij gaan testen op voorspraak van Roel Coumans, toen assistent trainer bij fortuna
Klopt helemaal.
Dit lees ik op het Fortunasc forum btw :
Kaya heeft ervoor gekozen zijn contractoptie niet te lichten en uit te kijken naar ene nieuwe club. MVV heeft een aanbod gedaan, maar daar wilde Kaya niet op in gaan. Hierna heeft MVV, volgens L1, de deur dichtgedaan.
Volgens L1.........
In Belsj is d'r 'n sjoen oetspraok veur inkoppers en vraoge nao de bekinde weeg;
Awel, ik hoef er toch geen tekening bij te maken zeker??
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
22 Jun 2016 16:42 - 22 Jun 2016 16:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 16:51houtengerard wrote: Sander Kleikers meldt op Twitter dat Almere in onderhandeling is met Kaya. MVV heeft de deur dichtgegooid m.b.t. de salariseis. Wie heeft er gelijk?
Ik beb bang dat, zolang er geen extra geld is, wij steeds achter het net vissen. Mijn optimisme over komend seizoen is behoorlijk bekoeld.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 17:07houtengerard wrote: Sander Kleikers meldt op Twitter dat Almere in onderhandeling is met Kaya. MVV heeft de deur dichtgegooid m.b.t. de salariseis. Wie heeft er gelijk?
Zou goed kunnen kloppen, zonder extra geld kunnen we niet opboksen tegen Almere.Los van het feit je dit geld zou willen uitgeven aan een redelijke keeper als Kaya.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 17:21krampioen wrote:houtengerard wrote: Sander Kleikers meldt op Twitter dat Almere in onderhandeling is met Kaya. MVV heeft de deur dichtgegooid m.b.t. de salariseis. Wie heeft er gelijk?
Ik beb bang dat, zolang er geen extra geld is, wij steeds achter het net vissen. Mijn optimisme over komend seizoen is behoorlijk bekoeld.
En dat alleen omdat Kaya wel/niet komt. Wanneer leren we nou dat de selectie van MVV pas rond is rond bij de competitiestart. En dan staat er wederom een goed elftal, leert de ervaring. Bovendien: een zo brede en uitgebalanceerde selectie zoals nu hebben we lang niet gehad bij de eerste training.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 17:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 17:49Meh ierst den euro hubbe en daan pas oetgeve. Doezend sezoenkaarten zien verkocht dus veer kinne weer 'n stepke make.
Sjiek.
#VeerzienMVV, Veerzienanders.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
22 Jun 2016 17:55 - 22 Jun 2016 17:56Roei baank wrote: . Doezend sezoenkaarten zien verkocht dus veer kinne weer 'n stepke make.
Sjiek.
#VeerzienMVV, Veerzienanders.
Zojuist 2 seizoenskaarten (1902 uitvoering) besteld en betaald, weer een stapje dichter bij een goede selectie.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 18:18Contacten met spelers lopen. Geen onverantwoord geld uitgeven aan doorsnee keeper als Kaya. Goed op de lijn, hoge ballen paniek. Van dat niveau zijn er meer keepers te krijgen en nog goedkoper ook. Komt helemaal goed.
Weet niet of David Meul betaalbaar is (denk het niet), maar anders het proberen waard. Zit meer op de bank dan dat hij speelt. Keeper met uitstraling en lengte en bewezen bij FSC dat hij prima kan keepen. Zal wel te duur zijn.....
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 19:40 - 22 Jun 2016 19:40Audiowaste wrote:Ik denk dat hij Gregory Dufer bedoelt. Al zou Steven Dufour ook wel een leuke versterking voor de breedte zijn.Anna D. wrote:krampioen wrote:
Dat zou geweldig zijn. Een topkeeper. Evenwichtige persoonlijkheid, nooit klagend, op zijn gemak in Limburg.
Jouw suggestie eerder, Dufour, wordt in verband gebracht met veel 1e divisie clubs in Belgie. Lijkt onhaalbaar. Een\alternatief, Trossaert? wat denk je daarvan ?
Sorry, weet niet waar je het over hebt. Guy Dufour van Eupen? Steven Defour zal je wel niet bedoelen. Heb ik nooit genoemd.
Trossaert? Leandro Trossard misschien? Die wou MVV 2 seizoenen terug, maar toen niet gelukt en nu al helemaal onhaalbaar nu die bij Genk een kans krijgt.
Dufer naar RFC Liège.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 19:46Anna D. wrote:Audiowaste wrote:Ik denk dat hij Gregory Dufer bedoelt. Al zou Steven Dufour ook wel een leuke versterking voor de breedte zijn.Anna D. wrote:krampioen wrote:
Dat zou geweldig zijn. Een topkeeper. Evenwichtige persoonlijkheid, nooit klagend, op zijn gemak in Limburg.
Jouw suggestie eerder, Dufour, wordt in verband gebracht met veel 1e divisie clubs in Belgie. Lijkt onhaalbaar. Een\alternatief, Trossaert? wat denk je daarvan ?
Sorry, weet niet waar je het over hebt. Guy Dufour van Eupen? Steven Defour zal je wel niet bedoelen. Heb ik nooit genoemd.
Trossaert? Leandro Trossard misschien? Die wou MVV 2 seizoenen terug, maar toen niet gelukt en nu al helemaal onhaalbaar nu die bij Genk een kans krijgt.
Dufer naar RFC Liège.
Ja maar Aaan, oh, je zou toch regelen dat hij naar MVV ke kwam ? Je moet je charmes ook in de strijd gooien. Nu zie ik het helemaal niet meer zitten. Snif.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2016 23:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
22 Jun 2016 23:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 12:01Mie leef Mestreech wrote: Daryl Werker lijkt ook dit seizoen te komen spelen bij MVV, volgens Trepke B.
Dat zou heel mooi zijn!
In ieder geval heeft 045 weer een nieuwe verdediger aangetrokken die ook centraal kan spelen (Christian Kum). Zou mooi zijn als Werker alsnog een jaartje bij ons zou komen spelen. De reservebank in Aken Noord is in elk geval funest voor hem.