transfers seizoen 2016-2017
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
23 Jun 2016 12:28Spelers met contract als begin vorig jaar.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
23 Jun 2016 13:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
23 Jun 2016 13:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 13:37webmastersfm wrote: Gast, een goed bedoeld advies. Voeg iets toe aan de discussie. Het is geen Facebook. Heb alleen al voor jou een extra internet bundel moeten toevoegen. Moderatie mag van mij ook wel even ingrijpen. Is geen aanval op jou kerel, maar in het algemeen op nietszeggende Posts.
Op een forum worden discussies gevoerd en meningen gedeeld. Net zo als jij nu je mening geeft!
Niks mis mee en zal ik dan ook blijven doen.
Als je mijn mening niet op prijs stelt kijk je gewoon naar een ander forum. Zo als ik post zijn er nog veel meer hier. Gelukkig maar. Voor nieuws moet je bij mvv zelf zijn.
Ik post niets negatiefs en val nooit mensen aan zoals anderen hier wel doen.
:thumbsup:
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
23 Jun 2016 13:49 - 23 Jun 2016 13:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 15:12Jij maakt het ook niet interessanter. Laat die jongen met rust. Het is een MVV-fan en hij wil hier graag (leren) een goede bijdrage te maken. Het is niet zo dat hij zoveel post dat we tussen de bomen het bos niet meer zien.webmastersfm wrote: In een forum (zoals het ooit bedoeld was) reageer je asynchroon op vorige reacties met de intentie de discussie te laten voortgaan. Niet een hersenscheet, gewoon omdat het kan. 0,0 toegevoegde waarde. Het is geen chatbox. En dan een dooddoener dat ik maar naar een ander forum moet gaan. Je snapt het niet echt. Misschien dat de moderatoren dat je duidelijk kunnen maken. Immers zijn zij verantwoordelijk dat het hier interessant is en blijft.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 15:16webmastersfm wrote: In een forum (zoals het ooit bedoeld was) reageer je asynchroon op vorige reacties met de intentie de discussie te laten voortgaan. Niet een hersenscheet, gewoon omdat het kan. 0,0 toegevoegde waarde. Het is geen chatbox. En dan een dooddoener dat ik maar naar een ander forum moet gaan. Je snapt het niet echt. Misschien dat de moderatoren dat je duidelijk kunnen maken. Immers zijn zij verantwoordelijk dat het hier interessant is en blijft.
Zoals ik nu lees zijn jou laatste berichten overbodig!
Maar goed het is te warm om je flauwekul te lezen. Dus aan jou om het laatste woord hierover te zeggen ik zal niet meer op jou reageren.
Geniet van het leven en maak je niet te druk om anderen. :daag:
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
23 Jun 2016 15:16kun je het even samenvatten? ik kan mijn woordenboek niet vinden.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
- krampioen
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 15:48Ik geloof dat dit wel valt onder nietszeggende post. Misschien moet je eens iets posten over transfers ?
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
23 Jun 2016 16:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
23 Jun 2016 16:17Webmaster SFM heeft gelijk wat mij betreft, er zijn teveel nietzeggende posts. Een geintje op zijn tijd moet kunnen maar het is wel de bedoeling dat er een discussie wordt gevoerd. De laatste tijd zie ik inderdaad meer berichten die in een chatbox thuishoren.
We zullen er steviger op gaan letten.
En graag als je wilt quoten, alleen het relevante deel quoten. soms worden hele lappen tekst gekopieerd met als enige toevoeging 'vind ik ook' of iets van de strekking. Daar heeft niemand iets aan en maakt dit forum zeer onoverzichtelijk en leidt ertoe dat steeds meer mensen het voor gezien houden. Dat lijkt me niet de bedoeling.
dank voor de medewerking.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
23 Jun 2016 16:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Jun 2016 18:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2016 18:38.Schapendonk wrote: Oké, waar waren we gebleven. MVV heeft dus nodig a. een centrale verdediger b. een spelverdelende middenvelder en c. een spits en misschien als d. nog een vleugelspeler. Ik ben eens benieuwd hoe lang dit deze keer op zich gaat laten wachten..geruchten zijn dan neem ik aan nog altijd Daemen en Werker en Polizzi is dan ook nog altijd niet zeker? Dit zou 3 van de 4 posten invullen. En dan krijg je weer waar het ieder begin van het seizoen blijft steken. De spits...
Ik denk dat ome Ron zijn vertrouwen heeft gesteld in Verheydt. Hij wordt 1e spits. Eeen 2e spits zal wel gehuurd worden. of, een klein contract voor Odutayo. Wellicht blijft zelfs Palacios.