transfers seizoen 2016-2017

• Shef
  • Shef's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

25 Jun 2016 11:19
Anna D. wrote: Bo Geens gaat vandaag testen bij FC Eindhoven. Wel opmerkelijk aangezien de huur van hem toch nagenoeg rond was.

Op Trepke B werd gevraagd of er nog geruchten waren. Daarna werd dat geplaatst. Dus niet als waarheid gepost.

Nou, trepke b zit er gelukkig niet zo vaak naast ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

25 Jun 2016 11:24
Weet iemand hoe het zit met Kjell Knops? Wordt er nog gesproken met hem over een nieuw contract of gaat hij weg?

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

25 Jun 2016 11:26
Shef wrote:
Anna D. wrote: Bo Geens gaat vandaag testen bij FC Eindhoven. Wel opmerkelijk aangezien de huur van hem toch nagenoeg rond was.

Op Trepke B werd gevraagd of er nog geruchten waren. Daarna werd dat geplaatst. Dus niet als waarheid gepost.

Nou, trepke b zit er gelukkig niet zo vaak naast ;)

Gelukkig niet nee.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2016 11:59 - 25 Jun 2016 12:03
Mie leef Mestreech wrote: Weet iemand hoe het zit met Kjell Knops? Wordt er nog gesproken met hem over een nieuw contract of gaat hij weg?

Mvv zegt contracten Knops en Labylle op
Is al voor 1april gebeurt.

Of er nieuwe gesprekken zijn ????
Last edit: 25 Jun 2016 12:03 by ouwe rot.

• Mie leef Mestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2016 12:09
ouwe rot wrote:
Mie leef Mestreech wrote: Weet iemand hoe het zit met Kjell Knops? Wordt er nog gesproken met hem over een nieuw contract of gaat hij weg?

Mvv zegt contracten Knops en Labylle op
Is al voor 1april gebeurt.

Of er nieuwe gesprekken zijn ????

Dat doet MVV formeel elk jaar. Er zouden nog gesprekken plaats vinden. Met Labylle wordt toch ook nog gesproken over een nieuw contract.
The following user(s) said Thank You: Klomeleer

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2016 14:31
Blijft wel vreemd. Die Senne Vits (keeper Standard Luik) volgt MVV op zijn twitter en retweet geruchten over een eventuele uitleenbeurt van hem naar MVV, voor het laatst op 7 juni.
Misschien staat hij maandag gewoon bij ons op het veld?

• Vrijgeleer
  • Vrijgeleer's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • I wanna go home

25 Jun 2016 16:47
Karakter, nee geen steek richting alle nep geruchten. Van een bron binnen MVV begrepen dat dit echt het geval is. Club is voor mij onbekend evenals de naam van de speler. We zullen maandag weten hoe betrouwbaar mijn bron is geweest. In mijn ogen 90% zeker dat het gerucht klopt, zeker na de "bevestiging" van Trepke B op haar Facebook pagina.

Ron en Leroy heb ik met eigen ogen zien zitten op het terras. Hier werd neem ik aan toch zeker gesproken over de mogelijkheden die er zijn. Lijkt mij goed nieuws, maar dat is een aanname....

I WANNA GO HOME
The following user(s) said Thank You: Karakter

• Mie leef Mestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2016 19:27
Ik ben eens benieuwd dan morgen en maandag wat er allemaal komt. Vergeet niet dat er ook nog een spits, twee centrale verdedigers, een linksbuiten en een spits erbij moeten. Plus behouden van Knops en Labylle. Labylle zal uiteindelijk wel blijven. Als er dan nog budget is, misschien nog een middenvelder voor de breedte. Verder neem ik aan dat Guvenc op de plek van Peeters gaat spelen (lijkt me geen slechte vervanger).

Ik zag dat Cambuur achter Robert Muhren aanzit. Niet echt een spits, maar wel iemand die een goal kan maken in de Jupiler League. Maar ik denk dat Cambuur meer kan bieden.
Ook als spits zat ik te denken aan Dennis van der Heijden van ADO Den Haag om wellicht een jaar te huren en zich te ontwikkelen.
Hopelijk komt Werker weer naar MVV, dat zou heel mooi zijn.

Verder is Helmond Sport zich flink aan het versterken. Marc Hocher, vorig jaar in belangstelling van MVV, is op proef bij Helmond. Evenals verdediger Christian Supusepa, o.a. ex-ADO en vorig seizoen Sparta. Dit lijken me ook voor MVV goede spelers. Haalbaar is een tweede, maar een poging wagen kan altijd.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jun 2016 22:01
Mijn excuses, het gaat hierbij niet om een transfer c.q. gerucht.

Wellicht kan MVV flankspeler Dogan Golpek van SV Meerssen een test stage aanbieden. Heeft talent en een leuke actie in huis. Deze jongen is gretig om zich te bewijzen.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2016 08:45
MVV kiest ervoor om in stilte aan transfers te werken, om concurrerende clubs niet op een spoor van bepaalde speler te zetten, want iedere JL-club vist in dezelfde vijver van spelers.
Zie nu weer Bo Geens die ivm met MVV gebracht werd en nu naar Telstar gaat naar het schijnt.
Al die geruchten verspreiden op de site is leuk, vind ik, maar kan ook nadelen hebben......
Van een bron die met de sponsorgroep in contact staat vernam ik dat mvv voor echte (!!) versterkingen gaat bij voorbaat met wat langere contracten (zie Schroyen). Dat kost tijd en geld, maar dan heb je wel een goeie as en geraamte van het elftal staan.
Ik heb er ook weer vertrouwen in dat het weer goed komt.
The following user(s) said Thank You: Peter Pan

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2016 10:09
Hoorde gister het gerucht dat er een jeugd keeper van genk zal komen....gr opa ;)
....

• Brokamp
  • Brokamp's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

26 Jun 2016 11:36
Het lijkt me niet gemakkelijk om een tweede keeper laat staan derde keeper te vinden. Die hebben immers het perspectief van bankzitter. Zeker vanwege het gemis van een tweede team. Een veldspeler die geen basisplaats in het vooruitzicht heeft kan zich door goed te trainen en invalbeurten in het 'eerste team' spelen. Een reserve keeper is echter afhankelijk van blessures of ezgodbleef falen van de eerste doelman. Succes Ronny en Con :(

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2016 12:30
Mienclub1902 wrote: MVV kiest ervoor om in stilte aan transfers te werken, om concurrerende clubs niet op een spoor van bepaalde speler te zetten, want iedere JL-club vist in dezelfde vijver van spelers.
Zie nu weer Bo Geens die ivm met MVV gebracht werd en nu naar Telstar gaat naar het schijnt.
Al die geruchten verspreiden op de site is leuk, vind ik, maar kan ook nadelen hebben......
Van een bron die met de sponsorgroep in contact staat vernam ik dat mvv voor echte (!!) versterkingen gaat bij voorbaat met wat langere contracten (zie Schroyen). Dat kost tijd en geld, maar dan heb je wel een goeie as en geraamte van het elftal staan.
Ik heb er ook weer vertrouwen in dat het weer goed komt.

IMO een zeer goede strategie. Het pakt uiteraard alleen verkeerd uit als een speler uiteindelijk niet goed genoeg is of niet goed in de groep functioneert en je daardoor ook langer aan deze speler vastzit. De enige speler die ik me zo snel kan bedenken waar ze dat niet bij hadden moeten doen is Mark Veldmate. Correct me if i'm wrong,

Dus ik zeg; MVV ga alsjeblieft zo door!

Trepke B meldde al op facebook dat rond 18.00 uur bekend wordt welke keeper komt testen. Ik ben eens benieuwd.

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2016 14:42
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van Trepke B straks. Jammer dat de eerste training niet vandaag is maar morgen om 10.30 uur. Ik zou zeggen mis deze niet want er zal veel schoons te zien zijn. Spelers, jèh aoch kiepers, waarvan ik de namen nog niet heb gelezen op dit forum. Dus veel trouvailles. Tevens is het kantoor geopend vanaf 10 uur voor het bestellen van de seizoenkaart.
Nog ein nechske slaope en daan beginne veer aon 'n sjiek sezoen.

#VeerzienMVV, Veerzienanders.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Lassie80, Lijnsje@tappunt

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

26 Jun 2016 15:31
Roei Baank, fijne vent!

Köteles heb ik gehoord en een Genkie als doelmannen?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Time to create page: 0.352 seconds