transfers seizoen 2016-2017
- Shef
-
- Banned
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
25 Jun 2016 11:19Anna D. wrote: Bo Geens gaat vandaag testen bij FC Eindhoven. Wel opmerkelijk aangezien de huur van hem toch nagenoeg rond was.
Op Trepke B werd gevraagd of er nog geruchten waren. Daarna werd dat geplaatst. Dus niet als waarheid gepost.
Nou, trepke b zit er gelukkig niet zo vaak naast

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
25 Jun 2016 11:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
25 Jun 2016 11:26Shef wrote:Anna D. wrote: Bo Geens gaat vandaag testen bij FC Eindhoven. Wel opmerkelijk aangezien de huur van hem toch nagenoeg rond was.
Op Trepke B werd gevraagd of er nog geruchten waren. Daarna werd dat geplaatst. Dus niet als waarheid gepost.
Nou, trepke b zit er gelukkig niet zo vaak naast
Gelukkig niet nee.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2016 11:59 - 25 Jun 2016 12:03Mie leef Mestreech wrote: Weet iemand hoe het zit met Kjell Knops? Wordt er nog gesproken met hem over een nieuw contract of gaat hij weg?
Mvv zegt contracten Knops en Labylle op
Is al voor 1april gebeurt.
Of er nieuwe gesprekken zijn ????
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2016 12:09ouwe rot wrote:Mie leef Mestreech wrote: Weet iemand hoe het zit met Kjell Knops? Wordt er nog gesproken met hem over een nieuw contract of gaat hij weg?
Mvv zegt contracten Knops en Labylle op
Is al voor 1april gebeurt.
Of er nieuwe gesprekken zijn ????
Dat doet MVV formeel elk jaar. Er zouden nog gesprekken plaats vinden. Met Labylle wordt toch ook nog gesproken over een nieuw contract.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2016 14:31Misschien staat hij maandag gewoon bij ons op het veld?
- Vrijgeleer
-
- Senior Member
-
- I wanna go home
25 Jun 2016 16:47Ron en Leroy heb ik met eigen ogen zien zitten op het terras. Hier werd neem ik aan toch zeker gesproken over de mogelijkheden die er zijn. Lijkt mij goed nieuws, maar dat is een aanname....
I WANNA GO HOME
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2016 19:27Ik zag dat Cambuur achter Robert Muhren aanzit. Niet echt een spits, maar wel iemand die een goal kan maken in de Jupiler League. Maar ik denk dat Cambuur meer kan bieden.
Ook als spits zat ik te denken aan Dennis van der Heijden van ADO Den Haag om wellicht een jaar te huren en zich te ontwikkelen.
Hopelijk komt Werker weer naar MVV, dat zou heel mooi zijn.
Verder is Helmond Sport zich flink aan het versterken. Marc Hocher, vorig jaar in belangstelling van MVV, is op proef bij Helmond. Evenals verdediger Christian Supusepa, o.a. ex-ADO en vorig seizoen Sparta. Dit lijken me ook voor MVV goede spelers. Haalbaar is een tweede, maar een poging wagen kan altijd.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2016 22:01Wellicht kan MVV flankspeler Dogan Golpek van SV Meerssen een test stage aanbieden. Heeft talent en een leuke actie in huis. Deze jongen is gretig om zich te bewijzen.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2016 08:45Zie nu weer Bo Geens die ivm met MVV gebracht werd en nu naar Telstar gaat naar het schijnt.
Al die geruchten verspreiden op de site is leuk, vind ik, maar kan ook nadelen hebben......
Van een bron die met de sponsorgroep in contact staat vernam ik dat mvv voor echte (!!) versterkingen gaat bij voorbaat met wat langere contracten (zie Schroyen). Dat kost tijd en geld, maar dan heb je wel een goeie as en geraamte van het elftal staan.
Ik heb er ook weer vertrouwen in dat het weer goed komt.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2016 10:09
- Brokamp
-
- Senior Member
-
26 Jun 2016 11:36
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2016 12:30Mienclub1902 wrote: MVV kiest ervoor om in stilte aan transfers te werken, om concurrerende clubs niet op een spoor van bepaalde speler te zetten, want iedere JL-club vist in dezelfde vijver van spelers.
Zie nu weer Bo Geens die ivm met MVV gebracht werd en nu naar Telstar gaat naar het schijnt.
Al die geruchten verspreiden op de site is leuk, vind ik, maar kan ook nadelen hebben......
Van een bron die met de sponsorgroep in contact staat vernam ik dat mvv voor echte (!!) versterkingen gaat bij voorbaat met wat langere contracten (zie Schroyen). Dat kost tijd en geld, maar dan heb je wel een goeie as en geraamte van het elftal staan.
Ik heb er ook weer vertrouwen in dat het weer goed komt.
IMO een zeer goede strategie. Het pakt uiteraard alleen verkeerd uit als een speler uiteindelijk niet goed genoeg is of niet goed in de groep functioneert en je daardoor ook langer aan deze speler vastzit. De enige speler die ik me zo snel kan bedenken waar ze dat niet bij hadden moeten doen is Mark Veldmate. Correct me if i'm wrong,
Dus ik zeg; MVV ga alsjeblieft zo door!
Trepke B meldde al op facebook dat rond 18.00 uur bekend wordt welke keeper komt testen. Ik ben eens benieuwd.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2016 14:42Nog ein nechske slaope en daan beginne veer aon 'n sjiek sezoen.
#VeerzienMVV, Veerzienanders.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
26 Jun 2016 15:31Köteles heb ik gehoord en een Genkie als doelmannen?