Durven te veranderen !?

24 mei 2016 21:07 24 mei 2016 21:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Durven te veranderen !? #16
Ik hoop zo dat MVV of een andere Jupiler League club in de seizoensvoorbereiding eens het initiatief durft te nemen om via het Jupiler league orgaan, samen met alle andere clubs eens iets te gaan doen aan die jeugdelftallen. Het haalt voor mij het hele plezier uit de competitie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand verheugd naar het stadion gaat als Jong FC Utrecht komt..

Ik vraag me af wie de goedkeuring aan de deelname van jong FC Utrecht heeft gegeven? Wordt zoiets jaarlijks getoetst onder alle deelnemende leden of is de (verprutste) stemronde van vorig seizoen bepalend voor de komende twintig jaar? twee, drie, zeven of negen jeugdelftallen in de Jupiler League, de KNVB mag doen wat het wilt? Is MVV het hier oprecht mee eens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 21:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Durven te veranderen !? #17
Laten we gewoon eens hopen dat er eindelijk eens een regel komt (zoals in Spanje en Engeland) dat de beloftenteams met vaste selecties moeten spelen. Enkel mutaties in de transferperiode toestaan. Dat zou voor mij, en misschien heel veel andere, al de grootste ergernis wegnemen van deze teams.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 22:33 24 mei 2016 22:34 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Durven te veranderen !? #18
Er wordt gehoor gegeven aan jullie oproep. Dat ging snel. Helaas alleen voor de Eredivisie en Jupiler Pro League.

KNVB denkt aan gedeeld bekertoernooi: ‘Hopelijk staan de Belgen er voor open’

Dinsdag, 24 mei 2016 om 17:40

Er wordt al jaren gesproken over een zogenaamde BeNeLiga, waarbij clubs uit de Nederlandse Eredivise en de Belgische Jupiler Pro League het samen in een competitie tegen elkaar op moeten nemen. Voorlopig blijf het nog enkel bij woorden, maar de KNVB wil wel alvast een stap in die richting zetten: de bond denkt namelijk na over een bekertoernooi waarin ploegen uit beide landen zouden uitkomen.

“Dat is op tafel gekomen. Met bijvoorbeeld een uit- en thuiswedstrijd, om tot meer wedstrijden onder hogere weerstand te komen”, vertelt technisch manager Jelle Goes aan Voetbal International. “Je zou ook kunnen denken aan een bekertoernooi tussen de beste acht uit Nederland en België, waarbij ze strijden om een Europees ticket. We hopen dat de Belgen ook open staan voor dit soort ideeën.”
Goes vertelt verder over een hervorming van de promotie/degradatieregeling tussen de Eredivisie en de Jupiler League. De bond wil mei volgend jaar een nieuw plan klaar hebben om het niveau in beide competities omhoog te krijgen.


www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278798

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2016 18:23 25 mei 2016 18:24 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Durven te veranderen !? #19
Ik zal mvv ook nog even mailen dat ze het "aanvraag formulier, voorkeursdata voor wedstrijden" tijdig doorsturen naar de KNVB anders hebben we wéér Fortuna op Maandag! Je kan daarmee een aantal voor jou club zijnde belangrijke wedstrijden laten "vastleggen"op vrijdag 20:00
Vorig jaar waren ze dit volgens mij vergeten te doen, kan gebeuren natuurlijk

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2016 18:59
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Durven te veranderen !? #20

omnisciens schreef : Ik zal mvv ook nog even mailen dat ze het "aanvraag formulier, voorkeursdata voor wedstrijden" tijdig doorsturen naar de KNVB anders hebben we wéér Fortuna op Maandag! Je kan daarmee een aantal voor jou club zijnde belangrijke wedstrijden laten "vastleggen"op vrijdag 20:00
Vorig jaar waren ze dit volgens mij vergeten te doen, kan gebeuren natuurlijk

Al lang gebeurd. De KNVB zou er rekening mee houden maar we zijn benieuwd.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden