Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
30 mei 2018 20:44
Croux is ook wat dit MVV echt nodig heeft. Ik snak gewoon naar een speler als Croux. Ik vind het beetje een reserve Griezmann. Ik hoop dat MVV hem terug haalt. Samen met Okita zou je een behoorlijke leuke aanval hebben. Kuipers en/of Smeets is ook geen slecht idee. Ze hebben inmiddels de nodige ervaring opgedaan. Zijn geen halve maar ganse nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
30 mei 2018 21:07
Ik denk dat Croux voor zijn kans bij Willem 2 gaat. Vorige trainer koos voor een verdedigende stijl met 2 spitsen, terwijl Adrie Koster in zijn eerste interview duidelijk aangeeft een systeem met 3 spitsen te hanteren.
Dat is natuurlijk veel aantrekkelijker voor Croux als buitenspeler
Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
Discussie gesloten.
30 mei 2018 21:49
Boredass
Platinum Boarder
In een artikel dat morgen in DDL verschijnt zou mvv volgende week 14 spelers onder contract hebben en de prio zou momenteel doelman , nr 10 en een spits zijn.
Als ik de huidige selectie bekijk kom ik op 12 spelers uit. Zou dat betekenen dat er 2 centrale verdedigers snel gaan tekenen?
Discussie gesloten.
30 mei 2018 22:15
30 mei 2018 22:20 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Boredass schreef : In een artikel dat morgen in DDL verschijnt zou mvv volgende week 14 spelers onder contract hebben en de prio zou momenteel doelman , nr 10 en een spits zijn.
Als ik de huidige selectie bekijk kom ik op 12 spelers uit. Zou dat betekenen dat er 2 centrale verdedigers snel gaan tekenen?
Dit zullen Houben en Moustafa zijn lijkt me. Deze zijn nog niet bekend gemaakt.
Doelman: -
Verdediging: Moustafa, Martina, Martina
Middenveld: Nys, Ippel, Schrooijen, Koolhof, Okita, Mares en Houben
Aanval: Okita, Yildirim, Kostons, Golpek
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
30 mei 2018 22:20
Boredass
Platinum Boarder
Golpek was ik inderdaad vergeten
Van Melick heeft toch geen contract?
Discussie gesloten.
30 mei 2018 22:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Boredass schreef : Golpek was ik inderdaad vergeten
Van Melick heeft toch geen contract?
Ik was je net voor om het te veranderen, was Houben vergeten en dan heb je 14
Discussie gesloten.
30 mei 2018 22:27
Boredass
Platinum Boarder
Je hebt 2x okita dus er mist nog 1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
30 mei 2018 22:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Voor het aantal spelers maakt het niet uit, maar één van de Martina's is een middenvelder.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke
Discussie gesloten.
01 juni 2018 17:51
Kuipers daar ben ik niet kapot van. OK hij is fysiek sterk, maar voetballend komt hij heel veel tekort. Ik vond het al een wonder dat ADO hem destijds inlijfde. We moeten nu spelers hebben die MVV verder brengen. Met alle respect, maar met spelers als Houben, Moustafa en de 'middenveld-Martina' gaan we het niveau niet omhoog brengen. Dat zijn spelers voor de bank. Nu moet gekeken worden naar aanvulling van de basisspelers. Van belang daarbij is in eerste instantie dat Okita behouden blijft (contract openbreken), Ippel fit blijft en dat Koolhof en Nys eindelijk eens hun niveau gaan halen. Dan heb je een aantal sterkhouders genoemd. Inderdaad zou Croux wel een goede aanvulling zijn en ik ben zelf erg fan van Labylle (zit nu op de bank bij VVV). Met de hereniging van de tandem Labylle-Schroyen op links en Croux-Okita op rechts zouden er veel aanvalskracht vanaf de flanken kunnen ontstaan. Dan een goede spits erbij (Braken?). Verder zou ik Verrips overnemen van Sparta. Prima doelman voor ons, mijns inziens beter dan Geens (ook langer). Qua verdedigers zou ik het naast Martina even niet weten. Naar ik begrepen heb keren Mmae en Janssens terug naar hun club. Beide ook geen hoogvliegers. Ach ja, we zullen het zien. Wel goed te horen dat er iets meer spelersbudget beschikbaar is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, bokkesprongen
Discussie gesloten.
02 juni 2018 10:08
02 juni 2018 10:09 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
De in met mvv in verband gebrachte aanvaller Dante vanzeir gaat volgens belgische media naar Beerschot.
In de winterstop was deze zo goed als zeker naar mvv gekomen todat er een paar aanvallers geblesseerd raakten bij Genk.
Discussie gesloten.
02 juni 2018 11:21
02 juni 2018 11:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
De indruk ontstaat bij mij dat MVV voor Vanzeir nooit zn eerste voorkeur geweest, denk dat ie liever in België blijft ofzo. Spelers hebben bij verhuur zelf natuurlijk een mening, als hij perse naar MVV had willen gaan was ie denk ik hier geweest.
Graag alleen huurlingen die 100% achter hun keuze staan naar MVV te komen!
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
02 juni 2018 12:32
Maar het maximaal huurlingen zou sowieso maximaal 2 moeten zijn. Aan het einde van het seizoen zijn die vaak al bezog om puur voor zichzelf een goede stap te maken. Want laten we ons niets wijsmaken. Heden ten dage bestaat clubliefde alleen nog bij supporters. De spelers zijn gewoon werknemers die mede door hun baas (spelersmakelaar) daar voetballen waar het meeste te krijgen is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aon de geng!, UsMvvKe01
Discussie gesloten.
03 juni 2018 00:20
Bo geens gaat waarschijnlijk niet komen,vraagt te veel.Verder zou mvv bezig zijn met 2 spelers van Genk en 2 van man.united.
Discussie gesloten.
05 juni 2018 11:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Stadion de geusselt schreef : Vendaog weurt eine geprizzenteerd geine vaan fc Eindhoven.. mer wel unne bekinde Nederlandse speuler..
Bron: Johan Dijkstra
Vrund, esse niks zinnigs te melden hobs veurtaan, daan zwieg.
Geruchten tot noe:
- Stadion de geusselt dee get aon 't oetkraomen is
- uuterlijk van de speulers
Hoopvol! Of ze houwe 't gewoen hiel good geheim....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
05 juni 2018 13:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Lijnsje, er is ouch een gerucht van de Roei baank dat t geit Stubbe.
Veurluipig is de einige stub dee op Mn vinsterbaank. Meh ver blieve druime.
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden