Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

25 mei 2018 10:53
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #106
Kan deze discussie s.v.p. elders gevoerd worden (als het al een discussie waard is). Ik hoef dat hier niet te lezen. Is echt off topic. Het zou hier over transfergeruchten moeten gaan. Dus back on topic please.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Karakter, M-MVV
Discussie gesloten.
25 mei 2018 12:26
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #107
Inderdaad. Eerst dat Trepke B dat me voor de zoveelste keer heeft laten geloven dat er een transfer op komst was (afgelopen dinsdag) en nu elke keer hoopvol dit topic aanklikken en teleurgesteld worden met reacties op deze discussie. Hoewel ik het belachelijk vind dat social media van die jongens wordt uitgezocht om te oordelen of ze wel of niet professioneel zijn, maar goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.
Discussie gesloten.
25 mei 2018 13:17 25 mei 2018 13:18 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #108
Moderators mogen gerust mijn posts verwijderen of een apart topic aanmaken, want ben het eens met de reactie dat dit vervuiling is.

MVVke schreef : Here we go again.....D'r maag bliekbaar niks kritisch euver de club en/of de speulers gezach weure..

(...) alles altied mer blieve zien door 'ne roedwitte brèl

Sorry MVVke, maar deze draai ik even om. Here we go again, mensen zijn het niet eens met specifieke kritiek, en volgens jou betekent dat dat er helemaal niets kritisch gezegd mag worden en dat alles door een rood-witte bril gezien moet worden. Dat heb je wel vaker gezegd inderdaad. Dat is een dooddoener, want je discussieert dan niet over de inhoud.

Let wel: je zegt wel degelijk nog inhoudelijke zaken, die heb ik er nu even uitgeknipt maar ga ik hieronder op in. Ik zeg dus niet dat je helemaal niet over de inhoud discussieert, maar puur deze opmerking die je er (wel vaker) bij plaatst. Iemand is het op dit onderwerp niet helemaal met je eens, en dan zet je die maar weg als iemand die slaafs de club volgt. Vind ik ook wat gemakkelijk. En dat kan ik in dit geval onderbouwen. In mijn mening is TPC in zijn verhaal het meest kritisch op twee mensen: Bo Geens en Ogunjimi. Beiden voetballen helemaal niet voor MVV, dus waarom zouden wij het dan door een MVV-bril zien? En ga ik even op die twee namen in: ja, als ik Geens was, zou ik wat minder feestfoto's op instagram zetten. Ik vind dat ook niet slim van hem. Het straalt inderdaad uit dat je niet altijd met voetbal bezig bent. Maar tegelijkertijd stoor ik me aan het naspeuren van social media om een speler maar op een foutje te kunnen betrappen. Ik zet dat in mijn vorige post wellicht wat scherp aan door met termen als "dorpspastoor" te gaan roepen. Excuus als ik daar iemand mee beledigd heb.

Ogunjimi zit moederziel alleen in Wit-Rusland. Dat is zijn eigen keuze, ik hoef hem ook echt niet terug bij MVV, laat hem lekker weg blijven. Maar! Dat gezegd hebbende, vind ik het volstrekt logisch dat die jongen veel op social media zit. Wat moet hij anders in Wit-Rusland? Die mist MVV echt wel hoor. Misschien niet alles van MVV, maar in ieder geval de gezellige interactie met (een deel van) de selectie. Om hem aan te pakken dat hij veel op instagram zit vind ik vreemd. Het is ook niet zo relevant, Ogunjimi is weg bij MVV - en blijft hoop ik weg, als speler. Als hij zijn oude makker wil komen aanmoedigen kan hij een seizoenkaart kopen. ;)

Kortom: het stuk waar ik me misschien nog het meest aan stoorde, raakt MVV eigenlijk helemaal niet. Dus heeft ook niets met mijn al dan niet rood-witte bril te maken.

MVVke schreef : 't Geit neet ins um de speulers vaan M.V.V. persuunlek, mer voetballers in 't algemein.
Ze zien steeds mier bezig mèt lang leve de lol, en de prof-mentaliteit is aon 't verdwijne. Esof speulers ''voetbal mer eve veur d'r bij doen''...

Nog neet zoe hiel väöl weke geleie beklaogde van Hanegem en van Hooijdonk ziech ouch al hei euver.

Ik zie dit serieus toch anders hoor. Zelfs in de jaren negentig en begin van dit millennium kende ik nog MVV-spelers die meer in de coffee-shop of in de kroeg stonden dan dat ze op het trainingsveld of in de sportschool te vinden waren. Spelers met veel talent waarvan een enkeling op een voorganger van dit forum zelfs op handen gedragen werd. Waar het volgens sommige supporters aan de toenmalige trainer lag dat die speler werd weggestuurd toen hij weer eens te laat en zo stoned als een garnaal op de training verscheen. En gaan we verder terug kennen we genoeg spelers die van een glas bier hielden en die nooit in de sportschool te vinden waren of zo. Tegenwoordig zijn juist steeds meer spelers daar wel mee bezig. Goede voeding (dus vrijwel nooit alcohol, bijvoorbeeld). Krachttraining. Aan de conditie werken. Niet iedere speler van MVV doet dat, maar sommigen wel. En daar zitten mannen bij die met naam en toenaam worden genoemd en op de foto staan. Ik snap dat niet iedere supporter dat weet, maar om dan over een fotootje op het vliegveld of een vakantiefoto van de mannen te doen alsof het allemaal lamballen zijn, dat vind ik onterecht.

Maar goed, op dit forum werd ook beweerd dat Kuipers alleen maar in de feesfebrik stond te zuipen op dagen dat de Kuuper in het echt voor zichzelf 100km door het heuvelland had gefietst.

Mag ik daar op reageren zonder dat ik meteen een kritiekloze rode bril-drager ben? Ik beloof dat ik niemand meer dorpspastoor zal noemen. Jammer vind het wel een leuk woord. :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
25 mei 2018 15:56 25 mei 2018 15:56 door Sjieske. Reden: Spelfout
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #109
Het blijft toch kennelijk lastig om het onderwerp te lezen of te begrijpen.... transfers.... dat is heel iets anders dan professionaliteit en mentaleit. On topic?
Discussie gesloten.
26 mei 2018 21:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #110
Geen gerucht, enkel een 'tip gratuit' zoals vaak zo mooi wordt gezegd. Maar na de eerdere discussie in dit topic zijn ook tips een welkome afwisseling denk ik: Tayeb Meziani.
22 jarige Algerijnse speler die op beide vleugels én in de spits uit de voeten kan. Sterke punten zijn zijn snelheid, dribbel en voorzetten. Speelt momenteel in Litouwen (of all places). Verhuurd door Paradou uit Algerije. Heeft vorig jaar bij Le Havre op uitleenbasis gespeeld, maar weinig minuten gemaakt.
Discussie gesloten.
26 mei 2018 21:31
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #111

Karakter schreef : Geen gerucht, enkel een 'tip gratuit' zoals vaak zo mooi wordt gezegd. Maar na de eerdere discussie in dit topic zijn ook tips een welkome afwisseling denk ik: Tayeb Meziani.
22 jarige Algerijnse speler die op beide vleugels én in de spits uit de voeten kan. Sterke punten zijn zijn snelheid, dribbel en voorzetten. Speelt momenteel in Litouwen (of all places). Verhuurd door Paradou uit Algerije. Heeft vorig jaar bij Le Havre op uitleenbasis gespeeld, maar weinig minuten gemaakt.

Leuke tip maar spelers van buiten de eu kan mvv niet betalen, die moeten nog steeds een wettelijke minium loon hebben van boven de 2 ton.
Discussie gesloten.
26 mei 2018 21:32
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #112
Klopt, weet ik inderdaad. Voor zover ik weet heeft hij ook de Franse nationaliteit. Met zekerheid kan ik dat niet zeggen overigens.
Discussie gesloten.
26 mei 2018 22:02
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #113
Nu ben ik toch nieuwsgierig Karakter: hoe ken jij deze speler? Neem niet aan dat je de Litouwse competitie volgt ;-)
Discussie gesloten.
26 mei 2018 22:07
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #114
Ik moet bekennen dat ik als een bezetene spelers bekijk, als een soort debiele hobby. En als je informatie op zoekt over de ene speler kom je soms terecht bij een andere speler of andere club. Zo kom je steeds meer spelers te kennen haha. Ooit was het zo erg dat ik menig eerste en tweede elftal uit de toenmalige hoofdklasse uit mijn hoofd kon opdreunen. Uiteindelijk ben ik mij gaan verbreden en kom je dus ook bij dit soort spelers uit ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic, M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
27 mei 2018 21:15
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #115
voordat we allemaal spelers beginnen te contracteren moeten we eerst maar eens weten hoe hoog de spelersbegroting is voor het volgende seizoen. Ik heb geen idee. Is er iemand die hier enige duidelijkheid over kan geven ? Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
29 mei 2018 11:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #116
Jongens, het is en blijft modaal MVV. Die stap naar een hoger niveau kun je ook het komende lustrum vergeten!!! En leuk dat jullie allemaal meedenken maar is er ooit een speler gehaald op advies van een supporter?? Nee gasten, alles uit de hoge hoed van Ronnie. Soms top aankopen maar te vaak flop! Weer een dergelijk flutseizoen ga ik slecht trekken. En nu met al die andere clubs erbij, tel uit je winst. Lang Leve MODAAL MVV, eigen identiteit en fuck een eventuele investeerder, foifoifoi. T is nix en t weurd nix
Discussie gesloten.
29 mei 2018 12:22
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #117
Bovenstaande reacties .. jeetje mina.

Even een objectieve kijk op de situatie; Welke eventueel grote bedrijven liggen hier in omstreken? Wat ook een potentiele sponsor kan worden. Meeste bedrijven zijn in buitenlandse handen, waarvan de eigenaren nog eerder neigen naar een Psv of zelfs Genk. Mvv is daar totaal niet interessant genoeg voor. Hoeveel clubs hebben een investeerder, doen het op “kleine” schaal leuk, daarna volgen problemen en boem.. club weg. ( Lierse, Malaga, Anzhi). Dat Fortuna nog onderzocht wordt zegt ook voldoende. Van Seumeren is een ander verhaal.. die kerel is Utreg fan in hart en nieren.. maar ook daar houdt het een x op.

Man city, psg en Chelsea zijn het uiterste natuurlijk.. praten we over miljarden investeerders.
Discussie gesloten.
29 mei 2018 12:44
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #118

Zakelijk schreef : Bovenstaande reacties .. jeetje mina.

Even een objectieve kijk op de situatie; Welke eventueel grote bedrijven liggen hier in omstreken? Wat ook een potentiele sponsor kan worden. Meeste bedrijven zijn in buitenlandse handen, waarvan de eigenaren nog eerder neigen naar een Psv of zelfs Genk. Mvv is daar totaal niet interessant genoeg voor. Hoeveel clubs hebben een investeerder, doen het op “kleine” schaal leuk, daarna volgen problemen en boem.. club weg. ( Lierse, Malaga, Anzhi). Dat Fortuna nog onderzocht wordt zegt ook voldoende. Van Seumeren is een ander verhaal.. die kerel is Utreg fan in hart en nieren.. maar ook daar houdt het een x op.

Man city, psg en Chelsea zijn het uiterste natuurlijk.. praten we over miljarden investeerders.

Alhoewel het niets met transfergeruchten te maken heeft: als ik MVV was, zou ik eens met Erik Meijer bij Bayer naar binnen stappen. Ze hebben sinds vorig jaar (?) een nieuwe locatie in Maastricht. Meijer is in Leverkusen nog graag geziene gast en zou de ideale link kunnen zijn tussen alle partijen. Mss nog wat talenten huren van Leverkusen. (Ik heb overigens zelfs helemaal niks met Bayer of Leverkusen, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
29 mei 2018 16:05
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #119
Maosbrögk, is het jou nog niet duidelijk! MVV wil geen investeerder.
Discussie gesloten.
29 mei 2018 16:16 29 mei 2018 16:17 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #120
Maar MVV wil wel graag sponsoren die geld betalen. En dat is Bayer inderdaad nog niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden