Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

18 mei 2018 15:51
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #46
Ik wil niemand op zijn pikkie trappen hier, maar ik lees dit topic om namen te zien waarmee MVV bezig is. Om nu 7 post te zien over Lijnders, nee daar word ik niet vrolijk van. Ik mag toch vragen wanneer deze discussie stopts?

Als je wellicht goed was ingelicht, had je kunnen weten dat Braun toen der tijd ook in de belangstelling van MVV stond, maar bij Fortuna meer kans had op een basisplek. Ik vind het dan ook echt Calimerogedrag om te zeggen het afvoerputje. Fortuna is nu op 20 jaar 2 seizoenen beter, nou en? Als zij een back hebben die weg mag en een meerwaarde heeft voor ons elftal, waarom niet?

De naam die al langer gekoppeld wordt aan MVV, is Swinnen. Mocht je het eerste geen gerucht vinden, bij deze dan nog een ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
18 mei 2018 16:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #47
Braun zou een uitstekende vervanger van Ciranni zijn. De meerwaarde van die laatste was voornanmelijk zijn vrije trap.
Swinnen is inderdaad ook nog optie. Zijn zaakwaarnemer heeft al een aantal spelers bij mvv lopen.
Discussie gesloten.
18 mei 2018 18:50
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 78
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #48
Discussie gesloten.
18 mei 2018 19:08
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #49

Hill28 schreef : Elsen heeft al voorgesorteerd dat hij trainer blijft komend seizoen door bijvoorbeeld Golpek zijn contract te verlengen. Niet bepaald zijn sterkste zet tot nu toe..Maar Ron blijft een echte MVV-er dus als hij er zit heeft hij mijn steun..


Volledig mee eens. Alleen mag 'het probleem' Wim Dusseldorp voor mij snel vertrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
18 mei 2018 20:56
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #50
Bij mijn ter ziele gegane club K Lierse SK zijn wel enkele spelers die bij MVV het goed zouden kunnen doen .
Als slimme spits Joachim , jullie wel bekend denk ik , samen met een type Okita zal zeker renderen . Heeft wel al contacten met Beerschot Wilrijk .
Als RM Camargo , wij noemen hem Zotten Dré , kan ook als RA . Is echt wel goed . Komt wel uit kwetsuur .
Voor op LM Yvan Yagan is zeer dreigend en maakt veel goals . Denk wel dat hij niet haalbaar is voor MVV , maar wie weet .
En Frederik Frans als CV , is Lierse jeugd product , kopbalsterk en betrouwbare verdediger .

Sportieve groeten uit Lier
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard, Puime
Discussie gesloten.
18 mei 2018 22:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #51
Geen * halve maar Ganse * wat moet Braun nu bij MVV we hebben al een have aan Janssens en Moustufa en dat is ook nog een Maastrichtenaar .....
Discussie gesloten.
19 mei 2018 15:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #52

bokkesprongen schreef : Geen * halve maar Ganse * wat moet Braun nu bij MVV we hebben al een have aan Janssens en Moustufa en dat is ook nog een Maastrichtenaar .....



Voor de gene die van kwarten houden Stankov onze held in bange dagen is gratis af te halen in Dordrecht en kost ongeveer niet alleen een amateur contract ,
is hij al gezien bij BP ...........tankstation ...............BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Discussie gesloten.
19 mei 2018 15:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #53

bokkesprongen schreef :

bokkesprongen schreef : Geen * halve maar Ganse * wat moet Braun nu bij MVV we hebben al een have aan Janssens en Moustufa en dat is ook nog een Maastrichtenaar .....



Voor de gene die van kwarten houden Stankov onze held in bange dagen is gratis af te halen in Dordrecht en kost ongeveer niet alleen een amateur contract ,
is hij al gezien bij BP ...........tankstation ...............BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Lees goed de bijsluiter van de medicatie, volgens mij zijn er enige gevolgen bij je opgetreden ;)

Janssens was gehuurd en gaat terug naar Genk. Moustafa had een amateurcontract voor een jaar en zal pas op het allerlaatste moment horen of hij erbij mag blijven of juist niet. Volgens mij heb je Braun nog nooit zien voetballen, maar goed. Ieder zijn mening. Hetzelfde over Stankov: hij heeft het gewoon goed gedaan bij Dordrecht.

Gesprekken zijn gaande bij MVV , maak jullie niet druk!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
19 mei 2018 15:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #54
Nou als ze Moustafa zo aan t lijntje houden is dat weer typisch een lesje ‘hoe draai je je eigen talenten de nek om’.

Ik heb soms het gevoel dat Elsen liever jeugd/spelers laat doorstromen waar hij persoonlijk goed mee kan opschieten, dan dat hij echt puur kijkt naar de kwaliteit.

Moustafa was echt goed bezig een paar seizoenen geleden, werd international en kwam op de bank omdat wij Labylle tijdelijk kregen. Dan weet je dat Moustafa potentie heeft en ga je zo met hem om...

En dan wel Golpek n contract geven..Ik heb nog groot respect voor moustafa dat hij zich zo blijft inzetten als hij eens de kans krijgt.

Van Stankov ben ik ook geen fan, dus mocht die ook nog erbij komen dan is dat samen met Golpek en de Martina’s weer een stap richting de middenmoot.

Maar maak jullie vooral geen zorgen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
19 mei 2018 16:33 19 mei 2018 16:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #55
Mee eens maar niet mee eens dat Stankov niks was. Ik vond dat Stankov net zoals Moustafa grote inzet toonde. Bovendien pikte hij af en toe ook een goaltje mee. En best mooie doelpunten van hem gezien. Ik geloof zelfs zo'n 6 doelpunten in 1 seizoen. Toch wel leuk voor een back. Goeie voetballer, Stankov.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman
Discussie gesloten.
19 mei 2018 20:06 19 mei 2018 20:07 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #56
Stankov heeft voor MVV in totaal 6 keer gescoord, maar dat was niet in één seizoen.

Wie Moustafa goed bestudeerd heeft in de opbouw, met de bal aan de voet rond de middenlijn, weet waarom Elsen hem liever niet als basisspeler heeft. Weet zich geen raad daarmee. Je levert in aanvallend opzicht veel in. De twee seizoenen dat Hawbir een basisplaats had, was MVV in aanvallend opzicht heel ééndimensionaal. Stef Peeters moest het maar regelen of anders gaf Knops een crosspass op Croux. Buiten die twee smaken hadden we geen enkel plan. Zette de tegenstander een harde jongen op Peeters dan kon MVV weinig anders dan lange ballen spelen. Ik weet dat sommigen hier graag doen alsof Ciranni niets kon maar die bracht zo veel extra op het middenveld - als verdediger! - dat MVV een extra optie had, over de flank opbouwen. En als Labylle aan de andere kant speelde daar ook nog. Waarom denk je dat we het seizoen voor afgelopen seizoen zoveel tegenstanders in de problemen brachten? MVV had vier, vijf verschillende aanvalstactieken.

Stankov is opbouwend waardevoller dan Hawbir maar geen Ciranni of Labylle. Hawbir in de basis zou een zwaktebod zijn, Stankov kan ik begrijpen, als het uitgespaarde geld naar een creatieve middenvelder en een scorende spits gaat.

[edit] laat het duidelijk zijn: zowel Moustafa als Stankov moet je vijf keer voorbij, werken zich een slag in de rondte en zijn bijtertjes. Over die kwaliteiten heb ik geen enkele twijfel. Vooral Labylle liet het op dat vlak nog wel eens afweten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
19 mei 2018 20:16
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #57

Jacques schreef : Ik weet dat sommigen hier graag doen alsof Ciranni niets kon maar die bracht zo veel extra op het middenveld - als verdediger! - dat MVV een extra optie had, over de flank opbouwen.


Aanvallend was Ciranni inderdaad beter dan Moustafa en Stankov, maar verdedigend vond ik hem juist veel minder dan deze 2. Het zal inderdaad een keuze voor de trainer zijn, meer zekerheid achterin (dat viel afgelopen seizoen erg tegen) of aanvallend meer opties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
19 mei 2018 21:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #58
Volgens Trepke-b op Facebook dinsdag transfer nieuws. Iemand een idee wie of wat?
Discussie gesloten.
19 mei 2018 23:25
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #59
Ik verbaas me er toch nog steeds over dat mensen denken dat Ron een vrijbrief heeft om te doen en te laten wat hem goeddunkt mbt selectie en contracten. Dat is natuurlijk niet zo. Ron tekent geen contracten, sluit ze niet af en bepaalt niet zelfstandig wie er wel en niet komt of mag blijven. Hallo ?!?!!
Er is een bestuurslid technische zaken die daar de verantwoording over heeft uiteindelijk. En wat te denken van de technische commissie ? Dat is geen papieren tijger hoor. Bij iedere wedstrijd vertegenwoordigd, regelmatig vergaderingen etc . Hier gelooft toch niemand mag ik hopen dat bv Bert van Marwijk niks beters te doen heeft dan tijd in MVV te steken terwijl zijn mening niet relevant zou zijn. En Meijer. En Thal. En Dijkstra. Maar zelfs die technische commissie heeft toevallig wel te maken met een budget. Zo simpel is het.
Discussie gesloten.
20 mei 2018 10:41
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #60

mvvke4life schreef : Volgens Trepke-b op Facebook dinsdag transfer nieuws. Iemand een idee wie of wat?


Soon we announce our next signing (Cherry Sports)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden