Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

29 mei 2018 16:21
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #121

middenstip schreef : Maosbrögk, is het jou nog niet duidelijk! MVV wil geen investeerder.

Ik schrijf ook nergens dat MVV moet worden overgenomen door Bayer. Een Bayer Maastricht of Bayer MVV zie ik ook niet zitten.
Maar als sponsor zijn ze meer dan welkom, toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
29 mei 2018 16:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #122
Iets met komkommers in het foute schap? Ik ben ook ongeduldig en maak me nu ook schuldig aan het vervuilen van deze sectie. Wordt er nog iets gefluisterd dat eer doet aan dit topic?
Discussie gesloten.
29 mei 2018 17:58
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #123
Met diech weurt 't aoch noets gèt, prutser!!!!
Discussie gesloten.
29 mei 2018 18:01
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #124
@RedWhiteArmy , netuurlik
Discussie gesloten.
29 mei 2018 18:11 29 mei 2018 18:14 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #125

Maosbrögk schreef : Ik schrijf ook nergens dat MVV moet worden overgenomen door Bayer. Een Bayer Maastricht of Bayer MVV zie ik ook niet zitten.
Maar als sponsor zijn ze meer dan welkom, toch?

Er zitten in Maastricht (beatrixhaven/Randwick), Beek, Heerlen idd genoeg (grotere) internationale bedrijven....
Zijn deze überhaupt wel eens persoonlijk benadert of zoekt men altijd binnen het bekende kringetje ?
Soms mag een lokaal departement wel degelijk sponsoren al is het maar in afname van seizoenskaarten.
Kijk voor aardigheid ook eens boven de hoofdtribune, alleen daar al genoeg plek voor extra reclameborden. Dat gaat niet om megabedragen, maar zegt wel iets commercieel gezien.

Maar goed, geruchten of aanwijzingen voor spelers ?
Discussie gesloten.
30 mei 2018 07:21
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #126
Volgens voetbalnieuws.be (geen idee hoe betrouwbaar die site is) haalt Genk de bezem door de selectie. 15 spelers mogen weg/uitgeleend worden.
Nu ken ik daar bijna geen enkele speler van. Misschien anderen hier wel. Ook de - hier al vaker genoemde - Vanzeir staat er bij. En ook Janssens. Die laatste twee worden uitgeleend als ik het goed begrijp.
Wat betreft het eventueel huren van Janssens: dat lijkt mij niet slecht. Maar dan moet er wel vol worden ingezet op het doorontwikkelen van zijn kwaliteiten. Dat betekent dat er tactisch en technisch werk aan de winkel is. Tactisch als het gaat om looplijnen, inschuiven en de buitenspelval. Technisch als het gaat om inspelen/passing. Nu weet ik dat huur niet ideaal is en dat je flink moet investeren wil je hem doorontwikkelen, maar misschien is huur met een optie tot koop een idee. Volgens mij is dit namelijk de vijver waarin wij vissen. Bovendien kent hij de club en een deel van de spelersgroep.
Discussie gesloten.
30 mei 2018 09:07
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Discussie gesloten.
30 mei 2018 10:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #128
Genk betaalde voor Benson destijds 1,2 miljoen. Lijkt me niet dat hij voor een verhuur aan MVV in aanmerking komt. Doelman Coucke zou een optie kunnen zijn, maar die gaat daar niet weg zolang er geen duidelijkheid is over die andere keeper (Jackers). Als Jackers blijft mag Coucke weg. Khammas en Janssens zijn allebei linksback. Janssens kennen we. Zou niet onlogisch zijn als hij nog een jaar aan ons uitgeleend wordt. Al zou Khammas ook niet verkeerd zijn. Is een jaartje jonger als Janssens maar in potentie beter. Valt ook graag mee aan. Zou een mooie speler voor ons zijn. Dat geldt zeker ook voor aanvaller Vanzeir. Een snelle en gemakelijk scorende aanvaller. Is al eerder in verband gebracht met MVV. Maar in een eerder stadium ook met diverse Europese topclubs. Dus of hij haalbaar is? Sabak zou perfect de positie van Nwakali kunnen invullen. Al moet hij niet zover naar achter gaan lopen als Nwakali moest doen. Sabak is een creatieve aanvallende middenvelder en wordt gezien als één van de grootste talenten van de Genkse jeugdacademie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
30 mei 2018 10:10 30 mei 2018 10:11 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #129
[edit] dubbele post
Discussie gesloten.
30 mei 2018 11:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #130
Eén van de twee centrale verdedigers, N. Kuipers of T. Meissner , mag weg bij Ado dit seizoen. Verbaast me niets als we Kuipers voor een jaar huren.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
30 mei 2018 11:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #131
Mbt de Genk talenten zal mvv de concurentie met Lommel moeten aangaan en ik denk dat Genk ze liever daar ziet.
Discussie gesloten.
30 mei 2018 13:23
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #132
Is er überhaupt nog sprake van samenwerking tussen Genk en MVV en op welke vlakken....
Discussie gesloten.
30 mei 2018 15:36
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #133
Nkoyi igg naar FC Oss. Kuipers zie ik graag terug! Hij zal met zijn salaris het misschien niet erg vinden om een jaartje bij MVV te ballen. Tevens heeft hij zijn eigen zaak en sociale kring hier. Tel uit je winst?
Discussie gesloten.
30 mei 2018 17:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #134

Karakter schreef : Inderdaad. Eerst dat Trepke B dat me voor de zoveelste keer heeft laten geloven dat er een transfer op komst was (afgelopen dinsdag) en nu elke keer hoopvol dit topic aanklikken en teleurgesteld worden met reacties op deze discussie. Hoewel ik het belachelijk vind dat social media van die jongens wordt uitgezocht om te oordelen of ze wel of niet professioneel zijn, maar goed.

Terugkomend op mijn eerdere bericht enkele dagen geleden. Ik had gehoopt dat het sarcasme duidelijk was geweest, maar in het emojivolle tijdperk was het misschien beter geweest als ik een knipoog emoji had gebruikt. Ik lees net dat ik met deze reactie op de korte puberteentjes van Trepke B ben gaan staan. Bij dezen: excuus Trepke B! Dat mijn sarcasme niet duidelijk genoeg was voor jullie. Excuus ook dat ik jullie misschien soms te serieus neem. Ik zie nu aan jullie reactie op jullie Facebook pagina dat ik dat ook niet meer moet doen.

Ooh voor de zekerheid: Ik ben niet echt boos of gepikeerd hoor! ;) :P (mét emoji's deze keer!)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
30 mei 2018 20:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #135
Er is geen enkele MVVer die het op een niveau hoger heeft gered , behalve Peeters maar of die nog speelt weet ik eerlijk niet
De rest is allemaal niet goed genoeg . Kuipers heb ik er wel graag bij voor volgend jaar , en die jongen moet slim zijn . Hij moet aan t spelen komen om weer een beetje te kunnen groeien . Bij MVV speelt hij zeker . Ado is gewoon een stapje te hoog voor hem , daar moet je eerlijk in zijn.
Ik hoop stiekem op Kuipers en Croux voor komend seizoen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden