Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
13 Jun 2018 18:30 - 13 Jun 2018 18:33
Schapendonk schreef : Ik wil wel een aantal Portugezen voor wat zwart geld....
Gohf schreef : Dat snap ik best! Breng het eens ter sprake in het praotkaffee ofzo
Is goed. Misschien kunnen we jou meenemen? Dan maken we wat meer kans.
Gohf schreef : Dat snap ik best! Breng het eens ter sprake in het praotkaffee ofzo

Is goed. Misschien kunnen we jou meenemen? Dan maken we wat meer kans.
Last edit: 13 Jun 2018 18:33 by Schapendonk.
The topic has been locked.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2018 18:47
Vandaag ff in t stadion geweest, hier was hans keeperstraining aan t geven aan 3 keepers! T blijkt dat ze nu voor een gekochte keeper gaan!
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Brncic
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
13 Jun 2018 19:57
Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.
Sarcasme, even voor de duidelijkheid. Je bent wel de eerste die in 15 pagina’s een daadwerkelijk punt neerzet wat van belang is!
Olij (jong AZ), Koopmans ( Jong PSV) lijkt me waarschijnlijk gezien de geruchten. Ja, ik heb namen gehoord van meerdere spelers maar ga niet alles klakkeloos hier neerkalken
Sarcasme, even voor de duidelijkheid. Je bent wel de eerste die in 15 pagina’s een daadwerkelijk punt neerzet wat van belang is!
Olij (jong AZ), Koopmans ( Jong PSV) lijkt me waarschijnlijk gezien de geruchten. Ja, ik heb namen gehoord van meerdere spelers maar ga niet alles klakkeloos hier neerkalken
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Brncic
- Boredass
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2018 20:54Lijnsje@tappunt wrote: Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.
Uitstekende keepers maar zou mvv niet eens een keeper gaan contracteren ipv huren.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
13 Jun 2018 20:56Boredass wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.
Uitstekende keepers maar zou mvv niet eens een keeper gaan contracteren ipv huren.
Feitjesweter zegt: Olij is transfervrij en als ik mij niet vergis Koopmans ook
- Boredass
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2018 21:17
Kijk dat maar nog eens goed na want zover ik weet mogen beiden keepers alleen verhuurd worden.
Het gerucht Olij ken in ik overigens.
Het gerucht Olij ken in ik overigens.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 09:35
PSV heeft het contract met Koopmans verlengd maar wil hem verhuren aan een club uit de eerste divisie, mits er voldoende promotiedruk bij die club bestaat (bron: ED). Olij heeft een contract bij AZ tot medio 2019 maar de kans is groot dat hij verhuurd gaat worden.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 11:58
Standard slaagde de voorbije jaren er maar moeizaam in om zijn jonge talenten aan zich te binden. Heel wat beloften zochten de laatste seizoenen buitenlandse oorden op en ook deze zomer lijkt dat niet anders te zijn. Opnieuw drie jonge talenten lijken immers op het punt te staan om Luik te verlaten.
Eén van hen is zelfs al weg, want La Capitale weet dat Idir Boutrif een contract voor twee jaar getekend heeft bij Sampdoria. De 18-jarige aanvaller werd in de zomer van 2017 overgenomen van Saint-Etienne, maar is dus na één jaar bij de beloften alweer weg omdat hij geen uitzicht had op een plaats in de A-kern.
Behalve Boutrif lijken ook Jerome Deom en Dimitri Lavalée nog te zullen vertrekken. Zij behoorden het voorbije seizoen tot de A-kern, maar speelden onder Sa Pinto geen minuut. Mogelijk kunnen zij terecht bij de Nederlandse tweedeklasser MVV, dat het duo zou kunnen huren. In Maastricht hebben ze echter nog geen beslissing genomen of ze ook op dat aanbod zullen ingaan.
Eén van hen is zelfs al weg, want La Capitale weet dat Idir Boutrif een contract voor twee jaar getekend heeft bij Sampdoria. De 18-jarige aanvaller werd in de zomer van 2017 overgenomen van Saint-Etienne, maar is dus na één jaar bij de beloften alweer weg omdat hij geen uitzicht had op een plaats in de A-kern.
Behalve Boutrif lijken ook Jerome Deom en Dimitri Lavalée nog te zullen vertrekken. Zij behoorden het voorbije seizoen tot de A-kern, maar speelden onder Sa Pinto geen minuut. Mogelijk kunnen zij terecht bij de Nederlandse tweedeklasser MVV, dat het duo zou kunnen huren. In Maastricht hebben ze echter nog geen beslissing genomen of ze ook op dat aanbod zullen ingaan.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 12:09 - 14 Jun 2018 12:10
Jerome Deom is een technisch sterke centrale middenvelder die gezien wordt als een toptalent en waarvan vorig jaar bij zijn contractverlenging nog gezegd werd dat hij het nieuwe gezicht van Standard kan worden. Weet eigenlijk niet of hij een aanvallende of verdedigende middenvelder is. Hij kreeg vorig jaar in play-off 2 veel speeltijd, maar heeft dit seizoen eigenlijk alleen maar op de bank gezeten.
Dimitri Lavalée is een linksbenige (centrale) verdediger. Sterk aan de bal, snel en niet schuw om het duel in te gaan. Aangezien er nogal wat verdedigers zijn vertrokken, zou dit dus een serieuze optie kunnen zijn.
Dimitri Lavalée is een linksbenige (centrale) verdediger. Sterk aan de bal, snel en niet schuw om het duel in te gaan. Aangezien er nogal wat verdedigers zijn vertrokken, zou dit dus een serieuze optie kunnen zijn.
Last edit: 14 Jun 2018 12:10 by Jim Cemint.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, M.V.V. 1902, bokkesprongen
- Boredass
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 12:41
Deom is wel een groot talent, ook u20 international.
Die andere kan ook back spelen, opvolger van ciranni wellicht.
Dit zijn zeker opties , al hoop ik niet dat we alleen jonkies.
Vooral in de as moet gewoon ervaring komen.
Die andere kan ook back spelen, opvolger van ciranni wellicht.
Dit zijn zeker opties , al hoop ik niet dat we alleen jonkies.
Vooral in de as moet gewoon ervaring komen.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 13:23
Ongelooflijk dat MVV als eerste de contracten verlengd met voetballers die weinig of geen progressie hebben aan het begin of einde van het Seizoen Bv 2 maal Martini ,Moustafa ,Mares ,Houben Nu kan er een Internationaal talent bij MVV komen Deom en heeft m,n geen ruimte meer omdat we al zoveel gelijksoortige hebben .
Waarom niet eerst 4 a 5 basis spelers halen en dan aanvullen met spelers als hier boven genoemd staan .
Eerst Ganse , halve of kwarten genoeg ......
Waarom niet eerst 4 a 5 basis spelers halen en dan aanvullen met spelers als hier boven genoemd staan .
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
14 Jun 2018 13:29bokkesprongen wrote: Ongelooflijk dat MVV als eerste de contracten verlengd met voetballers die weinig of geen progressie hebben aan het begin of einde van het Seizoen Bv 2 maal Martini ,Moustafa ,Mares ,Houben Nu kan er een Internationaal talent bij MVV komen Deom en heeft m,n geen ruimte meer omdat we al zoveel gelijksoortige hebben .
Goed verhaal, lekker kort maar doen we niets mee. Je hebt ook totaal geen gelijk
Wat denk je dat beter is: een (op voorhand) wisselspeler vastleggen of een goede om vervolgens maar iemand vinden die op het tweede plan komt te staan? Precies, je snapt het denk ik wel! Je kunt het ook omdraaien: een basisspeler onderhandelen en kunnen aangeven dat hij beter is dan de huidige die op die positie staat zal sneller tekenen, omdat hij het gevoel heeft eerste keus te zijn. In de voorbereiding kan natuurlijk van alles gebeuren, maar dit is het beginpunt.
Martina (je zit aan de drank Martini) is al een jaar geleden verlengd en hoort dus niet in het rijtje thuis. Mares heeft het vorig jaar uitstekend gedaan, heeft in zichzelf geïnvesteerd en is een ideale man die dicht tegen een basisplek zit. Daarnaast moet dat ook wel gezien het vorige seizoen van Ippel. Maar goed, verder kijken dan je neus lang is doe je niet vaak gezien bovenstaand bericht.
Wat heb je aan een gelijkwaardige international in jouw ogen die gehuurd is t.o.v. een gelijkwaardige die onder contract staat. Je spreekt jezelf volledig tegen, gevalletje frustratie?
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Jun 2018 14:44
Op het middenveld heb je maar 2 spelers voor in de basis Nys en Ippel de rest heeft geen enkel niveau als je wilt spelen top 10 Juup ,Mares is gehaald voor de blessure,s Ippel en Nys ,nu die zijn nu Top-Fit wat haalt MVV nu als eerste weer spelers om in te vallen zoals Mares We hebben al om in tevallen op het middenveld 2 maal Martina ,Koolhof etc .Nu doet zich een kansje voor met die jongen van Standaard waar progressie inzit maar nu hebben we er teveel van het zelfde smaakje dus zeg ik .
Eerst Ganse en dan pas Kwarten en Halve ............
Eerst Ganse en dan pas Kwarten en Halve ............
- Strucht
-
- Elite Member
-
14 Jun 2018 17:04
Namen roepen heef inderdaad weinig nut, maar MVV heeft al bij diverse spelers bot gevangen, net als vorig jaar lijkt MVV terug te vallen op de bekende netwerken en van het huren van jonge spelers. Misschien eens tijd dat er in nieuwe netwerken word geinvesteerd....
The following user(s) said Thank You: La Chouffe
- Boschpoort
-
- Administrator
-
14 Jun 2018 18:01 - 14 Jun 2018 18:05
In tegenstelling tot wat sommigen op dit forum en facebook willen doen geloven gebeurt er wel degelijk van alles.
MVV is met een flink aantal spelers concreet in de slag. En praat met meerdere clubs over huur. Uiteraard wordt er pas iets bekend gemaakt zodra de speler heeft getekend én gekeurd is. Probleem is dat sommige clubs die sportief directe concurrenten zouden zijn, spelers financieel veel meer bieden. Ik ben blij dat MVV de weg van de geleidelijkheid kiest. en niet voor opportunisme dat zoveel clubs in de problemen heeft gebracht, en komend seizoen gaat brengen.
MVV is met een flink aantal spelers concreet in de slag. En praat met meerdere clubs over huur. Uiteraard wordt er pas iets bekend gemaakt zodra de speler heeft getekend én gekeurd is. Probleem is dat sommige clubs die sportief directe concurrenten zouden zijn, spelers financieel veel meer bieden. Ik ben blij dat MVV de weg van de geleidelijkheid kiest. en niet voor opportunisme dat zoveel clubs in de problemen heeft gebracht, en komend seizoen gaat brengen.
Last edit: 14 Jun 2018 18:05 by Boschpoort.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Tuor, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902
Time to create page: 0.358 seconds