Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
25 Jul 2018 14:23Napoleon wrote: Ben het wel met Maosbrok eens . Wat we natuurlijk niet goed kunnen inschatten hoe goed doet onze TC zijn werk , bedoel hebben we de juiste contacten met makelaars, clubs etc .....
MVV is wel bezig om dit "probleem"voor de toekomst op te lossen...er zou een samenwerking op alle gebieden in de lucht zijn met een buitenlandse club waarmee MVV in 1 klap toegang heeft tot alles wat we nodig hebben, geld, spelers, kennis etc etc
Je maakt mij heel erg nieuwsgierig en weet ook dat jij niet snel lucht verkoopt;) gr opa
....
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
The topic has been locked.
- britt
-
- Banned
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
25 Jul 2018 19:49
Zeer goed nieuws nu okita verkopen en braun platje en mc Donald binnenhalen dan zijn we klaar voor plaats 8 of 9 in de 1e divisie
- britt
-
- Banned
-
- Strucht
-
- Elite Member
-
25 Jul 2018 19:55britt wrote: Zeer goed nieuws nu okita verkopen en braun platje en mc Donald binnenhalen dan zijn we klaar voor plaats 8 of 9 in de 1e divisie
Mc Donald heeft getekend in Zuid Korea en Platje in Indonesië, dus weet niet waar je dit vandaan haalt?
- britt
-
- Banned
-
25 Jul 2018 20:13
Ok wist ik niet kij nog suggesties dan??
Constructie huur CAS Peters emmen?
Constructie huur CAS Peters emmen?
- britt
-
- Banned
-
25 Jul 2018 20:16
Broer van dat mmae van Standard Luik
Ook een vleugelspits huren
Ook een vleugelspits huren
The following user(s) said Thank You: Anna D.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2018 20:27
Britt, alsjeblieft, ik weet niet vanuit welke club je trollt, maar je vervuilt dit forum nu behoorlijk. Dit gaat over Transfergeruchten, niet over totaal onhaalbare (en ongewenste) spelers.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo, Boys_in_Red, Frostie_999, Larsbak, M-MVV
- Gohf
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2018 23:14 - 25 Jul 2018 23:15Boe is dat feeske? wrote: @Gohf vraag me af of dat zo is dat de transferwaarde van Okita daalt door zijn opstelling.
Die Younes van Ajax bijvoorbeeld, werd die nou echt goedkoper toen ie ruzie had over vertrek naar Napoli?
MVV heeft niks aan een speler die de boel loopt te frustreren en duidelijk niet meer voor MVV wilt spelen.
Geïnteresseerde clubs zijn ook niet gek natuurlijk en zullen er op gokken dat MVV met minder genoegen neemt omdat ze dan tenminste nog iets vangen voor een speler die zijn werk weigert te doen.
Mooiste zou natuurlijk zijn als ze hem een jaar op de bank laten verpieteren maar dan doe je wel aan kapitaalvernietiging.
Last edit: 25 Jul 2018 23:15 by Gohf.
The following user(s) said Thank You: Boe is dat feeske?
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
26 Jul 2018 09:05
Bij deze zou ik als MVV zijnde mijn poot stijf houden! Bij een goed aanbod natuurlijk verkopen maar zeker niet voor een appel en een ei. Dan bleef hij fijn op het bankje zitten het hele seizoen en dan maar kapitaalvernietiging. Trouwens iemand die zich niet kan opladen moet zich ziek melden en niet de boel op scherp zetten. Jammer want dit was ons enigste pareltje.
Concreet voor dit seizoen, nada noppes. Modaal MVV. Ja schiet mij maar weer af maar als ik lees in de bazeleer dat zelfs onze aanvoerder Ippel zegt dat we met dit materiaal 18e gaan worden weet je het wel. En laten we nog een paar halve krijgen eindigen we 13e, foifoi.
Concreet voor dit seizoen, nada noppes. Modaal MVV. Ja schiet mij maar weer af maar als ik lees in de bazeleer dat zelfs onze aanvoerder Ippel zegt dat we met dit materiaal 18e gaan worden weet je het wel. En laten we nog een paar halve krijgen eindigen we 13e, foifoi.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2018 09:29 - 26 Jul 2018 09:29
Van een transfer van @ChrisBraun32 naar #MVV is op dit moment geen sprake. Club heeft zich (nog) niet bij de speler gemeld. Hij traint gewoon mee bij #FortunaSittard en doet dat, op het oog, met veel plezier.
Last edit: 26 Jul 2018 09:29 by Gohf.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2018 09:35RedWhiteArmy wrote: maar als ik lees in de bazeleer dat zelfs onze aanvoerder Ippel zegt dat we met dit materiaal 18e gaan worden
Ik denk dat iedereen het hier mee eens is. Je doet net alsof sommige mensen denken dat we met de huidige selectie even kampioen worden. Of ook maar top zeven spelen of zo. Dat zegt en bedoelt niemand.
Er moet nog best wat bij, dat ziet iedereen. Jij gaat er van uit dat dat slechte spelers zijn en dat we 13e gaan eindigen. Het kunnen natuurlijk ook zo maar leuke spelers zijn. Dat is voorlopig afwachten.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2018 10:30Gohf wrote: Van een transfer van @ChrisBraun32 naar #MVV is op dit moment geen sprake. Club heeft zich (nog) niet bij de speler gemeld. Hij traint gewoon mee bij #FortunaSittard en doet dat, op het oog, met veel plezier.
Begrijp ik hier overigens uit dat er eventueel een transfersom betaald zou moeten worden? Dat doet MVV normaal gezien sowieso niet, en Braun is echt niet goed genoeg om dat nu opeens wel te doen. Laat maar gaan dan.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
26 Jul 2018 10:30
Als mvv zijnde deze jongen lekker aan zijn contract houden en kijken wie de langste adem heeft,ik denk dat hij graag wil voetballen en dat hij op deze manier zich zelf in zijn been schiet .beginnen met een fikse boete en zolang hij niet wil praten of zijn stinkende best gaat doen iedere maand 1000euro van zijn salaris inhouden en dan wil ik wel eens zien wat Okita gaat doen wordt vervolgd.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Gohf
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2018 10:43 - 26 Jul 2018 10:44Jacques wrote:Gohf wrote: Van een transfer van @ChrisBraun32 naar #MVV is op dit moment geen sprake. Club heeft zich (nog) niet bij de speler gemeld. Hij traint gewoon mee bij #FortunaSittard en doet dat, op het oog, met veel plezier.
Begrijp ik hier overigens uit dat er eventueel een transfersom betaald zou moeten worden? Dat doet MVV normaal gezien sowieso niet, en Braun is echt niet goed genoeg om dat nu opeens wel te doen. Laat maar gaan dan.
Kan me niet voorstellen dat er voor Braun een transfersom betaald hoeft te worden. Door de promotie heeft iedere speler en zo ook Braun een verhoging van zijn salaris gekregen. Denk dat Fortuna allang blij is als Braun ergens anders tekent en er zo weer wat ruimte vrijkomt qua salaris.
Last edit: 26 Jul 2018 10:44 by Gohf.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Anna D.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2018 17:04 - 27 Jul 2018 17:05
MVV Maastricht trekt Asumah Abubakar (21) aan. De aanvaller van Ghanese afkomst is afkomstig van Willem II en wordt door de Maastrichtse club voor twee seizoenen vastgelegd.
Abubakar kwam met Willem II 16 keer uit in de Eredivisie in het seizoen 2016-2017. Vorig jaar brak hij in de voorbereiding van de Tilburgse club zijn kuitbeen. Het afgelopen seizoen stond doordoor in het teken van revalidatie. Nu hij weer fit is, grijpt hij de kans aan om in Maastricht verder te werken aan zijn carrière.
De 1,83 meter lange Ghanees heeft tevens de beschikking over de Portugese nationaliteit. Hij kwam al uit voor Portugal U19 op het Europees Kampioenschap in Duitsland in 2016. Daar speelde hij twee wedstrijden, waarin hij één keer het net wist te vinden.
Trainer Ron Elsen over de nieuwe aanwinst: “Abubakar is een rappe aanvaller, die oog voor het doel heeft. Een jongen met veel potentie. Hij heeft ervaring op Eredivisie-niveau en speelde in vertegenwoordigende elftallen voor Portugal. Wij zijn blij dat we hem naar Maastricht hebben kunnen halen. Nu zal hij moeten laten zien dat hij ook weer helemaal is teruggekeerd na zijn vervelende kuitbeenblesure.
Nice! Nu doorpakken MVV
Abubakar kwam met Willem II 16 keer uit in de Eredivisie in het seizoen 2016-2017. Vorig jaar brak hij in de voorbereiding van de Tilburgse club zijn kuitbeen. Het afgelopen seizoen stond doordoor in het teken van revalidatie. Nu hij weer fit is, grijpt hij de kans aan om in Maastricht verder te werken aan zijn carrière.
De 1,83 meter lange Ghanees heeft tevens de beschikking over de Portugese nationaliteit. Hij kwam al uit voor Portugal U19 op het Europees Kampioenschap in Duitsland in 2016. Daar speelde hij twee wedstrijden, waarin hij één keer het net wist te vinden.
Trainer Ron Elsen over de nieuwe aanwinst: “Abubakar is een rappe aanvaller, die oog voor het doel heeft. Een jongen met veel potentie. Hij heeft ervaring op Eredivisie-niveau en speelde in vertegenwoordigende elftallen voor Portugal. Wij zijn blij dat we hem naar Maastricht hebben kunnen halen. Nu zal hij moeten laten zien dat hij ook weer helemaal is teruggekeerd na zijn vervelende kuitbeenblesure.
Nice! Nu doorpakken MVV
Last edit: 27 Jul 2018 17:05 by tuutsje.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Robin
Time to create page: 0.368 seconds