Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

27 Jul 2018 18:23
Op papier uitstekende aankoop, je zou eerder verwachten dat zo een speler naar Cambuur of Eagles zou gaan.
Hopelijk maakt ie ut waar.
The topic has been locked.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jul 2018 19:13
Goed zo, prima aankoop, heeft de potentie (dus geen garantie!!) om uit te groeien tot top KK divisie. Inderdaad nu doorpakken!

Bovenaan op facebook van MVV een reactie dat er weer iemand uit "Verweggistan" wordt gehaald. Ongelofelijk, het is letterlijk nooit goed voor sommigen. We kunnen inmiddels concluderen dat er dus een Maastrichtenaar moet komen die voorgaande seizoenen twintig keer per jaar gescoord heeft op acceptabel niveau, anders is het niet goed genoeg. Dat deze speler helemaal niet bestaat, doet niet ter zake. Ik raad MVV aan om de volgende aankoop onder de naam Sjeng Stareleech te presenteren en op wikipedia een pagina aan te maken met statistieken waar je u tegen zegt. Enige manier om mensen nog tevreden te houden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Raffalaldo, M.V.V. 1902
  • Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jul 2018 19:16
Slim dat ze hem voor de wedstrijd van vanavond hebben vastgelegd. Je had nu maar net gezien dat hij vanavond drie keer had gescoord en dat vervolgens Roda of iets dergelijks hem nog komt wegpikken door meer salaris te bieden.
  • Yannick
  • Yannick's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

27 Jul 2018 20:18
Tja Jacques, volledig met je eens. Bij.mij begon mijn bloed ook al te koken toen ik het zag.

Toen even tot 10 geteld en gerealiseerd dat een reactie op zo iemand alleen maar je eigen niveau verlaagd, en daarna lekkere pint op terras gedronken. Is een top hulpmiddel tegen azijnzeikers!

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
The following user(s) said Thank You: Jacques
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2018 10:41 - 29 Jul 2018 10:44
Even iets anders nu blijkt dat het met okita een misverstand is geweest hoopt ik dat mvv snel gaat kijken naar een spits en die zal er zeker ook nog komen,en dan ziet het er opeens heel anders uit.Vind trouwens dat Lars Reck het ook niet slecht doet en dan heb je ook nog Koen Kostons dus kom op jongens ziet er goed uit.
Last edit: 29 Jul 2018 10:44 by dreekemvvke.
  • britt
  • britt's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2018 11:32
Hoi mede supporters weten jullie of in elk knops en maxime gunst ook een contract
Geven getekend ze staan nl wel beiden op de website en foto's van mvvmaastricht
  • Yannick
  • Yannick's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

29 Jul 2018 11:35
Met Lars Reck en Koen Kostons win je echt de oorlog niet mee..

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
  • britt
  • britt's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2018 11:37
Laat hem dit seizoen zijn goals maken en dan in godsnaam hem gratis einde seizoen vertrekken
We halen met hem erbij waarschijnlijk wel de play offs dat lijkt mij wel realistisch
En we hebben een betere voorhoede dan Aken noord.... dus minimaal 4 punten voor ons erbij tegen hun
  • Willems
  • Willems's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

29 Jul 2018 11:48 - 29 Jul 2018 11:49
Antwoord op post van Britt: Onzin, kijk bij selectie eerste elftal. Daar staan beide niet bij.
Last edit: 29 Jul 2018 11:49 by Willems.
  • mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2018 11:51
Ik snap wat wordt bedoeld. MVV zet sinds dit seizoen de proefspelers met naam bij de selectie op de app. Er zijn er ook alweer twee verdwenen. Ik snap de verwarring. Persoonlijk vind ik dat een goed idee.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2018 13:24
Je hoef er de oorlog niet mee te winnen maar je moet die jongens wel een kans geven en er zal zeker wel een spits bijkomen maar dan heb je ook geen zekerheid.niet geschoten is altijd mis dus iets meer vertrouwen in onze eigen jeugd zou ook niet slecht zijn.
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2018 08:34 - 30 Jul 2018 08:34
@britt over welke voorhoede heb jij het? Afgelopen jaren wel gaan kijken bij MVV?
Alleen okita kon vorige seizoen overtuigen en dat was dan ook niet eens iedere wedstrijd.
De overige, zoals goldpeck, houben enzo speelden vorig jaar allemaal ondermaats en zijn zeker niet beter als die van Joda, hoe graag ik dat ook zou willen.

Omdat we 1x met 1-0 gewonnen hebben betekent niet meteen dat we voor playoffs kunnen gaan.
Zoals ippel aangaf er moeten zeker nog spelers bij anders spelen we voor plek 18.

Rekening houdend dat okita in de winter vertrekt, wilt MVV er nog wat aan kunnen verdienen.
We hebben nog een ECHTE spits nodig aangezien die nieuwe meer een vleugel speler is zoals hier word aangegeven.
Last edit: 30 Jul 2018 08:34 by mvv supporter.
  • Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

30 Jul 2018 10:01
Ik had graag Abubakar op linksbuiten, Okita op rechtsbuiten en nog een volwaardige spits erbij. Dan wil ik het nog wel eens zien, en mogen we sportief gezien niet klagen ( mits Okita geen kuren krijgt, maar dat zal in zijn eigen nadeel zijn). Alleen weet ik niet goed, welke volwaardige spits nog vrij rond loopt, die in het straatje van MVV past. Feit is wel dat hij met deze 2 vleugels goed bedient gaat worden. Dus kom op.
The following user(s) said Thank You: jovkle
  • Zakelijk
  • Zakelijk's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

30 Jul 2018 10:19
Ik vond Abubakar redelijk spelen tegen die Engelse. Iemand die de back opzoekt, net zoals Okita. Yourie op linksbuiten blijft me maar teleurstellen.. Koolhof lijkt zijn kansen ook niet te pakken, knullig balverlies afgelopen 2 oefenwedstrijden. Ippel terug is al een aanwinst op zichzelf.. dit heeft het team echt nodig.

Dit team heeft absoluut nog een goeie spits nodig, een cv, en in mijn ogen een rechtsback. Moustafa is een leuke draver, kan er enorme energie ingooien, maar voetbal technisch is het natuurlijk drama. Kleine dingen zoals opendraaien, bal aannemen, crossbal etc zijn dingen die hij ondermaats beheerst. Leuke reserve speler, heb je ambities moet er wat beters komen.

Weet iemand waar “Uzze Zlatan” is? Die viel me positief op tegen die Duitsers..l
The following user(s) said Thank You: Jacques
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2018 10:32
Zakelijk wrote: Ik vond Abubakar redelijk spelen tegen die Engelse. Iemand die de back opzoekt, net zoals Okita. Yourie op linksbuiten blijft me maar teleurstellen.. Koolhof lijkt zijn kansen ook niet te pakken, knullig balverlies afgelopen 2 oefenwedstrijden. Ippel terug is al een aanwinst op zichzelf.. dit heeft het team echt nodig.

Dit team heeft absoluut nog een goeie spits nodig, een cv, en in mijn ogen een rechtsback. Moustafa is een leuke draver, kan er enorme energie ingooien, maar voetbal technisch is het natuurlijk drama. Kleine dingen zoals opendraaien, bal aannemen, crossbal etc zijn dingen die hij ondermaats beheerst. Leuke reserve speler, heb je ambities moet er wat beters komen.

Weet iemand waar “Uzze Zlatan” is? Die viel me positief op tegen die Duitsers..l

Kan me helemaal vinden in deze analyse. Over Abou, Ippel, Koolhof, Joeri ga ik niet letterlijk herhalen, volledig eens. Moustafa speelde niet eens zo slecht tegen de Engelsen maar komt opbouwend echt te kort. Ik zou kunnen accepteren dat hij basisspeler is als er écht een topper in de spits komt en daar al het geld naar toe gaat, maar als je bovenin wilt meedoen is het niet ideaal. Voor het rendement van de andere spelers, met name het middenveld en de rechtsbuiten, is een meevoetballende back erg belangrijk.
Centraal achterin zou het me niets verbazen als Knops alsnog gaat tekenen. Niet getest tegen de Engelsen dus geen idee hoe hij er op dit moment opstaat. Heeft in ieder geval ervaring en een goede crosspass. Ik verwacht dat Gunst deze week gaat tekenen. Prima tegen de Engelsen gespeeld.

Emir Bijelic is volgens mij afgetest, ik heb in mijn hoofd dat dat in een artikel stond maar kan het nergens terugvinden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Time to create page: 0.370 seconds