Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
30 Jul 2018 10:55 - 30 Jul 2018 11:04Jacques wrote: Emir Bijelic is volgens mij afgetest, ik heb in mijn hoofd dat dat in een artikel stond maar kan het nergens terugvinden.
Uit een blog van Penders: "Over Emir Bijelic zijn we wel tevreden, maar hij is meer een aanvallende middenvelder. We willen eerst de aanval op orde hebben."
In een stukje uit de krant stond meen ik ook nog dat hij nog contract had bij Metz, dus dat MVV en Metz daar ook nog uit moesten komen.
Wat mij dan bevreemdt: waarom neem je iemand op proef die nog onder contract staat, waar je dus voor moet betalen? En als je de focus op de aanval legt, waarom neem je dan een middenvelder op proef?
Lijkt mij een gevalletje van supporters tevreden houden en een signaal geven "we zijn er mee bezig".
EDIT: gevonden uit artikel van Limburger:
Bijelic
Testspeler Emir Bijelic was ook niet bij het duel tegen FC Den Bosch aanwezig. De middenvelder heeft wel een positieve indruk achtergelaten, vindt Elsen. "Maar gezien onze magere bezetting in de aanvalslinie, ligt daar onze prioriteit. En we kunnen onze euro’s maar één keer uitgeven. We denken nog na over wat we met Emir gaan doen."
Last edit: 30 Jul 2018 11:04 by Maosbrögk.
The following user(s) said Thank You: Jacques
The topic has been locked.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 11:19
Bijelic zijn contract bij Metz is in juni afgelopen en kreeg geen nieuw contract.
Hij speelde in Metz alleen maar in het tweede elftal.
Hij speelde in Metz alleen maar in het tweede elftal.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 11:26
Nou ik ben toch echt van mening dat we er slechter voor staan als vorig jaar.
Ik meen dat we 7-8 spelers hebben zien vertrekken incl Yildrim en ogymi. ( indien namen niet goed geschreven zijn so be it )
Als ik me niet vergis stonden deze spelers allemaal onder contract van MVV.
We hebben er 3 huur voor terug gekregen.
We hebben wat A1 spelers een contract gegeven ( dit zal vele malen lager zijn dan de spelers die vertrokken zijn )
Want het is maar afwachten hoe deze spelers zich ontwikkelen.
en ik meen dat we 3 nieuwe hebben aangetrokken die ook getekend hebben.
In mijn ogen moet er nog een ruim budget over zijn, zeker aangezien er geroepen is dat er dit seizoen meer geld is voor de selectie.
Ik meen dat we 7-8 spelers hebben zien vertrekken incl Yildrim en ogymi. ( indien namen niet goed geschreven zijn so be it )
We hebben er 3 huur voor terug gekregen.
We hebben wat A1 spelers een contract gegeven ( dit zal vele malen lager zijn dan de spelers die vertrokken zijn )
Want het is maar afwachten hoe deze spelers zich ontwikkelen.
en ik meen dat we 3 nieuwe hebben aangetrokken die ook getekend hebben.
In mijn ogen moet er nog een ruim budget over zijn, zeker aangezien er geroepen is dat er dit seizoen meer geld is voor de selectie.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 11:44mvv supporter wrote: Nou ik ben toch echt van mening dat we er slechter voor staan als vorig jaar.
Maar Yildirim en Ogunjimi stonden precies een jaar geleden helemaal niet onder contract, hun komst werd bekend gemaakt op respectievelijk 30 augustus 2017 en 12 augustus 2017. Dus 30 juli 2018 vergelijken met de volledige selectie van 2017/2018 is niet echt eerlijk.
Bovendien is letterlijk iedereen het met je eens dat er nog meer spelers bij moeten, niemand zegt dat we nu al een betere selectie hebben dan vorig seizoen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Tuor, M.V.V. 1902
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Jul 2018 12:02
Er is nog budget. Daarom komt er ook nog een back, CV en spits. Maar wat moet je met een bepaald budget als er niets voor te krijgen is. Om iemand naar Maastricht te lokken, moet je bovendien ook nog eens extra geld op tafel leggen. Iemand uit Amsterdam of het westen komt niet zomaar. Of je moet al iemand zijn als koempel kneus Rutjes die met zijn fietsje de gewone man kwam uithangen, maar uiteindelijk toch koos voor de circustent. Dus zo gewoon was hij nu ook weer niet. Moeilijke taak dit. Maar de spits die er wél iets in ziet, staat er niet alleen voor. Hij krijgt toch wel 2 vleugelspelers naast zich, die gaan zorgen dat er de nodige ballen in het netje verdwijnen, waardoor je zelf ook weer hoger op de ladder komt. Misschien toch nog eens op zoek gaan in België naar een 2e Thiebaut.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
30 Jul 2018 16:25
Mee eens, door het gebrek aan voetbal bij Moustafa wordt het een moeilijk verhaal. Verkeerd inspelen van medespelers is finest op die positie. Erg jammer van koolhof, want hij is wel iemand met scorend vermogen, maar hij heeft dusdanis veel balverlies dat het riskant is hem op te stellen.
Nog even afwachten, termen zoals “Ganse” “halve Ganse” en “ compleet niks” is iets voor de winterstop, dan kan pas kunnen we oordelen.
Nog even afwachten, termen zoals “Ganse” “halve Ganse” en “ compleet niks” is iets voor de winterstop, dan kan pas kunnen we oordelen.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 20:05
Links en rechts staan okita en asumah. In het midden Boymans. Daar doe ik het voor. MVV, make it happen.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 22:10
Werm en chaud hè.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, opadiehard
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2018 22:32Dit is niet zo maar een bericht. Als dit slaat op het bericht voor dat van Roei Baank, maak ik hier uit op dat die poster warm zit met Okita en heet met Boijmans. Misschien heb ik wel te lang in de zon gelegen, maar een goede verstaander...... met veel fantasie.....Roei baank wrote: Werm en chaud hè.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2018 01:00
Ik kan het me niet voorstellen. Die komt echt niet voor 50K naar Maastricht. Zowel vreet ik een hele pallet keerbeurstele op.
- Kay
-
- Elite Member
-
31 Jul 2018 07:12Of de warmte is 'm naar z'n kop gestegen, zo kun je het ook uitleggen.pinobel wrote:Dit is niet zo maar een bericht. Als dit slaat op het bericht voor dat van Roei Baank, maak ik hier uit op dat die poster warm zit met Okita en heet met Boijmans. Misschien heb ik wel te lang in de zon gelegen, maar een goede verstaander...... met veel fantasie.....Roei baank wrote: Werm en chaud hè.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2018 08:23
Dat zou interessant zijn, waarschijnlijk is hier iedereen in zijn nopjes als Boymans tekent (ik zou het zelf in ieder geval prima vinden) maar de statistieken van Boymans afgelopen twee seizoenen zijn nog slechter dan die van Yildirim en Ogunjimi voordat die bij ons tekenden. Boymans speelde afgelopen seizoen nul (0!) wedstrijden en het seizoen daar voor maar liefst zeven (7!) wedstrijden. In de welbekende competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Is extreem blessuregevoelig gebleken in de afgelopen vier seizoenen. Ook toen hij het goed deed bij FC Utrecht vaker geblesseerd dan fit. Ik verheug me op de hypocriete commentaren op dit forum. Als die jongen heel blijft is het voor KK divisie niveau natuurlijk een absolute topspits, denk dat ook Sparta, NEC en Twente daar jaloers op zouden zijn.
Boymans zou op zich veel te hoog gegrepen voor MVV moeten zijn. Niet alleen te duur, maar die jongen kan normaal gezien ook in de eredivisie terecht, dus los van salaris zal hij al niet snel naar MVV komen. Tekende afgelopen winter een kort contract bij Utrecht maar kwam daar door blessures (!) niet in actie. Kon toen ook naar Groningen bijvoorbeeld. Waarom zou die in hemelsnaam naar MVV komen? Dan kom je al op een verhaal uit dat hij terug naar Zuid-Limburg wil. Maar dan nog kan hij kiezen voor Fortuna, waar zijn hart ligt, en die eredivisie spelen. Of voor Roda, die wellicht wat meer kunnen bieden. Of voor mijn part een club net over de grens in België. Maar goed, wie weet weten we hem te overtuigen met hulp van Van Marwijk en/of leggen wat sponsoren een centje bij om die jongen een absoluut topsalaris te bieden. Fuck het salarisplafond.
Bericht van Roei Baank kun je alle kanten op uitleggen trouwens.
Boymans zou op zich veel te hoog gegrepen voor MVV moeten zijn. Niet alleen te duur, maar die jongen kan normaal gezien ook in de eredivisie terecht, dus los van salaris zal hij al niet snel naar MVV komen. Tekende afgelopen winter een kort contract bij Utrecht maar kwam daar door blessures (!) niet in actie. Kon toen ook naar Groningen bijvoorbeeld. Waarom zou die in hemelsnaam naar MVV komen? Dan kom je al op een verhaal uit dat hij terug naar Zuid-Limburg wil. Maar dan nog kan hij kiezen voor Fortuna, waar zijn hart ligt, en die eredivisie spelen. Of voor Roda, die wellicht wat meer kunnen bieden. Of voor mijn part een club net over de grens in België. Maar goed, wie weet weten we hem te overtuigen met hulp van Van Marwijk en/of leggen wat sponsoren een centje bij om die jongen een absoluut topsalaris te bieden. Fuck het salarisplafond.

Bericht van Roei Baank kun je alle kanten op uitleggen trouwens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Roei baank, Tuor
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2018 09:09
Boymans is een hele matige spits ....als hij een contract bij MVV mag tekenen dan mag hij in zijn handen knijpen.
Heb die hetze nooit om hem begrepen , maar goed de voetbal markt is op hol geslagen. Het enigste wat ik hem wel moet nageven is dat hij wel een goede kopbal in huis heeft.
Maar verder als hij meer kost dan 60K , lekker naar Sittard sturen
Heb die hetze nooit om hem begrepen , maar goed de voetbal markt is op hol geslagen. Het enigste wat ik hem wel moet nageven is dat hij wel een goede kopbal in huis heeft.
Maar verder als hij meer kost dan 60K , lekker naar Sittard sturen
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2018 09:14
Stukje van de 1limburg website dit heeft Penders geschreven, als dat waar is dan mogen ze van mij die Penders vandaag ook het trainingsveld op sturen en strafrondjes laten lopen: of meneer Okita wil meegaan in het clubbelang ????? dat meen je toch niet serieus dat je die vraag stelt....dat eis je toch als MVV !! en laat staan dat je daar al helemaal niet op gaat wachten als MVV.... wat is dit voor gezeik
Clubbelang
"Wij kiezen voor het clubbelang en Jonathan moet dat begrijpen. Het is even afwachten of hij daarin mee wil gaan." De MVV-directeur stelt dat het gesprek met Okita positief was en hij is ervan overtuigd dat het gezonde verstand van alle partijen zal zegevieren. "Als je niet traint, kun je niet beter worden. Trainen is goed voor Jonathan en goed voor de club. Hoe eerder dat gebeurt, hoe beter."
Clubbelang
"Wij kiezen voor het clubbelang en Jonathan moet dat begrijpen. Het is even afwachten of hij daarin mee wil gaan." De MVV-directeur stelt dat het gesprek met Okita positief was en hij is ervan overtuigd dat het gezonde verstand van alle partijen zal zegevieren. "Als je niet traint, kun je niet beter worden. Trainen is goed voor Jonathan en goed voor de club. Hoe eerder dat gebeurt, hoe beter."
Time to create page: 0.383 seconds