Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• Pino67
  • Pino67's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

02 Aug 2018 13:21
Deze zogenaamde Spaanse furie is het zoveelste tekenen van het wanbeleid dat MVV al jaren voert. Als je hier je pijlen op richt en Mustafa en Houben contracten aanbied heb je als verantwoordelijke bij MVV een dikke eiken plank voor je kop. Bied ervaren, bewezen spelers in de as van het veld een goed contract (meer dan 50k), haal (koop) talentvolle spelers bij clubs als Standaard, Genk, PSV, Feijenoord etc. met het verhaal dat ze zich bij MVV in de kijker kunnen spelen. Bied deze laatste groep contracten van 3 jaar zodat je 80% in het 3e jaar met winst kunt doorverkopen. Bouw daarnaast een goede eigen jeugdafdeling op die ons uiteindelijk geld gaat opleveren. Het huurbeleid van MVV levert nul komma nul op voor de toekomst. MVV schermt altijd met Peeters en Croux. Natuurlijk is dit van een kant een goed voorbeeld. MVV vergeet alleen erbij te vertellen dat alleen STVV hier beter van is geworden want zij hebben ca. 1 miljoen ontvangen van CAEN voor Peeters. Chapeau voor de ontwikkelingen die MVV op de commercie onder aanvoering van Tal op dit moment doormaakt maar trekt die lijn nou ook eens door op technisch vlak. Nog vijf jaar op dezelfde wijze als nu doorgaan pikken de meeste supporters op den duur niet meer. Met een goed beleid en toekomstvisie neem ik de komende vijf jaar voorlief dat we in een opbouwfase zitten maar is er wel weer een echt toekomstperspectief.
The topic has been locked.
  • Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2018 13:26
Ik heb Segovia zo'n twee jaar geleden meerdere keren zien spelen bij St. Pölten. Buiten het feit dat hij prima cijfers kan overleggen is dit een leuke voetballer. Staat op de juiste plek, niet te beroerd te werken, sterke spits.
Vertrok uit Oostenrijk naar Azerbeidzjan om daar een lucratief contract te tekenen. Geen idee hoe hij er nu fysiek voorstaat maar eerlijk gezegd, mits fit en mits beide partijen eruit komen, zou dit voor MVV begrippen een prima spits zijn. Die legt er, met een beetje aanvoer, in onze eerste divisie zonder problemen 15-20 per jaar.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Lassie80, jovkle
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 13:36
Pino67 wrote: Deze zogenaamde Spaanse furie is het zoveelste tekenen van het wanbeleid dat MVV al jaren voert. Als je hier je pijlen op richt en Mustafa en Houben contracten aanbied heb je als verantwoordelijke bij MVV een dikke eiken plank voor je kop. Bied ervaren, bewezen spelers in de as van het veld een goed contract (meer dan 50k), haal (koop) talentvolle spelers bij clubs als Standaard, Genk, PSV, Feijenoord etc. met het verhaal dat ze zich bij MVV in de kijker kunnen spelen. Bied deze laatste groep contracten van 3 jaar zodat je 80% in het 3e jaar met winst kunt doorverkopen. Bouw daarnaast een goede eigen jeugdafdeling op die ons uiteindelijk geld gaat opleveren. Het huurbeleid van MVV levert nul komma nul op voor de toekomst. MVV schermt altijd met Peeters en Croux. Natuurlijk is dit van een kant een goed voorbeeld. MVV vergeet alleen erbij te vertellen dat alleen STVV hier beter van is geworden want zij hebben ca. 1 miljoen ontvangen van CAEN voor Peeters. Chapeau voor de ontwikkelingen die MVV op de commercie onder aanvoering van Tal op dit moment doormaakt maar trekt die lijn nou ook eens door op technisch vlak. Nog vijf jaar op dezelfde wijze als nu doorgaan pikken de meeste supporters op den duur niet meer. Met een goed beleid en toekomstvisie neem ik de komende vijf jaar voorlief dat we in een opbouwfase zitten maar is er wel weer een echt toekomstperspectief.

Leuk bericht. Inhoudelijk ook best eens met je voorstellen tot verbetering. Maar het is echt doodsimpel. Ervaren spelers goede contracten geven, talenten kopen (kopen!) van Standard, PSV et cetera en driejarige contracten geven. De jeugdopleiding verbeteren. Prima. Maar dat kost allemaal geld. Geld dat MVV niet heeft.

Waar komt het geld vandaan in jouw verhaal?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 14:18
Dat snapte ik ook wel, maar zolang er niks getekend is voetbalt hij alleen maar mee.
De kans dat we hem nog eens verkopen gaat wel klein zijn.

Liever iets als niet zeg ik dan.
Maar zonder okita hebben we alsnog nog een vleugel speler nodig.
  • Robin
  • Robin's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

02 Aug 2018 14:29
Leuk, een voor MVV aardige spits op proef. Leeftijd zegt me niks. Laat ze op de flanken maar rennen, dan kan hij belletjes vasthouden, verdelen en afmaken

DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
MVV, Door Dik En Door Dun
  • Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:15 - 02 Aug 2018 15:19
Pino67 wrote: Deze zogenaamde Spaanse furie is het zoveelste tekenen van het wanbeleid dat MVV al jaren voert. Als je hier je pijlen op richt en Mustafa en Houben contracten aanbied heb je als verantwoordelijke bij MVV een dikke eiken plank voor je kop. Bied ervaren, bewezen spelers in de as van het veld een goed contract (meer dan 50k), haal (koop) talentvolle spelers bij clubs als Standaard, Genk, PSV, Feijenoord etc. met het verhaal dat ze zich bij MVV in de kijker kunnen spelen. Bied deze laatste groep contracten van 3 jaar zodat je 80% in het 3e jaar met winst kunt doorverkopen. Bouw daarnaast een goede eigen jeugdafdeling op die ons uiteindelijk geld gaat opleveren. Het huurbeleid van MVV levert nul komma nul op voor de toekomst. MVV schermt altijd met Peeters en Croux. Natuurlijk is dit van een kant een goed voorbeeld. MVV vergeet alleen erbij te vertellen dat alleen STVV hier beter van is geworden want zij hebben ca. 1 miljoen ontvangen van CAEN voor Peeters. Chapeau voor de ontwikkelingen die MVV op de commercie onder aanvoering van Tal op dit moment doormaakt maar trekt die lijn nou ook eens door op technisch vlak. Nog vijf jaar op dezelfde wijze als nu doorgaan pikken de meeste supporters op den duur niet meer. Met een goed beleid en toekomstvisie neem ik de komende vijf jaar voorlief dat we in een opbouwfase zitten maar is er wel weer een echt toekomstperspectief.
Je zegt het alsof het allemaal zo makkelijk is. Zelfs menig eredivisieclub slaagt er met moeite in om een goede spits te vinden. En dan praat je over clubs die in plaats van laat ons zeggen 100k, 400k kunnen geven voor zo'n speler. Op het niveau van de JL zeggen die salarissen zo weinig. Het draait veel meer om goede scouting en een neus voor kwaliteit dan om de hoogte van het salaris dat je kunt geven. Je hebt de overtuiging dat talenten van die clubs zomaar voor MVV kiezen. Die spelers hebben de clubs voor het uitkiezen, vaak meer in de buurt en ook vaak naar meer gunstige voorwaarden. Het klinkt ook wel erg optimistisch dat je 80% van die spelers met winst kunt verkopen. Als je spelers aankoopt, moet je er altijd rekening mee houden dat er ook transfers zijn die mislukken en waar je verlies op maakt (en dat zijn er meer dan 1 op 5). De beste talenten kiezen niet voor MVV, de wat-mindere komen vaak tekort voor MVV. Op papier was een Mmaee vorig seizoen een heel sterke huurdeal, een Belgische belofte-international met al ervaring in het eerste team. Ook hij belandde uiteindelijk op de bank en kon uiteindelijk niet het verschil maken.

Ik denk eerlijk gezegd dat het 'probleem' van MVV zich vanzelf zal oplossen door toekomstige hervormingen in het Nederlands voetbal. Dat zal misschien nog wel een jaar of vijf duren, maar Nederland gaat waarschijnlijk naar een vorm met max. 14-16 clubs in de eredivisie en een tweede divisie zonder belofteteams. Dan wordt die tweede divisie een stuk aantrekkelijker en dat is ook gewoon de plaats waar MVV thuis hoort, zo eerlijk moet je zijn. Dan nog mag en zal het ieder seizoen de ambitie zijn om een topseizoen te draaien en te promoveren (het idee is volgens mij dan ook dat er meer teams promoveren en degraderen), maar het maakt de acceptatie misschien wel wat makkelijker dat MVV niet op het hoogste niveau speelt.
Last edit: 02 Aug 2018 15:19 by Belgske.
  • krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:21
Een spaanse spits die voor het laatst in india heeft gespeeld. Really M VV ? Is this the best you can do ? Het wordt steeds gekker bij onze club. Nou, dat zal de seizoenskaarten wel behoorlijk opschroeven. Waar is die voorzitter met een fatsoenlijk verhaal, waar is dat extra geld dat er zogenaamd zou zijn.? Het begint echt een beetje belachelijk te worden. Hoe kun je als supporter nog enig vertrouwen in dit beleid hebben ? Wat een zooitje. Bah. Maar gelukkig hebben we geen schulden, pfff.
  • Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:24 - 02 Aug 2018 15:25
@krampioen: Jij bent zeker ook een van die mensen die op facebook constant lopen te mekkeren. Stel we contracteren deze man en hij legt er 15 in, dan sta jij vast het hardst op je stoeltje te springen van vreugde.
Last edit: 02 Aug 2018 15:25 by Jim Cemint.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, jovkle, Kloeteklaos, M.V.V. 1902, M-MVV
  • Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2018 15:34
krampioen wrote: Een spaanse spits die voor het laatst in india heeft gespeeld. Really M VV ? Is this the best you can do ? Het wordt steeds gekker bij onze club. Nou, dat zal de seizoenskaarten wel behoorlijk opschroeven. Waar is die voorzitter met een fatsoenlijk verhaal, waar is dat extra geld dat er zogenaamd zou zijn.? Het begint echt een beetje belachelijk te worden. Hoe kun je als supporter nog enig vertrouwen in dit beleid hebben ? Wat een zooitje. Bah. Maar gelukkig hebben we geen schulden, pfff.

Niks mis met kritiek, maar om met jouw woorden te spreken, 'Really', is this the best you can do?'. Zeker omdat je overduidelijk geen idee hebt wie desbetreffende speler is en op welk niveau hij heeft gespeeld. Al zou hij op de steppe van Oezbekistan hebben rondgelopen en in de lokale eredivisie (waarvan het niveau je overigens nog zal verrassen) de strafschopgebieden onveilig hebben gemaakt, wat doet het ertoe?
Nogmaals, opbouwende kritiek ben ik altijd een voorstander van, ik ben zelf ook niet iemand die meteen de polonaise loopt. Maar ik vind dit bericht kant noch wal raken.
  • Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2018 15:37 - 02 Aug 2018 15:43
@lijnsje tappunt, je noemt Dordrecht als voorbeeld. Moest je dat nu uitgerekend doen? Die hebben volgens mij in hun voorbereiding álles gewonnen inclusief een 0-3 in ado den Haag. Als je niét compleet bent ( Dordt is volgens jou niet compleet) maar zulke cijfers neerlegt, wie maalt er dan om?? Bij MVV is dat wel even anders. Trouwens is het nu zo erg voor jou dat ik zeg dat MVV een van de laatste clubs is die compleet zal zijn. Je noemt dat mijn wereld met azijn, maar als dit jou al raakt, dan zou ik maar niet naar de rest van de posts kijken in "jouw" wereld.
Last edit: 02 Aug 2018 15:43 by Schapendonk.
  • krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:42
@ cemint of hoe je heet.

Als wij onderhand niet een paar fatsoenlijke versterkingen kopen komen wij nergens. Jij bent waarschijnlijk al blij als we iets contracteren. W ij gaan van 800.000 naar 1.100.000 spelersbegroting. althans, dat is ons beloofd. Contracteer 8 fatsoenlijke basisspelers a 50.000 en dan heb je nog veel geld over voor 3 spelers met extra kwaliteit. Ik word er niet goed van dat er 2 weken voor de start van de competitie nog steeds zo geprutst wordt. Koop versterkingen en zorg er voor dat wij top 8 kunnen spelen. Ik ben het zo zat dat die diehard fans geen enkele kritiek kunnen verdragen. Wat is jullie antwoord? Wij hopen dat het ooit beter wordt? Denk eens een keer na.
  • Sjieske
  • Sjieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Et sues sibi sapiunt

02 Aug 2018 15:42
Wet s wat iech heij noe ech t allerergste vin. Neet tot MVV unne Spaonse spits op t ouch heet, want iech kin dee jong gaaroets neet zoetot iech haom ouch nog neet kin aofschrieve, mer t feit tot al die luij t altied beter wete. Iech hob heij als s gepost tot ouch dit jaor Ronaldo neet kump, mer heij sjeine toch luij te zien die dat nog altied neet begriepe. Foi foi foi. Nao Veure!
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:45
aangezien MVV niet aan scouting doet, laat staan buiten de Nederlandse grenzen ga ik er van uit dat deze speler zichzelf heeft aangeboden.
Dat wil niet meteen wat zeggen. Ik vraag me af of hij weet dat hij hier maar 50 K max kan verdienen.
Ik hoop voor MVV dat deze speler het waar kan maken en zal tekenen.
Daarbij moet okita wel weer de oude worden. Want indien hij weg gaat of niet speelt komen we alsnog een speler te kort.
Laat staan dat we een reserve hebben.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
  • krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:46
Wat weet jij dan van die zogenaamde spits ?
  • Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2018 15:50 - 02 Aug 2018 15:50
krampioen wrote: Een spaanse spits die voor het laatst in india heeft gespeeld. Really M VV ? Is this the best you can do ? Het wordt steeds gekker bij onze club. Nou, dat zal de seizoenskaarten wel behoorlijk opschroeven. Waar is die voorzitter met een fatsoenlijk verhaal, waar is dat extra geld dat er zogenaamd zou zijn.? Het begint echt een beetje belachelijk te worden. Hoe kun je als supporter nog enig vertrouwen in dit beleid hebben ? Wat een zooitje. Bah. Maar gelukkig hebben we geen schulden, pfff.

Maar Ruud Boymans die de afgelopen 2 seizoen precies 7 wedstrijden heeft gespeeld, voor het laatst in de Verenigde Arabische Emiraten, is wel goed genoeg, getuige een eerdere post van je?
Last edit: 02 Aug 2018 15:50 by Tuor.
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, M.V.V. 1902, M-MVV
Time to create page: 0.400 seconds