Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
02 Aug 2018 21:33
Afwachten natuurlijk als een redelijk onbekende Spits komt aanwaaien. Dat deze beste man 33 jaar is zie ik alleen maar als pluspunt, ik heb zelf altijd geroepen dat er ervaring bijmoet. Zeker de aanvals linie is heel erg jong, dan kan een ervaren rot ze helpen met hun ontwikkeling. Ergens in mijn achterhoofd heb ik toch nog het idee dat er nog een spits aan zit te komen. Of Elsen moet voldoende potentie zien in een Reck/Kostons.. Wellicht is het meer hoop van mij dan realisme.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
The topic has been locked.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 22:12
Ik snap je negativiteit,maar jij bent wel heel erg down under.
Ik wil ook meer en ,,sneller,,maar helaas word hier nog nog steeds de zaak langzaam opgebouwd.
Ik kom uit een een tijd toen alles ,,kon,,maar helaas daarvan hebben we financieel de resultaten van gezien!
Nog steeds ga ik er van uit dat het allemaal goed komt,anders had ik het ook geen 51 jaar volgehouden ....gr opa
Ik wil ook meer en ,,sneller,,maar helaas word hier nog nog steeds de zaak langzaam opgebouwd.
Ik kom uit een een tijd toen alles ,,kon,,maar helaas daarvan hebben we financieel de resultaten van gezien!
Nog steeds ga ik er van uit dat het allemaal goed komt,anders had ik het ook geen 51 jaar volgehouden ....gr opa
....
- vette sajs
-
- Premium Member
-
03 Aug 2018 00:08
Ik vermoed net als Boredass dat deze speler uit het newerk van Benneker komt, hij is daar volgens mij jaren scout of trainer geweest, hij deed het daar volgens mij niet slecht want het heeft hem een contract bij Man U opgeleverd, waar MVV nu weer mee aan het flirten is,(1+1=...) maar nog niets uit voort komt.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
03 Aug 2018 09:01
Juist opa zo denk ik er ook over ,maar bij sommige mensen is het nooit goed,maar noemen zich wel supporters in mijn ogen zijn ze dit echt niet.willen alleen maar afbreken en onrust zaaien naar de echte supporters die er wel in geloven dat dit bestuur echt wel goed bezig is om een goed fundament onder mvv te leggen ik zegd maar zo Keulen en Aken zijn ook niet op eendag gebouwd maar wel afgebroken.mij duurt het ook te lang wil ook weer graag dat mvv in de eredivisie speelt geduld is een schone zaak denk ik dan maar.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
03 Aug 2018 09:13
Dus ben je negatief dan ben je geen MVV supporter. Geduld hebben?? Nog langer?? Gast van jou constante dooddoeners kom ik aan de schijt. Modaal Dreeke!

- dreekemvvke
-
- Banned
-
03 Aug 2018 09:44 - 03 Aug 2018 09:45
Je bent gelukkig niet de enigste maar dat interesseerd mij geen ene moer maar voor veel mensen is de waarheid altijd hard.
Last edit: 03 Aug 2018 09:45 by dreekemvvke.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 11:12
Ik zie het al helemaal voor me.
Spaanse spits op proef, even los van het feit of hij goed genoeg wordt bevonden.
Zie ik het nu al gebeuren dat hij straks onbetaalbaar blijkt te zijn (voor MVV begrippen)
Spaanse spits op proef, even los van het feit of hij goed genoeg wordt bevonden.
Zie ik het nu al gebeuren dat hij straks onbetaalbaar blijkt te zijn (voor MVV begrippen)
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 11:24 - 03 Aug 2018 11:26
Ik als traditionele zeikerd wil ook even reageren.
Er is wel degelijk door MVV aangegeven dat dit jaar het spelers budget hoger was. En ik meen dat er 400 000 is genoemd.
Dit heb ik ook al eerder aangegeven op dit forum.
Op het moment is de selectie absoluut NIET meer waard als vorig jaar, integendeel is de selectie stukken MINDER waard.
We hebben meer huur, en hebben amateurs een contract gegeven. deze verdienen dus minder als ervaren spelers die weg gegaan zijn.
Er is dus nog een BERG met geld over om spelers te kopen, echter MVV moet en zal perse wachten om de restjes van de markt te halen.
Zoals MVV de afgelopen 6-7 jaar doet.
Deze spits heeft MVV niet gevonden want MVV gaat niet verder als 30 KM rondom Maastricht. Deze speler is waarschijnlijk aangeboden aan MVV.
De vraag is of hij gaat tekenen, Is hij op de hoogte van het lage salaris / vervallen kleedkamers en dergelijke.
De PRO MVV mensen hier met een MVV bril op kunnen helaas niet tegen kritiek op MVV.
Natuurlijk mag iedereen een eigen visie hebben. Voor de mensen met een MVV bril, jullie wens is dat MVV ooit nog eens promoveert. het liefst voor jullie zelf dood gaan. Al duurt het nog 60 jaar dat is voor jullie geen probleem.
Voor de zeikerds zoals mij: Wij willen het liefst nog volgend seizoen promoveren, Wij willen zien dat het elftal beter word. En dat is helaas de afgelopen jaren niet echt gebeurd. MVV is gezond dat klopt maar het elftal gaat er niet op vooruit. Een speler van 33 jaar zal MVV geen geld meer gaan opleveren.
dat is toch te begrijpen en dat mensen hier kritiek op hebben is begrijpelijk. Wij zeiken omdat we houden van MVV en ons mateloos irriteren aan de trage vooruitgang van ONZE club waar we iedere thuis wedstrijd voor op de tribune zetten. Mensen die zeggen dat wij dan gene FANS zijn snappen niet echt hoe het in elkaar zit.
Dat MVV goede zaken doet door financieel gezond te zijn / maatschappelijk werk levert is allemaal prima, echter willen wij vooruitgang op het VELD zien.
Als je spelers die weg gegaan zijn vergelijkt met wat er is gekomen zijn we er dit seizoen op achteruit gegaan. terwijl we zelfs yildrim en ogymi kwijt zijn die niks voorstelden. zelfs met die 2 spelers erbij is het huidige elftal minder waard. Zowel die spits als de speler van willem 2 zijn beide een GOK.
Er is wel degelijk door MVV aangegeven dat dit jaar het spelers budget hoger was. En ik meen dat er 400 000 is genoemd.
Dit heb ik ook al eerder aangegeven op dit forum.
Op het moment is de selectie absoluut NIET meer waard als vorig jaar, integendeel is de selectie stukken MINDER waard.
We hebben meer huur, en hebben amateurs een contract gegeven. deze verdienen dus minder als ervaren spelers die weg gegaan zijn.
Er is dus nog een BERG met geld over om spelers te kopen, echter MVV moet en zal perse wachten om de restjes van de markt te halen.
Zoals MVV de afgelopen 6-7 jaar doet.
Deze spits heeft MVV niet gevonden want MVV gaat niet verder als 30 KM rondom Maastricht. Deze speler is waarschijnlijk aangeboden aan MVV.
De vraag is of hij gaat tekenen, Is hij op de hoogte van het lage salaris / vervallen kleedkamers en dergelijke.
De PRO MVV mensen hier met een MVV bril op kunnen helaas niet tegen kritiek op MVV.
Natuurlijk mag iedereen een eigen visie hebben. Voor de mensen met een MVV bril, jullie wens is dat MVV ooit nog eens promoveert. het liefst voor jullie zelf dood gaan. Al duurt het nog 60 jaar dat is voor jullie geen probleem.
Voor de zeikerds zoals mij: Wij willen het liefst nog volgend seizoen promoveren, Wij willen zien dat het elftal beter word. En dat is helaas de afgelopen jaren niet echt gebeurd. MVV is gezond dat klopt maar het elftal gaat er niet op vooruit. Een speler van 33 jaar zal MVV geen geld meer gaan opleveren.
dat is toch te begrijpen en dat mensen hier kritiek op hebben is begrijpelijk. Wij zeiken omdat we houden van MVV en ons mateloos irriteren aan de trage vooruitgang van ONZE club waar we iedere thuis wedstrijd voor op de tribune zetten. Mensen die zeggen dat wij dan gene FANS zijn snappen niet echt hoe het in elkaar zit.
Dat MVV goede zaken doet door financieel gezond te zijn / maatschappelijk werk levert is allemaal prima, echter willen wij vooruitgang op het VELD zien.
Als je spelers die weg gegaan zijn vergelijkt met wat er is gekomen zijn we er dit seizoen op achteruit gegaan. terwijl we zelfs yildrim en ogymi kwijt zijn die niks voorstelden. zelfs met die 2 spelers erbij is het huidige elftal minder waard. Zowel die spits als de speler van willem 2 zijn beide een GOK.
Last edit: 03 Aug 2018 11:26 by mvv supporter.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, middenstip
- dreekemvvke
-
- Banned
-
03 Aug 2018 11:40
Ben het met je een dat je kritiek mag geven maar doe het dan wel dat je weet waar je over praat,en niet alleen afgeven op de mensen die nu hun stinkende best doet om mvv te krijgen wat thuis hoort.ook voor mij duurt het veel te lang,maar het is niet anders.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- omnisciens
-
- Elite Member
-
03 Aug 2018 12:07
Et confirmatur, quia non sequitur. Maior in melius. Aut a quodam culinae patria prope Italica
Zonder inzet, geen waardering
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 12:08
Zoals Jacques al paar keer aangehaald heeft, de wereld is niet zwart wit. @mvv supporter
Nuance is toch vaak wat hier mist.
Gelukkig gaan we weer beginnen over 2 weken, ben wel weer klaar met de komkommertijd
Nuance is toch vaak wat hier mist.
Gelukkig gaan we weer beginnen over 2 weken, ben wel weer klaar met de komkommertijd
Boe is dat feeske?
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 12:15 - 03 Aug 2018 12:16
Ik wist niet dat Omnisciens een schuilnaam was voor Thierry Baudet.
Last edit: 03 Aug 2018 12:16 by Frank Salemans.
The following user(s) said Thank You: MVVke
- omnisciens
-
- Elite Member
-
03 Aug 2018 16:33
Hahaha, gekke achterbuurman;)
Zonder inzet, geen waardering
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 19:27
Wat ik begrepen heb is spits na 1 dag testen tot inzicht gekomen dat hij niet wil testen. En heeft vliegtuig terug naar Spanje genomen. :blink:
#WieHöbIechUtHeij? #UsSoap
#WieHöbIechUtHeij? #UsSoap
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: houtengerard
- Boredass
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2018 19:42
Wat een grap met die spanjaard.Sinterklaas was langer in Nederland
Bij nac was hij zijn transfer ook bekend gemaakt, todat hij oppeens aanvullende eisen kreeg.
Je weet natuurlijk niet wat er afgesproken is maar ik denk niet dat je zo een speler in je team wilt hebben
Al kan ik me ook voorstellen dat ie geschrokken is van ut nivo.
Bij nac was hij zijn transfer ook bekend gemaakt, todat hij oppeens aanvullende eisen kreeg.
Je weet natuurlijk niet wat er afgesproken is maar ik denk niet dat je zo een speler in je team wilt hebben
Al kan ik me ook voorstellen dat ie geschrokken is van ut nivo.

Time to create page: 0.359 seconds