Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

07 Aug 2018 07:08
Geit geweldig, veer wiste ouch mer pas tot veer unne spits nuudig haddehttps://media.giphy.com/media/11tTNkNy1SdXGg/giphy.gif
The topic has been locked.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 07:57 - 07 Aug 2018 07:57
tuutsje, kun je net zo goed omdraaien. Gunst is nu al zo lang op proef, die moet nu toch wel een contract krijgen, als hij niet goed genoeg was, was hij al lang weggestuurd ;)

SintServaos alsof MVV nu pas spitsen gaat bekijken en de afgelopen maanden bewust goede spitsen heeft laten lopen. Ik zie ook liever vandaag dan morgen een nieuwe spits (of twee) maar de fans die doen alsof MVV dat zelf niet doorheeft, dat snap ik dan weer totaal niet. En ik herhaal het nog maar eens: liever Reck en Kostons een jaar in de spits dan een Yildirim ballen van drie meter naast een leeg doel zien schuiven. En ja, ik ga me tijdens dat jaar gruwelijk ergeren aan de fouten en missers van Kostons en Reck, daar niet van :P
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 07 Aug 2018 07:57 by Jacques.
  • Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 10:20
Ook dit heeft met salaris te maken. Als je een speler vroeg in de voorbereiding vastlegt moet je daar ook een langere tijd salaris aan betalen.
Relatief laat vastleggen betekend minder salaris dat betaald moet worden.
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 10:30
Wie typte hier ook alweer dat er genoeg spitsen werden aangeboden bij MVV.
Dat is op dit moment niet te zien? Het kan toch niet zijn dat we alweer zonder spits gaan beginnen?
Hoe moeilijk kan het zijn om een spits te zoeken?

Als het echt zo is dat MVV niets te bieden heeft waar een spits in europa interesse in heeft dat moet MVV iets veranderen waardoor een spits wel kan komen.
Je kunt niet blijven wachten op een koekenbakker die uiteindelijk voor bijna niets komt voetballen. Hoezo kunnen andere clubs wel een spits aanschaffen?
Omdat die misschien begrijpen dat een spits nodig is en daarom bereid zijn hun beleid aan te passen.

Als MVV weer zonder spits begint dan mag van mij weer de bezem door dat kantoor, wat een amateurs zou ik dan zeggen.
en kom nu niet aan met okita, ja ik ben blij dat hij er is maar we wachten al 5 jaar op iemand die een beetje kan scoren.
MVV schaam je diep dat dit zolang moet duren.
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 10:42
Ze doen het toch nooit goed wat ze ook doen. Of ze halen paniekaankopen oginjimi en yildrim. Of ze halen nu wel een goede spits maar wel dat je de eerste 2 a 3 wedstrijden zonder een spits speelt. Ik heb liever het tweede gewoon een goede spits die kan mvv alleen halen tegen het sluiten van de transfermarkt. Proberen 3 jaar vast te leggen en dit jaar play offs halen. Meer kunnen we toch niet betekenen in de kk divisie dit jaar.
Je ziet bij meerdere clubs dat de supporters in paniek raken. Volendam en onze oosterburen bv.
Alleen de clubs met geld Nec, Twente en Sparta zijn ze er al vroeg erbij.
  • Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 11:50
mvv supporter wrote: en kom nu niet aan met okita, ja ik ben blij dat hij er is maar we wachten al 5 jaar op iemand die een beetje kan scoren.
MVV schaam je diep dat dit zolang moet duren.

Waarom, echt waarom zouden we Okita buiten beschouwing moeten laten? Je wilt iemand die veel goals maakt. Je weet dat Okita vorig jaar 18 gemaakt heeft he? Dus waarom zouden we hem buiten beschouwing moeten laten in ons oordeel over het transferbeleid van MVV? Omdat Okita hoe je het ook wendt of keert gewoon een trouvaille is gebleken van de technische staf, een prima aankoop (en ja ik weet het, Ogunjimni en Yilderim waren dat zeker niet), zowel op rechtsbuiten als in de spits? Lekker makkelijk wel.

Los van dat, ook van mij mag best een spits bij. Maar mocht dat niet zijn dan hebben we met Schroyen, Okita en Abubakar wat mij betreft in principe een aardige voorhoede waarin snelheid, techniek en verrassing zit. En nee, ik zeg niet dat we daarmee kampioen worden.
The following user(s) said Thank You: M.V.V. 1902
  • bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 12:10
Het is natuurlijk niet alleen een spits in de verdeding moeten er ook nog 3 bij ,op het midden veld ook nog een aanvallende middevelder nodig ,en ook nog een hele goeie en een spits .

En natuurlijk hebben de zeurders gelijk MVV verkoopt hun een Seizoenskaart voor veel geld en tot nu toe staat er een zwak elftal en dat 10 ,-12 dagen voor de competitie begint .

De suppoters kopen een seizoenskaart voor 18 thuiswedstrijden en niet voor 15 a 16 thuiswedstrijden ,dit geld ook voor de sponsers etcatera ......
  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 12:12 - 07 Aug 2018 12:12
Ik heet...
Boe is dat feeske?

Attachments:

Last edit: 07 Aug 2018 12:12 by Boe is dat feeske?.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Tuor
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

07 Aug 2018 12:17
Als ik jouw moet geloven hebben we een heel elftal nodig te belachelijk voor woorden ,de juiste mensen op de juiste plek en je komt al een heel ver .maar een spits hebben we zeker nodig en ik blijf vertrouwen houde in koen costong.en Lars reck komt er aan.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 12:18
Bok, 19 thuiswedstrijden ;) En veel geld? Ik kan niet in de portemonnee van mensen kijken maar op de Boschpoort zit je in feite voor een tientje per wedstrijd aan de lange zijde met een seizoenkaart. Angel Side iets meer dan zeven euro per wedstrijd. Onder de 12 gratis naar binnen. Korting onder de 16 en boven de 65.

Ik zeg niet dat MVV de kaartprijzen moet verhogen maar beweren dat MVV de seizoenkaart voor veel geld verkoopt... Dat vind ik echt niet waar.

Verder volledig met je eens dat MVV nog altijd een stuk of drie verdedigers, een aanvallende middenvelder en een spits kan gebruiken. Mijn inschatting: MVV wil weten wat het kwijt is aan de spits en kan dan zien hoe veel er over blijft en met mannen als Gunst en Knops spijkers met koppen slaan.

Als Gunst en Knops voor de eerste wedstrijd tekenen zijn die wel meteen al fit en ingespeeld, dus als (ja, als, ik weet het...) ze tekenen hebben we 8 of 9 basisspelers die (bijna) de hele voorbereiding meegedaan hebben. Een rechtsachter, aanvallende middenvelder en een spits moeten er dan nog bij. Niet ideaal, maar valt te overzien.

Maar als Gunst en Knops niet tekenen en we nog anderen voor die posities moeten halen is het een heel ander verhaal.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
  • Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 12:26 - 07 Aug 2018 12:27
bokkesprongen wrote: De suppoters kopen een seizoenskaart voor 18 thuiswedstrijden en niet voor 15 a 16 thuiswedstrijden ,dit geld ook voor de sponsers etcatera ......

Klopt natuurlijk wat je zegt. Eea heeft echter ook te maken met de transferregels. Zolang de transferwindow pas een paar weken na de start van de competitie sluit zal het probleem blijven dat clubs hun selectie niet rond hebben en dus zwakker aan de competitie beginnen. Iedereen zou willen dat MVV vrijdag de 17e met een compleet team er staat. De realiteit is dat dat waarschijnlijk niet het geval zal zijn en de selectie ongetwijfeld pas 1 september helemaal rond is. Het initiatief van de Premier League, waar de transferdeadline dag as donderdag is, de dag voor aanvang van de competitie, zou internationaal navolging moeten krijgen. De KNVB zou hierin een voortrekkersrol kunnen en moeten hebben.

Maar goed dit is een andere discussie. Laten we hopen dat MVV voor Oss thuis nog enkele spelers kan aantrekken.
Last edit: 07 Aug 2018 12:27 by Tuor.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
  • krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 13:23
laten wij gewoon eens meedenken met MVV.. Het bestuur zegt, we hebben voor het komende seizoen een spelersbegroting van 1.1 miljoen euro. Daarvan moeten wij de volledige selectie samenstellen. Wat kost een speler? Je hebt te maken met een bruto salaris en met werkgeverslasten. Is dat zo? Als ja, dan is e 50.000 niet heel veel per speler. Dan praat je over 50.000 min 25 procent werkgeverslasten. Dat is een mager salaris. Daar kun je als speler nauwelijks je gezin van onderhouden. Dit geldt uiteraard voor elke club.
Dus, een #ganse# kost meer. En dan praat ik over mensen als Nijs, Ippel, Schroyen. Je gaat dus huren. Je geeft een andere club de gelegenheid om hun speler te laten acteren op nederlands topniveau. Ze doen ervaring op en je houdt de transferrechten. Dat mag iets kosten. Die spelers zijn goedkoper en toch van waarde. Denk maar aan Mmaee, bijvoorbeeld.
Kortom, het is niet zo makkelijk om een selectie samen te stellen. Ik heb alle respect voor de mensen die dat elk jaar weer voor mekaar krijgen. Ome Ron en de technische commissie en de accountant.
Maar, het probleem is dat er steeds meer kapitaalkrachtige clubs in de 1e divisie rondspringen. En daar heeft MVV nog geen antwoord op gevonden. En zo raken wij steeds verder achter. Ik hoop echt op een oplossing, want Maastricht verdient het.
The following user(s) said Thank You: Tuor
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 13:39
Mmae, jeugdinternational, was qua huur juist helemaal niet goedkoper dan het jaarsalaris van "een ganse". Mmae was op papier een prima deal, het niveau speler dat hij leek te zijn kunnen wij niet zo snel halen, maar was één van de zaken die vorig jaar verkeerd heeft uitgepakt, helaas.

MVV had vorig jaar te veel van dit soort missers. Mmae, Janssens, Ogunjimi, Koolhof, Yildirim en ik durf het te zeggen: Nwakali vielen allemaal tegen. En die zullen allemaal voor MVV-begrippen top verdiend hebben. Okita was top, Mares en Verrips goed genoeg zonder spectaculair te zijn. Typisch genoeg vermoed ik dat die alle drie goedkoper waren dan al die namen er voor. Ik heb het idee dat MVV probeert dit jaar voorzichtiger te zijn om een hoger slagingspercentage te halen.
The following user(s) said Thank You: Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

07 Aug 2018 13:59
Ter aanvulling, het leek erop dat Kelechi Nwakali bij VVV het plezier in het voetballen was kwijtgeraakt. In de maanden erna bij MVV kon dit niet meer hersteld worden. Ik hoop dat hij in Portugal dat onbevangene kan hervinden. Eerder hebben we dat al eens gezien bij Leroy Labylle. Gezien diens geschiedenis denk ik dat hij het hier dichtbij heel moeilijk zal krijgen.
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2018 14:04
Nwakali is hier gewoon verkeerd gebruikt , niet aanvallend genoeg
The following user(s) said Thank You: jovkle
Time to create page: 0.357 seconds