Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
02 Aug 2018 16:01
Ik igeef het op. haha. Jullie willen perse naar de 2e divisie. Jullie zien niet in dat wij zonder extra geld en zonder een adequaat ambitieus beleid nooit verder zullen komen, alleen maar verder achterop raken. Iedereen loopt ons aan alle kanten voorbij en kennelijk zien jullie het niet. Jullie zijn straks de laatste 200 supporters die nog in het stadion zitten en tegen elkaar zeggen, gezellig hier.
The topic has been locked.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:08krampioen wrote: @ cemint of hoe je heet.
Als wij onderhand niet een paar fatsoenlijke versterkingen kopen komen wij nergens. Jij bent waarschijnlijk al blij als we iets contracteren. W ij gaan van 800.000 naar 1.100.000 spelersbegroting. althans, dat is ons beloofd. Contracteer 8 fatsoenlijke basisspelers a 50.000 en dan heb je nog veel geld over voor 3 spelers met extra kwaliteit. Ik word er niet goed van dat er 2 weken voor de start van de competitie nog steeds zo geprutst wordt. Koop versterkingen en zorg er voor dat wij top 8 kunnen spelen. Ik ben het zo zat dat die diehard fans geen enkele kritiek kunnen verdragen. Wat is jullie antwoord? Wij hopen dat het ooit beter wordt? Denk eens een keer na.
En interpreteren van cijfers is ook een kunst!
‘W ij gaan van 800.000 naar 1.100.000 spelersbegroting. althans, dat is ons beloofd‘
Leg MVV geen woorden in de mond, voor je het weet spreekt heel feesboek je weer na. Waar staat dit!?
Boe is dat feeske?
- Larsbak
-
- Elite Member
-
02 Aug 2018 16:12
Daar zeg je me wat.. extra geld: jij opent de deuren hier.
En ik maar denken dat dat niet nodig was.
En ik maar denken dat dat niet nodig was.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:13
Vorig jaar was de spelersbegroting 800.000. Door omstandigheden is er dit jaar 400.000 bijgekomen waarbij een groot deel naar de spelersbegroting gaat. Een publicatie van het bestuur. Stel mij niet voor als een leugenaar, dat pik ik niet. Volg de publicaties, kletsmajaar, dan had je dat ook geweten.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:19
Ik zag t inderdaad, ook in dit artikel.
m.limburger.nl/cnt/dmf20180530_00062998/...eld-en-meer-spelers/
Jij zegt echter meteen dat de spelersbegroting nu 1.1 miljoen is en dat staat nergens.
Geld voor MVV1 kan ook gaan in betere randvoorwaarden, faciliteiten, dat ook spelers aantrekt.
m.limburger.nl/cnt/dmf20180530_00062998/...eld-en-meer-spelers/
Jij zegt echter meteen dat de spelersbegroting nu 1.1 miljoen is en dat staat nergens.
Geld voor MVV1 kan ook gaan in betere randvoorwaarden, faciliteiten, dat ook spelers aantrekt.
Boe is dat feeske?
- krampioen
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:25
Een groot deel is meer dan de helft. Misschien zit ik er 50.000 naast. So be it. Al met al klopt het wat ik zeg.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:41
Mwa je hebt een punt, maar of je gelijk hebt zal moeten blijken aan t eind van t volgend seizoen als we het jaarverslag zien. Jij je zin.
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: krampioen
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 16:48
Schitterend hoe ook dit weer - het op proef zijn van een spits - leidt tot schizofrene zwart-wit reacties. En wederom de afgezaagde kaart dat mensen die wat nuance aanbrengen, "geen kritiek kunnen hebben".
Er staat hier bijna niemand op de banken te juichen van Segovia. Er is welgeteld één forumer die hem wel eens heeft zien spelen en die is gematigd positief. De rest van de reacties komt neer op laten we eens kijken, het blijft een gok maar beter dan niets, aardige statistieken. Niemand die hier zegt "Ongelofelijk dat MVV deze speler heeft kunnen vinden, wat een trouvaille! Nu worden we kampioen!".
Er zijn wel een paar man die andersom redeneren. Er is een spits op proef, en dat is keihard bewijs dat we over korte tijd nog maar met 200 man op de tribune zitten. En dat je zo'n extreem standpunt inneemt is tot daar aan toe, maar ik kan je eigen woorden iets aangepast herhalen:
Ik ben het zo zat dat die diehard zeikerds geen enkele kritiek kunnen verdragen. Iedereen die het niet met jullie negatieve beeld eens is, is een kritiekloze jankbal. Nee, mensen verschillen nu eenmaal van mening en dat heeft niets met kritiek verdragen te maken.
Overigens ziet iedereen, letterlijk iedereen, hier het grote probleem van MVV wel hoor. Er moet meer geld bij om structureel hoger te spelen. De een accepteert dat als een gegeven en de ander verwijt dat MVV min of meer. Allebei prima. Maar accepteer dat verschil nou eens in plaats van te zeggen dat mensen met een andere mening geen kritiek kunnen verdragen.
Er staat hier bijna niemand op de banken te juichen van Segovia. Er is welgeteld één forumer die hem wel eens heeft zien spelen en die is gematigd positief. De rest van de reacties komt neer op laten we eens kijken, het blijft een gok maar beter dan niets, aardige statistieken. Niemand die hier zegt "Ongelofelijk dat MVV deze speler heeft kunnen vinden, wat een trouvaille! Nu worden we kampioen!".
Er zijn wel een paar man die andersom redeneren. Er is een spits op proef, en dat is keihard bewijs dat we over korte tijd nog maar met 200 man op de tribune zitten. En dat je zo'n extreem standpunt inneemt is tot daar aan toe, maar ik kan je eigen woorden iets aangepast herhalen:
Ik ben het zo zat dat die diehard zeikerds geen enkele kritiek kunnen verdragen. Iedereen die het niet met jullie negatieve beeld eens is, is een kritiekloze jankbal. Nee, mensen verschillen nu eenmaal van mening en dat heeft niets met kritiek verdragen te maken.
Overigens ziet iedereen, letterlijk iedereen, hier het grote probleem van MVV wel hoor. Er moet meer geld bij om structureel hoger te spelen. De een accepteert dat als een gegeven en de ander verwijt dat MVV min of meer. Allebei prima. Maar accepteer dat verschil nou eens in plaats van te zeggen dat mensen met een andere mening geen kritiek kunnen verdragen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: daan4suz, Tuor, Lassie80, Kloeteklaos, itsman, M.V.V. 1902, M-MVV
- dreekemvvke
-
- Banned
-
02 Aug 2018 17:03
Krampioen doe ons allemaal een groot plezier enzoekt je lekker een andere club er zijn er genoeg in Limburg op jouw stom gelul zit. Hier niemand te wachten.Maar een ding weet ik zeker als het straks goed gaat met mvv sta je weer vooraan in de rij heb al vaak genoeg met menssen zoals jij te maken gehad opgeruimd staat netjes.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
02 Aug 2018 17:14
Pffft... Wat een reacties op Facebook en op dit forum...
Een speler op proef, en zoals zovelen moet hij zijn fitheid, kunde bewijzen. Daarom is hij op proef. Er is al eerder aangegeven dat MVV de financiële middelen niet heeft en dit de manier van MVV is hopend op een buitenkansje.
Het zou zomaar eens kunnen dat deze voorhoede onze sterkste in jaren is.
Het is puzzelen voor MVV.
Ik geef elke speler op proef het voordeel vd twijfel.
Ik vertrouw op het oordeel van MVV.
Soms slaat MVV de plank mis maar ik denk in dit geval niet.
Als MVV oordeeld dat deze speler geschikt is zal ik hem net als velen naar voren schreeuwen.
Klagen mag maar een beetje positiever mag ook wel eens.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Een speler op proef, en zoals zovelen moet hij zijn fitheid, kunde bewijzen. Daarom is hij op proef. Er is al eerder aangegeven dat MVV de financiële middelen niet heeft en dit de manier van MVV is hopend op een buitenkansje.
Het zou zomaar eens kunnen dat deze voorhoede onze sterkste in jaren is.
Het is puzzelen voor MVV.
Ik geef elke speler op proef het voordeel vd twijfel.
Ik vertrouw op het oordeel van MVV.
Soms slaat MVV de plank mis maar ik denk in dit geval niet.
Als MVV oordeeld dat deze speler geschikt is zal ik hem net als velen naar voren schreeuwen.
Klagen mag maar een beetje positiever mag ook wel eens.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
- Boredass
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 18:19 - 02 Aug 2018 18:27
Vooral bij sk Polten was dit een grote speler: 146 matchen 71 goals. Hij is daar op een opmerkelijke moeten weggaan,na een ruzie over wie een penalty mocht nemen.
Zou dit overigens een tip zijn van Armand Benneker, scout van Man u, die de oosterijkse markt zeer goed kent.
Zou dit overigens een tip zijn van Armand Benneker, scout van Man u, die de oosterijkse markt zeer goed kent.
Last edit: 02 Aug 2018 18:27 by Boredass.
- Driver
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 18:36
Natuurlijk is deze 33 jarige spits niet waar we allemaal op gehoopt hadden. Mvv heeft de supporters altijd voorgehouden dat ze een lijstje klaar hebben met spelers die ze in beeld hebben, zelfs is er extra geld gereserveerd voor een spits. Mvv liet ons geloven dat ze iemand op het oog hadden maar nog even moesten wachten Een ding is zeker die Spanjaard stond niet op het lijstje van Mvv maar is plots komen aanwaaien. Is dit nu een paniekactie van het bestuur omdat ze geen spits vinden? Laten we eerlijk zijn, deze Spanjaard is het laatste seizoen uitgeweken naar India, clubs stonden niet in de rij voor hem. Misschien is het weer zo'n avonturier die op zijn oude dag nog wel ergens een graantje wil meepikken. Kan deze speler dit nog allemaal fysiek aan, ik zie hem ook geen 38 wedstrijden spelen.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
02 Aug 2018 18:44Boredass wrote: Vooral bij sk Polten was dit een grote speler: 146 matchen 71 goals. Hij is daar op een opmerkelijke moeten weggaan,na een ruzie over wie een penalty mocht nemen.
Kleine toevoeging over zijn vertrek bij St. Pölten, heb nog wat navraag gedaan. Een ploeggenoot gaf hem inderdaad een klap dat resulteerde in een gevecht. Die ploeggenoot (ene Keita) is per direct op straat gezet. Segovia zelf mocht in principe blijven na een korte interne schorsing maar besloot, onder meer vanwege wat interne strubbelingen met de toenmalige TD te vertrekken, ook vanwege het feit dat hij nog een keer kon cashen in Azerbeidzjan.
Schijnt nog steeds goed te liggen bij de fans daar, maar goed, zolang iemand scoort kan ie ook niet veel verkeerd doen dus dat zegt mij persoonlijk niet zo veel.
- Schapendonk
-
- Banned
-
02 Aug 2018 18:46 - 02 Aug 2018 18:49
Ja maar hij is toch nog niet aangenomen?? Misschien komt hij wel helemaal niet naar MVV. Paniek kan ik het niet noemen. Je zult toch IETS moeten testen. MVV heeft gewoon een spits nodig. Liefs iemand met ervaring, maar geen die zich na 2 wedstrijden ziek meld. Dus begrijpen doe ik het zeer zeker. Maar, dan noem eens wat namen. Wie is wél haalbaar of moet het dan wel worden.
Last edit: 02 Aug 2018 18:49 by Schapendonk.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2018 19:05dreekemvvke wrote: Krampioen doe ons allemaal een groot plezier enzoekt je lekker een andere club er zijn er genoeg in Limburg op jouw stom gelul zit. Hier niemand te wachten.Maar een ding weet ik zeker als het straks goed gaat met mvv sta je weer vooraan in de rij heb al vaak genoeg met menssen zoals jij te maken gehad opgeruimd staat netjes.
Zo te zien heb je alweer teveel likeurbonbons gegeten. Ik zal kritiek uitoefenen als ik dat nodig vind, omdat ik het belangrijk vind dat MVV kritisch blijft op zijn beleid. Misschien moet jij maar enzoekt je lekker een andere club. Meelopers zijn er altijd, maar ze dragen niets bij anders dan schelden.
Time to create page: 0.355 seconds