>
Ontvangen bedankjes 2147
mvv925 schreef : Ben ik de enige die komend seizoen positief tegemoet gaat en vind dat de selectie al aardig op orde is? Vorig jaar hadden we de eerste 4 wedstrijden niet eens een spits, nu staat er bij de eerste training al een (zo goed als) basiself.
(Deusings)
Vermijl-Martina-Mares-Gunst
Nys-Holtby-Kostons
(Felix)-vd Hurk-Schroijen
Felix pas een training gespeeld dus geen oordeel over te vellen, zelfde geld voor Deusings. Maar de basis staat er, een paar spelers voor de reservebank (standard luik? en jeugdspelers) en je kunt zo het seizoen beginnen. Neemt niet weg dat ik graag nog een versterking op elke linie. Maar ja, (zo goed als) 11 basisspelers op de eerste training bij mvv is lang geleden, dus veel zal er niet meer bijkomen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Toch wel opgelucht dat Ippel uiteindelijk woord houdt en kiest voor een échte nieuwe uitdaging. Lommel is een kleinere club dan MVV, maar de Belgische tweede klasse is van een hoger niveau dan de Nederlandse. Daar spelen slechts acht clubs en de druk is daar veel groter om te promoveren/niet te degraderen. Die clubs zijn ondertussen ongeveer allemaal in buitenlandse handen.Jacques schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : Overigens wel leuk op het forum van onze buren: zij denken werkelijk dat Croux en Vermijl daar een proeftraining gaan maken. Maar goed, alles wat hier weggaat gaat volgens ons naar hun (al zeggen ze het allemaal zelf op het forum....) wat kun je daar lachen, vooral met Dorpsgek. Die doet zijn naam eer aan:lachen:
Er zijn er - meerderen - op dat prikbord die glashard beweren dat Vermijl en Croux daar vandaag meegetraind hebben. Tot iemand er op wijst dat Vermijl bij MVV traint en gaat tekenen, en dat Croux helemaal niet op de foto's staat. Dan reageren ze gewoon niet meer.
Ippel tekent overigens bij Lommel. Ook die kunnen ze en ook wijzelf dus vergeten. Benieuwd wat Croux gaat doen.
Ook ik ben één van de positivisten, ondanks er eigenlijk nog weinig gebeurd is op transfergebied.mvvke4life schreef : Sorry maar ik snap zowel van de negatievelingen als de positivisten niks.
Er zijn alleen maar spelers weg, en nog geen nieuwe spelers op een tester na.
Wel een voor MVV fameuze achternaam!Boys_in_Red schreef : ....... Testspeler Joe Felix is van Engelse afkomst en heeft een verleden bij Queens Park Rangers......
mvv supporter schreef :
Ik zou graag willen weten van de mensen die wel een goed gevoel hebben waar dit dan vandaan komt, of waar dit op gebaseerd is?
croux viel tegen, Hurk scoort te weinig. voorzetten komen nog steeds niet aan.
Natuurlijk hoop ik dat jullie gelijk krijgen. Maar van de huidige spelers ben ik niet echt gecharmeerd.