Transfergeruchten seizoen 2019/2020
- Komopdieroeie
-
Topic Author
- Elite Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2019/2020
08 Jul 2019 14:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2019 15:22In Nederland is Kujović zeker geen onbekende. De doelman speelde jaren voor Roda JC en kwam later nog even uit voor Willem II.
Nooit een transfersom
De in het voormalig Joegoslavië geboren Kujović speelde begin 2015 zijn laatste wedstrijd als profvoetballer, namens de Belgische topclub Club Brugge. Hij won dat jaar ook de enige prijs in zijn carrière. Met Brugge legde hij beslag op de Belgische beker. Ander opvallend feitje: Kujović leverde nog nooit een transfersom op. De keeper diende overal zijn contract uit, of de verbintenis werd met wederzijds goedvinden beëindigd.
Halve finale Valencia
Voor zijn periode in Brugge speelde de goalie in eigen land namens FK Radnicki Nis, voordat hij via het Belgische Eendracht Aalst bij Roda JC kwam. In Kerkrade kende hij zijn gloriedagen. Hij speelde er 149 wedstrijden en speelde met de club onder meer in het inmiddels verdwenen toernooi om de UEFA Intertoto Cup, waarin Roda JC de halve finale verloor van Valencia. Na zijn periode in Kerkrade speelde hij nog namens het Spaanse Levante, Lierse SK, Willem II en dus Club Brugge.
Gedreven persoon
Nu start de Joegoslavische keeper aan zijn trainerscarrière, in Maastricht. Daar zijn ze bij MVV maar wat blij mee. "Met Vladan halen we een keeperstrainer binnen met een schat aan ervaring op het hoogste niveau. Hij weet wat het is om sluitpost te zijn, welke taken er van je verwacht worden en welke kwaliteiten daarbij benodigd zijn. Met die bagage kan hij onze jonge keepers veel leren. Vladan is een gedreven persoon, een waardevolle toevoeging voor onze technische staf", zegt technisch manager Ron Elsen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
09 Jul 2019 21:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 05:22
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 07:49En Deom dan? Dikke vette knipoog.Boredass wrote: Lavalee heeft een goede indruk gemaakt tijdens het trainingskamp van Standard, dus ik denk dat mvv hem kan vergeten.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 08:43 - 10 Jul 2019 08:45Audiowaste wrote:En Deom dan? Dikke vette knipoog.Boredass wrote: Lavalee heeft een goede indruk gemaakt tijdens het trainingskamp van Standard, dus ik denk dat mvv hem kan vergeten.
Zo ver ik weet was die niet mee op trainingskamp.
Mijn frans is niet goed maar het lijkt alsof hij vandaag gaat tekenen bij mvv volgens waalse media
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
10 Jul 2019 08:50Tot slot zou Jerome Déom, die niet aan de cursus Duits had deelgenomen, zijn reis moeten vervolgen naar MVV Maastricht, waar Standard vorig seizoen had uitgeleend. Maar deze keer zal dit een definitieve overschrijving zijn, die gisteravond nog niet 100% was geregeld, maar die woensdag zou moeten worden geformaliseerd.
Oui oui, c'est Jerome Deom!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 09:18Verbeter me als ik iemand vergeet, maar dan is de huidige selectie, zonder eventuele nieuwe jeugdspelers en ook zonder Last en Everaers:
Doel: Deusings – Van Meurs
Verdediging: Gunst – Martina – Mares – Mahmutovic – Vermijl
Middenveld: Nys – Martina – Holtby – Kostons – Deom
Aanval: Van den Hurk – Schroijen
Absolute prioriteit wat mij betreft een rechtsbuiten voor de basis. Kwaliteit graag! Daarna wat mij betreft een type Ippel. Holtby, Kostons en Deom zijn alle drie vooral aanvallend sterk. Nys verzet heel veel meters maar is toch een ander type dan Ippel. Martina komt wat mij betreft te kort voor de basis als we play-offs willen halen. Ik zie zelf nog altijd graag een andere keeper komen, maar als MVV vertrouwen heeft in Deusings, ook goed. Een linksachter mag van mij ook er bij, al snap ik het als MVV dat niet als prioriteit heeft gezien de aanwezigheid van Gunst. Centraal achterin idem met Mares/Martina.
Dat voor de basis. Daarnaast mogen er nog twee of drie aanvallers voor de breedte bij. En minimaal één verdediger als we geen verdediger voor de basis halen. Maar zet eerst die basis maar neer. Liever het budget opblazen aan een goede rechtsbuiten en nummer 6 en koopjes voor op de bank halen.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 09:22Prio hebben dan ook nog naast rechtsbuiten en opvolger Ippel een nummer 10 die kan scoren.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 09:38Prioriteit nu: rechtsbuiten!
- Belgske
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 10:01 - 10 Jul 2019 10:14Fantastisch nieuws natuurlijk als Deom vandaag tekent. Hopelijk voor minstens twee en liefst drie seizoenen.Brncic wrote: Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!
Ik vrees dat je met dit middenveld in verdedigend opzicht te kwetsbaar bent. In welke opstelling je ook speelt, je hebt op het middenveld altijd een meer controlerende middenvelder nodig. In onze kern is dat voorlopig Nys of Martina. Ik zou MVV graag eens in een 3-5-2 opstelling zien spelen:
Deusings
Martina - Mares - Mahmutovic
Vermijl (?) - Deom - ? - Schroijen
Holtby
V.d. Hurk - Kostons
Als je deze opstelling wil spelen heb je nog zeker een extra centrale verdediger nodig, sowieso een rechterflankspeler, een controlerende middenvelder (zou nu Nys of Martina zijn) en een tweede spits naast V.d. Hurk (wellicht dat Holtby of Kostons die rol ook kan innemen). Een 3-5-2 is een moeilijke opstelling om tegen te spelen, al helemaal voor clubs uit de Nederlandse tweede klasse waarin 90% 4-3-3 speelt.
Gaat Nys bij MVV blijven? Was vorig seizoen wel sprake van dat hij weg zou gaan na het afgelopen seizoen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 10:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 10:11Brncic wrote: Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!
Ik denk dat je met dit middeveld echt te kort komt.Holtby vind ik zowiezo beter vanaf de zijkant en kostons komt nog te kort voor top kkd.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 10:13Oei vergeten! Die zat nochtans eerst wel in mijn gedachten. De vraag is of hij aanvallend sterk genoeg is om de rechterflank te doen. Wellicht dat hij ook op de RCV kan staan, dat zou alweer 1 extra centrale verdediger geven. Maar nu lijkt het alsof ik Football Manager ga spelenJacques wrote: Leuke opstelling Belgske, maar van de huidige selectie is naar mijn bescheiden mening Vermijl de beste verdediger (de kwaliteit van onze Mammoet is nog onbekend), die staat er bij jou niet op?

- Sjappie
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2019 11:52Please Log in or Create an account to join the conversation.