Transfergeruchten seizoen 2019/2020
- Lassie80
-
- Elite Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2019/2020
19 Jul 2019 09:49Enfin, hij zal inderdaad wel komen. Hopelijk een welkome versterking (en ook voor de breedte van de selectie)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2019 09:58 - 19 Jul 2019 10:00Niet voor het een of ander, maar hebben we het middenveld nu niet ver op orde? Nys, Kostons, Holtby, Shermaine, Deom, Everaers, Mares (als verdedigende middenvelder) en eventueel Kot. Of wil Usta niet in de traditionele 4-3-3 spelen? Of is er genoeg geld om hierna nog een rechtervleugelaanvaller, linksback en eventueel een keeper te halen?
- Strucht
-
- Elite Member
-
19 Jul 2019 10:26M.V.V. 1902 wrote: Vandaag weer een tester op proef: aanvallende middenvelder Urho Nissilä. Een aanvallende middenvelder van Zulte Waregem.
Niet voor het een of ander, maar hebben we het middenveld nu niet ver op orde? Nys, Kostons, Holtby, Shermaine, Deom, Everaers, Mares (als verdedigende middenvelder) en eventueel Kot. Of wil Usta niet in de traditionele 4-3-3 spelen? Of is er genoeg geld om hierna nog een rechtervleugelaanvaller, linksback en eventueel een keeper te halen?
Precies en allemaal het zelfde profiel klein en voor de 8/10 positie. Een Rechtsbuiten en een verdedigende speler lijkt mij meer prio te hebben. Wel de op papier de beste speler wat we op proef hebben. Maar je hebt Holtby toch al?
- Brncic
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2019 10:27Twee verdedigende middenvelders erachter (Nys en Déom) en één diepe spits (Van den Hurk, die nog een stand-in moet hebben).
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Jul 2019 10:33Op zich best een leuke speelwijze. Overwicht op het middenveld creëren aanvallend en verdedigend met een extra slot op de deur. Al zie ik persoonlijk Deom zelf liever in een aanvallende rol, al zal hij daar zijn neergezet om de opbouw te verzorgen.
Een rechtsbuiten heeft duidelijk prioriteit. Dat weet MVV zelf ook wel. Sylla heb ik geen beeld van, maar denk dat ze toch ook met (veel) andere (betere) spelers aan het praten / onderhandelen zijn. Daarnaast kan een breekijzer nog worden aangetrokken.
- Schapendonk
-
- Banned
-
19 Jul 2019 11:28 - 19 Jul 2019 11:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2019 11:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
19 Jul 2019 12:02Lijnsje@tappunt wrote: Precies Brncic, het lijkt alsof Usta een soort 4-2-3-1 wilt spelen. Daarbij heb je achterin nu Vermijl-Martina/Mares-Mahmutovic- ? , blok ervoor was tegen Lommel Nys en Deom. Daarvoor weer een linie Schroijen-Kot-Holbty en in de punt Vd Hurk.
Op zich best een leuke speelwijze. Overwicht op het middenveld creëren aanvallend en verdedigend met een extra slot op de deur. Al zie ik persoonlijk Deom zelf liever in een aanvallende rol, al zal hij daar zijn neergezet om de opbouw te verzorgen.
Een rechtsbuiten heeft duidelijk prioriteit. Dat weet MVV zelf ook wel. Sylla heb ik geen beeld van, maar denk dat ze toch ook met (veel) andere (betere) spelers aan het praten / onderhandelen zijn. Daarnaast kan een breekijzer nog worden aangetrokken.
De 2 verdedigende middenvelders in deze opstelling zijn nu net niet de twee die uitblinken in die taak. Beide excelleren wat mij betreft beter in een opbouwende rol. Een type Ippel of Vermast zie ik veel liever in die verdedigende rol.
Maar ach, ieder nadeel heeft zn voordeel, wellicht krijgen we nu eindelijk weer eens aanvallend voetbal te zien :whistle:
- Rojablanco
-
- Junior Member
-
19 Jul 2019 12:41Duidelijk is dat er nog een keeper, linksback, en multifunctionele aanvaller bij moeten, met wellicht in de breedte nig een fysiek sterke spits en een fysiek sterke middenvelder
Eén ding blijf ik niet begrijpen en dat is het huren van spelers, daarom juich ik ook het meerjarig contract van Deom toe, deze speler vertegenwoordigd nog transferwaarde en over 2 jaar zou MVV hem mooi kunnen doorverkopen.
MVV als handelshuis voor enkele seizoenen zou geen ramp zijn, als het geld wat het opbrengt goed besteed zou worden(scouting, jeugdopleiding etc), dan kunnen we op de langere termijn doorgroeien.
Nog een tip voor de linksback positie: Gregers Arndal-Lauritzen, voorbeeld van een jongen die transferwaarde vertegenwoordigd en gratis op te halen is.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2019 13:14MVV heeft niet de financiën om elke gewenste speler te kopen.
Daarnaast is het huren van spelers (terwijl ze na dat jaar geen contract meer hebben) al een bewezen methode van MVV om spelers binnen te halen die dan ook niet meer hoeven te wennen aan de club, je geeft zelf het voorbeeld Deom.
Daarnaast verloopt het contact van de gehuurde speler (Mahmutovic) na het komende seizoen, en bij voldoende kwaliteit zal MVV zo'n spelers echt wel proberen vast te leggen.
Het is vaak ook afhankelijk van de speler zelf of deze naar MVV wil komen.
- Komopdieroeie
-
Topic Author
- Elite Member
-
19 Jul 2019 14:43 - 19 Jul 2019 14:45Hoe veel middenvelders hebben we de afgelopen seizoenen gehad die betere statistieken kunnen overleggen? Ik gok dat dat er niet veel zijn, correct me if I'm wrong. Ben benieuwd of het tot een overeenkomst gaat komen en of hij dan op die veelbelovende statistieken voort kan borduren. Daarnaast zal een jongen uit Finland weinig aanpassingsproblemen hebben hier in Nederland.
- UsMvvKe01
-
- Junior Member
-
20 Jul 2019 18:17euhhh wat MVV heeft geen geld nou dan vraag ik me af wat ze met de centen gedaan hebben wat ze gekregen hebben
ze hebben wel degelijk geld alleen willen ze het nu goed uit geven en niet aan prutsers
maar het lijkt me sterk dat al het geld al weg /op is
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2019 15:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2019/2020
21 Jul 2019 18:08Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk