Transfergeruchten seizoen 2019/2020
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2019/2020
31 Jul 2019 07:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 07:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 07:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 07:49Ik heb precies hetzelfde gevoel als jou bij het lezen van het artikel.
Mijn zin is (net als bij velen anderen) ver over om nog naar Mvv te gaan, ik wil niet nog eens zo'n slecht seizoen meemaken als afgelopen 2 jaar, ieder jaar wordt het minder en minder in De Geusselt, de tribunes worden steeds leger (behalve dan onze roodwitte brildragers op dit forum die denken er anders over)
Ik blijf het roepen, deze selectie is kwalitatief nog slechter al vorig seizoen en ook nog stukken goedkoper, zeg dan niet dat je binnen 2 jaar wilt promoveren!
Ik dacht dat Mvv achter de schermen nog hard bezig was met echte versterkingen maar dat blijkt ook al niet zo, alles is te duur. Mvv kijkt of ze de 3 testspelers een contractje kunnen aanbieden maar dat schijnt al moeilijk te gaan.
Wat is er gebeurt met die zak geld van Okita? Waarom niet investeren in kwalitatief betere spelers?. Mvv hoeft toch geen salaris meer te betalen voor Ippel, Koopmans, Houben, Golpek, Mustafa, Lavelee, daarbij heeft Mvv geroepen dit jaar meer geld ter beschikking te hebben voor het spelersbudget.
Waarom is er geen samenwerking meer met Genk? Is er nu echt geen netwerk?
Als je een of meerdere blessures krijgt in deze selectie en dan? Fatsoenlijke vervangers zijn er niet.
Paul Penders spreekt alweer van de goede oefenwedstrijden, geen woord meer over de ambities......
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 07:56En even ter herinnering. Vorig jaar tegen TOP startten we als volgt: Koopmans, Moustafa, Mares, Shermar, Gunst, Ippel, Nys, Shermaine, Abubakar, Kostons, Schroijen.
Dan denk ik dat we er alleen in de goal op achteruit zijn gegaan...
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 08:54 - 31 Jul 2019 08:55Maar ik begrijp echt niet dat mensen hier jaar in jaar uit eind juli, begin augustus compleet in paniek schieten en het jaar al helemaal afschrijven. Het is ieder jaar hetzelfde, en dat is echt niet alleen bij MVV maar bij letterlijk iedere club in onze divisie: pas op 1 september is de selectie compleet.
Is dat leuk? Nee, de competitie is dan al drie wedstrijden oud, en op 1 september zelf is MVV- Roda, dus maak er gerust vier wedstrijden van.
Is het vreemd? Nee, zoals gezegd, het is al jaren zo, en niet alleen bij MVV maar bij letterlijk iedere club. Ook FC Twente haalde vorig jaar op 31 augustus nog spelers.
Is dat een rood-witte bril? Als jullie dat graag zo willen noemen, ga je gang. Maar ik vind juist dat de mensen die nu al in paniek zijn, een rood-witte bril op hebben. Ze kijken namelijk alleen naar MVV en beseffen niet dat letterlijk iedere andere club in onze divisie in hetzelfde schuitje zit.
Brncic wrote: En even ter herinnering. Vorig jaar tegen TOP startten we als volgt: Koopmans, Moustafa, Mares, Shermar, Gunst, Ippel, Nys, Shermaine, Abubakar, Kostons, Schroijen.
Heel goed punt. Koopmans, Hawbir, Ippel en Abubakar zijn vertrokken ten opzichte van dat team. Vermijl is een gigantische verbetering tov Moustafa. Ik denk zelf onze Mammoet centraal achterin ook, maar dat moet nog blijken. Déom voor Ippel zoals Ippel vorig seizoen speelde: ook geen ramp. Abubakar? Gaan we niet missen, zelfs als er (nog) geen vervanger is. Dan kunnen we daarnaast nog Holtby én Van den Hurk opstellen! Weet MVV voor Go Ahead uit een aanvallende versterking vast te leggen, dan beginnen we de eerste wedstrijd beduidend sterker dan vorig jaar de eerste wedstrijd.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 11:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 12:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 13:01 - 31 Jul 2019 13:03Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 13:34Of het derde: Leroy wilde een andere uitdaging in plaats van een derde periode bij MVV.Sjotelsplak wrote: Wat ik wel opmerkelijk vind is dat MVV interesse heeft getoond in Leroy Labylle. Desondanks heeft Leroy gekozen voor een amateurclub in België. Kan MVV dan echt zo weinig bieden ? Of hebben ze een beter alternatief voor het geld dat Leroy vraagt achter de hand? Ik vermoed helaas het eerste.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2019/2020
31 Jul 2019 14:03Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- peeke
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 14:12MVV-directeur Paul Penders erkent in zijn blog dat de club heeft gesproken met de Belgische back.
Leroy gesproken
'Zeker hebben wij met Leroy Labylle gesproken toen bekend werd dat hij NEC ging verlaten. Maar Leroy heeft gekozen om naar een Belgische club te gaan', schrijft Penders. Labylle speelde twee keer eerder voor de Maastrichtenaren. Bij MVV kende hij zijn grote doorbraak en verdiende hij tot twee keer toe een transfer naar een grotere club. Hij kwam onder meer uit voor VVV-Venlo, PEC Zwolle en NEC.
Even aansterken
Penders gaat ook in op de situatie van proefspelers Serhat Kot, Urho Nissilä, Amadou Sylla en Gavin Vlijter. 'Hij moet nog aansterken na zijn blessure', zegt hij over die laatste. Vlijter raakte vorig jaar geblesseerd, in dienst van Fortuna Sittard. Hij hoopt in Maastricht weer fit te worden.
Niet onhaalbaar
Penders noemt het viertal 'jongens met potentie'. De club bekijkt nu de mogelijkheid om ze binnen te hengelen. 'Nu is het zaak te bekijken of we hen ook daadwerkelijk kunnen en willen toevoegen aan de selectie. Dat hangt af van hun huidige club, de zaakwaarnemer en uiteraard de speler zelf. Maar uiteraard geldt dat we ons huiswerk al hebben gedaan: spelers die onhaalbaar zijn, gaan we niet testen.'
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 16:10opadiehard wrote: Net lees ik dat onze fin veels te duur zou zijn kwa huursom,wat kan ik mij hier weer kwaad om maken.
Eerst verteld elzen dat helemaal niet begonnen word om een speler te laten testen als het bedrag dat gevraagd word te hoog is.
En nu na weken van training blijkt dat zulte waregem een veel te hoge huursom vraagt,ik word hier echt schijtziek van.
Een hele voorbereiding naar de knoppen als het gaat over deze tester die waarschijnlijk toch niet komt(hoop dat ik niet gelijk krijg).
Een hele ,,nieuwe,,gehuurde speler is het resultaat tot nu toe....begin beetje mismoedig te worden van alle jaren van de KKD.
Zie de bui al hangen zaterdag tijdens het supporters cafe,penders voorlezend uit eigen werk(herhaling van blogs),een boek waarvan vele van ons alle hoofdstukken al gelezen hebben(jaren al een sprookjesboek).
Het zal toch niet zo zijn dat 045 met de fin aan de haal gaat...ik laat mij verrassen: heb ik zo weinig geduld?...weer zal ik dan maar dit nieuwe tussenjaar beleven als zijnde..we zijn er bijna....ben ik nu te naargeestig...ongeduldig of terecht kwaad?....gr opadiehard.:thumbsdown:.
Waar heb jij dan gelezen dat die Fin veel te duur is qua huursom...…..?
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 16:32Conclusie: MVV kan niet concurreren met een amateurclub uit België.Frostie_999 wrote: Of optie 4: in België wordt onder de tafel nog wat extra betaald.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2019 19:50Seraing heeft in het verleden al met Doyen Sports samengewerkt, ook niet echt een frisse firma.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk