Transfergeruchten seizoen 2019/2020
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2019/2020
13 Aug 2019 07:57
Maar je hebt zeker een punt, supporters - inclusief mezelf - zijn hypocriet met dit soort dingen. Okita werd hier verketterd maar Verheijdt, die bij Scheveningen hetzelfde flikte toen hij naar ons kwam, was een cultheld.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
13 Aug 2019 08:38 - 13 Aug 2019 09:00Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- Boschpoort
-
- Administrator
-
13 Aug 2019 10:26En dan overstappen naar de aartsrivaal voor een paar centen meer, dat dóe je gewoon niet.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
13 Aug 2019 10:32Nu is Croux inderdaad wel een geval apart. Zijn teksten zijn achteraf niet zo slim. Aan de andere kant, je weet niet hoe je voetbalpad eruit ziet over een paar jaar. Dat Veer Zien MVV dit heeft betaalt, steekt inderdaad nog eens extra waardoor je geneigd bent enkel de supportersbril op te zetten.
Destijds met Schreurs was dit ook het geval. Die jongen kreeg bij ons geen contract, kon daar nog één jaar goed verdienen. Tsja, ik snap dat ergens wel.
Maar goed, iedereen gaat hier anders mee om.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 13:18Ik vind het niet aan Croux om ons te bedanken dat we zijn salaris hebben betaald. We moeten niet doen alsof we hem van de straat hebben gehaald. Croux heeft en had genoeg kwaliteiten om overal in de eerste divisie aan de bak te komen. Daarnaast hadden wij er als supporters natuurlijk totaal geen eigenbelang bij om een speler als Croux te halen...Boschpoort wrote: Wat de actie van Croux extra pijnlijk maakte was behalve zijn hyporcriete teksten over 'eens een Sjeng, altijd een Sjeng' dat zijn komst werd mogelijk gemaakt door een bijdrage van Veer Zien MVV. Kortom, door de supporters betaald.
En dan overstappen naar de aartsrivaal voor een paar centen meer, dat dóe je gewoon niet.
Dat supporters anno 2019 nog in de ''clubliefde'' uitspraken van een speler trappen verbaasd me meer.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- middenstip
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 13:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
13 Aug 2019 14:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
13 Aug 2019 14:29De Zwarte Vogel wrote: Hier bij NEC mag de Belg Matthias Bossaerts weg. Met NEC is te praten over de financiële afhandeling, dus wellicht willen ze wel een deel van het salaris blijven betalen. Was zeker niet de slechtste in de Goffert!
Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.
V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 14:35 - 13 Aug 2019 14:41'Er moet eerst maar eens een club komen. En dan moet het niet minder zijn zodat ik er geen spijt van krijg. Het wordt geen MVV of zo.'
Maar over Lijnsjes gesproken...

Ik zou er nog wel een (linksbenige) centrale verdediger bij willen hoor. Martina en Mares blinken niet bepaald uit, Mahmutovic ligt er nog wel even uit en Vermeijl is in beginsel rechtsback.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 18:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
13 Aug 2019 18:47 - 14 Aug 2019 20:43Zach(erias) Totterkiepekos?Brncic wrote: Vanmorgen was een Griekse doelman op proef. Zou afkomstig zijn van Olympiakos, maar weet verder geen naam.
Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 18:52Ben Salemans wrote:Zach Totterkiepekos?Brncic wrote: Vanmorgen was een Griekse doelman op proef. Zou afkomstig zijn van Olympiakos, maar weet verder geen naam.
Iech vin hum leuk

www.transfermarkt.nl/lefteris-choutesiot...rofil/spieler/182682
- Brncic
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 18:57Oh ja:
Serhat Kot traint ook nog altijd mee.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2019 19:47Jacques wrote: Nou heb ik Ngombo nooit mijn zijn kind op zijn arm zien rondlopen daar, heeft hij bij Roda letterlijk twee basisplaatsen gehad en niet meer, nooit gelezen dat hij Roda in zijn hart had, dat Roda als thuiskomen en familie voelde en dat soort teksten. Het is niet helemaal hetzelfde als Croux.
Maar je hebt zeker een punt, supporters - inclusief mezelf - zijn hypocriet met dit soort dingen. Okita werd hier verketterd maar Verheijdt, die bij Scheveningen hetzelfde flikte toen hij naar ons kwam, was een cultheld.
Ngombo zei ook zoiets bij zijn terugkeer: Dit is mijn 2e huis.

Tja die keeper, niet veel gekeept maar wel een goede opleiding en een leuke naam voor de omroepers
- SintServaos
-
- Platinum Member
-