Transfergeruchten seizoen 2019/2020
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2019/2020
14 Aug 2019 01:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 08:03
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 08:12 - 14 Aug 2019 08:16SintServaos wrote:
Filmke euver dee Griekse keeper
Blijft toch geweldig al die filmpjes van die spelers! Bij deze keeper zit iedere succesvolle pass over 4 meter ook in het filmpje. Zelfs een bal op de paal, die per ongeluk tegen de keeper aankomt en daardoor er niet in gaat :lol:
Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:
Maar goed: dit lijkt me inderdaad geen keeper voor op de bank/tribune. Ben benieuwd.
Koopmans in ieder geval definitief naar Den Haag.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 09:16Maosbrögk wrote: Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:
Je bent toch niet die solo vanaf eigen helft tegen RKC vergeten hè?

- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 09:50M.V.V. 1902 wrote:Maosbrögk wrote: Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:
Je bent toch niet die solo vanaf eigen helft tegen RKC vergeten hè?
Zeker niet! Een legendarische run was dat!
Zijn MVV-filmpje was daardoor met 1minuut uitgebreid naar 1m5s...
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2019/2020
14 Aug 2019 10:23
Tevens meteen een moment dat heel veel mensen in het stadion elkaar aankeken en zich afvroegen wat hij had gegeten die morgen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 10:48Enfin, geniet nog even vanaf 1.18m.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
14 Aug 2019 12:20Volgens deze bron is N'Gombo zelfs al vastgelegd....
Overigens vreemd dat MVV altijd iedere tester bekend maakt, maar onze Griekse reus niet?
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 20:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
15 Aug 2019 03:38 - 15 Aug 2019 03:57Lijnsje@tappunt wrote: (...) Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.
V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!
Ik hoop dat MVV Serhat Kot een contract geeft. In de oefenwedstrijden die ik gezien heb, vond ik hem een van de betere, spelbepalende MVV'ers. Heel goed in de opbouw. Een goede snelle verbindende schakel tussen de verdediging en de aanval. Precies wat we nodig hebben Weet iemand meer over de status van Kot? Maakt hij kans op een contract?
Ik denk dat hij een goede en welkome concurrent van/voor Pieter Nys is. Ik vond Nys in de afgelopen twee seizoenen niet geweldig, ook al werkte hij altijd keihard. Als opbouwer, centrale middenvelder, schoot hij tekort. Veel te traag in de opbouw. Maar in de oefenwedstrijden vond ik Nys, enigszins tot mijn verbazing, heel goed spelen...
Maar Kot is heel welkom!
Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- Brncic
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2019 08:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2019 08:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Aug 2019 08:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2019 08:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TPC
-
- Premium Member
-
15 Aug 2019 09:02Ben Salemans wrote:Lijnsje@tappunt wrote: (...) Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.
V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!
Ik hoop dat MVV Serhat Kot een contract geeft. In de oefenwedstrijden die ik gezien heb, vond ik hem een van de betere, spelbepalende MVV'ers. Heel goed in de opbouw. Een goede snelle verbindende schakel tussen de verdediging en de aanval. Precies wat we nodig hebben
Niet mee eens. Je ziet op een aantal momenten in een wedstrijd dat hij technische bagage heeft maar daar blijft het bij. Bij hem oogt het niet op een conditietekort maar meer op een mentaliteitstekort om als profvoetballer continue mee te schakelen verdedigend en aanvallend en mee te gaan met het tempo. Hij doet me meer denken aan een zaalvoetballer. Eventueel leuk om in de breedte erbij te hebben want zijn techniek kan genoeg zijn in deze zwakke competitie voor een beslissing maar Usta ziet dus eigenlijk hetzelfde als wat ik zie: op korte termijn zeker geen basisspeler.