>
Ontvangen bedankjes 260
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zwegel schreef : Ik sta ervan te kijken hoeveel mensen de uitspraken van Penders serieus nemen, wat betreft het binnen twee jaar willen promoveren ?
Zijn dat mensen die enkel door een rood-witte bril kunnen kijken of mensen die werkelijk echt alles geloven ?
Heel leuk, zulke ambities uitspreken maar het waarmaken van die ambities is een stuk lastiger.
Persoonlijk zie ik MVV helemaal niet promoveren, in ieder geval de komende vijf jaar niet.
Ik vind de doelstelling van Penders dan ook totaal onrealistisch, en erop gericht om de supporters en sponsoren stroop om de mond te smeren.
Als straks blijkt dat de doelstelling niet gehaald gaat worden zal Penders met de noorderzon vertrekken, en komt er weer een nieuwe voorzitter met het volgende 5-jaren plan.
Boe is dat feeske? schreef : Vorig jaar was er te weinig ambitie.
Uitspraken als ‘we willen meedoen voor de spannende plekken’ werden gezien als ambitieloos en MVV onwaardig.
Supporters vinden dat MVV in de eredivisie thuis hoort, en dat ook moet uitspreken.
Nu wordt de ambitie uitgesproken, en is het management van MVV weer onrealistisch.
De beste stuurlui staan aan wal.
Roei baank schreef : De daad wordt nog bij het woord gevoegd door ZE., gamins. #VeerzienUs.
Lijnsje@tappunt schreef : Voor alles valt wel iets te zeggen: ambitie moet je uitspreken, maar moet niet een uitspraak zijn om men inderdaad lekker te maken en om jezelf te verheerlijken.
MVV maakt hoe dan ook stappen: het spelersbudget is omhoog met bijna 50% , hebben momenteel slechts één huurling (die erna gratis vast te leggen is) en hebben een volwaardige staf. Een huurspeler kost stukken minder dan een speler onder contract: het wilt dus niet meteen zeggen dat we meer / betere spelers krijgen. Maar je bent nu wel baas in je eigen selectie en dat is ook wat waard.
mvv supporter schreef : dus kort door de bocht worden we gewoon voorgelogen.
Er is in mijn ogen een groot verschil tussen het willen halen van de eredivisie binnen 2 jaar. of om structureel mee te doen bovenaan.
Ik zie en voel de smoesjes, excuses al weer komen.