MVV in 2 jaar naar de Eredivisie

28 juli 2019 13:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #61
er is uitgesproken dat we binnen twee seizoenen willen promoveren en dat daar extra geld voor beschikbaar is. Echter een geheel nieuwe staf kost ook gewoon geld. OK er zijn een aantal dure spelers weg maar wat is er dan nog over voor een "betere" selectie dan vorig seizoen? En het verlengen van contracten? Kost ook geld.
Alles bij elkaar kan het dus misschien nog wel eens tegenvallen wat er extra aan spelers gehaald kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 13:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #62
Andersom ook. Natuurlijk hoort MVV in de ere maar dan moet je ook spelers hebben die dat doen. En als er dan mensen kritisch zijn tegenover de selectie, omdat er gezegd wordt in 2 jaar te promoveren, dan moet dat realistisch gevonden worden. Van de andere kant, is de competitie nog niet begonnen. We weten gauw na een wedstrijd of 8 of het de beste stuurlui zijn of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 13:24 28 juli 2019 13:26 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #63

Zwegel schreef : Ik sta ervan te kijken hoeveel mensen de uitspraken van Penders serieus nemen, wat betreft het binnen twee jaar willen promoveren ?
Zijn dat mensen die enkel door een rood-witte bril kunnen kijken of mensen die werkelijk echt alles geloven ?
Heel leuk, zulke ambities uitspreken maar het waarmaken van die ambities is een stuk lastiger.
Persoonlijk zie ik MVV helemaal niet promoveren, in ieder geval de komende vijf jaar niet.
Ik vind de doelstelling van Penders dan ook totaal onrealistisch, en erop gericht om de supporters en sponsoren stroop om de mond te smeren.
Als straks blijkt dat de doelstelling niet gehaald gaat worden zal Penders met de noorderzon vertrekken, en komt er weer een nieuwe voorzitter met het volgende 5-jaren plan.



Okay, niet om flauw te doen, maar wie zijn dat dan, die mensen die Penders' uitspraken serieus nemen en met roodwitte bril in polonaise lopen omdat we over 2 jaar aan de vooravond van ons eerste seizoen eredivisie in meer dan twintig jaar staan? Want het enige dat ik zie en lees is dat in elk geval op dit forum vrijwel iedereen op zijn minst sceptisch is over de uitspraken van Penders en een 'eerst zien dan geloven' houding heeft. Terecht ook overigens! Ik vind het zelf mooi dat die ambitie is uitgesproken, maar dan moet het inderdaad ook waargemaakt worden, en vooralsnog is er nog echt wel werk aan de winkel. Maar dat vindt volgens mij letterlijk het hele forum. Ik heb nog niemand gezien die hosanna is over de staat van de selectie. Enige is dat de een wat optimistischer is over hoe de selectie er nu voor staat (kwaliteit genoeg voor onderaan linkerrijtje) dan de ander (we gaan sowieso laatste worden met deze selectie). Dat is alles. Maar niemand gelooft dat we met het elftal dat we nu hebben gaan meedoen voor de bovenste plekken, net zoals ik niemand hier zie die er rotsvast van overtuigd is dat we over 2 jaar eredivisie spelen omdat Penders het zegt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 13:39
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #64

Boe is dat feeske? schreef : Vorig jaar was er te weinig ambitie.
Uitspraken als ‘we willen meedoen voor de spannende plekken’ werden gezien als ambitieloos en MVV onwaardig.
Supporters vinden dat MVV in de eredivisie thuis hoort, en dat ook moet uitspreken.

Nu wordt de ambitie uitgesproken, en is het management van MVV weer onrealistisch.

De beste stuurlui staan aan wal.


Prima dat je ambitie uitspreekt. Voeg dan alleen ook de daad bij het woord.... Of hoge bomen vangen veel wind op het forum?

Ik denk dat ze een nul vergeten zijn bij die twee jaar.
Flauwe opmerking, ik had liever gezien dat de doelstelling wederom play off’s halen zijn. Dat is veel realistischer met ons budget.
Ik hoef niet binnen twee jaar naar de Eredivisie. Ik wil dat ze verder bouwen aan een stabiele selectie en attractief voetbal laten zien waardoor langzamerhand meer mensen de weg terug naar het stadion gaan vinden.
De nieuwe langdurige contracten en uitbreiding in de technische staf geven mij meer genoegdoening dan de Hoogmoedse uitspraak die voor de val komt.
Met deze uitspraak maak je jezelf alleen maar kwetsbaar en hoogstwaarschijnlijk ongeloofwaardig.

Het is niet te meten, maar ik denk dat er nog geen handvol seizoenskaarten zijn verkocht vanwege onze ambitie.

Ik heb in de afgelopen decennia genoeg geduld moeten opbrengen. Ik heb nu wel weer genoeg geduld voor meer dan twee jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 14:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #65
Voor alles valt wel iets te zeggen: ambitie moet je uitspreken, maar moet niet een uitspraak zijn om men inderdaad lekker te maken en om jezelf te verheerlijken.

MVV maakt hoe dan ook stappen: het spelersbudget is omhoog met bijna 50% , hebben momenteel slechts één huurling (die erna gratis vast te leggen is) en hebben een volwaardige staf. Een huurspeler kost stukken minder dan een speler onder contract: het wilt dus niet meteen zeggen dat we meer / betere spelers krijgen. Maar je bent nu wel baas in je eigen selectie en dat is ook wat waard.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 14:40
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #66
De daad wordt nog bij het woord gevoegd door ZE., gamins. #VeerzienUs.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 16:53
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #67

Roei baank schreef : De daad wordt nog bij het woord gevoegd door ZE., gamins. #VeerzienUs.


Het zijn niet alleen de supporters die ongeduldig zijn maar vooral de diehards die eigenlijk vol ongeloof zijn over eerdere uitspraken.
Dat men nu nog eens met de zelfde beloftes geconfronteerd word is het toch normaal dat het geduld nog een keer flink op de proef word gesteld.
Roei baank ik blijf je ,,trouw,,en blijf op ZE vertrouwen ...gr opadiehard;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 17:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #68

Lijnsje@tappunt schreef : Voor alles valt wel iets te zeggen: ambitie moet je uitspreken, maar moet niet een uitspraak zijn om men inderdaad lekker te maken en om jezelf te verheerlijken.

MVV maakt hoe dan ook stappen: het spelersbudget is omhoog met bijna 50% , hebben momenteel slechts één huurling (die erna gratis vast te leggen is) en hebben een volwaardige staf. Een huurspeler kost stukken minder dan een speler onder contract: het wilt dus niet meteen zeggen dat we meer / betere spelers krijgen. Maar je bent nu wel baas in je eigen selectie en dat is ook wat waard.


Zoals je inderdaad al zegt; ik hecht meer waarde aan concrete stappen dan aan woorden.
Er wordt ook niet meer gefluisterd door Roei Baank, harde woorden hoor ik liever ;).

Als men deze groei kan voortzetten komt de promotie vanzelf wel en die hoeft niet van mij perse binnen twee jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 05:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #69
Thal nuanceerde de uitspraak van MVV bij l1 in de uitzending.
Het ging meer om de uitstraling naar buiten, de winnaars mentaliteit op en naast het veld.
Ze willen structureel meedoen om de prijzen, en daar hoort de wens promotie bij. Maar niet zo als uitgesproken door MVV eerder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 08:39
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #70
dus kort door de bocht worden we gewoon voorgelogen.
Er is in mijn ogen een groot verschil tussen het willen halen van de eredivisie binnen 2 jaar. of om structureel mee te doen bovenaan.
Ik zie en voel de smoesjes, excuses al weer komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 08:51
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #71

mvv supporter schreef : dus kort door de bocht worden we gewoon voorgelogen.
Er is in mijn ogen een groot verschil tussen het willen halen van de eredivisie binnen 2 jaar. of om structureel mee te doen bovenaan.
Ik zie en voel de smoesjes, excuses al weer komen.


Ken je het verschil tussen ambitie en een harde doelstelling?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 08:54
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #72
Dat jullie dat serieus nemen die uitspraken
Hoe wil je in godsnaam met zo.n begroting zeggen dat je binnen 2 jaar wil promoveren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 08:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #73
Dat is inderdaad kort door de bocht.

Er is volgens mij letterlijk niemand op dit forum die na de gedane uitspraken dacht dat MVV daadwerkelijk op zeker ging promoveren. Een team ging halen dat om de titel meespeelt. Iedereen had zoiets van “eerst zien, dan geloven”. En afhankelijk van je natuur en met welk been je uit je bed was gestapt, kon je denken dat het mooi is dat MVV in ieder geval wat ambitie uitsprak, of dacht je dat het bij MVV weer eens in de bol gestegen was met onrealistische praatjes.

Dus feitelijk had iedereen het bericht van MVV al precies zo geïnterpreteerd als Thal nu uitlegt. Dan kun je best zeggen dat het liegen is, maar eigenlijk is de boodschap dan toch prima overgekomen?

Hoe ik er in zit: als MVV op 1 september een selectie met gaten heeft, zoals vorig seizoen op die datum, dan mag je wat mij betreft stellen dat beloftes niet zijn nagekomen. Als we weer een troosteloos seizoen hebben met de ene na de andere thuisnederlaag. Maar als we aan het eind van de rit play-offs spelen en een redelijk leuk seizoen qua spel hebben gehad, dan ben ik tevreden en heeft MVV wat mij betreft gedaan wat ik verwacht/hoop. Natuurlijk hoop ik stiekem op meer, maar dat is niet realistisch.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:13
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #74
Promoveren dit jaar nu de nummers 1 en 2 rechtstreeks?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:27 09 aug 2019 09:32 door BOCA.
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #75
Dit jaar promoveerd de nummer twee inderdaad rechtstreeks. Als ik de meeste mensen zo hoor over het behalen van de play off vraag ik mij wel af of de meeste zich wel realiseren dat dit ook betekend dat vanaf nu alleen de nummer drie en vier op de ranglijst al zeker zijn voor plaatsing play off. Voor de andere plekken ben je afhankelijk van het behalen van een periode titel, of als je die zelf niet wint, de positie op de eindranglijst van de periode winaars. Met andere woorden; de slechts mogelijke positie waarmee je mogelijk deel kan nemen aan de play off is de achtse plek. Maar zelfs dat kan alleen maar als de vier periodewinnaars in de eindrangschikking bij de eerste 7 eindigen. In theorie, hoewel onwaarschjnlijk, is het dus mogelijk vijfde in de eindrangschikking te worden zonder je te plaatsen voor de play off.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden