>
Ontvangen bedankjes 190
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
BOCA schreef : Dit jaar promoveerd de nummer twee inderdaad rechtstreeks. Als ik de meeste mensen zo hoor over het behalen van de play off vraag ik mij wel af of de meeste zich wel realiseren dat dit ook betekend dat vanaf nu alleen de nummer drie en vier op de ranglijst al zeker zijn voor plaatsing play off. Voor de andere plekken ben je afhankelijk van het behalen van een periode titel, of als je die zelfde niet wint, de positie op de eindranglijst van de periode winaars. Met andere woorden; de slechts mogelijke positie waarmee je mogelijk deel kan nemen aan de play off is de achtse plek. Maar zelfs dat kan alleen maar als de vier periodewinnaars in de eindrangschikking bij de eerste 7 eindigen. In theorie, hoewel onwaarschjnlijk, is het dus mogelijk vijfde in de eindrangschikking te worden zonder je te plaatsen voor de play off.
Boschpoort schreef : Wat een hoop drukte over de uitspraken van Penders.
Spreekt-ie eens een keer een ambitie uit, is het weer niet goed.
Promotie moet ALTIJD het doel zijn. Je gaat toch geen wedstrijden spelen met als doel die te verliezen?
Of het haalbaar is moeten we maar afwachten maar ik vind dat er niks is met het uitspreken van je doelstelling op korte en middellange termijn.
mvvke4life schreef : m.limburger.nl/cnt/dmf20190808_00117788/...aar-nog-weinig-daden
Dit is wat ik bedoel....
En dan zijn er nog meer die er zo over denken.