>
Ontvangen bedankjes 860
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
HIER!! schreef : De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
We lullen de club op deze manier zelf de afgrond in.. jammer!!
tuutsje schreef :
HIER!! schreef : De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Of hebben ze op het account van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar een opslag van 500MB.....
Sorry hoor, al die topspelers wat ze nu aangeboden krijgen via de mail gaan daardoor nu allemaal naar Kerkrade.
Bieske schreef :
tuutsje schreef :
Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Of hebben ze op het account van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar een opslag van 500MB.....
Sorry hoor, al die topspelers wat ze nu aangeboden krijgen via de mail gaan daardoor nu allemaal naar Kerkrade.
Daarvoor hebben ze het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Schijnt dat daar nog ruimte in overvloed is
tuutsje schreef : Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Ster_Drager schreef : Ga jij lekker naar ajax kijken ofzo, super professioneel
Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk
Ster_Drager schreef : Ga jij lekker naar ajax kijken ofzo, super professioneel
Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk