SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

29 juli 2019 16:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #61
En wat dacht je van de gratis kaarten voor onder de 12 jaar? Die worden ook meegeteld en ik denk dat er daar toch genoeg mensen geen kaart kopen nu ze 55€ moeten betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 18:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #62
De resultaten en vooral het optreden tegen de fans van afgelopen seizoen zijn de oorzaken van de flink tegenvallende seizoenskaartenverkoop en verder niks. De fans voelen zich behandeld als criminelen en haken daardoor massaal af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 19:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #63

pinobel schreef : De resultaten en vooral het optreden tegen de fans van afgelopen seizoen zijn de oorzaken van de flink tegenvallende seizoenskaartenverkoop en verder niks. De fans voelen zich behandeld als criminelen en haken daardoor massaal af.


Heb in de wandelgangen anders gehoord dat supportersgroeperingen juist weer willen komen, onder het motto 'wij laten ons niet wegjagen'.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2019 22:28
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #64
Om usMVVke aantrekkelijk te maken voor sponsoren en investeerders... kunnen supporters maar voor één ding zorgen... Laten zien dat onze club aantrekkelijk is voor sponsoren... Goede sfeer en publiek op de tribunes... Dus als de Geusselt iedere week vol zit, dan komen die sponsoren ook...!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 07:44
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #65
Volgens een artikel van De Limburger zouden we op 1950 zitten? Typefoutje?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 08:50
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #66
Stabiel

Het vaste publiek van MVV blijft min of meer stabiel. De Maastrichtenaren verkochten tot nu toe 1950 kaarten. MVV kon desgevraagd geen vergelijking maken met de situatie vorig jaar vlak voor de competitie, maar al een aantal jaar schommelt het aantal seizoenskaarten rond de 2000.

Voor de cijfers van alle vier Limburgse clubs geldt dat de businesskaarten bij het aantal seizoenskaarten zijn opgeteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 05:14
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #67
De teller van de seizoenskaarten staat nu op 1321.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 08:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #68
In dagblad de limburger werd vermeld 1900, tijdens een rondgang bij de limburgse clubs.
Zou de limburger eindelijk achter het mvvse gaan staan in de media(vette knipoog)...gr opadiehard.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 03:22 06 aug 2019 03:24 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #69
De teller van de verkochte seizoenskaarten staat nu op 1362 stuks.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 09:37 06 aug 2019 09:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #70
Ik weet niet wat het gemiddelde is in de KK divisie. Zo'n 1500 seizoenskaarten lijkt me nog helemaal niet zo verkeerd. Het zijn er geen 2000 meer, maar nog altijd een stuk meer dan menigeen andere club (denk ik). Op wat voor plek staat MVV met 1500 seizoenskaarten. Los van de recente eredivisie clubs. Hopen is op wat betere thuiswedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 10:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #71

Schapendonk schreef : Ik weet niet wat het gemiddelde is in de KK divisie. Zo'n 1500 seizoenskaarten lijkt me nog helemaal niet zo verkeerd. Het zijn er geen 2000 meer, maar nog altijd een stuk meer dan menigeen andere club (denk ik). Op wat voor plek staat MVV met 1500 seizoenskaarten. Los van de recente eredivisie clubs. Hopen is op wat betere thuiswedstrijden.


Denk dat dit juist tegenvalt.
Mvv staat lager in de seizoenskaartenlijst dan in de gemiddelde toeschouwerslijst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 10:17 06 aug 2019 10:37 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #72
het aantal verkochte kaarten gaat komende weken nog iets groeien. Maar ik denk dat je niet moet onderschatten dat 1 de kaarten iets duurder zijn geworden en 2 de jeugd onder de 12 nu ook moet betalen.
Ik denk dat veel mensen daardoor toch afhaken.
Komt deze jeugd niet iedere wedstrijd mee is het nu niet de moeite om een sk voor hun te kopen.
Zelf doe ik dat nu ook niet omdat ik de helft van het seizoen bij vzmvv in de catering werk. Het loont zich nu niet om voor mijn twee Kids een sk te kopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 11:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #73

mvvke4life schreef : het aantal verkochte kaarten gaat komende weken nog iets groeien. Maar ik denk dat je niet moet onderschatten dat 1 de kaarten iets duurder zijn geworden en 2 de jeugd onder de 12 nu ook moet betalen.
Ik denk dat veel mensen daardoor toch afhaken.
Komt deze jeugd niet iedere wedstrijd mee is het nu niet de moeite om een sk voor hun te kopen.
Zelf doe ik dat nu ook niet omdat ik de helft van het seizoen bij vzmvv in de catering werk. Het loont zich nu niet om voor mijn twee Kids een sk te kopen.


In jouw optiek bekijken mensen hun SK aanschaf puur rationeel, alsof ze alleen maar kijken naar welke optie financieel het goedkoopst is.

Als ik naar mezelf kijk, mogelijk ga ik dit jaar maar 5x (kan ook 15x zijn) maar zonder na te denken pak ik de SK. Is een gevoelskwestie, wil bij de club horen en koppel dat gevoel aan de SK. Extra steuntje in de rug van de club ook.

Maar misschien kijkt 90% van de mensen zo als jij, zou me niks verbazen eigenlijk. (Mensen die tesla rijden doen dat echt niet voor het milieu)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 11:39 06 aug 2019 11:39 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #74

mvvke4life schreef : het aantal verkochte kaarten gaat komende weken nog iets groeien. Maar ik denk dat je niet moet onderschatten dat 1 de kaarten iets duurder zijn geworden en 2 de jeugd onder de 12 nu ook moet betalen.
Ik denk dat veel mensen daardoor toch afhaken.
Komt deze jeugd niet iedere wedstrijd mee is het nu niet de moeite om een sk voor hun te kopen.
Zelf doe ik dat nu ook niet omdat ik de helft van het seizoen bij vzmvv in de catering werk. Het loont zich nu niet om voor mijn twee Kids een sk te kopen.


In jouw optiek bekijken mensen hun SK aanschaf puur rationeel, alsof ze alleen maar kijken naar welke optie financieel het goedkoopst is.

Als ik naar mezelf kijk, mogelijk ga ik dit jaar maar 5x (kan ook 15x zijn) maar zonder na te denken pak ik de SK. Is een gevoelskwestie, wil bij de club horen en koppel dat gevoel aan de SK. Extra steuntje in de rug van de club ook. Voetbal is emotie.

Maar misschien kijkt 90% van de mensen zo als jij, zou me niks verbazen eigenlijk. (Mensen die tesla rijden doen dat echt niet voor het milieu)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 11:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #75
Ik koop losse kaarten kom zeker 5 wedstrijden spelen ze aanvallend voetbal misschien wel 15 wedstrijden ,maar ben wel lid van Veer Zien Mvv ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden