SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

27 juni 2019 23:04
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #31

Ster_Drager schreef : Met alle respect naar Maosbrögk, zal ook vast een die hard supporter zijn, maar met kritiek op iemand of iets via een foto of wat dan ook, dan kun je toch een kritische reactie terug verwachten.


Hoe weet jij of ik mijn kritiek louter baseer op wat fotootjes?
Nee. Ik baseer mijn mening op interviews (TV en geschreven media), indd ook foto’s, maar ook zijn voorkomen/houding als speler en als stagiair bij MVV (heb toen trainingen gezien) en de beelden die ik heb gezien van hem als assistent van Van Marwijk. Daarnaast heb je ook nog zoiets als smaak of persoonlijke voorkeur.
Maar wie weet gaat ie mij alsnog overtuigen. Vooralsnog vind ik de uitspraak “binnen 2 jaar promoveren” en de aanstelling van Usta als hoofdcoach niet met elkaar matchen.
Hij krijgt van mij een kans, uiteraard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 14:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #32
Prima discussie maar kunnen we hier weer on-topic gaan?
Dit onderwerp gaat over seizoenskaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 13:55
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #33
Tussenstand verkochte seizoenkaarten: 875

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2019 09:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #34
En 985 vandaag. Gaat relatief hard opeens, al liggen we nog ruim achter op voorgaande twee seizoenen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2019 10:15 02 juli 2019 10:17 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #35

Jacques schreef : En 985 vandaag. Gaat relatief hard opeens, al liggen we nog ruim achter op voorgaande twee seizoenen.


Wat denk ik ook gewoon meespeelt, is dat je eerdere jaren een korting kreeg als je voor een bepaalde datum je kaart deed verlengen. Nu krijg je €10,- voor een pilsje te drinken. Hier worden sommige niet bepaald warm van, waardoor ze ook in een later stadium nog een kaart kunnen kopen. Daarnaast snap als mensen willen wachten waarvoor ze naar het stadion komen. Ieder kijkt anders tegen de club en het voetbal aan natuurlijk.

Joe Ledley:lachen:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2019 13:15
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #36
Seizoenkaarten verkoop nu op 1012.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 06:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #37
Inmiddels 1044....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 11:53
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #38
Het is nu 1070. Maar eigenlijk kijk ik niet zozeer constant naar de tussenstand van de seizoenkaart verkoop op de website van MVV maar meer of er al nieuws is (berichten/foto's etc.) van het nieuwe thuis en uitshirt. Want vorig jaar was dat in Juni al bekend en nu een maand voor de start is er nog niks te zien.
Iemand een idee of er al een datum bekend is waarop de shirts worden gepresenteerd? Ben heel nieuwsgierig namelijk :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 11:57
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #39
Zal wel te maken hebben met de nieuwe shirtsponsor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 13:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #40

Hartmans1973 schreef : Wil ik net mijn seizoenskaart gaan bestellen en jawel hoor gesloten op 10 juli.geef dat toch goed aan op de site pfff jammer mvv


Vervelend voor je, maar staat zowel op de website van MVV als op de MVV app.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 14:22
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #41
Ik zag het net staan ik zal er wel finaal over heen gekeken hebben maar toch juist nu zou je toch iedere dag open moeten zijn niet? Maar goed als het lukt morgen maar weer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 14:04
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #42
Vandaag was de dag waar het personeel van MVV denk ik niet op zat te wachten; een rij voor het halen vaan de SC’s....

Een warme ruimte, lange rij, kaarten die niet gevonden werden in de bakken (waaronder de mijne) mensen die dan weer moesten betalen en ga zo maar door. Nee, weer niet goed genoeg georganiseerd. Ze doen hun best, geloof ik best, maar het komt er niet uit...

Daarnaast is het design van de kaart bij een lokale slager nog beter...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 15:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #43

Lijnsje@tappunt schreef : Vandaag was de dag waar het personeel van MVV denk ik niet op zat te wachten; een rij voor het halen vaan de SC’s....

Een warme ruimte, lange rij, kaarten die niet gevonden werden in de bakken (waaronder de mijne) mensen die dan weer moesten betalen en ga zo maar door. Nee, weer niet goed genoeg georganiseerd. Ze doen hun best, geloof ik best, maar het komt er niet uit...

Daarnaast is het design van de kaart bij een lokale slager nog beter...


Dit verbaast me helaas niet.
Uit de blog van Penders:

"Het is voor veel mensen vakantieperiode. Ook op kantoor zijn veel mensen met vakantie. "
en
"De voorbereidingsperiode betekent ook voor kantoor dat we nu in de drukste periode van het seizoen zitten."
en
"mocht er in deze drukke periode iets misgaan in de communicatie, dan vraag ik jullie daar begrip voor te hebben."

Waarom laat je veel mensen met vakantie gaan in de drukste periode voor jou als club? Nú moet je er staan!
Ik heb het al vaker gezegd: niet professioneel (en nee, ik hoef niet naar een andere club...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 15:20
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #44
Ik kreeg netjes deze mail gisteren!

Beste MVV’er,

Jij hebt je seizoenkaart online of bij de Infobalie besteld op of na 28 juni jl. Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen op onze website( www.mvv.nl/nieuws/verleng-jouw-seizoenkaart ) worden de seizoenkaarten dit jaar groepsgewijs door een externe partij aangeleverd met een levertijd van ca. 2 weken. Jouw seizoenkaart is nog in bestelling. Wij willen voorkomen dat je voor ‘niks’ naar MVV komt, vandaar nog even deze reminder.

Je hoeft dus tot nader bericht niet naar de MVV-infobalie te komen om je seizoenkaart te halen
Zodra jouw seizoenkaart bij ons beschikbaar is, zullen we je opnieuw informeren. Naar verwachting zal dat zijn zo rond 25 juli a.s.

Speciaal voor 1902-seizoenkaarthouders: Voor jou ligt een vrijkaart voor de oefenwedstrijd MVV-SK Lommel van a.s. zaterdag gereed bij de MVV-infobalie.

Tot snel in de Geusselt!

Met sportieve groet,

Afdeling Ticketing
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 15:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #45

Lijnsje@tappunt schreef : Vandaag was de dag waar het personeel van MVV denk ik niet op zat te wachten; een rij voor het halen vaan de SC’s....

Een warme ruimte, lange rij, kaarten die niet gevonden werden in de bakken (waaronder de mijne) mensen die dan weer moesten betalen en ga zo maar door. Nee, weer niet goed genoeg georganiseerd. Ze doen hun best, geloof ik best, maar het komt er niet uit...

Daarnaast is het design van de kaart bij een lokale slager nog beter...

Ik moet er eigenlijk heel hard om lachen. Al 20 jaar loopt de seizoenskaart afhandeling amateuristisch. En ondanks dat ieder jaar een leerpunt zou moeten zijn, verbeterd de service niet. Het hele proces niet op een professionele manier kunnen afhandelen. Waar ligt dat nu aan? Het management? De cultuur? Kwaliteit medewerkers? Gebrek aan controle?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden