>
Ontvangen bedankjes 929
Ster_Drager schreef : Met alle respect naar Maosbrögk, zal ook vast een die hard supporter zijn, maar met kritiek op iemand of iets via een foto of wat dan ook, dan kun je toch een kritische reactie terug verwachten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : En 985 vandaag. Gaat relatief hard opeens, al liggen we nog ruim achter op voorgaande twee seizoenen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hartmans1973 schreef : Wil ik net mijn seizoenskaart gaan bestellen en jawel hoor gesloten op 10 juli.geef dat toch goed aan op de site pfff jammer mvv
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Vandaag was de dag waar het personeel van MVV denk ik niet op zat te wachten; een rij voor het halen vaan de SC’s....
Een warme ruimte, lange rij, kaarten die niet gevonden werden in de bakken (waaronder de mijne) mensen die dan weer moesten betalen en ga zo maar door. Nee, weer niet goed genoeg georganiseerd. Ze doen hun best, geloof ik best, maar het komt er niet uit...
Daarnaast is het design van de kaart bij een lokale slager nog beter...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik moet er eigenlijk heel hard om lachen. Al 20 jaar loopt de seizoenskaart afhandeling amateuristisch. En ondanks dat ieder jaar een leerpunt zou moeten zijn, verbeterd de service niet. Het hele proces niet op een professionele manier kunnen afhandelen. Waar ligt dat nu aan? Het management? De cultuur? Kwaliteit medewerkers? Gebrek aan controle?Lijnsje@tappunt schreef : Vandaag was de dag waar het personeel van MVV denk ik niet op zat te wachten; een rij voor het halen vaan de SC’s....
Een warme ruimte, lange rij, kaarten die niet gevonden werden in de bakken (waaronder de mijne) mensen die dan weer moesten betalen en ga zo maar door. Nee, weer niet goed genoeg georganiseerd. Ze doen hun best, geloof ik best, maar het komt er niet uit...
Daarnaast is het design van de kaart bij een lokale slager nog beter...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.