Transfergeruchten seizoen 2020/2021

02 juli 2020 22:37
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #301

Kotspoejer schreef : Ik heb geen bericht. Je moet op bovenstaande link klikken en het verhaal aanhoren en kijken of je daar iets van kunt bakken.

Oké ik zal morgenvroeg de link checken en kijken wat ik eruit kan halen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2020 23:20
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #302
Dan ben ik benieuwd of deze jongen ook een EU-paspoort heeft.

02 juli 2020 23:42
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #303

03 juli 2020 05:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #304

Frostie_999 schreef : www.indosport.com/sepakbola/amp/20200627...yong-ke-liga-belanda

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Mijn indonesisch is niet zo goed maar hebben wij er nu 3 gekocht van zijn oude club? :-)

03 juli 2020 06:33
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #305
Volgens Google Translate zouden het drie spelers kunnen zijn die Kalezic volgen naar MVV. Maar: ze hebben alledrie nog een contract en komen van buiten de EU. Onbetaalbaar lijkt mij...

Gaat om:
- Asnawi Mangkualam
- Rizky Eka Pratama
- Ezra Walian
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999

03 juli 2020 06:38
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #306
Walian komt oorspronkelijk uit Nederland, heeft een dubbel paspoort. Heeft bij Jong Ajax, Almere en RKC gespeeld, dus die zou eventueel wel nog kunnen......

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

03 juli 2020 08:18
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #307

Brncic schreef : Volgens Google Translate zouden het drie spelers kunnen zijn die Kalezic volgen naar MVV. Maar: ze hebben alledrie nog een contract en komen van buiten de EU. Onbetaalbaar lijkt mij...

Gaat om:
- Asnawi Mangkualam
- Rizky Eka Pratama
- Ezra Walian

Heb het bericht laten vertalen door iemand uit Indonesië. En wat het filmpje eigenlijk zegt is niet dat Kalezic interesse heeft in die 3 spelers maar dat dit sportkanaal denkt dat Kalezic deze 3 spelers zeer interessant zou kunnen vinden om naar MVV te halen. Zit dus een wezenlijk verschil in. In dit artikel staat niet dat Kalezic ze op dit moment wil halen. Hij vond deze 3 destijds erg goed en eentje zelf een “golden boy”

03 juli 2020 08:34
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #308
Daarom schrijf ik ook dat dit spelers ‘zouden kunnen zijn’. Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.

03 juli 2020 10:42
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #309
Volgens die site worden er veschillende spelers aan MVV gelinkt, in de meeste gevallen gewoon spelers die op het lijstje van interessante spelers staan.
  • Wiljan Pluim
    Marc Klok
    Ezra Walian
    Rizky Eka Pratama
    Asnawi Mangkualam
    Irfan Jaya
    Nurhidayat

Neem het allemaal maar een rijstkorreltje zout.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frostie_999

03 juli 2020 12:10
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #310
Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043, Medusa

03 juli 2020 12:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #311

Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?

Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?

Die Marc Klok is wel een aardige. Was ook ooit samen met Pluim te zien ( en Platje ) in een reportage over Nederlandse voetballers in Indonesië hoe ze daar leefde en het daar aan toeging.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

03 juli 2020 12:35
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #312

Lijnsje@tappunt schreef :

Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?

Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?

Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.

03 juli 2020 13:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #313
[/quote]

Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.[/quote]

Waarom zou hij dat prive moeten doen?
Napoleon heeft ons een hele tijd lang vrijwel dagelijks bericht over zijn plannen, dan mag iemand toch vragen waarom hij zo stil is op dit forum.
Mij interesseert dat namelijk wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kotspoejer

03 juli 2020 13:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #314
Alsof hij oprecht geïnteresseerd is waar hij is en oprechte interesse heeft getoond. Ik zie ge etter op 10km afstand. Jij blijkbaar niet boer.

03 juli 2020 13:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #315

webmastersfm schreef : Alsof hij oprecht geïnteresseerd is waar hij is en oprechte interesse heeft getoond. Ik zie ge etter op 10km afstand. Jij blijkbaar niet boer.

Om forumvervuiling te voorkomen had ik je een berichtje gestuurd, maar helaas heb je dit (nog niet) gezien. Vandaar hier nog eenmalig een antwoord voordat we teruggaan naar transfergeruchten.

Zoals Boer zegt , waarom zou ik dat privé moeten doen? Ik ken deze hele man, buiten zijn post op dit forum en één radio-uitzending, totaal niet. Het lijkt me dan ook niet gepast om hierin iemand in zijn privé of social media op aan te spreken. Als hij er zo achterstond, had hij het zelf ook wel anders naar buiten gebracht dan via dit forum. Dus gepast lijkt het me totaal niet.

Waarom ik het wil weten? Omdat hij sommige hier op het forum achter zich aan heeft gekregen, hij grootse plannen heeft aangekondigd en we opeens helemaal niets meer van hem vernemen. Je maakt mij daarbij niet wijs dat hij ook opeens niet meer op dit forum meeleest. Jij zit het als ge-etter, ik zie het meer als duidelijkheid verschaffen. Hij had plannen, had een gesprek en opeens hoor je niets meer. Ik kan je de uitkomst wellicht ook al invullen, maar dingen waar ik niet zeker van ben, ga ik niet verkondigen. Jij kennelijk wel door iets te typeren als ge-etter. Enfin.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Kotspoejer, Och jeh, Burgundian043, Medusa, Dennis

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden