>
Ontvangen bedankjes 94
webmastersfm schreef :
Lijnsje@tappunt schreef :
Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?
Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?
Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
HIER!! schreef : Het trainersstafje is comleet met Hans Spillman. Fijn weekend
Zeikbak schreef :
webmastersfm schreef :
Lijnsje@tappunt schreef :
Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?
Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?
Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.
Wat ben jij een zure man zeg, tjongejonge....
.
Kletswief schreef :
Met deze Spillman toon je geen ambitie... Uitstraling van niks meh jeh... Duidelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen... Een achtuitgang vergeleken met Kujovic.
Brncic schreef :
Kletswief schreef :
Met deze Spillman toon je geen ambitie... Uitstraling van niks meh jeh... Duidelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen... Een achtuitgang vergeleken met Kujovic.
Spillmann staat nochtans bekend als een uitstekende keeperstrainer. Luuk Koopmans kwam mede dankzij zijn aanwezigheid naar MVV. Helaas vertrok Spillmann toen alsnog. Ambitie hoef je ook niet te tonen via een keeperstrainer volgens mij.
De Zwarte Vogel schreef : Dit forum, het lijkt soms wel een azijnfabriek!
Brncic schreef : Geens is populair bij de supporters (ook omdat we toen een topseizoen hadden) maar was echt geen geweldenaar. Elke hoge bal was bibberen. De keepers die we na hem hebben gehad waren stuk voor stuk beter. En dat Elsen niet op alle appjes van fans reageert (ik ga er maar even vanuit dat dit voor jou geldt) snap ik ook nog wel...