Transfergeruchten seizoen 2020/2021

27 mei 2020 20:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1
Geen gerucht meer;

Veghelaar Mouad Chadli (neef van) krijgt contract bij MVV: 'Wil graag van voetbal kunnen leven'

VEGHEL| De 19-jarige Mouad Chadli maakt momenteel een opmerkelijke ontwikkeling door binnen het voetbalwereldje. Twee jaar geleden werd hij als speler van Blauw Geel'38 gescout door NEC waarna het balletje ging rollen. Komend seizoen was hij al jeugdtrainer bij MVV en inmiddels heeft de Veghelaar in Maastricht ook een klein contractje verdiend als voetballer. "Binnen het voetbal is het belangrijk dat je ergens iets gedaan hebt bij een aansprekende andere vereniging, in mijn geval Sparta", weet de neef van Nacer Chadli ons te vertellen, "Dan staan er altijd weer andere opties voor je klaar."

Door: Willy Rooyakkers

Bij Blauw Geel stond Mouad Chadli niet eens bekend als een supertalent, "Nee niet eens", zegt hij eerlijk, "ik zat niet altijd in het hoogste team. Toen werd ik echter gescout door NEC, ik mocht meetrainen. Ze vonden me echter niet goed genoeg maar Sparta Rotterdam was inmiddels op mij geattendeerd. Dus toen belandde ik in Rotterdam bij één van de beste opleidingen van Nederland, samen met AZ en Ajax. Ik werd in eerste instantie gestald bij Alexandria'66, de amateurclub waarmee ze samenwerken. Ik deed echter ook regelmatig bij Sparta mee." Uiteindelijk redde de linksback het echter daar niet. "Nee, eerlijk gezegd was ik niet goed genoeg. Maar zoals ik al zei: op zo'n moment kun je dan weer naar andere clubs. In mijn geval werd dat MVV."

Trainer

Mouad Chadli heeft vooral ambities als trainer namelijk en in Maastricht kon hij die droom in werking zetten. De jonge Veghelaar kreeg de 012 onder zijn hoede. "Technisch directeur Ron Elsen zei me dat ik de jongste betaald voetbalcoach zou zijn. Het is ook wel grappig want ik heb twee assistenten, een conditietrainer en teamcoach erbij. Sommigen zijn vele jaren ouder dan ik maar we werken echt op een prima manier samen. We doen samen de trainingen, al kijk ik wel veel. Samen maken we de opstelling waarbij ik dan de eindverantwoording heb." Afgelopen seizoen gaat hij echter dus ook voetballen in Maastricht. "Ja, ik deed al regelmatig mee in het 023-team, een elftal dat bestaat uit allerlei spelers hier uit de opleiding. Dat kunnen ook 16-jarigen zijn soms, MVV heeft geen geld om voor iedere categorie een team op de been te brengen. Dit team speelt vriendschappelijke potjes." Ook als voetballer heeft hij dus nu een contractje. "Ja, klopt. Op het moment kan ik al van het voetballen leven en het is mijn droom om dat voort te blijven zetten."

Neef Nacer Chadli

Grappig is dat Mouad een volle neef is van de bekende topvoetballer Nacer Chadli."Opa is een echte Marokkaan maar mijn vader vertrok dus naar Veghel. Zijn broer, de vader van Nacer, ging in België zijn geluk beproeven. Of we vaak contact hebben? Nee, dat valt wel mee op zich. De laatste keer dat ik hem sprak was vlak voor carnaval meen ik dus dat is al even terug. Hij zit nu bij Anderlecht dus op zich zit hij weer meer in de buurt. Nacer zit alweer in de eindfase van zijn mooie loopbaan, hij heeft veel gepresteerd en ook aardig wat geld verdiend."

www.tismarvoetbal.nl/tismarvoetbal/veghe...even.html?format=amp

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 20:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #2
Het moet echt niet gekker worden met de Ron elzen show wanneer wordt deze man nou eens eindelijk de deur gewezen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 21:21 27 mei 2020 21:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #3
Blijkbaar fakenews, maar goed ook. Bericht is inmiddels verwijderd. Gaat wellicht af en toe mee doen bij O21.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 22:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #4

dreekemvvke schreef : Het moet echt niet gekker worden met de Ron elzen show wanneer wordt deze man nou eens eindelijk de deur gewezen .


Jij leeft werkelijk in je eigen wereld. Heb je ook thuis een geheime kast waarin je je haat kunt uitbeelden op foto’s met kruisjes , dartpijltjes en voodoo-pop hebt staan? Wellicht wordt het tijd jou de deur op dit forum te wijzen!

Leuk gerucht , een speler als opvulling voor jong-MVV als hij toch al rondloopt bij MVV. Nee , ik kan er niets mee.

Van Acker wilt overigens blijven, lijkt me dat dit wel goedkomt!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 06:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #5
Fake nieuws over MVV, het moet niet gekker worden. Dat mensen zich hiermee bezig houden?

Ik heb inmiddels gevraagd aan de moderators om mijn bericht te verwijderen. Mijn excuses, ik had het niet in de gaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 07:24
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 309
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #6

tuutsje schreef : Fake nieuws over MVV, het moet niet gekker worden. Dat mensen zich hiermee bezig houden?

Ik heb inmiddels gevraagd aan de moderators om mijn bericht te verwijderen. Mijn excuses, ik had het niet in de gaten.


Wat dacht je zelf ??? 'Wat komt MVV al vroeg met een versterking op de proppen?' :)
Nee, ik vermoed dat we voor dit soort berichten nog een maand of vier moeten wachten zoals altijd, en misschien nog wel langer......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 07:37 28 mei 2020 07:38 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #7
Nee lijntje ik kan nou wel wat over jou schrijven ,maar die man moet echt de eer aan zich zelf houden ,hij heeft een paar leuke dingen gedaan hij is echter niet in staat om mvv naar een hoger niveau te brengen . Jij geloof in hem ik niet en dat mag ik schrijven of jij dat nou leuk vind of niet interesseerd mij geen reet en hier doe je het maar mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 09:29
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #8
@dreeke Misschien een idee om je aan je woord te houden en dus niks meer te posten? Ik denk dat de meesten hier wel klaar zijn met de forumvervuiling van je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Draankörgel, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 09:34 28 mei 2020 09:35 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #9

dreekemvvke schreef : Nee lijntje ik kan nou wel wat over jou schrijven ,maar die man moet echt de eer aan zich zelf houden ,hij heeft een paar leuke dingen gedaan hij is echter niet in staat om mvv naar een hoger niveau te brengen . Jij geloof in hem ik niet en dat mag ik schrijven of jij dat nou leuk vind of niet interesseerd mij geen reet en hier doe je het maar mee.


Als Lijnsje in hem gelooft, dan mag hij dat schrijven. Hoef je niet continu het tegendeel te gaan lopen schreeuwen, is enkel forum vervuiling. Mensen op dit forum zijn daar een beetje heel erg klaar mee en het begint bijna een beschamende vertoning te worden hoe je jezelf wegzet. Ik kan je in ieder geval niet meer serieus nemen en om in het kader van ‘ergens in geloven’ te blijven: ik geloof niet meer in jouw woorden, anders was je al lang gestopt met dit forum te bevuilen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 09:38 28 mei 2020 09:39 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #10
On topic: ik verwacht dat het onderwerp in dit forum voorlopig nog wel even stil zal blijven. Ik vermoed dat mvv weer tot het einde wacht om zijn slag te slaan, aangezien er geen berg met geld is om uit te geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 11:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #11
Waar ik benieuwd naar ben is welke verwachtingen wij dit jaar hebben van MVV ( sportief) #durftevragen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 11:03
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #12
Met andere woorden, we gaan de volgende 20 jaar er zo mee door? Als we maar niet failliet gaan, is dit de ambitie van MVV? Dan wens ik jullie nog veel sterkte toe. Gezien mijn leeftijd red ik dat niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 11:24
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #13
ik denk dat je geen verwachtingen moet hebben tot dat er duidelijkheid of en wanneer er weer gevoetbald gaat worden.
Het is maar de vraag hoeveel clubs het echt redden want denk toch dat deze crisis door menig een onderschat wordt als ik soms de opmerkingen zie over wie moet schuiven en wat er allemaal gewenst wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 11:39
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #14
Ik denk dat wij er nog niet zo heel slecht uit gaan komen. Tuurlijk er zijn clubs die er financieel beter voorstaan. En tuurlijk moet dit niet te lang gaan duren en moet iedere euro worden omgedraaid. Maar we staan er als club financieel gezien niet als slechtste voor. De hele crisis betekent ook voor clubs en spelers lagere transfersommen en salarissen. Sta je er als club net wat beter voor dan de rest, kun je hier je voordeel in behalen.

Ps. Zit er voor MVV ook een verdienmodel aan het aankomende "concert"? Met wat creativiteit zijn/waren en wel enkele ludieke modellen te bedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 11:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #15
Je zou Nederlandse betaald voetbalclubs in drie smaken kunnen indelen in deze crisis. De clubs die een kans ruiken. Veel clubs hebben waarschijnlijk minder te besteden, als jij als club juist wat extra's uitgeeft, kun je sportief een sprong maken. Bijvorbeeld richting promotie voor clubs uit onze divisie. Almere lijkt die kant op te bewegen. Dan heb je de groep clubs die doet alsof er niets aan de hand is en doorgaat zoals altijd. Die weten heus wel dat er een grote kans is dat ze fors minder inkomsten krijgen, maar dat zien ze dan wel - en door Corona zal er ook veel steungeld te krijgen zijn. Dan kun je maar beter dat geld uitgegeven hebben, waar ga je anders steun voor aanvragen? Voorlopig lijkt dat de Roda-route. De derde categorie clubs ligt nu al op de rug te spartelen en roept dat het allemaal minder zal worden. Helaas lijkt MVV voorlopig in die laatste groep te zitten. Is dat realistisch van MVV? Jazeker. MVV gokt niet met het voortbestaan van de club. Prima ook. Maar wat had ik graag wat meer uitstraling zoals bij Almere gezien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden